ChristianMatch
 


Forum

Het is stil aan de overkant
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
INEKE362





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 19 oktober 2020, 21:02
 
Hoi,
Ik ben nieuw ,en zie dat er helemaal geen activiteit is onder de "zoekende"
Dat is best wel heel saai :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEKE362





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 oktober 2020, 19:29
 
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier op christenmatch doe.
Er is geen contact met elkaar heb ik het idee.
Nou,dat wil ik wel ff aanwakkeren.
Hoi allemaal:))
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE818





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 oktober 2020, 18:49
 
JANE818 schreef:
Dat vind ik dus ook.
Zo weinig initiatief.
Ze kijken op je profiel, steeds weer maar zeggen niks of je stuurt een knipoog of mail en geen reactie.
Echt supersaai zo.
En ook hier gebeurt eigenlijk niks
Of er wordt wel gereageerd maar niks zinnigs.
Ik ben er wel eind klaar mee.
Mocht iemand mij wel leuk vinden dat moet er wel heel snel een berichtje komen want ik ben er zo af.
Morgen laatste dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MERRY139





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 oktober 2020, 22:46
 
JANE818 schreef:
Dat vind ik dus ook.
Zo weinig initiatief.
Ze kijken op je profiel, steeds weer maar zeggen niks of je stuurt een knipoog of mail en geen reactie.
Echt supersaai zo.
En ook hier gebeurt eigenlijk niks
Of er wordt wel gereageerd maar niks zinnigs.
Ik ben er wel eind klaar mee.
Mocht iemand mij wel leuk vinden dat moet er wel heel snel een berichtje komen want ik ben er zo af.
Morgen laatste dag.
__________________________
Voor mij duurt het ook niet zo lang meer. Weinig reactie en idd geen respons.
Maar dat hoor ik wel vaker. Het schijnt dat christen mannen, vrouwen misschien ook? een droombeeld hebben van hun toekomstige partner....


Laatst aangepast door
MERRY139
op zaterdag 24 oktober 2020, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEKE362





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 oktober 2020, 10:40
 
Leuk dat jullie wel hebben gereageerd en hetzelfde denken.
Misschien is het angst.Ik weet het niet.
Maar mijn gevoel is ook dubbel hoor.Het is net een keuring.
En ik hoopte op wat meer lef van de mannen om ons vrouwen te benaderen.Maar heb nu 1 reactie van een man die wel durfde te vragen.
Maar verder blijft het stil aan de overkant..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOUWERENS194





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 november 2020, 11:12
 
hallo alemaal,

als ik dit zo lees als man ervaar ik precies het zelfde ,profiel bezoek super !!
maar dan wat ineke schrijft ....stil aan de overkant ....... blaren op mijn vingers rook uit mijn toetsen bord.... ja ik zoek echt iemand en er staan veel mooie profielen op .... dus ga ik wat anders doen modern ??? via whatsapp..gewoon face timen heet dat geloof ik hier is mijn nummer

[Het is niet de bedoeling om privégegevens op het forum te plaatsen. Bij deze is het nummer verwijderd.]

tot zo!!
ineke bedankt om dit aan te kaarten jij bent een madame naar mijn hart ,een met ballen.. Kussende smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 3 november 2020, 21:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES133





Berichten: 72

BerichtGeplaatst: donderdag 12 november 2020, 12:48
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar uurtjes proeflid hier bij ChristianMatch ( heb mijn profielvragen nog niet eens helemaal ingevuld) maar was wat aan het rond neuzen op het forum. En dan zie ik drie actuele onderwerpen, waarvan er twee gaan over dat er niets op het forum gebeurd. Daar wil ik wel even op reageren:
Ik vraag mij immers af dat als zoveel mensen het eens zijn dat het zo stil is en er niets gebeurd. Waarom dan niemand denkt: "Laat ik zelf eens een gezellig onderwerp op het forum openen? Bij een andere site waar ik lid van ben geweest waren er de hele dag door gezellige gesprekken op het forum en bruiste het van de gezelligheid.
Zo kan je een woordspelletje openen, vertellen wat jouw lievelingslied is of misschien wel hoe jij je in de adventstijd voorbereid op kerst. Wat is een spreuk of tekst waar jij veel steun aan hebt, of wat ga jij eten vandaag? We hebben (althans ik) vaak moeite om elke dag weer iets voor het avond eten te bedenken, dan is het wellicht leuk om van elkaar ideetjes op te doen?

Nou ja zomaar wat gedachten. Ben benieuwd of er iemand door de gedachten geïnspireerd raakt en iets gezelligs gaat openen?
Lijkt mij gezellig om jullie daar te ontmoeten, ik kom zeker langs.

Wacht het voor nu even af. Tot snel.

Groetjes Loes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA870





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 november 2020, 18:47
 
Daar ben ik het helemaal mee eens maar het enige wat ik lees is inherent aan corona want het islogisch dat er weinig gebeurt want ookal zeg je doet me niks en ben je jong en wil je schoppen tegen de maatschappij het is even niet anders.

