ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BERT168
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BERT168
Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 februari 2016, 22:23
BerichtOnderwerp: andere Godsdiensten
 
heel mooi uiteen gezet Roady,ik kan me hier wel in vinden.
bedankt voor je eerlijkheid en dat je zo recht door zee bent !

de bijbel is nooit veranderd en nog steeds actueel.
we moeten het postmodernisme geen grond geven om te kunnen groeien.
het lijkt erop dat het geloof helaas aan het vervlakken is,de laatste jaren.

ik denk-en veel meer denken dat- er een soort van wereldreligie komt waarin iedereen zich kan vinden.
als God er maar in voor komt en iedereen laat elkaar in z'n waarde,het goed voelt,en iedereen is lief en aardig voor elkaar,dan lijkt het misschien goed,maar schijn bedriegt!

laten we het woord der waarheid ''recht snijden'' zoals de bijbel ons zegt,dan zitten we goed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 1 februari 2016, 23:47
BerichtOnderwerp: andere Godsdiensten
 
op de website van de PKN zag ik een aantal vragen waarop vervolgens antwoord op werd gegeven.

de volgende vraag viel mij op:

'En de andere godsdiensten dan?''

hiermee duidende op andere Godsdiensten t.o.v. het standpunt van de PKN kerk.

het antwoord was:

Er zijn meer gelovigen dan atheïsten op aarde. Veel mensen geloven in een god of een ‘iets’. Dat geloof waaiert uit in verschillende godsdiensten. Komen die allemaal op hetzelfde neer? Ze hebben veel gemeenschappelijk: besef van een ‘hogere macht’, heilige geschriften, bepaalde rituelen, gebed, feesten. Daarnaast zijn er grote verschillen. Het hindoeïsme kent meerder goden, het boeddhisme kent geen god of goden.

Respect
Specifiek voor het christendom is het geloof dat God mens werd in Jezus Christus. Andere godsdiensten zijn daarmee niet afgeschreven. De waarheid is niet exclusief bij christenen te vinden. De Protestantse Kerk vindt het belangrijk dat er respectvol wordt omgegaan met andere godsdiensten.

mijn vraag is:

wat wordt hier nou eingelijk bedoelt?
betekent dat dus dat er ook andere manieren zijn om tot God te komen?
de tekst van Jezus ''niemand komt tot de vader dan door mij'' kan ik hier niet terugvinden.
helaas staat er ook niet precies wat er met die ''waarheid'' bedoelt wordt.
of moeten we het misschien anders zien, dat de bijbel niet meer van deze tijd is?

oh ja de link naar deze webpagina staat hier:

http://www.protestantsekerk.nl/geloof/moeilijke-vragen/andere-godsdiensten/Paginas/Default.aspx


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 1 februari 2016, 23:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 6 september 2015, 17:15
BerichtOnderwerp: (Is er)Animo voor een Uitje?
 
HERTOGJAN489 schreef:
hoi,

Ik vroeg me af, of er nog animo is voor een uitje..
Bowlen ofzo, een wandeling, of karten met borrel, als het het maar gezellig is.

Misschien lijkt het me leuk om het te regelen...

Groets


Knipoog smiley


bowlen of karten heb ik wel zin in dus dan weet je dat alvast.

Gr. Bert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juli 2015, 22:37
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
GERARD072 schreef:
hmm ok, heb mijn Statenbijbel momenteel niet bij de hand hier, maar zou zweren dat er Matheus openbaringen staat op de kaft.

Is er alleen een openbaringen van Johannes? Wellicht dat die samen in hetzelfde boek staan. En dat in dat boek zowel het evangelie van Matheus en Johannes Openbaringen er in staan beschreven.

Zal er morgen even naar kijken.

staat er misschien op de kaft vam mattëus TOT openbaringen?
maar dan met een of ander teken er tussen?
ik kan niks vinden over ''matteus openbaringen''

wel staat er iets in matteus 24 wat naar mijn menig over de opname van de gemeente gaat,maar verder heb ik geen idee wat je bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juli 2015, 22:31
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
EDY877 schreef:
Enorme misvatting dat reformatorische kant niet zou geloven in de opname van de gemeente. Ook heb ik erg veel moeite met het stempelen van een bepaalde groep gelovigen ....

Betreft boek Openbaringen zijn er meer dan 200 verschillende opvattingen over sommige onderwerpen in dat boek.

Ook dat het merkteken van het beest voor de hand zou liggen dat het een chip zou zijn, is veel inlegkunde van de bijbel (in eerdere reactie).

