ChristianMatch
 


Forum

we zeggen gedag
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HENK350





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:07
 
Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

Op 17 november 2008 mailen Henk en ik elkaar en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Het begon op cm ons leven samen en dit bleek een nieuw leven met de Heer te zijn.
De start voor Henk begon door een aantal vrienden op CM die een hoop voor hem gedaan hebben en zijn leven begon opnieuw. Hij kwam onder de mensen en werd langzaam maar zeker weer als mens gewaardeerd.
Nu we samen zijn gaat dit proces nog steeds verder en de Heer heeft al zoveel dingen voor ons gedaan.
We zijn weer bij een gemeente aangesloten{CLC Den Haag} waar we heel goed onderwijs krijgen en ook daar zijn we met open armen ontvangen. Henk en ik doen veel in de kerk en dat is fijn.
Ook zijn we beide naar de Healing Rooms gegaan en hebben daar regelmatig voor ons laten bidden.
Dit heeft genezing gebracht. Henk kan nu wel 3 keer op een dag de trap op en neer in ons portiek, hij doet van alles in huis, kookt elke avond en sinds 3 weken is zijn sonde voor de sondevoeding eruit, je ziet God is dezelfde als 2000 jaar terug Hij geneest.
Ik zelf ben op emotioneel vlak erg genezen.

We wilden dit laten weten aan de mensen die ons hebben bijgestaan en aan Henk een nieuw begin hebben gegeven om het leven buiten zijn bed te laten zien

dank jullie wel.

Henk en Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 23:25
 
HENK350 schreef:
Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

Op 17 november 2008 mailen Henk en ik elkaar en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Het begon op cm ons leven samen en dit bleek een nieuw leven met de Heer te zijn.
De start voor Henk begon door een aantal vrienden op CM die een hoop voor hem gedaan hebben en zijn leven begon opnieuw. Hij kwam onder de mensen en werd langzaam maar zeker weer als mens gewaardeerd.
Nu we samen zijn gaat dit proces nog steeds verder en de Heer heeft al zoveel dingen voor ons gedaan.
We zijn weer bij een gemeente aangesloten{CLC Den Haag} waar we heel goed onderwijs krijgen en ook daar zijn we met open armen ontvangen. Henk en ik doen veel in de kerk en dat is fijn.
Ook zijn we beide naar de Healing Rooms gegaan en hebben daar regelmatig voor ons laten bidden.
Dit heeft genezing gebracht. Henk kan nu wel 3 keer op een dag de trap op en neer in ons portiek, hij doet van alles in huis, kookt elke avond en sinds 3 weken is zijn sonde voor de sondevoeding eruit, je ziet God is dezelfde als 2000 jaar terug Hij geneest.
Ik zelf ben op emotioneel vlak erg genezen.

We wilden dit laten weten aan de mensen die ons hebben bijgestaan en aan Henk een nieuw begin hebben gegeven om het leven buiten zijn bed te laten zien

dank jullie wel.

Henk en Sandra

Ik ben verheugd te lezen dat het goed met jullie gaat
Het ga jullie goed !!

Liefs, Kussende smiley

Susannah


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 29 mei 2010, 23:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 01:11
 
hallo henk en sandra,

ik kan me jullie nog goed herinneren,heb met jullie allebei weleens een poosje gesproken hetzij niet in real life maar wel door chatten.
ik wens jullie Gods zegen.
fijn om te horen dat het steeds beter gaat.
ik geloof ook dat God meer kan doen en wil dan wij voor mogelijk houden.
maar helaas blijven er ook altijd vragen wat dat betreft.

