ChristianMatch
 


Forum

Berichten van AXEL688
ChristianMatch forum index » Berichten van AXEL688
Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2021, 08:38
BerichtOnderwerp: Wat ik mij afvraag
 
SCHIPPER929 schreef:
Nog steeds geen leven in de brouwerij, ChristianMatch is door zware censuur bij het forum, totaal geen actieve site meer. Chatbox is niks geen invulling bij Forum, geen of meldingen op het prikbord. Geen datingdagen meer waar leden CM welkom waren.

Pracht initiatief van een toenmalig lid was de regelmatige Picknick op de hei in Ede op zaterdagmiddag.

Geen leven in de brouwrij of zit iedereen daar zodat verder er niet meer hoeft worden gedaan?

Er zullen te weinig leden zijn om leven in de brouwerij te krijgen. Vroeger waarschijnlijk veel meer leden. Verder kijken veel mensen tegenwoordig de hele dag op hun smartphone. Kijken, klikken, surfen, liken. Maar discussiëren op een forum of iets organiseren ? Niet veel animo meer voor.

Er lijkt ook niet meer te worden geïnvesteerd in de site. De lay-out, de functionaliteiten, zo zag het er 10 jaar geleden ook uit.


Laatst aangepast door
AXEL688
op donderdag 16 september 2021, 08:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2021, 00:22
BerichtOnderwerp: Het is stil aan de overkant
 
SCHIPPER929 schreef:
Nadat er een strenge juffrouw als moderator aan het bewind kwam was en pittige discussie voeren niet meer aan de orde.
Bij het minste geringste werd je in de ban gesmeten.
Hoewel men vraagt waarom een ban geeft men niet thuis omdat men niet kan aangeven welke regels er overtreden waren.

maar helaas moeten we braaf heel voorzichtig onze woorden hier afmeten, dus discussie niet meer mogelijk.


Ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik denk dat er een heel eenvoudige reden is voor het weinige gebruik van het forum: er zijn te weinig actieve leden. Slechts een zeer klein percentage van alle leden van een datingsite is actief op een forum. Als er dan weinig leden zijn, is er maar een enkeling die is geïnteresseerd in het forum en daarop berichten plaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 16 november 2020, 16:34
BerichtOnderwerp: Het is stil aan de overkant
 
Er waren vorig jaar nog wel wat onderwerpen actief op dit forum, maar die zijn al weer verwijderd (na enige maanden geen reactie meer). Christianmatch zou ze misschien wat langer kunnen laten staan. Op een gegeven moment (met nieuwe leden) wordt zo'n onderwerp wel weer actueel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 16 oktober 2019, 11:32
BerichtOnderwerp: Israël
 
AHAVA364 schreef:
Echt he ???? ik was vorige maand 3 uur van te voren op het vliegveld en
en kon na alle controles direct doorlopen naar mijn vliegtuig.
Ik ga meestal alleen naar Israël. Ik boek een ticket en verschillende hostels en gebruik het openbaar vervoer om heen en weer te reizen. Dat is prima te doen ????

Misschien ben ik overvoorzichtig, maar met openbaar vervoer in Israël zou ik oppassen (in het verleden waren er aanslagen op ov-bussen). Het leuke aan een georganiseerde groepsreis is dat je in een korte tijd heel veel ziet, terwijl je het voor de prijs niet hoeft te laten (bijv. 8 dagen). En een goede reisbegeleider die alle dagen meereist, weet heel veel over Israël te vertellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 oktober 2019, 09:39
BerichtOnderwerp: Israël
 
AHAVA364 schreef:
ik ben een groot fan van Israël en vroeg mij af of hier nog meer Israël fans zijn.

Ben je al een keer in Israël geweest? Wat trekt jouw naar Israël? En als je al een keer geweest bent, waar ben je geweest? Heb je tips?



Mainstream reisorganisaties bieden reizen aan van zo'n 8 dagen en in die 8 dagen kun je veel van Israël zien. Ik was er in het voorjaar van 2018. Aangename temperaturen (20-25 graden).

Bethlehem, Jeruzalem (de Olijfberg, Tuin van Getsemane, de Oude Stad, Yad Vashem , de Knesset), Massada, Ein Gedi, Quamran, de Dode Zee, Jericho, Tiberias, de Golan Hoogvlakte (met zicht tot in Syrië), Nazareth, het Karmel gebergte, Netanya, Caesarea en Tel Aviv.

Erg veel toeristen, het hele jaar door. Soms is dat wat storend, bijv. in de (kleine) Hof van Getsemane. En op alle bekende bijbelse plaatsen hebben vooral de Rooms-Katholieke en Grieks-Orthodoxe Kerk land gekocht en daarop grote kerken gebouwd, wat nog meer volk (pelgrims) aantrekt. Interessant is om de praktijk van een shabbat mee te maken. Zo'n shabbat kun je meemaken in steden met een grote orthodox-Joodse bevolking, bijv. in Tiberias. In die plaatsen valt het openbare leven stil tijdens de shabbat.

