ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 20:30
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
PIETER649 schreef:
zoentjes heb ik liever van mn eigen vrouw.... of desnoods van een bepaalde oudtante...

tracteer liever op n etentje dan Lachende smiley


Tante Lien???Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 15:27
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
LEANNE226 schreef:
Ik voel mij aangesproken,als zijnde "zo iemand".
Al kreeg ik geld toe............

Leanne,die sommige mensen niet meer terug verwachtte na diverse bannen

Tsja, ik voel me dan weer beter tussen de tollenaars enzo......dus je bent van harte welkom hier aan tafel hoor. Met heiligen aan tafel krijg ik dan weer geen hap door mn keel....zal mn minderwaardigheidscompex wel zijnKnipoog smiley

De pot schaft boerenkool á la Roelande vanavond


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 15 november 2012, 15:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:20
BerichtOnderwerp: als ik maar bij jouw ben
 
HENK546 schreef:
dat zie ik vaak staan maar volg je een reactie is meestal nee dus ik vind dat er niet bij hoeft

Dan moet je ook wel de vraag die daarvoor staat erbij lezen Henk, dit is het antwoord op de vraag:woonwens.

Dus het antwoord: maakt me niet uit, als het maar bij jou is, houd in dat men niet aan hen eigen plaats of regio gebonden zijn en gerust naar de andere kant van het land, of in mijn geval buitenland, willen verhuizen ALS ER EEN RELATIE ZOU KOMEN!

Het antwoord houd niet in: maakt me niet uit wie je bent, als ik maar niet alleen hoef te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:24
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
SHANITA130 schreef:
Je graaf toch een kuilte met zo'n daarvoor bedoel ijzeren schepje, en doet er een in, aarde er weer over klaar Smiley die vol vragen zit

En dat dan achtemekaar... Smiley die vol vragen zit

Wel mooi in de lente Knipoog smiley


Klopt, maar zo n schepje heb ik dus niet, dus heb het met een gewone schep gedaan. Ik zit enkel al 6 weken in die ziektewet met rugklachten en een whiplash...dus dan is dat niet zo n slim plan. Maarja, eigen schuld, moet je maar geduld hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 17:15
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Bloembollen. Ik neem me al weken voor om ze te halen maar het komt er nooit van.
Ik was nu alweer aan de late kant maar kwam mooi uit, opruiming dus een tuin vol bloemen voor nog geen € 10,-.

Had enkel niet zo stom moeten zijn om ze meteen zelf in de grond te gaan stoppen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 07:38
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
SHANITA130 schreef:
Echt heel erg mooi, heel erg Lachende smiley


En dat is absoluut niet hun mooiste liedje, er zijn nog veel mooiere. Ik heb Erika vorig jaar 3 maanden geplaagd omdat ik naar een concert van ze ging.
Dit keer ga ik gezellig samen met Erika nog een oud-cmlid.

Dit is 1 van mijn favorieten

http://www.youtube.com/watch?v=wW3u9-ytxFY
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:13
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Net een telefoontje dat manlief laat is, dus de kinderen krijgen frietjes en ik laat me later op de avond verrassen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:07
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Voor Erika:

http://www.youtube.com/watch?v=jyQOYkkfSCw


( nog 19 weken wachten Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 12 november 2012, 16:06
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
SHANITA130 schreef:
Hai Jochebed,

Ja, echt? Lachende smiley Is er een boek verschenen met in het eerste gedeelte een stuk over jou leven? Wat goed!

Welk boek? Of is dat té privé? Ja, er zijn er meerdere met dezelfde titel.
Vandaar.

Ja, en je hebt helemaal gelijk. Jezelf zijn en blijven.

Dan denk ik: wilt hij/zei nu echt een vriend zijn, die je grenzen respecteerd, van niet bellen en voorlopig niet kunnen afspreken, of is 'het' er alleen om te doen om zo snel mogelijk een date te scoren.
En als dát niet meteen of op hele korte termijn niet lukt, dan maar meteen helemaal afhaken. Smiley die vol vragen zit


Bekijk het eens andersom, iemand die geen respect op kan brengen voor jouw keuzes is jou aandacht helemaal niet waard! Dus waarom zou je daar nog meer tijd aan willen besteden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 20:21
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag is het volgende. Ik zie af en toe een time-out icoontje staan. Hoe werkt dat? Ben je dan tijdelijk niet meer bereikbaar voor andere cm-ers? Of kun je dan je gehele abonnement opschorten?