Ik vat gelijk de koe bij de horens en vertel over het geen wat ik aan het maken ben ik maak namelijk een glas in lood schilderij en verder ga ik 5 dagen naar dagbesteding

LOES133 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een paar uurtjes proeflid hier bij ChristianMatch ( heb mijn profielvragen nog niet eens helemaal ingevuld) maar was wat aan het rond neuzen op het forum. En dan zie ik drie actuele onderwerpen, waarvan er twee gaan over dat er niets op het forum gebeurd. Daar wil ik wel even op reageren:
Ik vraag mij immers af dat als zoveel mensen het eens zijn dat het zo stil is en er niets gebeurd. Waarom dan niemand denkt: "Laat ik zelf eens een gezellig onderwerp op het forum openen? Bij een andere site waar ik lid van ben geweest waren er de hele dag door gezellige gesprekken op het forum en bruiste het van de gezelligheid.
Zo kan je een woordspelletje openen, vertellen wat jouw lievelingslied is of misschien wel hoe jij je in de adventstijd voorbereid op kerst. Wat is een spreuk of tekst waar jij veel steun aan hebt, of wat ga jij eten vandaag? We hebben (althans ik) vaak moeite om elke dag weer iets voor het avond eten te bedenken, dan is het wellicht leuk om van elkaar ideetjes op te doen?

Nou ja zomaar wat gedachten. Ben benieuwd of er iemand door de gedachten geïnspireerd raakt en iets gezelligs gaat openen?
Lijkt mij gezellig om jullie daar te ontmoeten, ik kom zeker langs.

Wacht het voor nu even af. Tot snel.

Groetjes Loes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY000





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2020, 16:33
 
INEKE362 schreef:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier op christenmatch doe.
Er is geen contact met elkaar heb ik het idee.
Nou,dat wil ik wel ff aanwakkeren.
Hoi allemaal:))

Lachende smiley Ik ben er net, maar ik vind het ook erg rustig daarom ook een prikbordberichtje gemaakt maar ook geen enkele reactie, ook op de chat is het zo rustig dat mijn computer spontaan vastloopt Knipoog smiley Hahahhahahah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REINT402





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 15 november 2020, 20:04
 
Het is stil aan de overkant lol, grappige comment. Maar wel waar. Maar reageren wij zelf wel naar anderen? Ik heb nog niet gereageerd moet ik zeggen, maar dat zal vast wel gauw gebeuren. Ik ben er net 2 dagen. Misschien zelf een eerste stap zetten?

Laatst aangepast door
REINT402
op zondag 15 november 2020, 20:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 16 november 2020, 16:34
 
Er waren vorig jaar nog wel wat onderwerpen actief op dit forum, maar die zijn al weer verwijderd (na enige maanden geen reactie meer). Christianmatch zou ze misschien wat langer kunnen laten staan. Op een gegeven moment (met nieuwe leden) wordt zo'n onderwerp wel weer actueel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REINT402





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 16 november 2020, 20:45
 
AXEL688 schreef:
Er waren vorig jaar nog wel wat onderwerpen actief op dit forum, maar die zijn al weer verwijderd (na enige maanden geen reactie meer). Christianmatch zou ze misschien wat langer kunnen laten staan. Op een gegeven moment (met nieuwe leden) wordt zo'n onderwerp wel weer actueel

Goed punt. Misschien een mailtje sturen en je vraag stellen aan christianmatch. Je kan reageren bij contact. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RUTH811





Berichten: 20

BerichtGeplaatst: donderdag 19 november 2020, 22:54
 
INEKE362 schreef:
Hoi,
Ik ben nieuw ,en zie dat er helemaal geen activiteit is onder de "zoekende"
Dat is best wel heel saai :)

Ja inderdaad er gebeurd hier echt helemaal niks jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBERT305





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 november 2020, 23:01
 
INEKE362 schreef:
Leuk dat jullie wel hebben gereageerd en hetzelfde denken.
Misschien is het angst.Ik weet het niet.
Maar mijn gevoel is ook dubbel hoor.Het is net een keuring.
En ik hoopte op wat meer lef van de mannen om ons vrouwen te benaderen.Maar heb nu 1 reactie van een man die wel durfde te vragen.
Maar verder blijft het stil aan de overkant..

Durf jij geen foto te zetten Ineke? En hoe zit het met je beantwoorden? (34%?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES133





Berichten: 72

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2020, 23:55
 
Wat vreselijk zeg hier. !!!

Ik heb de afgelopen weken verschillende topics geopend en ook onderwerpen aangedragen, in de hoop dat het forum weer een beetje gaat leven.

Maar het lijkt of dat men liever voor de neutrale niets zeggende gesprekken gaat dan voor wat inhoud. Tja op een christelijke site is dat ook wel te verwachten ? Of niet? Oppervlakkige gesprekken? Dat maakt het verschil met niet christenen toch?

Het blijft mij een raadsel waarom de mensen op deze site voor oppervlakkig gaan?

