ChristianMatch
 


Forum

Berichten van EJROCKS758
ChristianMatch forum index » Berichten van EJROCKS758
Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 18:37
BerichtOnderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp
 
SJOUKE879 schreef:
wisten jullie dat er in de wtc explosieven voor die tijd al waren geplaatst?Knipoog smiley. Ik geloof niet dat het hier om terrorisme gaat, maar goed. Om dat allemaal uit te leggen, kost het veel woorden. De overheden zijn lang zo schoon niet dan we denken. Maar goed.

Oh, we mogen hier zeker wel aannemen dat een klokkenluider van de CIA jouw dit persoonlijk onder 4 ogen heeft verteld? En alle IED's in afghanistan zijn zeker ook door de inlichtingendiensten neergelegd ipv door de taliban?

Sinds 11 september worden we na elke gebeurtenis overspoeld door complottheorien. Ik wil niet beweren dat we de precieze waarheid te weten komen, maar met loos gezwam komen we nergens.

Oh, en by the way, ik ben bijna allergisch voor overheden, dus heb ik absoluut niet de behoefte die te gaan verdedigen.

Maar BOT. Ik heb ook een veiliger gevoel bij kleinere hulporganisaties, het is voor mij geen voorwaarde dat ze een christelijke visie uitdragen, dan wel dat ik zeker weet dat alle hulp ook die kant opgaat, vaak ook omdat zij er voor dat een ramp gebeurd al zitten en locaal dus over goede contacten beschikken. als je er na wat onderzoek achterkomt wat er bijvoorbeeld bij de VN blijft hangen denk ik niet dat dat nog erg vertrouwenwekkend is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 20:45
BerichtOnderwerp: koninkrijk of republiek?
 
PIETER649 schreef:
Al n eeuw of 2 is nederland opgezadeld met het koningshuis van Oranje Nassau.
Mijn voorkeur gaat uit naar een republiek.
redenen hiervoor zijn o.a.:

- erfopvolging is niet meer van deze tijd.
- koningin heeft tijdens huidige kabinetsformatie ongeoorloofd blijk gegeven van politieke voorkeur.
- koningshuis zit diep in de bilderberggroep.

Vind het Koningshuis wel best om te houden, tuurlijk, t mag van mij financieel best wat afslanken, maar dat mogen alle riante wachtgeldregelingen wel.

Contra's pro Republica
- Elke 4/8 jaar een ander staatshoofd.
- Met een paar grote partijen vrij makkelijk, maar in nl. met de versplintertrend van de laatste jaren??
- Een koningshuis geeft nog wel kleur aan een land, tis met die presidenten altijd geneuzel

mazl e-j
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:47
BerichtOnderwerp: De aarde beheren/beheersen, wat consumeer je bewust of niet?
 
Word van dit onderwerp al snel een beetje kriegel, maar goed daar kan niemand hier iets aan doen, dus vergeef het me maar Verlegen lachende smiley

Voor jaren terug had mijn vader hier een leuk, goed lopend boerenbedrijfje, genoeg om het gezin van te onderhouden en leuk om mee te werken. Van lieverlee kwam er steed meer regelgeving vanuit den haag en gingen de kosten steeds meer omhoog, zodat je als boer wel gedwongen werd uit te breiden wilde je nog een beetje bestaan kunnen realiseren. De kleinere bedrijfjes gingen de één na de ander onderuit, en wat we nu uiteindelijk overhebben heet intensieve veehouderij. De meesten moeten zich drie slagen in de rondte werken om het hoofd boven water te houden, als je je precies aan elke letter v/d wet wilt houden loop je tegen enorme kosten en problemen aan, plus het risico van torenhoge boetes (bijv 800 euro boete voor een waterkraantje waar geen slotje op zit) en uitgekotst worden door je productafnemer.