Daarmee kan je aangeven dat je even niet op nieuwe contacten zit te wachten. Verder blijven alle functies gewoon werken en je abo loopt ook gewoon door.
Ik heb al jaren dat icoontje, in mijn geval puur om aan te geven dat ik niet op zoek ben.(aangezien sommige die enkel naar mn profielfoto keken erg boos werden als ik meldde al voorzien te zijn terwijl dat toch heel duidelijk in mn profiel staat)


Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zondag 11 november 2012, 20:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:52
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Sinds half 10 staat mn hachee vlees al te sudderen, straks paar uien erbij, potje rode kool opwarmen en even aardappelpuree erbij maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 12:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOCHEBED148 schreef:
Ach Annette, die prins van jou is zoooo knap....je bent gewoon verwend! Clown smiley

Dat zal het zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 09:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Dat was eigenlijk gisteren, met een vriendin en onze dochters naar de Spaanse Rijschool geweest. Schitterend hoe die spierwitte paarden als konijntjes rondspringen en zelf zichbaar genieten van hun werk en het daarop volgende applaus.
En op de terugweg 2 hard snurkende meisjes op de achterbank, totaal uitgeput van alle indrukken van de avond.

( de witte paarden waren overigens een stuk knapper dan de "prinsen" die erop zaten Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: O God
 
JOL252 schreef:
Tja... ik moet bekennen dat ik in sommige momenten God ook met Jij aan spreek. En dat heeft puur te maken met de intieme relatie die ik met Hem heb, juist op die "sommige" momenten. Ik heb niet het idee dat dit te maken heeft met minder naar Hem opzien/respect hebben voor en ook niet dat Hij daarvan van Zijn stoel valt maar me juist op dat hartsniveau verstaat.

Ik vind het iets persoonlijks, iedereen zal voor zichzelf redenen hebben waarom hij u of jij gebruikt, prima toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 10:17
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
Nog geen idee, maar vast en zeker lekkerder dan gisteren.

EHBO-en op evenement en dan avondeten krijgen. Ik heb in m'n hele leven nog niet zo Zieke smiley eten gehad. Hele discussie met collega EHBO-er gehad of het nu rooie bieten of rooie kool was. En de tennisbal op m'n bord zou een gehakt moeten zijn. Zieke smiley


ehbo-oefening: wat te doen bij voedselvergiftiging?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 november 2012, 09:12
BerichtOnderwerp: O God
 
JOCHEBED148 schreef:
Lieve Rodjer,
Je hebt het nu moeilijk he...na zoveel maanden relatie die stuk loopt, je was zo gelukkig met "je prinsesje" Maar misschien heeft God wel een heel andere bedoeling met jou. Wij domme mensjes weten dat niet, we kunnen niet in de toekomst kijken...maar God laat óók jou niet los hoor Rodjer!
Enneh....ik wil je ook nog even wat vragen: Je spreekt de Heer met "jij" en "jou" aan....Ik weet dat je sommige mensen hier pijn doet daarmee.(waaronder ook ik, want weetje, God is mijn Vader en ik heb eerbied voor hem) misschien es iets om over na te denken? Enneh...heel veel sterkte joh, ik blijf voor je bidden hoor!

Ieder heeft zn eigen relatie met God, mogen jij en ik misschien kromme tenen krijgen als iemand God met jij aanspreekt, voor anderen is dat volkomen normaal. Dat het op ons oneerbiedig overkomt wil niet zeggen dat het ook oneerbiedig is.

Ik weet niet hoe dat in Belgie zit, maar hier in Duitsland is het dus normaal om God met jij aan te spreken. Leren wij tegen je ouders, opa en oma, ooms en tantes u te zeggen, is het hier normaal om daartegen juist jij te zeggen, en enkel tegen volwassenen die geen familie zijn u te zeggen. God is je vader, dus zeg je jij, want u zeggen is dan juist een teken van afstand houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 13:09
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Knipoog smiley
Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.

Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang!