maar het ga jullie goed,

vr. groeten , Bert168





HENK350 schreef:
Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

Op 17 november 2008 mailen Henk en ik elkaar en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Het begon op cm ons leven samen en dit bleek een nieuw leven met de Heer te zijn.
De start voor Henk begon door een aantal vrienden op CM die een hoop voor hem gedaan hebben en zijn leven begon opnieuw. Hij kwam onder de mensen en werd langzaam maar zeker weer als mens gewaardeerd.
Nu we samen zijn gaat dit proces nog steeds verder en de Heer heeft al zoveel dingen voor ons gedaan.
We zijn weer bij een gemeente aangesloten{CLC Den Haag} waar we heel goed onderwijs krijgen en ook daar zijn we met open armen ontvangen. Henk en ik doen veel in de kerk en dat is fijn.
Ook zijn we beide naar de Healing Rooms gegaan en hebben daar regelmatig voor ons laten bidden.
Dit heeft genezing gebracht. Henk kan nu wel 3 keer op een dag de trap op en neer in ons portiek, hij doet van alles in huis, kookt elke avond en sinds 3 weken is zijn sonde voor de sondevoeding eruit, je ziet God is dezelfde als 2000 jaar terug Hij geneest.
Ik zelf ben op emotioneel vlak erg genezen.

We wilden dit laten weten aan de mensen die ons hebben bijgestaan en aan Henk een nieuw begin hebben gegeven om het leven buiten zijn bed te laten zien

dank jullie wel.

Henk en Sandra


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 29 mei 2010, 01:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:00
 
SUSANNAH475 schreef:
Weet niet of iemand er wat van durft te zeggen, maar ik wil wel ff wat kwijt als jullie het goed vinden.
Ik vind het jammer dat het kontakt tussen Henk350 en ook Sandra zo verwaterd is. Henk350 was voor mij een hele bijzondere vriend en ineens was daar de stilte.
Natuurlijk ben ik verheugd nu te lezen dat het goed met jullie gaat, maar had graag meer op de hoogte geweest en de vriendschap is inmiddels ook erg verwaterd.
Maar goed jullie keus en die zal ik ook zeker respecteren.
Ik denk dat er meerderen zijn die jullie heel erg misten.
Het ga jullie goed !!

Liefs, Kussende smiley

Susannah




Naar aanleiding van van jou reactie wil ik dan ook nog wel even iets kwijt.

Veel mensen vragen regelmatig hoe het met Henk gaat en zijn dan verbaast dat wij geen contact meer hebben. Want we hebben toch geholpen met zn huis? Ja, dat is zo, en de eerste periode erna was dat contact er inderdaad ook wel. Maar ieders leven gaat verder, je leert mensen kennen, heb een poosje contact, en soms verwaterd dat ook weer.
Van alle mensen die ik hier heb leren kennen, en dat waren er velen, heb ik met 2 mensen nog steeds veel contact. Zo gaat dat nu eenmaal.
Dat we Henk geholpen hebben geeft geen verplichting tot levenslang contact en geeft Henk ook niet de verplichting tot levenslang lidmaatschap op cm. Soms is het ook goed verder te gaan met je leven en bepaalde dingen af te sluiten.
Ik ben heel blij dat zijn gezondheid zo vooruit gegaan is en hij weer is staat is mee te doen in het normale leven. Ik wens hen heel veel geluk samen.

In jou stukje proef ik meer een teleurstelling in je persoonlijke contact met Henk. Dat kan je hem dan beter persoonlijk mailen dan hier op een forum te kwakken waar iedereen het leest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 13:22
 
SUSANNAH475 schreef:
Weet niet of iemand er wat van durft te zeggen, maar ik wil wel ff wat kwijt als jullie het goed vinden.
Ik vind het jammer dat het kontakt tussen Henk350 en ook Sandra zo verwaterd is. Henk350 was voor mij een hele bijzondere vriend en ineens was daar de stilte.
Natuurlijk ben ik verheugd nu te lezen dat het goed met jullie gaat, maar had graag meer op de hoogte geweest en de vriendschap is inmiddels ook erg verwaterd.
Maar goed jullie keus en die zal ik ook zeker respecteren.
Ik denk dat er meerderen zijn die jullie heel erg misten.
Het ga jullie goed !!

