ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 71 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:51
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
MARIJAN072 schreef:
DJ Mario zorgt dan toch wel voor Italiaanse muziek? Knipoog smiley

Marco B Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:47
BerichtOnderwerp: Boos zijn op GOD?
 
LEONARD480 schreef:
Boos zijn op God is vaak een emotie die je niet onder controle hebt, maar wij mogen totaal niet boos worden, want Hij die ons genade geeft, die waar we totaal geen recht op hadden. Het lef alleen al baart mij ernstige zorgen, want Hij is volmaakt zonder zonde en wat zijn wij. Kijk eerst naar wat wij aanrichten onder ons ...we doen toch vaak elkaar onnodig verdriet.

Niet boos worden op God...zou Hij daarom die emotie geschapen hebben? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Heb wel te doen met bijvoorbeeld Job en Jeremia die getuige hun ernstige uitlatingen toch echt goed pissig moeten zijn geweest op God...
Let wel, dit is geen oproep om gewoon maar lekker ongeleid boos te worden. Het geeft enkel ruimte voor deze heel normale emotie (die ergens niets anders is dan een zwaar aangezette teleurstelling).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:42
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
 
LEONARD480 schreef:
Verklaar eens nader Henk ....welke andere redenen????

Alhoewel Robbedoes de opmerking plaatste, wil ik best reageren.
  • Wellicht willen mensen gewoon niet de hele juridische rompslomp. [relatie=liefde en niet juridische toestand]
  • Of ze zijn na een teleurstellende ervaring klaar met de vaste vorm.
  • ... (laat ik verder over aan mensen die hier wellicht zelf nog andere redenen voor hebben gehad).


Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 14 maart 2011, 21:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:39
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
@Mario, je hebt niet de laatste lijst gebruikt, waardoor er mensen zijn weggevallen. De juiste lijst is volgens mij nu (met jou erbij):

Pieter en Annette
Henk 710 en Robbedoes
Willemijn
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok/WMG
marianne en henduk
maria576 en partner
Sonja008+vriendin
Crossroad (ov)
Marian
Mario

Dat je mee zou gaan, kon natuurlijk niet uitblijven met zo'n naam Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 14 maart 2011, 21:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 20:51
BerichtOnderwerp: samen wonen en later pas trouwen ?
 
Waarom word samenwonen toch als proef gezien??
Er kunnen toch ook andere redenen zijn om te gaan samenwonen??

* Robbedoes*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:21
BerichtOnderwerp: verkapt humanisme
 
DAVID923 schreef:
zou het fijn vinden als naar de preek word geluisterd IPV schoten uit de losse heup.

Er wordt niet uit de losse heup geschoten. Er wordt enkel ingegaan op een verband dat er is tussen humanisme en christendom. Daar lijkt me juist dit topic voor bedoelt, aangezien de link informatie bevat waarin ook dit onderwerp centraal staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:19
BerichtOnderwerp: bepaald worden door het Woord
 
DAVID923 schreef:
tuurlijk kan ik bidden, maar als iemand niet wedergeboren is dan is die persoon iet gered, en kan het het 1 van of de oorzaak zijn voor de twijfel en ziele strijd.

Ik mis in deze gedachtengang de ook bij wedergeborenen aanwezige twijfel/strijd. Want wedergeboorte is geen garantie voor een behouden reis, wel voor een behouden aankomst! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:34
BerichtOnderwerp: verkapt humanisme
 
Is het zo verwonderlijk dat het christelijke geloof op humanisme lijkt? Het gaat in beide gevallen toch om een overtuiging van waaruit een mens probeert invulling te geven aan het begrip mensen temidden van andere mensen? Alleen vinden wij als christenen een verbinding met Degene die volgens ons dé Bron van het leven is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:31
BerichtOnderwerp: bepaald worden door het Woord
 
DAVID923 schreef:
zal voor je bidden.

ben je wedergeboren marylien?

Zoals Cross al aangeeft, is het handiger om dergelijke vragen persoonlijk te stellen en niet op het forum.

Daarnaast ben ik wel nieuwsgierig waarom een dergelijke vraag van urgent belang is volgens jou, want bidden kun je toch voor iedereen, ongeacht zijn/haar levensbeschouwing/geloofsstaat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 17:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MARY052 schreef:
Balen Robbedoes, veel sterkte!

Ben je zelf weer helemaal opgeknapt?