Dat heb ik nou ook.Ik voel me juist stukken fitter als ik op tijd opsta. Ik wordt echt niet vrolijk als de wekker hier s morgens om 6.15 gaat, op de automatisch piloot douchen, kinderen wekken, ontbijten en zorgen dat iedereen tijd klaar is. En als ik dan om kwart voor 8 de voordeur achter me dicht trek ben ik helemaal wakker en fit en heb je nog heerlijk een hele lange ochtend voor je.
Sta ik in het weekend om half 9 pas op dan doe ik heel de dag niets meer,
dan ben ik uit mn ritme en dat voel ik de hele dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 12:40
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
LEANNE226 schreef:
Klopt,ze gaan met zelfgemaakte lampions de deuren langs,aanbellen mag niet,ze moeten zo hard zingen dat je ze hoort (gnagnagna).De boodschap is dat ze arm zijn en komen bedelen om eten........wat uiteraard vrijwel altijd snoep is Knipoog smiley Heb je je lampen uit dan geef je aan dat je er niet aan meedoet,de mensen die juist wel die schattige kindertjes aan de deur willen hebben maken hun huis zo uitnodigend mogelijk.

Het jammere is dat ouders steeds vaker hun kinderen in de auto naar winkelstraten brengen waar ze veel meer snoep krijgen Twijfelende smiley Voorheen had je zo 100 kinderen aan de deur,tegenwoordig ben ik al blij als er 30 komen........


Jammer is dat he, dat op zo'n manier tradities om zeep geholpen worden.
Hier worden de lampionen ook zelf gemaakt, gisteren was het dus lampionen knutseldag op school. Ik verbaas me elk jaar weer over de creatieve juffen.
Zelf gaan we dit weekend maar eens aan het knutselen, olvaritpotjes omtoveren in gezellig gekleurde windlichtjes voor in de tuin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 10:20
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
PIETER619 schreef:
Sint-Maarten (feest)


WIKIPEDIA

Sint-Maarten: viering met lampions
Het Sint-Maartenfeest wordt op 11 november, of soms de avond ervoor, gevierd in sommige streken van Vlaanderen, Noord-Frankrijk en Nederland.

Het is de naamdag van Martinus van Tours en wordt ook wel "keuvelen", Sint-Martinus, Sinter Merte of Sinte-Mette genoemd. De invulling die aan dit feest gegeven wordt verschilt van streek tot streek.
.


Ik kom zelf uit een regio waar geen St Maarten werd gevierd, maar wat ik er van meegekregen heb is dat kinderen met lampionen langs de deur gaan om snoep op te halen? (verbeter me gerust als ik het fout heb).

Hier zet doet heel het dorp het licht uit in huis en zet kaarsen voor het raam en in de tuin. Vervolgens gaan we in optocht met lampionen en alle plaatselijke muziekkorpsen achter St Maarten op zn paard aan naar het dorpsplein. Daar wordt het verhaal van St Maarten nagespeeld ( St Maarten was een soldaat, er zat een bedelaar voor de stadspoort in de vrieskou. St Maarten stopte en sneed zn mantel in 2 stukken, en gaf 1 stuk aan de bedelaar zodat hij niet zou doodvriesen). Daarna gaat de optocht verder naar het schoolplein waar nog een gebed volgt en een uitleg waarin verwezen word naar de bijbeltekst waarin Jezus zegt al wat gij gedaan hebt voor een dezer geringsten van mijn broeders hebt gij voor Mij gedaan.
Daarna krijgen alle kinderen een tas vol met brood, fruit en vooral heel veel snoep, waarvan de bedoeling is dat je het deelt.....waar mijn kinderen van gemaakt hebben: haal eruit wat je niet lekker vind en geef dat aan je moeder, opdracht voltooid.

Ik was het eerste jaar aangenaam verrast door de boodschap die hier met St Maarten uitgedragen wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 7 november 2012, 08:18
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
LEANNE226 schreef:
Wanneer wordt er lampionnetje gelopen?????
11 november valt op zondag.......nou heb ik er niks op tegen als ze op zondag komen,ik geniet er altijd van........maar dat is niet iedereen met me eens(reden Smiley die vol vragen zit ) en het schijnt dat er ook kinderen op maandag komen.......oke,kan ook........zag ik gisteren,een dorp verderop,een papier hangen dat ze daar op zaterdag lopen.........ik weet het niet meer hoor,ik blijf echt geen 3 avonden thuis wachten op 1,5 paardekop .......