Liefs, Kussende smiley

Susannah

heej Suus

vriendschap is aktie hoor! stilte? gewoon naar vragen dan? je was liever meer op de hoogte geweest en hun keus? t ligt er nu als een klein verwijt en een teleurstelling en t klinkt redelijk passief, maar heb je wel eens gevraagd hoe of wat? misschien zijn deze mensen druk met van alles, weet je veel?
.....en soms verandert de vriendschap, zo had ik veel kontakt op msm met iemand, dat is stukken minder maar zien we elkaar in t echt is t ouderwets bar gezellig Lachende smiley Clown smiley
heb je wel eens iemand opgebeld en gewoon gezegd, joh ik mis je eigenlijk gewoon!
wie vriendschap geeft krijgt vaak vriendschap terug, is echt leuk om te ontdekken.
wat jij wilt ontvangen zul je zelf moeten geven Lachende smiley

Henk en Sandra, veeeeel geluk Kussende smiley


Laatst aangepast door
SANDRA206
op zaterdag 29 mei 2010, 13:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 14:34
 
Henk en Sandra wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat,en dat jullie ook een fijne gemeente gevonden hebben
wens jullie alle goeds en blijf vooruitgaan zou ik zeggen.
groetjes Grace
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:14
 
Heel veel geluk samen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:50
 
SANDRA206 schreef:
heej Suus

vriendschap is aktie hoor! stilte? gewoon naar vragen dan? je was liever meer op de hoogte geweest en hun keus? t ligt er nu als een klein verwijt en een teleurstelling en t klinkt redelijk passief, maar heb je wel eens gevraagd hoe of wat? misschien zijn deze mensen druk met van alles, weet je veel?
.....en soms verandert de vriendschap, zo had ik veel kontakt op msm met iemand, dat is stukken minder maar zien we elkaar in t echt is t ouderwets bar gezellig Lachende smiley Clown smiley
heb je wel eens iemand opgebeld en gewoon gezegd, joh ik mis je eigenlijk gewoon!
wie vriendschap geeft krijgt vaak vriendschap terug, is echt leuk om te ontdekken.
wat jij wilt ontvangen zul je zelf moeten geven Lachende smiley

Henk en Sandra, veeeeel geluk Kussende smiley
...


Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 29 mei 2010, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:06
 
SUSANNAH475 schreef:
Jammer vind ik het dat je op deze manier reageert Sandra (dat geldt trouwens ook maar in mindere mate voor Annette)... ik vind het wel gemakkelijk om er dingen over te zeggen, zonder te weten hoe en wat...
Henk heb ik inmiddels een privemailtje gestuurd om e.e.a. te verduidelijken...
Ik wens hen alleen maar alle goeds in hun leven toe... Kussende smiley


Om de aandacht niet van het topic onderwerp af te halen, wat nu wel gebeurd door zo'n opmerking, beantwoord ik je wel even pv.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:30
 
SUSANNAH475 schreef:
Jammer vind ik het dat je op deze manier reageert Sandra (dat geldt trouwens ook maar in mindere mate voor Annette)... ik vind het wel gemakkelijk om er dingen over te zeggen, zonder te weten hoe en wat...
Henk heb ik inmiddels een privemailtje gestuurd om e.e.a. te verduidelijken...
Ik wens hen alleen maar alle goeds in hun leven toe... Kussende smiley



Als jij de reacties van Sandra en Annette ongewenst vind, had je zelf niet zo moeten reageren op een forum.
Je weet zachies an dat hier op stukjes gereageerd word.
Zelf mag jij schijnbaar wel Henk een trap na geven, maar als iemand daar wat over zegt heeft die persoon er niets van begrepen en is het dus niet leuk dat dat op een openbaar forum gebeurd???
Jij had dat verduidelijkende privemailtje beter direct naar Henk kunnen sturen ipv op het forum te reageren.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeer iets geleerd Sus.