Groet Mary

Tnx ach zelf blijf ik ook vrolijk door kwakkelen maar ooit komt het goe Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 13:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
* Ik Robbedoes* Ben een beetje boel verdrietig,
Vandaag na een week handmatig voeden is er weer een konijne babytje overleden...
Het is altijd er jammer, maar als je er bijna een week lang steeds mee bezig bent doet het even extra zeer...
We hebben nu nog 1 konijnebabytje over en ik hoop echt dat deze het wel gaat halen...al heb ik er nu een heel hard hoofd in Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 10 maart 2011, 21:15
BerichtOnderwerp: Onze last te zwaar???
 
CHATULIEM619 schreef:
De mens is in staat zich aan te passen in wat voor omstandigheid hij bevindt. En ook nog gelukkig te zijn.

INEZ910 schreef:
Ik denk toch niet dat bijvoorbeeld vrouwen in Afrika die 4 kinderen verliezen in het kraambed gelukkig zijn..
Mensen kunnen zich inderdaad wel aanpassen aan de omstandigheden, ook zulke harde maar goed, dat is wat anders dan gelukkig zijn.

Toch kan een mens wel geluk ervaren dwars door moeiten heen. Dit betekent niet dat er geen verdriet meer is, maar wel dat hij/zij alles bij elkaar dankbaar kan zijn voor het leven...al zal dat dus niet elk moment even goed zichtbaar/hoorbaar zijn in een mensenleven!


Laatst aangepast door
HENK710
op donderdag 10 maart 2011, 21:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 22:19
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 


Zo, even een ruimtelijke impressie van het adres waar we heen zullen gaan. De hoofdprijs is gevallen op:

La Toscana

Dus:

op 9 april

om 19 uur

aan de Oude Vismarkt 27

te Zwolle


Laatst aangepast door
HENK710
op dinsdag 8 maart 2011, 22:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:35
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Beste Henk. Volgens mij kun jij het beste initiatief nemen in deze. Ik hou van Zwolle, maar ken niet alle leuke restaurantjes. Toen ik er woonde hadden we net kleine kinderen (twee blauwvingertjes, vruchtbare stad) en dan ga je niet zo snel uit he. Dus als jullie een leuk idee hebben doe ik er graag aan mee.

Ben al wel weer tijdje weg uit Zwollywood, maar ken de weg er nog wel een beetje. Zeker met wat hulptroepen gaat het helemaal lukken.

Vanuit de reacties ben ik al even afgestapt van mijn geliefde Mandarijn om nu eerst de pijlen te richten op een Italiaan...

...wordt vervolgd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:24
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
LEONARD480 schreef:
Gewoon rustig eten Henk ..komt alles wel goed Knipoog smiley

Zelfs dan zijn sommige magen nog snel vol, Leonard Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:17
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
CHATULIEM619 schreef:
Het NL heeft een rijke traditie aan stijlvormen en dit is de stijlvorm genaamd cynisme. Het verwijst nl. naar een opmerking van iemand die zomaar terloops vermeldde dat iedere man autistisch was.

Dat cynisme is met kale letters niet te lezen, Chatuliem. Beter om dan even een emoticon te gebruiken of even erbij te zetten dat je het cynisch bedoeld. Dit voorkomt misverstaan op een forum Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 21:07
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?
 
JERMAINE849 schreef:
beste marian er komt geen zonde in de hemel daar is romeinen 6:23 heel duidelijk in dus iedereen die zegt een zondaar te zijn komt de hemel niet in

Zondaars niet, maar zondige mensen die Jezus' offer aannemen (en zodoende gewassen worden) wel Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 7 maart 2011, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 20:46
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
CHATULIEM619 schreef:
btw opmerkingen van Pieter en Annette: 4 gangen is vier kleine gangen, dus voor iedereen behapbaar..

Die 4 kleine gangen valt best mee (of tegen, net hoe je het bekijkt). 4 Gangen blijft voor sommige mensen een behoorlijke hap...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 13:02
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Rellok zegt

Ik ga voor een zelf samen te stellen menu en 4 gangen is wel een beetje heul veel.


Robbedoes zegt
Ook ik ga voor een zelf samen te stellen menu, buiten het feit dat ik niet alles lus Verlegen lachende smiley Zit ik ook nog met men kaak, kan helaas niet alles eten wat ik wel zou willen Twijfelende smiley
En 4 gangen is voor mij zowiezo veel te veel, normaal gesproken al maar door men kaak, eet ik ook veel langzamer en moeizamer Verlegen lachende smiley Dus ben beetje spelbreker...

