ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 49 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:22
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
vandaag aardappelen en spruitjes en heerlijke hamlappen Kwijlende smiley
en supper meloen toe Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
 
ANNETTE792 schreef:
Maar is dat niet een beetje je schuldgevoel afkopen dan?
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, je hoeft namelijk helemaal geen schuldgevoel te hebben als je dankbaar geniet van de dingen die je mag ontvangen.

Maar waarom dan juist met kerst opeens de goede doelen gaan steunen? Waarom voelen mensen met kerst opeens die behoefte, en de rest van het jaar stukken minder?
Is dat niet weer het gevoel dat de buitenwereld je aan wil praten met kerst?
Ik weiger er aan mee te doen, de rest van het jaar is de nood net zo hoog.

helemaal mee eens annet
en dan is het idd ook niet nodig om iedereen te laten weten hoeveel goeds men dan doet (uit schuldgevoel)
ook kerst is in ons gezin een herdenking aan wat God voor ons deed,evenals pasen en pinksteren.
we kwamen /en komen nog steeeds als gezin / familie samen om dit te vieren .
dat we daarnaast een gezellig samenzijn hadden met eten en drinken is niks mis mee,maar was en is niet het doel.
maar we mogen genieten van al het goede ons toebedeeld. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 30 november 2011, 19:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 november 2011, 11:16
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
inkopen gedaan voor een kertdinner.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
MARRY942 schreef:
leuk he! Engeltje smiley
dus wat leuk is is je slechtste moment Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 19:12
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
MARRY942 schreef:
Heerlijk Grieks gekookt! Lachende smiley moussaka met choriatiki, tzatziki en yaourti stanis toe.....

(ooooooh wat zullen die kilootjes er weer aan vliegen) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Huilende smiley, smiley in tranen

dat doe je dan toch echt zelf hoor,ieder pondje gaat door jou mondje Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 18:46
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
HAAS141 schreef:
wij zijn nu bijna 3.5 jaar samen en nog steeds verliefd Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

geweldig meis en leuk je hier weer te zien Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 18:33
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
HANNAH810 schreef:
ik lees vrijwel alleen maar low-niveau geblaat op het forum op dit moment....... Twijfelende smiley





.
geblaat????tja we zijn uiteindelijk allemaal schapies hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 18:21
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
ZEELAND736 schreef:
Juist omdat we ook al niet meer schrikken...vind ik het zo erg....
In de thuiszorg kom ik bij een variateit aan geloofsovertuigingen...
Gelukkig mag ik ervaren(vooral toch ouderen) dat ze toch ook al vaak uitgesloten zijn van de kerkgang(wel kunnen luisteren via de kerkradio)dat ze ook bij het ouderworden dit horen ...ervaren...en beleven.
En is er een gesprek met de kinderen of kleinkinderen over de kerkgang of het geloof...deinzen ze terug...als ze ook al horen hoe die er dan een generatie jonger alweer over denken!!!!
Omdat ik nog niet gelijk mee waai met alle winden...en nog echt probeer voor mijn geloof uit te komen, mag ik er vaak fijne gesprekken hebben!!!!!!!! Zo mag ik een zegen voelen in mijn werk..
Vanmorgen zei mijn 83 jarige client: Ineke je mag vandaag de dag niet eens meer verdriet hebben!!!!!!
JA MAM ZO IS NU EENMAAL HET LEVEN!!!!!!!!(zeggen de kinderen)
OOk rouwen kan en mag haast niet meer...

