ChristianMatch
 


Forum

Samen Oud & Nieuw op Terschelling Vieren in de Stay Okay
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
SIEM463





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zondag 4 oktober 2015, 02:10
 
Van 31 december tot 2 januari lijkt het mij leuk om met meerdere C.M ers Oud en Nieuw te vieren in de Stay Okay op Terschelling, want dan hebben ze een geweldig volledig verzorgd programma/arrangement, voor 99,- Euro zie http://www.stayokay.com/feestdagen/oudennieuw/ Terschelling.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als je mee wil bel dan met de Stay Okay en vraag naar Paula of Judith en zeg dat je van de Christelijke Singel club bent, want dan mag je van 31 december tot 2 januari gebruik maken van hun arrangement.
(dus niet via hun site boeken)
We verzamelen 31 december om 14.15 uur in de vertrekhal van de veerboot in de haven van Harlingen.
(ik heb geregeld dat Christelijke Singels van 31 december tot 2 januari gebruik mogen maken van hun arrangement, i.p.v. 30 december tot 1 januari zo als het op hun site staat)
Laat mij even weten als je geboekt en betaald hebt, want dan pas is je reservering definitief.

LET OP. VOL =VOL reageer snel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STIJLVOL460





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: donderdag 8 oktober 2015, 20:14
 
[quote=SIEM463]Van 31 december tot 2 januari lijkt het mij leuk om met meerdere C.M ers Oud en Nieuw te vieren in de Stay Okay op Terschelling, want dan hebben ze een geweldig volledig verzorgd programma/arrangement, voor 99,- Euro zie http://www.stayokay.com/feestdagen/oudennieuw/ Terschelling.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hoi Siem,
de link die je opgeeft heeft een spatie voor Terschelling, maar die moet even weggehaald. Dan wordt de site zichtbaar. Ik heb wel zin want de feestdagen alleen is ook niet alles, maar moet eerst controleren hoe het met de bezetting rond die dagen op mijn werk is. Houd je op de hoogte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGSIE315





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 oktober 2015, 13:30
 
SIEM463 schreef:
Van 31 december tot 2 januari lijkt het mij leuk om met meerdere C.M ers Oud en Nieuw te vieren in de Stay Okay op Terschelling, want dan hebben ze een geweldig volledig verzorgd programma/arrangement, voor 99,- Euro zie http://www.stayokay.com/feestdagen/oudennieuw/ Terschelling.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als je mee wil bel dan met de Stay Okay en vraag naar Paula of Judith en zeg dat je van de Christelijke Singel club bent, want dan mag je van 31 december tot 2 januari gebruik maken van hun arrangement.
(dus niet via hun site boeken)
We verzamelen 31 december om 14.15 uur in de vertrekhal van de veerboot in de haven van Harlingen.
(ik heb geregeld dat Christelijke Singels van 31 december tot 2 januari gebruik mogen maken van hun arrangement, i.p.v. 30 december tot 1 januari zo als het op hun site staat)
Laat mij even weten als je geboekt en betaald hebt, want dan pas is je reservering definitief.

wat een enorm leuk idee, Siem! En waarschijnlijk met een lekker laag vuurwerk gehalte. Maandag meteen op het werk kijken of het kan en mag

LET OP. VOL =VOL reageer snel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TREA722





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 9 november 2015, 20:19
 
Lijkt me enorm gezellig en ik ga graag mee.
Uit Harderwijk en kan ik evt.met iemand meerijden ??


Laatst aangepast door
TREA722
op zondag 15 november 2015, 22:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DEB155





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 november 2015, 20:21
 
Ik ga mee. Als er mensen uit de buurt van de Alblasserwaard komen is het misschien een idee om met elkaar mee te rijden?

groetjes van Deb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARLA446





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2015, 11:31
 
Hallo Siem,

Vanmorgen heb ik me ook aangemeld.Er was nog maar 1 plaats vrij dus ik had geluk. Het lijkt me heel gezellig worden.
Nu nog de overtocht alvast boeken want dat kun je beter op tijd doen zei Judith.

groeten Carla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2015, 21:18
 
Hee hallo Siem en andere deelnemende kandidaten.... Knipoog smiley .... ik heb ook een plekje gereserveerd in het Hostel op Terschelling, maar wat ik nog niet gedaan heb is een boot-ticket regelen en ook heb ik nog niet gekeken naar carpool-mogelijkheden.

1. Is het mogelijk en handig om met zijn allen een groepsticket te boeken voor de boot?
2. Wie uit Groningen wil en kan carpoolen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERI837





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2015, 21:22
 
ADELAAR559 schreef:
Hee hallo Siem en andere deelnemende kandidaten.... Knipoog smiley .... ik heb ook een plekje gereserveerd in het Hostel op Terschelling, maar wat ik nog niet gedaan heb is een boot-ticket regelen en ook heb ik nog niet gekeken naar carpool-mogelijkheden.

1. Is het mogelijk en handig om met zijn allen een groepsticket te boeken voor de boot?
2. Wie uit Groningen wil en kan carpoolen?

Hoi allemaal, ik ga ook mee naar Terschelling en een groepsticket voor de boot...doe ik graag aan mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2015, 19:30
 
Ik ben er niet, maar wens jullie een hele fijne tijd op Terschelling!! Enjoy! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERI837





Berichten: 24

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 december 2015, 23:13
 
Hallo allemaal,

wie graag wil carpoolen naar Harlingen om de boot van 15.00 uur te nemen om naar Terschelling te gaan kan zich bij mij melden. Een centraal verzamelpunt is Utrecht centraal station. Vertrek met de auto 12.30 uur.
Voor de terugreis is handig te weten : ik neem de boot van 15.30 uur.

Groet, Geri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANJA312





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 december 2015, 09:13
 
SIEM463 schreef:
Van 31 december tot 2 januari lijkt het mij leuk om met meerdere C.M ers Oud en Nieuw te vieren in de Stay Okay op Terschelling, want dan hebben ze een geweldig volledig verzorgd programma/arrangement, voor 99,- Euro zie http://www.stayokay.com/feestdagen/oudennieuw/ Terschelling.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Als je mee wil bel dan met de Stay Okay en vraag naar Paula of Judith en zeg dat je van de Christelijke Singel club bent, want dan mag je van 31 december tot 2 januari gebruik maken van hun arrangement.
(dus niet via hun site boeken)
We verzamelen 31 december om 14.15 uur in de vertrekhal van de veerboot in de haven van Harlingen.
(ik heb geregeld dat Christelijke Singels van 31 december tot 2 januari gebruik mogen maken van hun arrangement, i.p.v. 30 december tot 1 januari zo als het op hun site staat)
Laat mij even weten als je geboekt en betaald hebt, want dan pas is je reservering definitief.

LET OP. VOL =VOL reageer snel.
Hallo Siem, ik lees nu pas dit bericht ben proeflid.. is er nog plek?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTAN620





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2016, 11:38
 
Inmiddels zijn de dagen verleden tijd.
Het was meer dan gezellig.
Aan de organisator: meer dan bedankt!
Voor alle anderen: jullie zijn fijne mensen!

Misschien volgend jaar weer?

groet Christa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DEB155





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 14 januari 2016, 17:11
 
CHRISTAN620 schreef:
Inmiddels zijn de dagen verleden tijd.
Het was meer dan gezellig.
Aan de organisator: meer dan bedankt!
Voor alle anderen: jullie zijn fijne mensen!

Misschien volgend jaar weer?

groet Christa

Ja was gezellig he Christa, Christa ik heb nog een paar keer aan je gedacht, heb je de weg terug goed kunnen vinden? en was je hondje blij je weer te zien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1