Maar kunnen we niet naar bv de Italiaan, volgens Henk zit er wel een hele goeie in Zwolle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:43
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
CHATULIEM619 schreef:
de lijst:
Pieter en Annette
Henk 710 en Robbedoes
Willemijn
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok/WMG
marianne en henduk
maria576 en partner
Sonja008+vriendin
Crossroad

Lijst even aangevuld door mij

CROSSROAD317 schreef:
Ik ga ook voor een zelf te bepalen menu.
Er loopt al een onderzoek naar andere mogelijkheden met meer keuzeopties Knipoog smiley

CROSSROAD317 schreef:
Gaan we na het eten nog ergens stappen ?? Lachende smiley
Daar is ieder natuurlijk vrij in Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 6 maart 2011, 21:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:44
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat het meer klinkt als dat het is hoor. De prijs is naar verwachting, ik denk dat je dit snel ook kwijt bent als je een menu wilt samenstellen.

Niet als je het bij 2 gangen houdt...dat scheelt toch altijd weer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 20:34
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
CHATULIEM619 schreef:
Het vereist wat meer uitleg, maar het systeem kennen ze wel..

Het systeem blijft gevoelsmatig wel moeilijk voor kinderen, dat mag duidelijk zijn...zelfs voor volwassenen kan het nog lastig zijn om het systeem op een juiste manier te benaderen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
CHATULIEM619 schreef:
kinderen kunnen ook wel tegen verschil in regels. Wat bij de ene ouder mag, hoeft bij de ander niet te mogen. Immers ze worden altijd geconfronteerd met dat de omgeving de regels stelt. bv. school of voetbalvereniging...

Toch is er wel degelijk een verschil tussen school en de voetbalclub enerzijds en de ouders anderzijds. Gevoelsmatig is het geregeld moeilijker om de ongelijkheid in regels te rijmen bij de gescheiden ouders vanuit het loyaliteitsvraagstuk waar een kind mee te maken heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:55
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
SIEM720 schreef:
Laat me graag culinair verrassen met een blije kip of schotse zalm op z'n Mandarrijns

Culinaire verrassingen zijn altijd leuk, maar ik weet wel dat je die kip of zalm op zijn Mandarijns op je buik kunt schrijven bij De Mandarijn...het is namelijk geen chinees/indisch restaurant Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:39
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat betreft vier gangen vind ik het geen probleem, je schranst toch niet achter elkaar door Henk????

Robbedoes zegt:
FF voor mezelf sprekend ( ik ben dus Does)
Ik zou niet weten waar ik 4 gangen zou moeten laten...
En ik wil toch eigenlijk wel heel graag zelf uitzoeken wat er op men bord komt te liggen...
Ben nu eenmaal een kieskauwer Verlegen lachende smiley
Kunnen we niet lekker gaan wokken in bv (ik roep maar wat) Kampen?

Henk zegt:
Wie heeft het over doorschransen, Chatuliem? Zoals Robbedoes al aangeeft is 4 gangen ook zonder schransen al een behoorlijk maak voor een aantal mensen. Dan is het jammer als je voor 4 gangen opdraait, terwijl je er misschien maar hooguit 2 weet weg te werken.

Ik ben overigens ook al even wat verder aan het informeren naar mogelijkheden waar je wel meer vrijheid hebt om te kiezen. Al kan ik me best voorstellen dat voor de wat kleinere restaurants het met zo'n groep makkelijker is om een zo vast mogelijk menu te hebben, het is wellicht toch prettiger voor mensen om zelf nog wat meer inbreng te hebben. Let wel, ik ben zelf wel iemand die best in is voor een verrassing met zo'n diner, maar ik ben dan ook een alleseter Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 6 maart 2011, 19:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 20:06
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
De Mandarijn in Zwolle is door mij aangedragen (aangezien het een van mijn favoriete restaurantjes is). Omdat het wel goed is om met een dergelijke groep tijdig te informeren naar de (on)mogelijkheden, is al even contact gezocht met de eigenaar. Er kan op 9 april wel gegeten worden met 15-20 personen (meteen halve restaurant gevuld Lachende smiley). Dan zullen we gebruik moeten maken van het 4-gangendiner, met wel mogelijkheid ivm diëten en keuze tussen vis/vlees in het hoofdgerecht. De vraag is nu:
is 4-gangenmenu niet te uitgebreid voor onze magen;
vinden jullie het prettig om niet geheel zelf te kunnen kiezen wat je eet?