Aan de hand van de woorden in de eerste eeuw na Chr. (zo'n beetje hele Nwe. Testament), dacht men toen dat het einde van de wereld al aanstaande was. Toen waren er nog geen chip's en iedereen had toen al een idee bij wat er in de bijbel stond. Zo ook in deze tijd wordt maar te pas en te onpas allerlei zaken in de bijbel zomaar uitgelegd, alsof men alles al weet, terwijl men ondertussen niet meer kan uitleggen dan hetgeen met nu vanuit deze wereld in het nu kan begrijpen of is gegeven te begrijpen.
De kunst van de bijbel uit te leggen is om de bijbel zelf te laten spreken ipv allerlei toepassingen te verzinnen en linken te leggen met huidige technologie. Aantal tekenen zijn wel duidelijk, zoals vervolging, verkilling van onderlinge liefde, etc.
Ook op internet wordt veel gesproken over deze dingen. Sommige uitleggingen is niet uit de bijbel halen en wees daar vooral voorzichtig mee. Wat immers ook in de eindtijd is aangekondigd dat er "vele valse leraren onder ons komen - en die zijn er al, die velen van ons zullen verleiden". Daarom is het altijd beter om zelf de bijbel biddend te bestuderen, dan maar overal je te laten beinvloeden met allerlei uitleggingen, waarbij je dan op gegeven moment ook niet meer weet waar welke uitleg vandaan komt. Zo is de verwijzing naar "het zoeklicht" voor mij zeer discutabel en primair niet betrouwbaar (en voor velen zelfs rondom ketters).
Tenslotte zijn boeken sensatie en science fiction een heel ander genre dan de heilige bijbel Knipoog smiley


aan jou reactie te zien denk je dat ik dat zomaar even uit de bijbel haal alsof ik net ergens gehoord heb.
dat is niet het geval,vanaf mijn kinderjaren was ik hier al mee bekend,dus al meer dan 40 jaar.
in al die jaren is die mening nooit veranderd,ik bedenk het niet maar zo,
maar het is gewoon te veel om er hier goed op in te gaan.

zoals ik al zei,iedereen mag zijn eigen mening er over hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 juli 2015, 23:06
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
het boek openbaringen kan je niet zo maar even begrijpen,ook niet door hem helemaal door te lezen.
het is niet te vergelijken met andere bijbelboeken,zoals johannes,lucas etc. om maar eens wat te noemen. in die bijbelboeken staat alles uitgelegt zoals het gegaan is en dat is verder geen visioen of iets dergelijks.
openbaringen echter is weergegeven aan Johannes als visioenen die Johannes zo goed mogelijk moest opschrijven,zelfs johannes wist toen niet precies wat dat betekende wat hij opschreef,maar hij kreeg de opdracht van God zelf.

om openbaringen te kunnen begrijpen zou je flink aan de studie moeten,er zijn hoofdstukken die weer verwijzen naar andere gedeelten waar je sommige dingen kan terugvinden en waar uitgelegt wordt wat het betekent.
de openbaringen zijn complete bijbelstudies van, waarin deel voor deel wordt uitgelegt wat er bedoelt wordt,het is dus niet zomaar even iets om te lezen en dat het dan duidelijk is,zo werkt het niet.

ik weet dat er verschillend gedacht wordt over hoe het gaat of hoe het verloop zal zijn van de eindtijd,in voorgaande tekst lees ik nogal eens dat mensen zich zorgen maken hoe wij als christenen de eindtijd kunnen overleven?
het antwoord daarop is niet zo moeilijk..vóór de antichrist gaat regeren zal er een opname plaats vinden van ''de gemeente''. dit zijn alle christenen over de hele wereld die dan in één keer van de aarde worden opgenomen bv net als Elia en Henoch,niet met vurige paarden maar ze zijn verdwenen in een oogwenk zo zegt de bijbel het.
dit is nodig omdat er dan een ''grote verdrukking'' zal komen die 7 jaar gaat duren,(ookwel de laatste jaarweek genoemd)in die 7 jaar zal het beest oftewel de antichrist regeren,in die 7 jaar vinden een groot aantal dingen plaats waaronder de 2 getuigen uit openbaring 11.maar ook oorlogen in en rond Israël.

niet iedereen gelooft echter in de laatste jaarweek,de reformatorische kant gelooft naar mijn weten niet in de opname van de gemeente,en ook niet in de laatste jaarweek.
dat mag iedereen zelf weten wat mij betreft.
voor een bijbelstudie hierover kan je genoeg vinden op internet,bij baptisten en evangelische kerken,die weten er allemaal wel vanaf.

niet alles van wat in openbaringen staat is precies bekend van wat er bedoelt wordt,maar wel in grote lijnen.

het meeste is wel te vinden op de website die ik eerder heb aangegeven.
(eindtijd.nl)maar er zijn ook boeken en films van die ongeveer weergeven hoe het zal gaan bv '' de laatste bazuin''
40 jaar geleden waren hier al films van bv: als een dief in de nacht en naderend onweer.
ook zijn er christelijk tijdschriften van die vooral de eindtijd als voornaamste onderwerp hebben bv ''het zoeklicht''

informatie genoeg te vinden,maar iedereen mag zelf bepalen wat ie er van geloven wil ,en wat wel of niet zal plaatsvinden.