@ Henk en Sandra:

Veel geluk samen, het was een bijzonder iets om jullie gekend te hebben en in Henk zn huis geklust te hebben!
Het was een gezamelijke CM onderneming waar velen aan bijgedragen hebben.
Hiermee hebben wij op CM het verschil kunnen maken en ook in de praktijk daadwerkelijk iets voor een ander mogen betekenen.

Het ga jullie goed!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:05
 
PIETER649 schreef:
Als jij de reacties van Sandra en Annette ongewenst vind, had je zelf niet zo moeten reageren op een forum.
Je weet zachies an dat hier op stukjes gereageerd word.
Zelf mag jij schijnbaar wel Henk een trap na geven, maar als iemand daar wat over zegt heeft die persoon er niets van begrepen en is het dus niet leuk dat dat op een openbaar forum gebeurd???
Jij had dat verduidelijkende privemailtje beter direct naar Henk kunnen sturen ipv op het forum te reageren.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeer iets geleerd Sus.



ok...dan ga ik ff ook lekker off-topic doen.

ik vind dat je wel weer heerlijk ongenuanceerd bot uit de hoek komt.

Suus die alleen maar laat weten, dat ze het fijn vind dat Henk en Sandra stappen in hun leven maken. Maar daarbij alleen zegt dat ze het kontakt gemist heeft.

Belangrijkste is toch dat ze Henk en Sandra geluk wenst.

De conclusies die jullie hier weer aan vast maken slaan echt helemaal nergens op. Ik lees in Suus haar reacties helemaal geen trap na geven.
Dat trap nageven lees ik echter wel van jou.

En ik begrijp de reactie van Sandra206 wel, die zegt met wat opbouwende woorden, dingen tegen suus.

Suus verduidelijkt na die reacties eea nog door nogmaals Henk en Sandra geluk te wensen.

Jammer dat je daarna moet trappen.

ik hoop dat jij eeeeeeeeeeeeens gaat leren dat christen zijn ook liefdevol zijn betekent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANID014





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:10
 
[quote=HENK350]Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

[size=18]Henk en Sandra,

We zeggen wel eens 'de Heere geeft boven bidden en boven denken.'
Hoe waar is dit in jullie leven geworden! Groot is Zijn goedheid en trouw!
Veel geluk samen en blijvend verbonden in de Liefde van de Heere.
Gods Zegen!!!!!!!
Lieve groetjes Dina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:19
 
JONATHAN890 schreef:
ok...dan ga ik ff ook lekker off-topic doen.

ik vind dat je wel weer heerlijk ongenuanceerd bot uit de hoek komt.

Suus die alleen maar laat weten, dat ze het fijn vind dat Henk en Sandra stappen in hun leven maken. Maar daarbij alleen zegt dat ze het kontakt gemist heeft.

Belangrijkste is toch dat ze Henk en Sandra geluk wenst.

De conclusies die jullie hier weer aan vast maken slaan echt helemaal nergens op. Ik lees in Suus haar reacties helemaal geen trap na geven.
Dat trap nageven lees ik echter wel van jou.

En ik begrijp de reactie van Sandra206 wel, die zegt met wat opbouwende woorden, dingen tegen suus.

Suus verduidelijkt na die reacties eea nog door nogmaals Henk en Sandra geluk te wensen.

Jammer dat je daarna moet trappen.

ik hoop dat jij eeeeeeeeeeeeens gaat leren dat christen zijn ook liefdevol zijn betekent



das jouw mening, mag jij best hebben van mij. Coole smiley met zonnebril
en wanneer ga jij leren dat christen zijn niet alleen knuffelen is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 00:44
 
Hey Henk en Sandra,
wat goed te horen dat jullie al een tijdje samen zijn, en dat het zo goed met je gaat Henk
Soms kom je mensen tegen in je leven, waarmee je samenop gaat, waar je mooie dingen mee deelt, veel van leert en waardevolle herinneringen aan over houdt. Je loopt dan even naast elkaar op je levenspad.
Ik heb dat als heel waardevol ervaren, Henk.
Je kan nu eenmaal niet je hele leven naast al die mensen blijven lopen die
op een bepaald moment iets voor je betekend hebben, dan wordt het veel te druk op dat levenspad, wordt dan een soort snelweg met kans op een file Knipoog smiley
Henk en sandra, een dikke knuffel van mij Kussende smiley
Ik wens jullie een lang een mooi samenzijn toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JUDA209





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:29
 
poehee, het is of ik thuiskom ...