Ik vind dit erg...en ja...ook ik kan en mag niet eens meer alles zeggen....
Maar in mijn werk mag ik het gelukkig nog wel...das fijn...
Het zijn soms fijne gesprekken.

als ik bedoel dat ik er niet van schrik is dit niet omdat ik het normaal vind hoor zeeland, ik zie het wel degenlijk,maar je kan het niet altijd zeggen wel ervoor bidden en zelf het goede voorbeeld geven.
fijn dat jij zo op je werk een getuige mag zijn.
en idd mensen zijn ook niet meer gewent om met ouder worden ,sterven en rouw om te gaan.
als voorbeeld; kijk maar hoeveel mensen aan hun lichaam spijkeren om vooral niet ouder te lijken,botox en medisch ingrijpen als facelift ed ,buikcorecties na zwangerschappen,borst corecties en noem maar op.
heel triest al deze ontwikkelingen.
dan denk ik geef mij maar een verweerde kop zie je dat iemand geleefd heeft en geen plastic faces.
ik denk dan durf je leven te leven met God en laat je leiden door Zijn Geest ,maskers op zijn er al genoeg,tijd voor maskers af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 14:08
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 13:44
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
het restand van de chinees van gister en ff nog wat erbij flansen dus weer lekker buitenlands.
sambal bij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 12:04
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARISKA601 schreef:
Dat ik weer een stamper heb.
Nu kan ik alle dagen lekker stampen.


Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
ben je nu toch een stampertje?!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 12:00
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
CHATULIEM619 schreef:
Daarom heb ik het heel specifiek benoemd bij twee gemeentes. En eerlijk gezegd, het is jaren geleden dat ik in een gemeente kwam, zonder dat ik daar moest spreken. En ik ben gewoon geschrokken....

tja we zijn niet van de wereld maar leven wel in de wereld chat,mij is niks meer vreemd,schrik niet meer zo maar vind het idd wel triest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 11:33
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
CHATULIEM619 schreef:
Jammer dat je zo reageert Grace, ik denk dat je niet goed begrijpt waarom ik zo reageer. Ik constateer dat de evangelische beweging hard op weg is om net zo traditioneel te worden als andere kerkelijke stromingen.
Toen ik in de jaren 80 bij de pinksterbeweging kwam, was ik meer onder de indruk van de diensten dan de huidige. Hoewel het allemaal veel professioneler is dan vroeger, het gaat ten koste van de waarachtigheid.
Laatst zag ik een advertentie: gevraagd een voorganger: HBO diploma, moet goed kunnen managen, moet goed vergadering kunnen leiden en o, ja, moet een goed woord kunnen spreken. In mijn ogen is dat omgekeerde wereld. De eerste vraag die je zou moeten stellen, is, heeft hij een roeping/bediening? En ik zie voldoende gemeentes, waarvan ik niet eens weet of de voorganger wel een bediening heeft.

ok op dit punt kan ik het wel gedeeltelijk met je eens zijn,maar is dit idd ook niet in de meeste traditionele kerken zo dat een aanstelling veelal als een baan gezien wordt.
en idd de lauwheid slaat meer toe,en je merkt idd echt wel dat wanneeer er iemand op de kansel staat of het zijn/haar roeping en hoe iemand ook in het dagelijkse leven is en of je voorgangersschap enkel een baantje is want aan de vruchten kent men de boom.
maar teld dit ook niet voor alle christenen ben je een groepene en geredde door Hem of volg je enkel je familie traditie,dit teld mijns inziens in elke kerkgemeente.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 11:24
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
JOLAN931 schreef:
Het is toch algemeen bekend dat verliefdheid maximaal anderhalf jaar duurt, en dat het daarna maar afwachten is of dat over gaat in echte liefde. Persoonlijk zou ik dus nooit willen trouwen binnen die tijd, maar eerder wachten op stabiliteit en zekerheid. Een zekerheid die je lijkt te hebben in de eerste periode, maar die niets anders is dan verliefdheid en aantrekkingskracht.
Maar als een ander daar anders over denkt dan is hij/zij daar volkomen vrij in, en vind ik dat zij moeten genieten van hun geluk samen. Daarbij telt een gewaarschuwd mens nog altijd voor twee, en als je vlug trouwt is dat voor de eigen verantwoordelijkheid.