Laatst aangepast door
BERT168
op dinsdag 14 juli 2015, 23:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 12 juli 2015, 20:11
BerichtOnderwerp: eindtijd
 
wat betreft het merkteken ...de tekst daarover vind je op
openbaringen 13:16

Openbaring 13: 11-18

15...dat allen, die het beeld van het beest niet aanbaden, gedood werden.
16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd,
17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.

de discussie of het hier om een chip zou gaan ga ik verder niet op in,maar het ligt natuurlijk wel voor de hand.

infomatie over de eindtijd kan je hier vinden: www.eindtijd.nl

deze discussies zijn in het verleden al vaker gevoerd hier op de site,dus ik wil er verder niet te veel van zeggen.
iedereen mag er het zijne van denken,wat mij betreft.


Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 12 juli 2015, 20:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 5 juli 2015, 23:22
BerichtOnderwerp: update
 
JOJO155 schreef:
Even gewoon een gedachte die ik wilde delen...................

Het valt me op inderdaad dat deze site in vergelijking met een aantal jaar terug vrij stil is geworden, ik kan me de discussies en de off topic post nog herinneren.

Ik ben eigenlijk benieuwd waarom er qua lay out en design nog steeds dezelfde opstelling is van de site als een aantal jaren terug. Is het niet eens tijd voor een moderne update? Zoals bijvoorbeeld een app?

ja eingelijk wel he!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 mei 2015, 13:56
BerichtOnderwerp: voorstel
 
PAULUS400 schreef:
Ik bedoel dat men als CM lid niet een topic (onderwerp) start zonder makkelijk te kunnen zien of er al eerder een topic (onderwerp) is geweest waarover het CM lid wil delen. Anders krijg je een wirwar en dubbele topics.

tja misschien iets voor de redactie?

je kan ook zelf even checken of er aleen keer een dergelijk topic geweest is natuurlijk.
maar aangezien een bepaald topic misschien al maanden geleden is langsgeweest,kan je het misschien gewoon wel weer opnieuw doen,want er zijn dan ook weer nieuwe leden bijgekomen en de leden van toen zijn er niet meer of alleen af en toe een keer.


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 30 mei 2015, 13:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 28 mei 2015, 18:47
BerichtOnderwerp: Gefeliciteerd!-topic
 
STEENTJE178 schreef:
Heey, gefeliciteerd Bert (of Begt) met jouw verjaardag!! :-D
Heel veel gezonde, gezegende jaren erbij toegewenst. En voor nu natuurlijk nog een hele fijne dag! Lachende smiley

nou hartelijk dank hoor steen! maar eh geen x-jes? ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 maart 2015, 15:13
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
MAMY994 schreef:
3 Dagen zijn altijd zo weer om. Als dit topic over een aantal maanden nog bestaat weet ik wel bijna zeker dat ze een reactie zal geven.

als ze het dan nog leest misschien wel,het topic is dan alweer een aantal maanden verder natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 maart 2015, 11:15
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
HIGHFIVE688 schreef:
Het vuurtje opstoken bij een ' IJsje' lijkt me bepaald geen makkelijke klus !

Zeker weten,vooral ook als ze geen lid meer zijn...! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 19 maart 2015, 18:32
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
EEDJEE483 schreef:
Ben ik hierin de enige of zijn er meer mensen die hun geloofsleven ervaren in meerdere fasen? Wekenlang niet bidden of Bijbel lezen en dan ineens weer een tijdlang wel...?
Kerkbezoek is redelijk constant afhankelijk van.m'n rooster...

Maar toch....

even tussendoor voor de topic starter Eedje als hij tenminste nog meeleest...

onze profielfoto's zijn op precies dezelfde plaats gemaakt,-in Monschau-(dus geen Monschou)het is misschien maar 2 meter verschil....wat een toeval he? Lachende smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op donderdag 19 maart 2015, 18:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 19 maart 2015, 18:28
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
CHRISTINE099 schreef:
Deze reacties lezende vraag ik mij hoe keer je dit?
Geloofsleven is naar mijn idee ook hard werken, dus als het laagtij is hoe keren jullie het zodat het weer hoogtij word?