Mail je iemand ( niet van jouw soort kerk) dan antwoord die niet, en na een vraag heel agressief . Het hokjes denken, van wanneer je een christen bent lijkt hier lijdende ervoor. Jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY449





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2020, 16:33
 
LOES133 schreef:
Wat vreselijk zeg hier. !!!

Ik heb de afgelopen weken verschillende topics geopend en ook onderwerpen aangedragen, in de hoop dat het forum weer een beetje gaat leven.

Maar het lijkt of dat men liever voor de neutrale niets zeggende gesprekken gaat dan voor wat inhoud. Tja op een christelijke site is dat ook wel te verwachten ? Of niet? Oppervlakkige gesprekken? Dat maakt het verschil met niet christenen toch?

Het blijft mij een raadsel waarom de mensen op deze site voor oppervlakkig gaan?

Mail je iemand ( niet van jouw soort kerk) dan antwoord die niet, en na een vraag heel agressief . Het hokjes denken, van wanneer je een christen bent lijkt hier lijdende ervoor. Jammer.

Er is denk ik wel een goede verklaring voor. Er is best wel een beetje durf voor nodig om hier op deze toch wel open site actief te worden. De hele wereld kan meelezen. En voor oud forummers komt er bij, dat Christian Match in het verleden zeer streng is opgetreden. Weliswaar na dat er te veel verkeerde berichten op de topics werden geplaatst, maar toch.... Jammer genoeg zit de schrik er misschien wel te zeer in.

Uit het verleden ken ik CM als een heel waardevolle site, waar je graag kwam. Waar je goede en leerzame discussies had, Waar je ook idd onnozele topics had, maar waar ook hele belangrijke onderwerpen werden uitgediscussieerd. Ik persoonlijk heb er heel veel aan gehad. En ik denk dat velen dat kunnen beamen. Je kon echt van alles aan je mede broeders en zusters voorleggen. En ook humor ontbrak niet.

En wat betreft de verschillende gezindten: het is enorm waardevol om te beseffen, dat welk stikkertje je op hebt, je wel God wilt dienen. En ik weet maar al te goed dat hier ook mensen zitten, die het respect niet op kunnen brengen om de ander vrijheid van kerkgenootschap te gunnen. Maar juist die verschillen in richtingen getuigen van de veelkleurige wijsheid Gods. Zo kun je veel van elkaar leren. En ook elkaar beter begrijpen. Geweldig toch?!

Ja, veel leren, samen groeien in geloof. Mooi hoor! Ik hoop oprecht dat het binnen forum ook weer die kant op gaat. Dat we het weer goed hebben met elkaar.

Gr. MAM-Y
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2020, 18:38
 
ROBERT305 schreef:
Durf jij geen foto te zetten Ineke? En hoe zit het met je beantwoorden? (34%?)

Nadat er een strenge juffrouw als moderator aan het bewind kwam was en pittige discussie voeren niet meer aan de orde.
Bij het minste geringste werd je in de ban gesmeten.
Hoewel men vraagt waarom een ban geeft men niet thuis omdat men niet kan aangeven welke regels er overtreden waren.

maar helaas moeten we braaf heel voorzichtig onze woorden hier afmeten, dus discussie niet meer mogelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
AXEL688





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2021, 00:22
 
SCHIPPER929 schreef:
Nadat er een strenge juffrouw als moderator aan het bewind kwam was en pittige discussie voeren niet meer aan de orde.
Bij het minste geringste werd je in de ban gesmeten.
Hoewel men vraagt waarom een ban geeft men niet thuis omdat men niet kan aangeven welke regels er overtreden waren.

maar helaas moeten we braaf heel voorzichtig onze woorden hier afmeten, dus discussie niet meer mogelijk.


Ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik denk dat er een heel eenvoudige reden is voor het weinige gebruik van het forum: er zijn te weinig actieve leden. Slechts een zeer klein percentage van alle leden van een datingsite is actief op een forum. Als er dan weinig leden zijn, is er maar een enkeling die is geïnteresseerd in het forum en daarop berichten plaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 10 januari 2021, 22:09
 
AXEL688 schreef:
Ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik denk dat er een heel eenvoudige reden is voor het weinige gebruik van het forum: er zijn te weinig actieve leden. Slechts een zeer klein percentage van alle leden van een datingsite is actief op een forum. Als er dan weinig leden zijn, is er maar een enkeling die is geïnteresseerd in het forum en daarop berichten plaatst.


Het levendige en spontane is er helemaal uit hier op CM.
Men is door de strenge schooljuf cq moderator veel leden kwijt geraakt.
Een jaar of wat terug was er veel te doen op het prikbord en ook pittige discussie op het forum.

Ook werden er door CM zaken georganiseerd waar men dan naar to eokon gaan gelijk een soort van datingdagen, of iets in die trant.

helaas door die Coronazooi zit daar het klad even in helaas.

Wel jammer dat men zaken van het forum afhaalt na verloop van tijd, waren wel goede items bij, die zijn nu weg..

hopelijk binnekort weer leven in de brouwerij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1