Wat ook meespeelt is dat men tegenwoordig niet meer schijnt te geloven in het huwelijk tot de dood ons scheid. Als je daar makkelijker over gaat denken, dan is het ook makkelijker om sneller een huwelijk aan te gaan denk ik.

ehmmmmmmmmm niet helemaal met je eens jolan ik ken mensen die na jarennnnnnnnnnn huwelijk een innige liefde hebben en nog steeds verliefd zijn .
mijn verliefdheid is reeds vereikt met echte liefde Engeltje smiley


en gelukkig horen wij dan niet bij die MEN want wij willen graag samen oud worden tot de dood ons scheid.
vind het een beetje vreemd om te denken dat men een huwelijk niet aan wilt gaan tot het einde ,je gaat er toch voor .ik was in princiepe ook niet vanuitgegaan dat mijn andere huwelijk zou stranden en mijn huidige man ook niet.
daarom vind ik het des te mooier dat men ondanks het verleden toch weer verder durft te gaan met een nieuwe partner,en tja wat is dan die zekerheid,ik denk vooral de ander vertrouwen en heel transparant zijn naar elkaar


Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 28 november 2011, 11:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 10:52
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
ik ken ook niet alle liederen en oude of nieuwe berijmingen,ben uiteindelijk rk opgegroeit en later tot inkeer gekomen wat betrefd mijn leven.het gaat er mijns inziens om hoe je zelf een relatie hebt met God.
denken jullie dat het God wat uitmaakt hoe iemand zingt of aanbid .
Het gaat er toch om hoe de hartsgesteldheid is en de een uit dit via de oude psalmen en berijmingen en de ander via nieuwe liederen .
er staat ook in God woord zingt de Here een nieuw lied ,er staat niet dat iedereen dat lied dan maar moet leren want dan is het geen nieuw lied meer Knipoog smiley

samen zingen is wel fijn Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 28 november 2011, 10:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 28 november 2011, 10:47
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.
 
CHATULIEM619 schreef:
Vandaag weer hetzelfde meegemaakt, maar nu in een andere gemeente. De zangleider vergat voor het gemak maar te bidden voor de dienst, kwam daar halverwege de dienst achter. En hij zong liederen waarvan de gemeente de helft maar mee kon zingen.....Ik baal van die egotripperij, en wat ik erger vind, is dat ik een van de weinige ben die het merkt.

Jammer dat je zo gemeentes cq leider afkraakt chat,dit riekt mijns inziens een beetje van de farizeer en de tollenaar,ziet eens hoe goed ik ben en hoe waardeloos de ander is.ieder verwerkt het op zijn eigen manier toch en heeft zelf een relatie met God als het goed is.
Heb je er met de persoon zelf over kunnen praten want nu had de duvel dus lekker invloed zodat jij kon gaan balen,terwijl men als 1e toch zelf een relatie met God heeft.
de ene x spreekt een dienst mij ook meer aan dan een andere x maar daarmee is de ander toch niet per definitie gemakzuchtig of gebedsarm of noem maar op.we blijven mensen hoor en niemand is perfect zolang we nog hier op aard zijn? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 27 november 2011, 21:10
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOSINA022 schreef:
Zou ie voor 1x ook mijn schatje willen zijn, chinees eten zal er hier best ingaan? Kzal mijn adres wel ff mailen Knipoog smiley

duh ik geef em niet meer af josina ook niet voor 1 keertje Knipoog smiley
jij mag hier op cm je eigen schatje zoeken hoor of net als ik jezelf laten vinden Engeltje smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op zondag 27 november 2011, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zondag 27 november 2011, 17:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
mijn schat is samen met onze dochter heerlijk chinees halen Kwijlende smiley
dus ik hoef niet te koken Kussende smiley dank je lief Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:43
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
nee hoor, ik ventileerde alleen mijn mening..... Engeltje smiley

O k dan zetten we even alle ramen wijd open ,dan kan het goed doorwaaien en dus ventileren en kunnen we dit hoofdstuk wat mij betrefd afsluiten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:33
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
Zit hier dan niet te stoken aub......en reageer gewoon....
ow dus nu mag ik ineens geen mening meer geven Gefrustreerde smiley
heb jij dat alleen recht dan of wordt je nu ineens ook moderator Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 26 november 2011, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:29
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
Gelukkig doe jij geen duit in het zakje....... Engeltje smiley

nee die duitjes besteden we aan hun huwelijkscadeau Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:25
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... Engeltje smiley
En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik.....