Laatst aangepast door
JUDA209
op zondag 30 mei 2010, 17:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 17:53
 
HENK350 schreef:
Voor degene die ons nog kennen, we zeggen gedag op 11-06 loopt ons abonnement af.

Op 17 november 2008 mailen Henk en ik elkaar en nu wonen we alweer een half jaar samen.
Het begon op cm ons leven samen en dit bleek een nieuw leven met de Heer te zijn.
De start voor Henk begon door een aantal vrienden op CM die een hoop voor hem gedaan hebben en zijn leven begon opnieuw. Hij kwam onder de mensen en werd langzaam maar zeker weer als mens gewaardeerd.
Nu we samen zijn gaat dit proces nog steeds verder en de Heer heeft al zoveel dingen voor ons gedaan.
We zijn weer bij een gemeente aangesloten{CLC Den Haag} waar we heel goed onderwijs krijgen en ook daar zijn we met open armen ontvangen. Henk en ik doen veel in de kerk en dat is fijn.
Ook zijn we beide naar de Healing Rooms gegaan en hebben daar regelmatig voor ons laten bidden.
Dit heeft genezing gebracht. Henk kan nu wel 3 keer op een dag de trap op en neer in ons portiek, hij doet van alles in huis, kookt elke avond en sinds 3 weken is zijn sonde voor de sondevoeding eruit, je ziet God is dezelfde als 2000 jaar terug Hij geneest.
Ik zelf ben op emotioneel vlak erg genezen.

We wilden dit laten weten aan de mensen die ons hebben bijgestaan en aan Henk een nieuw begin hebben gegeven om het leven buiten zijn bed te laten zien

dank jullie wel.

Henk en Sandra




Geweldig Henk en Sandra, er is veel voor jullie gebeden en ze zijn verhoord, alles op ZIJN tijd hè Knipoog smiley

Heel veel geluk samen en Gods Zegen, ook namens de Gebedsroom.

Lieve groeten van Martha en Eva. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE866





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 21:09
 
2 dingen moet ik even kwijt

geweldig:
dat 2 mensen het geluk hebben gevonden ik ken jullie niet maar wens jullie Gods zegen toe...

geweldig jammer:
de nare ondertoon die ik hier en daar lees......

Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 22:42
 
hoi henk en sandra

hey lieverds, julie hebben zeker wel hééééle dikke verkering hé hahaha ... jeetje man, wat vind ik dit súper om te lezen ... en ja ... daar gaat veel tijd inzitten hé ... pfffff na 16 berichten reageerd inka ook nog ff
inka verkering, wilma verkering en annet met kip ... nou als iemand nu nog wil zeggen dat cm niet werkt, dan weet ik het niet meer Knipoog smiley
nu even serieus ... ik vond het een voorrecht om jou te leren kennen henk
de eerste keer bij jou op je verjaardag ... het innitiatief van pieter om jou huis in eindhoven eens grondig aan te pakken ... geld inzamelen ... jéétje wat een resultaat, en met zóveel vrijwilligers ... om met de woorden van pieter te spreken ... dan zet je zoiets ook werkelijk in de praktijk.
ik, en met mij velen, hebben dat met héél veel plezier gedaan ...
je bent 3 keer bij mij in goudriaan geweest op hééle leuke feesten ,
en uuuh dit doen we echt nóg wel een keer hoor ...
en als we nu lezen dat het zo góed met jullie gaat, jullie je weg hebben gevonden ... dan streelt dat ons allemaal ... kan wel janken van geluk ... mmmm súper ...
oké, ik snap ... verkering gaat veel tijd in zitten ... maar we missen wel jou bijdrage op het forum hoor ... je gedichten ... oké ik snap Knipoog smiley
maar je komt niet zomaar van mij af hihi Clown smiley we respekteren jou weg met jou lieve sandra ... maar we komen wél allemaal op jou verjaardag in november hoor ... of je nou wil of niet hahaha ...

en een leuk feesie in goudriaan? ... ik vergeet jullie nooit ...
dag lieverds ...

Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 22:55
 
INKA401 schreef:
hoi henk en sandra

hey lieverds, julie hebben zeker wel hééééle dikke verkering hé hahaha ... jeetje man, wat vind ik dit súper om te lezen ... en ja ... daar gaat veel tijd inzitten hé ... pfffff na 16 berichten reageerd inka ook nog ff
inka verkering, wilma verkering en annet met kip ... nou als iemand nu nog wil zeggen dat cm niet werkt, dan weet ik het niet meer Knipoog smiley
nu even serieus ... ik vond het een voorrecht om jou te leren kennen henk
de eerste keer bij jou op je verjaardag ... het innitiatief van pieter om jou huis in eindhoven eens grondig aan te pakken ... geld inzamelen ... jéétje wat een resultaat, en met zóveel vrijwilligers ... om met de woorden van pieter te spreken ... dan zet je zoiets ook werkelijk in de praktijk.
ik, en met mij velen, hebben dat met héél veel plezier gedaan ...
je bent 3 keer bij mij in goudriaan geweest op hééle leuke feesten ,
en uuuh dit doen we echt nóg wel een keer hoor ...
en als we nu lezen dat het zo góed met jullie gaat, jullie je weg hebben gevonden ... dan streelt dat ons allemaal ... kan wel janken van geluk ... mmmm súper ...
oké, ik snap ... verkering gaat veel tijd in zitten ... maar we missen wel jou bijdrage op het forum hoor ... je gedichten ... oké ik snap Knipoog smiley
maar je komt niet zomaar van mij af hihi Clown smiley we respekteren jou weg met jou lieve sandra ... maar we komen wél allemaal op jou verjaardag in november hoor ... of je nou wil of niet hahaha ...

en een leuk feesie in goudriaan? ... ik vergeet jullie nooit ...
dag lieverds ...

Gods zegen

Dacht dat Henk in oktober jarig was... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 01:03
 
SUSANNAH475 schreef:
Dacht dat Henk in oktober jarig was... Knipoog smiley

zou best kunnen sus ... jij onthou dat beter dan ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 12:04
 
Eerlijk gezegd vind ik dit allemaal mosterd na de maaltijd Henk en Sandra. Jullis waren allang weg naar mijn idee. Zelfs niet eens persoonlijke mails beantwoord. Ik ben wel teleurgesteld, temeer we allemaal zo betrokken bij jullie waren. Jullie weten zelf wel waarom het zo gegaan is, maar het geeft bij mij in elke geval een nare smaak in de mond.
Suc6 met jullie leven en Gods' zegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMIENA254





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 12:45
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dit allemaal mosterd na de maaltijd Henk en Sandra. Jullis waren allang weg naar mijn idee. Zelfs niet eens persoonlijke mails beantwoord. Ik ben wel teleurgesteld, temeer we allemaal zo betrokken bij jullie waren. Jullie weten zelf wel waarom het zo gegaan is, maar het geeft bij mij in elke geval een nare smaak in de mond.
Suc6 met jullie leven en Gods' zegen.

Volgens mij moet je je gewoon even van alles afsluiten, en je alleen richten op hetgeen op je afkomt, hetgeen je overkomt.
Daar is toch helemaal niets mee?

Chatuliem......spoel je mond dan maar als het zo naar smaakt, wie weet wordt er nog meer weggespoeld bij je.

