ChristianMatch
 


Forum

actieve opstelling
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANS681





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:23
 
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:27
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...

Hoi Ans,

Ik bekijk zelf ook wel eens profielen waar ik geen reactie achterlaat.
Je weet immers niet vanuit een foto of iemand leuk genoeg is voor een mailtje?
Maar de beste methode is nog altijd om zelf te reageren op iemand en als die niet terug reageert? Jammer dan! Dat is tevens de vrijblijvendheid van een datingsite.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:28
 
Zo heel stiekum worden hier best veel relaties geboren hoor, vreest niet!
Ik ken zelfs een vrouw van begin 80 die hier een relatie heeft gekregen die inmiddels al enkele jaren bestaat! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:30
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...



Ik doe eigenlijk al maanden niet meer aan actieve nadere stappen zoals jij beschrijft.

Ik schrijf wel redelijk veel op t forum. Ik doe dus iets.

Mijn mail-respons is toch wel redelijk hoog.

Maar actief benaderen......nee, heb ik ff niet. Heb t misschien meer bij God neergelegd, dat Hij Zijn plan met mijn leven maar gaat uitvoeren.

T is voor mij ook een soort, Heer...hier ben ik, U weet wat ik wil, ik weet soms niet wat U wilt met mijn leven. En als daarin past wat ik wil, gaat U die weg echt wel. Dan zal ik dat zeker als zegen ervaren in mijn leven.

Mijn leven heb ik in Zijn hand gelegd. En de veranderingen zijn dagelijks aan de gang. En wat betreft dingen die ik graag wil.....God's tijd komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 02:52
 
PIETER649 schreef:
Zo heel stiekum worden hier best veel relaties geboren hoor, vreest niet!
Ik ken zelfs een vrouw van begin 80 die hier een relatie heeft gekregen die inmiddels al enkele jaren bestaat! Lachende smiley


Zelfs ik heb hiero een relatie gevonden. Wat nog steeds ok is. Na ruim 5 weken. En dat wíl wat zeggen. voor mij dan:)

Eérste datingsite van mijn leven, ja echt waar, en ook de éerste afspraak. Hier vanuit deze site dan bedoel ik ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 09:41
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...
Het is natuurlijk gemakkelijk de bal terug te kaatsen en te vragen of jij je actief opstelt. Het is nog maar de eerste bijdrage aan het forum en eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren dat ik je in de chatbox gezien heb.

Maar even ingaan op je vraag. Ik denk dat verlegenheid best wel een rol speelt bij een aantal mensen. En ik kan je oproep daarom wel waarderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARC212





Berichten: 112

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 20:50
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...

Ik heb het in handen van de Heer gegeven. Vertrouwen op Hem is het belangrijkst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EJROCKS758





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 22:03
 
MARC212 schreef:
Ik heb het in handen van de Heer gegeven. Vertrouwen op Hem is het belangrijkst.

Dat ben ik met je eens, maar dat betekent naar mijn mening niet dat ik rustig vanuit mijn luie stoel kan gaan zitten wachten totdat God de vrouw van mijn dromen in één keer voor mijn voeten plaatst. Enige activiteit vanuit jezelf is denk ik wel een goede weg, zolang je God er maar bij blijft betrekken.

mazl e-j
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 22:45
 
MARC212 schreef:
Ik heb het in handen van de Heer gegeven. Vertrouwen op Hem is het belangrijkst.

ook dus ongeveer mijn opstelling.... dingen die komen gaan komen vanzelf...
natuurlijk is het niet zo dat dat gebeurt, maar mijn opstelling is ongeveer zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 23:10
 
JONATHAN890 schreef:
ook dus ongeveer mijn opstelling.... dingen die komen gaan komen vanzelf...
natuurlijk is het niet zo dat dat gebeurt, maar mijn opstelling is ongeveer zo.

Ben het wel mee eens , maar zoals de vorige schrijver zegt, het is niet zo dat je dan maar in je luie stoel moet blijven zitten. Kijk, voor mij is het gewoon moeilijk om er in het weekend op uit te gaan omdat mijn jongens meestal het weekend komen. Die laat ik gewoon niet alleen thuis. Ik zie ze al veel te weinig . Zou voor hun ook een grote tegenvaller zijn als ze komen en pa gaat er dan vandoor. En ik weet het, de meeste activiteiten zijn toch te doen in het weekend , maar mn jongens overal mee naar toe nemen, daar zijn ze te oud voor( zouden ze zelf ook niet willen) . Als ik eens een weekend "vrij"ben probeer ik wel wat op te zoeken. De laatste picknick bijv. , ja dat was echt een uitje voor me. Weg van alle beslommeringen , mensen ontmoeten die in het zelfde schuitje zitten als mijzelf, gewoon een poosje heerlijk tot rust komen.En zo probeer ik toch mn luie stoel te laten staan waar die staat. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 14:28
 
Hoi Ans.....heb je iets aan deze reactie`s gehad?
Wat is jouw ervaring?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANS681





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:02
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is natuurlijk gemakkelijk de bal terug te kaatsen en te vragen of jij je actief opstelt. Het is nog maar de eerste bijdrage aan het forum en eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren dat ik je in de chatbox gezien heb.