In Bethlehem zie je de muur tussen de Palestijnse gebieden en Israël. Ziet er min of meer uit als de voormalige Berlijnse Muur (met veel graffiti aan de Palestijnse kant). Je ziet daar de doorlaatposten voor Palestijnen die in Israël werken. Je ziet dat er A, B en C gebieden zijn, die de Israëli"s onderscheiden.

Op de heuvel van Massada bevind je je in een woestijn. En op de Golan Hoogvlakte is de temperatuur heel gematigd en ziet het er heel groen uit. Tel Aviv is de meest seculiere stad van Israël. Met trendy stranden en krachthonken op het strand. Het oude Jaffa is omsloten door het moderne Tel Aviv en is ook een bezoekje waard. Veel prachtige art deco architectuur in Tel Aviv.

Als je Israël verlaat via Ben Gurion Airport in Tel Aviv, is dat ook een hele belevenis. Nergens in de wereld heb ik zo'n uitgebreide en langdurende veiligheidscontrole meegemaakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 oktober 2019, 07:27
BerichtOnderwerp: de leugenachtigheid van christian match
 
Volgens mij is een datingsite voor de meeste mensen een vorm van "vermaak". Kijken en bekeken worden, zoals op een terrasje in de zon. Hoe vaak wordt jouw profiel aangeklikt en wie zijn het, hoe lig je in de markt? De kans is nog steeds vele malen groter om je partner in het "wild" te vinden dan op een datingsite. En toch zijn er mensen die hun partner op een datingsite vinden en sommige mensen gaan voor die kleine kans.

Datingsites zijn niet duur (als je een langer durend abonnement neemt). Wel is het zo dat Christianmatch geen permanent gratis lidmaatschap aanbiedt, waar andere sites dat wel doen (weliswaar met minder functionaliteiten dan een betaald lidmaatschap).


Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 15 oktober 2019, 07:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: woensdag 2 oktober 2019, 19:23
BerichtOnderwerp: de leugenachtigheid van christian match
 
ROADY558 schreef:
Wat je zegt herken ik ook.
De redactie is natuurlijk vrij om hun site in te richten zoals ze dat willen.
Blijkbaar hechten ze geen waarde aan vernieuwing. Ja inderdaad, de inhoud van de marketingmails is nog nooit aangepast, net als de foto's.

Het systeem is ooit opgezet, en elk betalend lid is mooi meegenomen, zo zal men denken. En dat is hun goed recht.
Maar je kunt je inderdaad afvragen of dit levensvatbaar blijft.

Hopelijk heb je sites als deze al snel niet meer nodig omdat je een levenspartner gevonden hebt :)


Ik heb een vraag voor de moderator van Christianmatch: de lay-out van de site bestaat al een tijdje. Maar ik meen me te herinneren dat ooit (iets meer dan 10 jaar geleden) Crosspoint dezelfde lay-out had. Heeft Christianmatch de lay-out overgenomen van Crosspoint of is Christianmatch een afsplitsing van Crosspoint ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 9 september 2019, 12:42
BerichtOnderwerp: de leugenachtigheid van christian match
 
BLOOSJE171 schreef:
Woedende smiley Woedende smiley

al een paar jaar gebruikt de site de bewering: dat er "honderden nieuwe leden" zijn bijgekomen, om je zo te lokken om weer lid te worden. En iedereen weet dat dit een pertinente leugen is. Ik heb dit al eens aangekaart bij hen, maar het heeft niet geholpen.
Christianmatch is op sterven na dood, men probeert ook niet eens om er nieuw leven in te blazen. Jammer, dan kun je beter stoppen.


Nieuw leven inblazen is best moeilijk, vooral omdat er in Nederland zoveel datingsites zijn die specifiek op christelijk denkende mensen zijn gericht. De teloorgang van Crosspoint vind ik een voorbeeld, maar toch is ook die site nog steeds in de lucht (maar nauwelijks leden).

Ik denk dat er ieder jaar zeker enkele honderden nieuwe (of eerder lid geweest zijnde) leden zich aanmelden bij Christianmatch, maar uiteraard zijn er ook velen die weer afhaken. Daardoor valt het totale ledenbestand misschien wat tegen. En dan heb je ook nog een verschil tussen actieve en inactieve leden (vooral leden die een jaarabonnement afsluiten, zijn een groot deel van het jaar niet actief aanwezig). Het nieuwtje is er dan van af. Dus niet altijd zoveel mensen online.

Er zijn ook datingsites die zich richten op christelijk denkende mensen en die o.a. een permanent gratis lidmaatschap aanbieden waar je best nog wel wat mee kunt doen (vwb functionaliteiten). Veel leden, maar die datingsites trekken niet altijd de meest beleefde mensen aan. Dat komt volgens mij vooral door zo'n gratis lidmaatschap. Het is dus maar wat je wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 25 augustus 2019, 09:50
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
-

Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 12 november 2019, 03:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 25 augustus 2019, 09:03
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
-

Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 12 november 2019, 03:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 25 augustus 2019, 08:39
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
-

Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 12 november 2019, 03:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 augustus 2019, 21:47
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
-

Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 12 november 2019, 03:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688 (55)





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2019, 16:42
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
-

Laatst aangepast door
AXEL688
op dinsdag 12 november 2019, 03:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van AXEL688
Pagina 1 van 1