Henk en Sandra.........heel veel liefde toegewenst voor de toekomst..ga met God!!


Laatst aangepast door
HERMIENA254
op dinsdag 1 juni 2010, 12:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 15:56
 
HERMIENA254 schreef:
Volgens mij moet je je gewoon even van alles afsluiten, en je alleen richten op hetgeen op je afkomt, hetgeen je overkomt.
Daar is toch helemaal niets mee?

Chatuliem......spoel je mond dan maar als het zo naar smaakt, wie weet wordt er nog meer weggespoeld bij je.

Henk en Sandra.........heel veel liefde toegewenst voor de toekomst..ga met God!!
Ik vraag me af waar je je mee bemoeit. En ik vraag me nog meer af waarom je meteen al dit oordeel klaar hebt. Als je nergens van af weet, zou ik maar gewoon eens mijn mond houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALD265





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:08
 
verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:32
 
GERALD265 schreef:
Jammer dat er zoveel negativiteit wordt uitgesproken! Het zou naar mijns inziens beter met een persoonlijke mail beantwoord kunnen worden naar de persoon die het aangaat, dan hier op het forum te plaatsen.

Kunnen we hier niet mee stoppen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Mensen die geen lid zijn van CM kunnen dit ook allemaal meelezen! En het is geen voorbeeld voor anderen!
Ik vraag me af waarom mensen niet gewoon hun teleurstelling mogen uit over hoe het contact de laatste tijd geweest is. Suzanne is een hele goede vriendin geweest van Henk en opeens was dat contact over. Mag ze daar teleurgesteld over zijn? En zo zijn er meer mensen geweest, die eigenlijk wel een goed contact hadden, en van de ene op de andere dag was het over..om teleurstelling maar meteen af te schilderen als negativiteit vind ik gewoon tever gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMIENA254





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:33
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af waar je je mee bemoeit. En ik vraag me nog meer af waarom je meteen al dit oordeel klaar hebt. Als je nergens van af weet, zou ik maar gewoon eens mijn mond houden.

Chat....ik lees al vele weken jouw `oordeel `...ben echt niet van plan om mn mond te houden, het is hier namelijk een afscheid van 2 mensen die elkaar gevonden hebben!!!

Ennuh.....ik ben lid van CM !!

Beetje off - topic denk ik Gefrustreerde smiley


Laatst aangepast door
HERMIENA254
op dinsdag 1 juni 2010, 16:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERALD265





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:37
 
verwijderd

Laatst aangepast door
GERALD265
op dinsdag 28 september 2010, 21:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:39
 
Chat, jij bent de enige die hier negatief doet.


Henk en Sandra heel veel geluk toegewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:32
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af waar je je mee bemoeit. En ik vraag me nog meer af waarom je meteen al dit oordeel klaar hebt. Als je nergens van af weet, zou ik maar gewoon eens mijn mond houden.



Ik denk dat ik WEL ergens van af weet, dus ik neem aan dat ik wel mn mond even mag opentrekken. Coole smiley met zonnebril

en dat doe ik nu dan ook maar es ff Coole smiley met zonnebril ......

Op mijn initiatief is vorig jaar de woning van Henk stevig opgefrist.
De werkzaamheden zijn door enkele cm-ers uitgevoerd waarbij ik vooral Inka en Rellok wil noemen.
Het benodigde geld is door diverse leden van CM bijeen gebracht.
De gulle gevers zijn bekend bij Henk.
Ook mensen die niet de financiele mogelijkheid hadden iets te geven, hebben via mail, chat of forum leuk en spontaan gereageerd.
Ik ben nog steeds trots op dit project!!
Vooral omdat we dit SAMEN hebben gedaan.

Let wel, Henk heeft nergens om gevraagd.... we hebben dit door zn strot geduwd eigenlijk.
Henk heeft via het forum iedereen bedankt. Mogelijk ook nog via mail en-of chat.
We hebben geen contract met Henk afgesloten dat hij verplicht 3 jaar op cm moet blijven, we hebben geen contract dat hij op forum en chatbox actief moet blijven, we hebben geen contract dat hij iedere mail moet beantwoorden en we hebben zeker geen contract dat hij dikke vrienden moet blijven met wie dan ook.