ik duide er enkel mee aan dat er mensen zijn die zich met andermans relaties bemoeien w.en dat is dus geen invulling.
en dus idd is lezen wat er bedoelt wordt idd op cm een hele kunst.
en zoals ik al zei wie de schoen past........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:16
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
CHATULIEM619 schreef:
Dit is de tweede insinuatie, dank je Grace. Jij reageert op mijn stukje, Wmijn beantwoordt daarop, jij reageert weer...zou het vreemd zijn als ik denk dat je mij bedoelt?

ik zet 2 vragen neer en insinueer daar niets mee dat maak je er zelf van.
ook heb ik je niet beschuldigd van klets over mijn huwelijk ook dat vul je zelf in,sorry maar dit wordt er zo niet beter op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:12
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je vult aardig in Grace......misschien handig om het bij jezelf te houden en naar de uitleg van Chatuliem te luisteren?

ik vul niks in en lk beheer het nederlands voldoende om te kunnen lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:11
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
CHATULIEM619 schreef:
Waar lees je dat ik commentaar geef over hun voorgenomen huwelijk? Nog sterker, ik heb nooit een negatieve opmerking over hun voornemen gemaakt. Net zomin als dat ik over jullie huwelijk gepraat heb. Mag je ook gewoon eens ergens geen mening over hebben?
Ik heb duidelijk weergegeven wat mij irriteert. Ik heb de passages aangegeven waarin dat naar voren kwam. Volgens mij haal jij dingen erbij die er niks mee te maken hebben.

noem ik jouw naam dan?
of is dit de schoen die jou past zoals de uitdrukking zegt???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:06
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
PIETER649 schreef:
en als iemand nu serieuse bedenkingen heeft tegen een voorgenomen huwelijk, vanwege inside informatie, vind jij dat dat op dit forum openbaar gemaakt moet worden? Verraste, verbaasde smiley

ligt eraan pieter ik zou eerst de pers dan persoonlijk waarschuwen en als het nodig is de redactie van cm en als dat niet helpt openbaar .
doch nu lijkt het enkel een hetze vanuit jaloezie waar het mee begonnen is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:55
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
WILLEMIJN232 schreef:
vind het even nergens op slaan dit is een zeer persoonlijke aanval die niet kan



Je hebt wel gelijk Grace.....het is niet netjes om de initialen van iemands ex en een prive vriendschap te gebruiken op het forum om je te verweren tegen iemand die wat kritische kanttekeningen plaatst.......
Helemaal me tje eens......

even goed lezen W.je neemt een klein deel van mijn uitspraak en maakt er wat anders van Woedende smiley
mijn reactie stond onder iemand anders en degene waar jij blijkbaar over schrijft heeft pas later gereageerd en dan heeft die persoon zeker het recht zich te verdedigen. Boze smiley
het is toch van de zotte dat andere gaan bepalen of een huwelijk al dan niet te snel aangegaan wordt. Gefrustreerde smiley
ik weet dat er voor het huwelijk van mij en mijn man ook genoeg onzin praatjes ed.rondgestrooid zijn .het wordt tijd dat bepaalde mensen zich niet (meer)met andermans voorgenomen huwelijk cq relatie gaat bemoeien tenzij men aan kan tonen dat bv een van beide een ware oplicht(st)er is.
zoveel mensen die uit jaloersheid de ander naar beneden halen (zucht...) Smiley die vol vragen zit
wie de schoen past trekke hem aan!


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 26 november 2011, 22:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:46
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
CROSSROAD317 schreef:
Wow, jij vergeeft Pietje omdat hij een buikje heeft ... dat noem ik nou .. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Is toch niet haar echtgenoot Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 26 november 2011, 16:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585 (67)





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:12
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Dit vraag ik me af.........
Hoe is het mogenlijk dat mensen toch zo bemoeizuchtig en jaloers kunnen zijn op de relaties van hun medemens Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 26 november 2011, 16:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GRACE585
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 49 Volgende
Pagina 5 van 49