De meeste agrariers zouden echt wel weer terug willen naar de tijd dat ze hun boterham met minder vee konden verdienen, natuurlijk zitten er ook geldwolven tussen voor wie dierewelzijn niet telt, maar het grote deel vind het ook niet leuk meer zo. Jaren en jaren hebben we te horen gerkegen dat alles moet groeien en werden we gedwongen om te groeien, en nu mag het in één keer weer krimpen en biologisch, want dat is zo goed voor de dieren. Geen wonder dat de meesten zo ongeveer finaal klaar zijn met het landbouwbeleid hier in nl.

mazl e-j


Laatst aangepast door
EJROCKS758
op zaterdag 31 juli 2010, 20:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:23
BerichtOnderwerp: Stierenvechten; offer, cultuur of barbarij?
 
Alhoewel,

laten ze de stier die hier loopt maar eens in een arena zetten, dan denk ik dat we al snel van gespietste torero kunnen genieten. Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 22:03
BerichtOnderwerp: actieve opstelling
 
MARC212 schreef:
Ik heb het in handen van de Heer gegeven. Vertrouwen op Hem is het belangrijkst.

Dat ben ik met je eens, maar dat betekent naar mijn mening niet dat ik rustig vanuit mijn luie stoel kan gaan zitten wachten totdat God de vrouw van mijn dromen in één keer voor mijn voeten plaatst. Enige activiteit vanuit jezelf is denk ik wel een goede weg, zolang je God er maar bij blijft betrekken.

mazl e-j
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 18:42
BerichtOnderwerp: They Sold Their Souls for Rock N Roll
 
In alle stijlen muziek zijn zowel goede(christelijke), seculiere als foute teksten en artiesten te vinden. Rock en metal word er alleen vaak uitgelicht omdat dat tekstueel een duidelijk voorbeeld geeft, en aangezien veel mensen zich toch niet lekker voelen bij die oerwoudgeluiden en zwarte kleding, is metal al snel het ubervoorbeeld van "foute" muziek, nee, laat onze jeugd maar lekker naar lady gaga of sensation gaan, da's gezond Gefrustreerde smiley

Ik luister zelf veel (hard)rock en metal, waaronder veel bands met christelijke teksten die er bewust voor kiezen om in het seculiere circuit te touren, om daarmee meer mensen te bereiken, een doorgewinterde metalhead ga je echt niet bereiken met opwekking of hillsong, eerder met demon hunter of killswtich engage Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758 (36)





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zondag 20 juni 2010, 17:39
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
CHATULIEM619 schreef:
Toch niet helemaal zo, ik denk dat wij als supporters doorkregen dat ze niet zo slecht waren. Ik vond ze zeer professioneel omgaan met de Japanners, een wedstrijd gaat immers over 90 minuten en is pas afgelopen na het laatste fluitje. Ik irriteerde mij mateloos aan de commentator, die al na 20 minuten begon te klagen dat het zo slecht was, terwijl een geoefend oog zag dat NL de situatie volledig onder controle had.
Het voetbal in NL is eindelijk volwassen geworden. Niet zinloos op het doel afjagen, maar met beleid en overzicht. Acties doseren, geen 90 minuten rondrazen en uiteindelijk verliezen.
Het NL elftal bestaat uit zeer ervaren spelers, die allemaal in de topclubs van Europa spelen en in die teams een sleutelrol vervullen. Met deze ervaring komen we een heel eind, niet alleen gebaseerd op onze fluwelen techniek, maar juist gebaseerd op spelinzicht. Dat maakt het NL elftal geschikt om wereldkampioen te worden.

Ondanks dat, krijg ik toch een vaag gevoel dat oranje nog wat echte spirit tekort komt. technisch zijn we één van de toppers, maar zowel tegen de denen als tegen japan bleven we de eerste helft teveel de verdediging aftasten ipv proberen er doorheen te komen, beide keren was de tweede helft echt stukken beter.

mazl e-j *die zich groen-geel ergerde aan het spel van de japanners*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van EJROCKS758
Pagina 1 van 1