Maar even ingaan op je vraag. Ik denk dat verlegenheid best wel een rol speelt bij een aantal mensen. En ik kan je oproep daarom wel waarderen.

Nee, de chatbox? Dank je, het niveau van de communicatie is niet wat ik zoek. Het is zelfs vaak erg ongepast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 16:23
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...
als er in de eerste mail al word gezegd dat je liegt in je profiel dan klap ik naar zo'n persoon gelijk dicht met of zonder mail en ja vaak zonder mail ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:55
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...

Niet ieder mens is hetzelfde, dus kunnen we ook niet van iedereen een zelfde manier van reageren verwachten. En wanneer is er sprake van actieve opstelling? Er zijn mensen die profielen bij langs gaan en af en toe een privéchat aangaan of een keer een mailtje sturen. Niemand van de andere leden merkt hier iets van, maar er is dus wel activiteit. Daarnaast zijn er mensen die eerst de kat uit de boom kijken vanuit verlegenheid danwel voorzichtigheid, maar die wel bijvoorbeeld het forum volgen en/of profielen bekijken. Ook dat is een vorm van activiteit die niet voor iedereen zichtbaar is. Ook uit dergelijke contacten kan iets bloeien. Waarom zouden we dan van ieder lid verwachten dat ze actief zijn op forum en chatbox? En oke, er zijn mensen die niet (direct) reageren op mails of privéchats, maar die ruimte moet er toch ook zijn? Niet iedereen is tenslotte hetzelfde. Alleen al aanwezigheid op de site kan voor sommigen al een enorme stap voorwaarts zijn...laat ze daar dan ook rustig van genieten en verder in groeien... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:53
 
En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.

Dat zei Tessybear hier een keer op het forum, en ik snapte toen niet wat zij bedoelde. Want ik was net een paar dagen heel erg verliefd..niks hard werken.

Nu het langer duurt, en het een en ander aan dingen zich voordoet dus wel....

Maar/en ik geloof dat God kracht geeft, en ook rust op Zijn tijd.

Fijne Avond!

Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 21:55
 
SHANITA130 schreef:
En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.

Dat zei Tessybear hier een keer op het forum, en ik snapte toen niet wat zij bedoelde. Want ik was net een paar dagen heel erg verliefd..niks hard werken.

Nu het langer duurt, en het een en ander aan dingen zich voordoet dus wel....

Maar/en ik geloof dat God kracht geeft, en ook rust op Zijn tijd.

Fijne Avond!

Shanita


Ze zeggen toch ook dat liefde een werkwoord is?

Het boekje ,de 5 liefdestalen van Gary Chapman, is een aanrader Shanita, ken je die?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:09
 
CARIN303 schreef:
Ze zeggen toch ook dat liefde een werkwoord is?

Het boekje ,de 5 liefdestalen van Gary Chapman, is een aanrader Shanita, ken je die?

Ja, wat heel erg leuk en ook heel erg toevallig(of niet toevallig), die heb ik ergens zien liggen.
Die heeft mijn vriend een paar jaar geleden gehad van iemand.

Hij heeft mij al een paar hoofdstukken voorgelezen toen ik niet slapen kon ;)

Groetjes!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 24 juli 2010, 22:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:46
 
Als je met het negatieve begint kun je toch positief eindigen: Als je in een winkel loopt en je koopt niets, dan zeggen de winkeliers nog steeds vriendelijk 'goedendag!' Maar als je hier op de site een mailtje stuurt, krijg je soms echt helemaal niets terug. Op zo'n moment heb ik het gevoel dat die mensen zich wel heel erg laten kennen... en dat prëcies óp het moment dat ze zich juïst niet willen laten kennen... Anderzijds, op het forum zijn mensen vaak heel ópenhartig. Dat is toch ook fijn om te lezen. Zo iets kun je niet afdwingen, dat moet je durven, dat moet je aard zijn. Respect ! Op de chat zijn de mensen hartstikke aardig. Wat betreft mails, Toch moet ik zeggen, dat ik soms ook even echt niet wist wat ik terug moest schrijven. Je gedachten met iemand delen is vrijblijvend, maar je leven met iemand delen is soms gewoon echt onmogelijk. Goed dus om de kat uït de boom te kijken. Verder is het gewoon een prettige de gedachte dat je in contact kan komen met andere mensen. Al is het maar om gewoon even een grapje te maken of een complimentje. Maar er zijn er natuurlijk ook die alleen de ware willen ontmoeten en voor de rest gen tijd kwijt willen zijn. Mag allemaal... Je betaalt tenslotte zelf. Puur profielen lezen geeft ook inzicht in hoe mensen denken en leven. Kijken en inleven geeft toch al gevoel hoe het is om met anderen mee te leven. Als mens ben je allen andërs en léë je van elkaar. Zo bezien is dit echt een mooie site. Geniet er van, hoe dan ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 22:53
 