Dat we Henk geholpen hebben was uit naastenliefde, niet om er een vriendje bij te kopen. (hoop ik )

Door de actie is Henk wat meer uit zijn isolement gekomen en heeft zijn passieve levensstijl kunnen omzetten in een actieve.
Dat hij dit topic met deze boodschap heeft mogen starten bewijst juist dat onze inspanning optimaal doel heeft gehad!!!!!!!

Ik vind het fantastisch dat God hem een zetje heeft gegeven de goede kant op, Henk mag weer ervaren dat hij leeft, dat er mensen om hem geven.
Sandra is nu zijn partner en gaat met hem verder, wij op cm zijn de schepen die voorbij gevaren zijn in de nacht.

Henk, Sandra, ik hoop dat jullie nog eens aan je cm-tijd terugdenken met dankbaarheid aan God dat HIJ jullie voor dat moment waarop het nodig was, vrienden heeft gegeven.
Voor mezelf kan ik zeggen dat ik trots en dankbaar ben een gereedschapje in ZIJN hand geweest te zijn.

Het ga jullie goed! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:46
 
PIETER649 schreef:
Ik denk dat ik WEL ergens van af weet, dus ik neem aan dat ik wel mn mond even mag opentrekken. Coole smiley met zonnebril

en dat doe ik nu dan ook maar es ff Coole smiley met zonnebril ......

Op mijn initiatief is vorig jaar de woning van Henk stevig opgefrist.
De werkzaamheden zijn door enkele cm-ers uitgevoerd waarbij ik vooral Inka en Rellok wil noemen.
Het benodigde geld is door diverse leden van CM bijeen gebracht.
De gulle gevers zijn bekend bij Henk.
Ook mensen die niet de financiele mogelijkheid hadden iets te geven, hebben via mail, chat of forum leuk en spontaan gereageerd.
Ik ben nog steeds trots op dit project!!
Vooral omdat we dit SAMEN hebben gedaan.

Let wel, Henk heeft nergens om gevraagd.... we hebben dit door zn strot geduwd eigenlijk.
Henk heeft via het forum iedereen bedankt. Mogelijk ook nog via mail en-of chat.
We hebben geen contract met Henk afgesloten dat hij verplicht 3 jaar op cm moet blijven, we hebben geen contract dat hij op forum en chatbox actief moet blijven, we hebben geen contract dat hij iedere mail moet beantwoorden en we hebben zeker geen contract dat hij dikke vrienden moet blijven met wie dan ook.

Dat we Henk geholpen hebben was uit naastenliefde, niet om er een vriendje bij te kopen. (hoop ik )

Door de actie is Henk wat meer uit zijn isolement gekomen en heeft zijn passieve levensstijl kunnen omzetten in een actieve.
Dat hij dit topic met deze boodschap heeft mogen starten bewijst juist dat onze inspanning optimaal doel heeft gehad!!!!!!!

Ik vind het fantastisch dat God hem een zetje heeft gegeven de goede kant op, Henk mag weer ervaren dat hij leeft, dat er mensen om hem geven.
Sandra is nu zijn partner en gaat met hem verder, wij op cm zijn de schepen die voorbij gevaren zijn in de nacht.

Henk, Sandra, ik hoop dat jullie nog eens aan je cm-tijd terugdenken met dankbaarheid aan God dat HIJ jullie voor dat moment waarop het nodig was, vrienden heeft gegeven.
Voor mezelf kan ik zeggen dat ik trots en dankbaar ben een gereedschapje in ZIJN hand geweest te zijn.

Het ga jullie goed! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

mmmmm súper verwoord pieter ... helemaal mee eens ... ik kan alleen maar dankbaar zijn ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2