ChristianMatch
 


Forum

Vertier ende jolijt in de chatbox
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:01
 
We hebben een nieuwe room in de chatbox geopend: Vertier ende jolijt. In de lobby lopen regelmatig serieuze gesprekken en grapjes door elkaar heen, wat niet altijd leuk is. Ook is het 's avonds vaak erg druk in de lobby, zodat de gesprekken niet meer te volgen zijn. Daarom is voor mensen die gewoon willen keten en lol willen trappen Vertier ende jolijt geopend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:32
 
CHRISTIANMATCH schreef:
We hebben een nieuwe room in de chatbox geopend: Vertier ende jolijt. In de lobby lopen regelmatig serieuze gesprekken en grapjes door elkaar heen, wat niet altijd leuk is. Ook is het 's avonds vaak erg druk in de lobby, zodat de gesprekken niet meer te volgen zijn. Daarom is voor mensen die gewoon willen keten en lol willen trappen Vertier ende jolijt geopend.

Goed idee, met een klinkende naam!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:24
 
cool Coole smiley met zonnebril
helemaal mijn niveau Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:35
 
RENSKE067 schreef:
cool Coole smiley met zonnebril
helemaal mijn niveau Clown smiley

Tot spreeks daar! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:57
 
Zal de eerste zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 01:18
 
RENSKE067 schreef:
cool Coole smiley met zonnebril
helemaal mijn niveau Clown smiley

De lobby bleef leeg........hoe kan dat nou???? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 06:47
 
eeh...BBQ bij Erika, wellicht de 'boosdoener'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 09:08
 
GRIFFIN748 schreef:
eeh...BBQ bij Erika, wellicht de 'boosdoener'?

Euh........ik denk dat het was omdat iemand zich hardop afvroeg waarom de onbenullen nog in de lobby zaten.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 10:08
 
LEANNE226 schreef:
Euh........ik denk dat het was omdat iemand zich hardop afvroeg waarom de onbenullen nog in de lobby zaten.........
een onbenullige vraag misschien? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 10:27
 
DANIEL777 schreef:
een onbenullige vraag misschien? Clown smiley

Een vraag van een onbenul misschien Smiley die vol vragen zit Clown smiley

Geen idee wie het zei hoor, hoef ik niet te weten ook! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 10:44
 
LEANNE226 schreef:
De lobby bleef leeg........hoe kan dat nou???? Knipoog smiley

ik ben er geweest hoor
en was er niet alleen
maar ja jij was weer eens errug laat he
toen sliep ik al Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 10:52
 
RENSKE067 schreef:
ik ben er geweest hoor
en was er niet alleen
maar ja jij was weer eens errug laat he
toen sliep ik al Engeltje smiley
als je weet dat ze weer eens errug laat was sliep je dus niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:09
 
DANIEL777 schreef:
als je weet dat ze weer eens errug laat was sliep je dus niet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

niet te bijdehand he daniel
toen ik naar bed ging was leanne er nog niet
dus was ze laat
trouwens leanne is tegenwoordig meestal laat Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:32
 
het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom Knipoog smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:35
 
PIETER649 schreef:
het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom Knipoog smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Als jij nou de jongeren dan eens ging stimuleren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:38
 
DANIEL777 schreef:
Als jij nou de jongeren dan eens ging stimuleren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


ik stimuleer hooguit dat ze eens n keer gaan werken... en dat willen ze niet horen...
en dat deze profeet in zn eigen site niet geeerd word, dat wist ik al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:39
 
PIETER649 schreef:
het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom Knipoog smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wow we waren vanochtend ff zwaar serieus in de jolijt-room,hoe moeten we dat nu weer oplossen want er was niemand om ons door te verwijzen terug naar de serieuze lobby Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:41
 
GRACE585 schreef:
wow we waren vanochtend ff zwaar serieus in de jolijt-room,hoe moeten we dat nu weer oplossen want er was niemand om ons door te verwijzen terug naar de serieuze lobby Smiley die vol vragen zit

ach ja ik was vanmorgen helemaal alleen in de jolijtroom Huilende smiley, smiley in tranen
en een lol dat ik had joh ik viel bijna in Slapende smiley


Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op zaterdag 21 augustus 2010, 14:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 14:52
 
ZIVAATJE309 schreef:

ach ja ik was vanmorgen helemaal alleen in de jolijtroom Huilende smiley, smiley in tranen
en een lol dat ik had joh ik viel bijna in Slapende smiley
dan had je ze helemaal gesloten want ik was er ook ff maar ja maar met gesloten oogjes Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:29
 
PIETER649 schreef:
het wor vast n daverend sucses... net als de jongerenroom Knipoog smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Housewarming party organiseren? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:31
 
DANIEL777 schreef:
dan had je ze helemaal gesloten want ik was er ook ff maar ja maar met gesloten oogjes Clown smiley

volgens mij zat jij in de gewone chatroom daar was ik ook


Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op zaterdag 21 augustus 2010, 15:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 16:57
 
GRIFFIN748 schreef:
eeh...BBQ bij Erika, wellicht de 'boosdoener'?