SHANITA130 schreef:
En vergis je niet...Áls je dan iemand gevonden hebt, waarvan je houdt en die van jou houdt, dan is het wel heel hard werken hoor.

Dat zei Tessybear hier een keer op het forum, en ik snapte toen niet wat zij bedoelde. Want ik was net een paar dagen heel erg verliefd..niks hard werken.

Nu het langer duurt, en het een en ander aan dingen zich voordoet dus wel....

Maar/en ik geloof dat God kracht geeft, en ook rust op Zijn tijd.

Fijne Avond!

Shanita

Sja...relatie is en blijft een werkwoord Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:52
 
BEHAPPY332 schreef:
Anderzijds, op het forum zijn mensen vaak heel ópenhartig. Dat is toch ook fijn om te lezen. Zo iets kun je niet afdwingen, dat moet je durven, dat moet je aard zijn. Respect !


Ik weet dat ik soms openhartig kan zijn, maar geloof me het is gecontroleerd openhartig.
De dingen die diep bij mij gaan zal ik zeker niet op een openbaar forum neerzetten,daarvoor moet ik toch een band met iemand hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JUDA209





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zondag 25 juli 2010, 19:32
 
ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...

ik kijk zelden tot niet naar profs. ik zoek ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 01:25
 
CARIN303 schreef:
Ik weet dat ik soms openhartig kan zijn, maar geloof me het is gecontroleerd openhartig.
De dingen die diep bij mij gaan zal ik zeker niet op een openbaar forum neerzetten,daarvoor moet ik toch een band met iemand hebben!

Verliefde smiley Ohhhh ik was bang dat mijn berichtje te lang was... maar je hebt het toch gelezen. Leuk! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 11:37
 
TESSYBEAR731 schreef:
Sja...relatie is en blijft een werkwoord Knipoog smiley

Hoi Tessybear,

Ja, daar kom ik ook steeds meer achter.

En nog héél erg hard werken ook ;)

Maar ja, God geeft met de beproevingen ook de uitkomst, staat ergens in de bijbel ;) , en dat denk ik dan maar.

Fijne Dag!!!

Shanita


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 26 juli 2010, 11:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 12:42
 
Mannen werken natuurlijk ook heel erg hard, zo niet harder Engeltje smiley

Maar ja, dat is niet meetbaar.

Dat kan je wel aanvoelen enzo.

Groetjes,

Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:23
 
laatste half jaar geen enkele mail gestuurd met de intentie van afspraakjes etc. Geen zin in gehad, al dat gedoe, tijd investeren enz.....zucht ik was het wat zat. en natuurlijk wil ik wel graag iemand naast mij, maar dat doel achterna rennen....God zal wel voorzien, natuurlijk vraag ik mij wel af...wanneer, mag ik ff in het boekje kijken hoe mijn leven er over een jaar uitziet.
Hetgeen ik dan voel is maar 1 woord....geduld

maar gister was ik op de new-wine conferentie..... tijd voor mijzelf genomen over wat mij bezighoudt....

Krijg ik heel sterk gevoel dat ik spr 13:12 moet gaan lezen:
Een langgerekt hopen maakt het hart ziek,maar een vervulde begeerte is een boom des levens.

Nou daar moet ik het dan maar mee doen.wat ik ermee moet??...God zal het mij leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:26
 
Wat je moet?

Relaxxx...

Als de tijd daar is... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:49
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wat je moet?

Relaxxx...

Als de tijd daar is... Knipoog smiley

ja maar daar gaat het niet over....dat voel/weet ik gewoon, wat anders...dat weet ik nog niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:58
 
JONATHAN890 schreef:
ja maar daar gaat het niet over....dat voel/weet ik gewoon, wat anders...dat weet ik nog niet

Dan wederom...

Relaxxx!

Ook daar kom je vanzelf achter... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:00
 
TESSYBEAR731 schreef:
Dan wederom...

Relaxxx!

Ook daar kom je vanzelf achter... Knipoog smiley

Dank je Meissie!!!!

:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:01
 
.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 26 juli 2010, 18:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2