ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENRIET485
ChristianMatch forum index » Berichten van HENRIET485
Auteur Bericht
HENRIET485 (36)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 22 mei 2017, 18:51
BerichtOnderwerp: sex voor het huwelijk
 
Heb ik mij volledig ingelezen in alle berichtjes, lees ik onderaan dat het gesloten is
Lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Maar ik open hem gewoon weer :) Persoonlijk denk ik niet dat er een goed of fout zit aan ervoor of erna, zolang je je samen maar laat leiden door God en zelf hier verantwoording over kan afleggen. Als het daadwerkelijk fout is zouden erg veel mensen nu een zonde begaan die Christelijk zijn en wat is de grens van deze zonde? Dat is niet aan iemand om daarover te oordelen, iedereen kent zelf zijn eigen situatie en relatie en voelt zelf wel of hij/zij goed handelt binnen deze situatie. Als je God overal bij betrekt samen ook voor je huwelijk.. het is maar net welke positie je God bij je relatie laat innemen. Mijn ervaring is wel dat het afspreken van tegenwoordig veel om lust gaat en uiteindelijk wordt er uitgezocht of er ook sprake is van liefde. Belangrijk om eerst een emotionele band om te bouwen, voor mij belangrijkste in een relatie, dan komt vanzelf de liefde (of niet :))
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENRIET485
Pagina 1 van 1