Christine.

zo positief mogelijk blijven denken,niet steeds aan de dingen denken die je dwars zitten,maar juist de zegeningen tellen.
maar dat is natuurlijk ook makkelijker gezegd dan gedaan,en het heeft ook alles te maken welk karakter je hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 15 maart 2015, 20:25
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
IJSJE204 schreef:
Het kan nog erger.
Als er zelfs geen sprankje vuur meer is.

dat wordt opstoken dan! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 maart 2015, 23:08
BerichtOnderwerp: gefaseerd geloofsleven
 
EEDJEE483 schreef:
Ben ik hierin de enige of zijn er meer mensen die hun geloofsleven ervaren in meerdere fasen? Wekenlang niet bidden of Bijbel lezen en dan ineens weer een tijdlang wel...?
Kerkbezoek is redelijk constant afhankelijk van.m'n rooster...

Maar toch....


hier maar eens even reageren...
niet in fasen,maar wel constant op een laag pitje misschien...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 5 januari 2015, 19:09
BerichtOnderwerp: chatuliem overleden.(Hans tichelaar)
 
MEREL505 schreef:
Ik kan me Chatuliem nog herinneren uit de tijd dat er op het forum nog druk gediscussieerd werd.
Bah,wat gruwelijk nieuws (ik ben nu pas weer lid vandaar de wat late reactie)
k weet niet wat ik zeggen zal.
Ja troost ,troost voor de nabestaanden.
maar ik had Hem ook zo graan een leuk leven gegund.
Jelle Schakel is dit afgelopen jaar ook overleden.
t doet me zeer.

hoi Merel,

inderdaad gruwelijk nieuws als je dat zo op eens te horen krijg,of
op het forem moet lezen.
Hans was zeker een goede vriend maar zeker ook loyaal.
maar ik wens je sterkte merel.

maar wie was Jelle Schakel?
ik neem aan een oud CM lid?
en weet je misschien ook nog een nickname van Jelle?

gr. Bert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: donderdag 4 december 2014, 22:30
BerichtOnderwerp: chatuliem overleden.(Hans tichelaar)
 
het gemis is idd heel groot,maar het leven gaat gewoon weer verder!

ik noem Hans hier liever Chatuliem omdat er maar één persoon was met die naam en iedereen weet wie ik bedoel,als je hem gekend hebt.
iedereen die graag nog iets van Chatuliem wil lezen kan genoeg hier op het forem vinden in het archief.
ik ben er blij om dat Chatuliem,ons behoorlijk wat discussies nagelaten heeft,
zo verdwijnt Chatuliem nooit helemaal van CM.

ook heeft Chatuliem nog 1 of meerdere site's gemaakt,hij was daar altijd druk mee bezig .
die sités kan je zo vinden op Google.


gr. Bert


Laatst aangepast door
BERT168
op donderdag 4 december 2014, 22:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 december 2014, 01:44
BerichtOnderwerp: chatuliem overleden.(Hans tichelaar)
 
misschien zijn er nog mensen zijn die graag naar de dienst willen Woensdag,en aansluitend de begrafenis ?

ik ga liever niet in m'n eentje,ik ken verder niemand daar,heb inmiddels de familie al gecondoleerd.
maar als er één of meer mensen zijn die er Woensdag bij willen zijn ,kunnen we misschien met meer mensen gaan,wat iets prettiger is natuurlijk in een vreemde kerk.

in dat geval hoor ik het graag, Gr. Bert


Laatst aangepast door
BERT168
op dinsdag 2 december 2014, 01:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 december 2014, 01:35
BerichtOnderwerp: chatuliem overleden.(Hans tichelaar)
 
FREEDOM687 schreef:
Ik heb vandaag geprobeerd om zoveel mogelijk mensen waarvan ik denk dat ze Hans (Chatuliem) nog kenden dit te laten weten.