Wat vinden jullie?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 23:03
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Het blijft jammer dat jullie niet inzien dat de opdracht van Jezus juist gaat om je naaste lief te hebben. Ik geloof niet dat Jezus erbij zegt: doe maar eerst je best jezelf lief te hebben. Het is jammer dat jullie ten eerste jezelf centraal stellen en de ander op de tweede plaats zetten. Ik stop maar met argumenteren, het heeft klaarblijkelijk geen zin...

Inderdaad jammer als het niet gezien wordt dat de opdracht eigenlijk meer is om God boven alles lief te hebben en je naaste zoals jezelf bent liefgehad!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 21:55
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Wie nadenkt komt een heel eind. Ik geloof niet dat mensen er nog steeds van overtuigd zijn dat ze in sommige gevallen wel zonder hulp kunnen. En ik denk dat de drempel om professionele hulp te vragen enorm verlaagd is.
Het is waar dat er steeds meer bereidheid is om hulp te aanvaarden/vragen. Toch blijft dit niet eenvoudig. Zo kunnen mensen heel makkelijk overkomen alsof ze geen hulp willen en zullen ze blijven doen alsof ze het zelf wel kunnen. Toch geloof ik dat diep van binnen deze mensen ook wel graag geholpen worden, alleen zijn ze enorm bang zich afhankelijk op te stellen. Mensen zijn nu eenmaal wezens die veelal moeilijk iets uit handen geven, zeker als het om dingen rond de persoonlijke levenssfeer/emoties gaat.

CHATULIEM619 schreef:
Door de nadruk te leggen op de pijn, en proberen de pijn weg te halen, loopt men de kans meer op het gebied van therapie terecht te komen in plaats van het verkondigen van het evangelie.
Er zijn voor de ander is al evangelie op zich in deze individugerichte maatschappij Knipoog smiley En ja, natuurlijk moet je oppassen geen vervangende therapie te doen. Maar je mag zeker wel over gevoel praten met elkaar!

CHATULIEM619 schreef:
Lijden hoort bij het leven, je moet er mee leren omgaan. En uit eigen ervaring kan ik zeggen, dat dat zeer goed te doen is, zeker met de hulp van God. Het verrijkt je leven en verdiept je geloof in God. Ik denk dat God die pijn gebruikt om je te vormen en te kneden. Als ik de pijn alleen maar negatief zou benaderen, zou ik ook de momenten dat God troost bood ook negatief benaderen. En zou ik de positieve dingen in mijn leven ook negatief benaderen, want door de pijn is mijn geloof verdiept, verrijkt en vernieuwd. Ik zie pijn dus als iets positiefs, niet iets waar ik van bevrijd of genezen moet worden, maar juist als leermomenten om te groeien naar Gods beeld. Het vervult me iedere keer met dankbaarheid hoe God mij kon vormen in die periodes.
Pijn in je hart is nooit een belemmering een ander lief te hebben. In tegenstelling, je kunt de ander nog meer liefhebben. Vanuit je eigen kwetsbaarheid kun je de kwetsbaarheid van de ander accepteren. Je beseft je immers nog meer, dat je zelf niet volmaakt bent, dus kun je ook accepteren dat de ander niet volmaakt is.

Het is inderdaad altijd goed om te beseffen dat iets negatiefs ook iets positiefs kan uitwerken. Alleen voelt dat vaak op de pijnmomenten niet zo. Dat brengt een mens vaak in een spagaat met zichzelf. En ja, dat kan zich ook vertalen in een spagaat naar een ander. Want je wilt er soms zijn voor een ander, zonder dat je precies weet hoe. En die ander kan dan op een bepaalde manier ermee omgaan, waardoor je ergens terugschrikt en onzekerheid zich meester van je kan maken. Het is dan juist goed om er met die ander over te praten, want zo kom je dichter bij elkaar en tegelijk ook dichter bij jezelf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:16
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
LEONARD480 schreef:
Ga heel ver met je mee Henk, maar geloof wel dat de ware liefde uiteindelijk overwint en dus ook de angst en pijn.
Ook kun je meestal ervan uitgaan dat het eerste gevoel al veel zegt.

Ware liefde overwint...AKKOORD!
Maar ook ware liefde heeft te maken met zwakke momenten... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710 (53)





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:06
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
LEONARD480 schreef:
één ding die angst gaat pas weg als de ware Jakob is verschenen.

Met een ware Jakob is de angst nog niet meteen weg! De angst wordt overstemd door andere dingen...en je leert er vanuit dat andere mogelijk beter mee omgaan...maar weg??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK710
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 71 Volgende
Pagina 6 van 71