ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MYSELF516
ChristianMatch forum index » Berichten van MYSELF516
Auteur Bericht
MYSELF516 (55)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 21 september 2015, 21:12
BerichtOnderwerp: Dilemma: relatie met een ongelovig persoon ja/nee ?
 
Beste Tukker,

Ik sta natuurlijk niet in jou schoenen, dus heb misschien "gemakkelijk" praten, maar ik zou zeggen: niet doen. Het belangrijkste in je leven kan je nu niet delen met je partner + het is gemakkelijker om iemand mee naar beneden te trekken dan naar boven te heisen. Maar ik begrijp dat ik gemakkelijk praten heb hoor, zo eenvoudig is het allemaal niet. Misschien dat je de relatie op afstand kunt houden en wilt kijken hoe zich dat ontwikkelt? Ik zou het in ieder geval in gebed brengen bij God.

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst,
Myself
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MYSELF516 (55)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 augustus 2015, 23:03
BerichtOnderwerp: Vrij Zijn Zomerweek
 
VLINDER656 schreef:
Hallo,
Ik post niet zoveel hier op deze site dus ik hoop dat het op de goede plek staat.

Ik ben deze week op de vrij zijn zomerweek conferentie in Stadskanaal. Ik ben even benieuwd of er hier op deze site nog meer leden zijn die daar ook zijn. En zo ja wat vinden jullie ervan?

groetjes,

Een nieuwsgierige vlinder Knipoog smiley


Dag Vlinder

Ik was ook op de Vrij Zijn Zomerweek. Ik vind het elk jaar een geweldig evenement, met geweldige sprekers en zangers. En dit jaar, met Kees Kraaijenoord, vond ik helemaal super. Wat een sfeer! Ik ga volgend jaar zeker weer.

Overigens geeft Vrij Zijn het hele jaar door ook (gratis) conferenties door het hele land. Zie www.vrij-zijn.net/


Groetjes,
Myself
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MYSELF516
Pagina 1 van 1