dank je wel Knipoog smiley
Maar die was super gezellig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 17:01
 
ZINGA672 schreef:
Housewarming party organiseren? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ach zing we waren er gisteren he en hebben de boel er versierd hadden dus effe lol Clown smiley
maar ja opgelegde lol vind ik geen lol Gefrustreerde smiley
ze kunnen beter een serieuze room maken voor mensen die een goed gesprek willen hoeven die zich niet te storen als het omeens omslaat en de slappe lach er is Knipoog smiley


Laatst aangepast door
ERIKA129
op zondag 22 augustus 2010, 17:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 18:59
 
CHRISTIANMATCH schreef:
We hebben een nieuwe room in de chatbox geopend: Vertier ende jolijt. In de lobby lopen regelmatig serieuze gesprekken en grapjes door elkaar heen, wat niet altijd leuk is. Ook is het 's avonds vaak erg druk in de lobby, zodat de gesprekken niet meer te volgen zijn. Daarom is voor mensen die gewoon willen keten en lol willen trappen Vertier ende jolijt geopend.


Voor mij hoeft het niet, mensen komen binnen, gaan ff in de nw room kijken, en komen terug. Even later, gaan weer ff kijken in de nw room, en komen weer terug............ pfffff, erg lastig als je net in een serieus gesprek bent Boze smiley
Dat serieus en grapjes doorelkaar lopen hou je toch, dat gebeurt in elke room denk ik. Het is de kunst om alleen daar op te antwoorden waar je mee bezig bent, en je niet laat afleiden door iets anders....... maar ja ik ben dan ook een "ervaringsdeskundige" Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 19:08
 
CROSSROAD317 schreef:
Voor mij hoeft het niet, mensen komen binnen, gaan ff in de nw room kijken, en komen terug. Even later, gaan weer ff kijken in de nw room, en komen weer terug............ pfffff, erg lastig als je net in een serieus gesprek bent Boze smiley
Dat serieus en grapjes doorelkaar lopen hou je toch, dat gebeurt in elke room denk ik. Het is de kunst om alleen daar op te antwoorden waar je mee bezig bent, en je niet laat afleiden door iets anders....... maar ja ik ben dan ook een "ervaringsdeskundige" Knipoog smiley

tja of men kan multitasken of niet Clown smiley
ervaringsdeskundige in multitasking Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: zondag 22 augustus 2010, 19:23
 
ERIKA129 schreef:
Ach zing we waren er gisteren he en hebben de boel er versierd hadden dus effe lol Clown smiley
maar ja opgelegde lol vind ik geen lol Gefrustreerde smiley
ze kunnen beter een serieuze room maken voor mensen die een goed gesprek willen hoeven die zich niet te storen als het omeens omslaat en de slappe lach er is Knipoog smiley

Ben ik met je eens. Waarschijnlijk werkt dat veel beter!

Toch werd het later wel een sfeervol feesje hoor Coole smiley met zonnebril

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 10:28
 
CHRISTIANMATCH schreef:
We hebben een nieuwe room in de chatbox geopend: Vertier ende jolijt. In de lobby lopen regelmatig serieuze gesprekken en grapjes door elkaar heen, wat niet altijd leuk is. Ook is het 's avonds vaak erg druk in de lobby, zodat de gesprekken niet meer te volgen zijn. Daarom is voor mensen die gewoon willen keten en lol willen trappen Vertier ende jolijt geopend.
Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is.
Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:13
 
CHATULIEM619 schreef:
Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is.
Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden?

misschien is het een ideee om de leiding van cm te vragen het om te draaien?
Dat de chatroom gewoon blijft zoals deze is, maar dat i.p.v. een plezier ende jolijt room een room wordt geopend waar je serieus kunt praten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:14
 
CHATULIEM619 schreef:
Als het alleen maar een kwestie is van dat dingen door elkaar heen lopen is er niet veel aan de hand. Dat is net als in het normale leven. Daar heb je ook opeens een serieus gesprek afgewisseld met wat minder serieuze onderwerpen. Mijn indruk is dat op dit moment elke poging tot een serieus gesprek wordt gesaboteerd. Ik heb het wel eens gekscherend, maar ook bewust het Libelle niveau genoemd. Iets wat mij niet in dank afgenomen is.
Ook dit nieuwe format wordt bewust gesaboteerd. Men doet niet eens een poging om te zien of dit werkt. Terwijl de oplossing eigenlijk veel eenvoudiger is. Geef mensen gewoon de ruimte om eens gewoon over dingen te praten, die hun bezig houden. En dat kan dieper dan nu. Uiteindelijk is de chatbox de manier om elkaar te leren kennen. Het heeft jaren zo gewerkt, dat er zowel plaats was voor oppervlakkigheid als voor diepgaande gesprekken. Waarom zou die ruimte niet opnieuw gegeven kunnen worden?

Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 12:12
 
ANNETTE050 schreef:
misschien is het een ideee om de leiding van cm te vragen het om te draaien?
Dat de chatroom gewoon blijft zoals deze is, maar dat i.p.v. een plezier ende jolijt room een room wordt geopend waar je serieus kunt praten.
Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4