Ik wil vragen om het zoveel mogelijk weer aan anderen te laten weten omdat ik niet alle telefoonnummers heb of niet alle contacten heb maar het zou al helpen als degenen die dit lezen en misschien ook nog iemand weten het verder vertellen.
Alvast mijn dank.

en de kaart met mijn tekst die ik ga sturen vat het voor mij zo mooi samen en wil ik Hans laten weten hoewel ik het hem niet meer kan zeggen:

"Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat,
maar ook de herinnering die je achterlaat"


Ongelooflijk te lezen dat een oud-CM-er van ons is heengegaan.
Lieve Hans Tichelaar, ik zal je missen!
Ik wens de familie en vrienden veel sterkte toe!


bedankt Freedom,het is hartverwarmend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 december 2014, 01:33
BerichtOnderwerp: chatuliem overleden.(Hans tichelaar)
 
WILMA729 schreef:
........Hier schrik ik van......... 53, veel te jong nog. Het was een bijzondere man met een behoorlijk bewogen en beladen leven. Dank je bert, dat je dit ook hier even aan de oude garde laat weten.

bedankt Wilma,ik denk dat jij je idd daar ook toe kunt rekenen,tot de oude garde.er zijn nog veel meer,maar een aantal zijn inmiddels al lang buiten beeld denk ik,en kunnen alleen nog iets zien van CM via het openbaar forem.
dat was dus ook de reden dat ik het bericht op het forem heb gezet,en niet op prikbord.

nog even iets vermelden...sommigen hebben me gevraagd hoe hans is overleden.
hij is gewoon thuis gevonden op de bank,en was al overleden.

dat heb ik begrepen van zijn dochter,die zoals jullie hebben gezien het account van Hans beheert.
als er nog vragen zijn kunnen jullie gewoon via het openbaar account zijn dochter bereiken,of mailen als je wat kwijt wilt.

gr. Bert


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 5 januari 2015, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 1 december 2014, 00:33
BerichtOnderwerp: chatuliem overleden.(Hans tichelaar)
 
bij deze even een droevige mededeling:

Vrijdag jongsleden is Hans Tichelaar (Chatuliem) onverwacht overleden.

het was hier een tijd geleden een bekende persoon hier op het forem die vooral vaak bij het topic ''bijbelstudie '' en in de chatbox was te vinden.

Hans is 53 jaar geworden en wordt op Woensdag 3 december begraven in Sappemeer.

als je facebook hebt kan je de digitale rouwkaart vinden onder zijn openbaar account,onder zijn eigen naam,de rouwkaart staat momenteel online.
de dochter van Hans beheert zijn account op facebook.


gr. Bert168


Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 5 januari 2015, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 22:02
BerichtOnderwerp: Wokken in Veenendaal
 
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 10 november 2014, 21:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 15 oktober 2014, 21:53
BerichtOnderwerp: Wokken in Veenendaal
 
het loopt nog niet echt storm hier.....


tja.. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 oktober 2014, 19:40
BerichtOnderwerp: Wokken in Veenendaal
 
Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op maandag 10 november 2014, 21:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 13 juli 2014, 21:38
BerichtOnderwerp: Emoticons
 
ARNOUT538 schreef:
Hallo,

Iemand enig idee hoe ik die emoticons in mijn email zet? Smiley die vol vragen zit Ik zie ze hier in het forum wel staan, maar bij de mail niet. Het is dan 'gokken' welke symbolen je moet gebruiken. Kunnen deze er ook bij gezet worden?

Groet, Arnout



gebruik je misschien Google Chrome als browser?
die laat de emoticons niet zien in de mail.
dus gebruik je idd Chrome,
probeer Explorer dan eens,die laat ze wel zien in de mail.

Gr.Bert
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juni 2014, 23:41
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
HANNE614 schreef:
Ik weet niet of ik dat positief vind. We dachten er over op korte termijn weer wat te organiseren maar dan hoeven we dus niet op jou te rekenen? Knipoog smiley

zeker ,dan ben ik ook weer van de partij,maar ligt er wel aan wat we gaan doen,als we dan weer gaan wokken sla ik misschien even een beurt over Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 14 juni 2014, 23:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juni 2014, 23:38
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
ERIKA732 schreef:
Niet verkeerd gereden Bert? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Of kon de tomtom het nu beter vinden Clown smiley

mm..helaas heb ik geen tomtom,maar een Garmin!
Lachende smiley

nee,ben gelukkig in 1 keer goed gereden.


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 14 juni 2014, 23:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juni 2014, 23:13
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
THAARE760 schreef:
Zeer geslaagde avond :)

nou zeg dat wel,daar kunnen we wel een paar maanden mee vooruit! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 april 2014, 00:21
BerichtOnderwerp: Uitje in het Noorden van het Land
 
HANNE614 schreef:
Wie o Wie gaat er gezellig met ons (Thaare en Hanne) wokken in Opende (Drachten Frl.) vrijdag de 13de juni vanaf 18:30 uur. Graag opgeven voor 1 juni. Heb je single vrienden/vriendinnen/kennissen nodig ze gerust uit.

ik ben er ook bij,en kan nog eventueel iemand meenemen,die hier ook af en toe lid is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BERT168
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 12 Volgende
Pagina 1 van 12