Hoe is dat bij jullie geregeld?

Wij vieren het op een andere manier als in Nederland maar hier is het naar maandag verschoven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 november 2012, 19:02
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Eindelijk de spinazietaart die zondag eigenlijk op het menu stond gemaakt, met en pittige komkommersalade. Ook een pittig oog ook nu...net spaanse peper gesneden en dan in je oog wrijven is niet handig Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2012, 13:34
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ERIKA129 schreef:
Dat ik samen met twee super meiden naar het concert van Il divo ga in maart Lachende smiley met blinkend witte tanden
Enige minpuntje het duurt nog zo lang Twijfelende smiley

Nee joh, dat is gewoon heel lang voorpret Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 5 november 2012, 09:46
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LIELIE972 schreef:
Annette, dat vind ik heel moeilijk te zeggen. Ik kan geen oordeel vellen. Op dit moment in mijn leven weet ik er nog onvoldoende vanaf dus ga ik geen uitspraken doen. Ik probeer God erin te vertrouwen. Hij bied uitkomst! En misschien is het wel een zaak tussen God en die persoon zelf.

Maar ik probeer me er nu wel op een afstand van te houden (willem). Een stukje zelfbescherming voor de wereld. We zijn tenslotte apart gezet. Ik weet dat het vaak genoeg nog op mijn pad komt hoor maar om dit nou als entertainment te gaan zien gaat voor mij te ver.
Knipoog smiley

Dat oordeel mogen wij gelukkig ook helemaal niet vellen, en inderdaad, dat is iets tussen de persoon zelf en God.
Ik ben er enkel zelf door mn eigen verleden (gescheiden en hertrouwd) wel anders tegenaan gaan kijken en ik wil niet met 2 maten meten. Ik kan het ook niet goedkeuren maar met mn eigen verleden kan ik ook niet de eerste steen gooien zeg maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 21:54
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
LIELIE972 schreef:
Eigenlijk is het wel de reden. Ik zie ze wel zo nu en dan maar meestal speel ik die momenten met mijn mobiel. Ik merk dat ik ze heel schattig vind samen maar ik ben het er niet mee eens. Dus het is er toch een beetje afstand van proberen te houden. Snapje Willemijn?

Het is heel leuk en fijn voor die mensen om het taboe te doorbreken maar als ik in mijn bijbel lees kom ik toch echt wel een groot taboe erop tegen. Dan heb ik het over praktiserende natuurlijk.

Klopt hoor, maar zou dat dan voor de gescheiden mensen ook niet gelden?
Daar staan ook duidelijke dingen over in de bijbel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 21:23
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
Dat laatste beeld was zo grappig, Bert en Henrike in de theekopjes van Disneyland.....de romantiek spetterde er weer af!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 19:37
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
klopt, het is gewoon een lieve man....jammer dat hij homo is..... Knipoog smiley


En nu hoop ik maar dat Henk niet voor Yoni kiest en Martin wel voor Wilma.....En is Henrieke nog bij haar lover? Nou ja, lover........pfff
Ik vind er dit jaar niets aan maar kijk toch maar......


Nee, het is inderdaad een hele saaie serie dit jaar. Er zitten ook gewoon niet echt leuke boeren bij. De enige leuke boer......is boer Willem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 19:16
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik spinazie in de planning, maar de rest had liever pannekoeken.
Dus de spinazie krijgen ze morgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 13:05
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
PIETER649 schreef:
je moet het leven niet zo serieus nemen joh...

ik zeg regelmatig dat ik mn vrouw een lekker ding vind Knipoog smiley

Ik ga daar niet boos om worden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 11:29
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
Vroeg kerstcadeautje voor mn dochter: kaartjes voor de Spaanse Rijschool in Ahoy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 15:35
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ROELANDE345 schreef:
ik houd het op boerenkool, maar dan wel met gedroogde zontomaatjes

Die is zo lekker, van de week nog op!

Hier een logé die wat minder makkelijk eet dan mn eigen kinderen dus we houden het maar even op frietjes vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 56 Volgende
Pagina 4 van 56