ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENK350
ChristianMatch forum index » Berichten van HENK350
Auteur Bericht
HENK350 (62)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:07
BerichtOnderwerp: we zeggen gedag
 
Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

Op 17 november 2008 mailen Henk en ik elkaar en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Het begon op cm ons leven samen en dit bleek een nieuw leven met de Heer te zijn.
De start voor Henk begon door een aantal vrienden op CM die een hoop voor hem gedaan hebben en zijn leven begon opnieuw. Hij kwam onder de mensen en werd langzaam maar zeker weer als mens gewaardeerd.
Nu we samen zijn gaat dit proces nog steeds verder en de Heer heeft al zoveel dingen voor ons gedaan.
We zijn weer bij een gemeente aangesloten{CLC Den Haag} waar we heel goed onderwijs krijgen en ook daar zijn we met open armen ontvangen. Henk en ik doen veel in de kerk en dat is fijn.
Ook zijn we beide naar de Healing Rooms gegaan en hebben daar regelmatig voor ons laten bidden.
Dit heeft genezing gebracht. Henk kan nu wel 3 keer op een dag de trap op en neer in ons portiek, hij doet van alles in huis, kookt elke avond en sinds 3 weken is zijn sonde voor de sondevoeding eruit, je ziet God is dezelfde als 2000 jaar terug Hij geneest.
Ik zelf ben op emotioneel vlak erg genezen.

We wilden dit laten weten aan de mensen die ons hebben bijgestaan en aan Henk een nieuw begin hebben gegeven om het leven buiten zijn bed te laten zien

dank jullie wel.

Henk en Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENK350
Pagina 1 van 1