ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 september 2012, 12:21
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
GERRIT084 schreef:
En dan daarbij gelaten, kinderen waren toch ook welkom Engeltje smiley heb je ze dan nog jonger Gefrustreerde smiley

ik heb wel eens een meisje van nog geen jaar in slaap gewandeld op de picknick hoor, dus leeftijdsgrenzen stellen we niet.......

overigens, als we het dan toch over leeftijd hebben; een bovengrens is er ook niet, gerrit!! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
PAULUS636 schreef:
Ik vind het ook heel jammer dat er geen jongeren mee gaan picknicken/BBQ
Ik zou graag een keer meegaan picknicken/BBQ, maar ja als er geen jongeren komen,
dan kom ik liever niet.

je bent in no time de 3e al hoor paulus
ik zou dus toch maar een gaatje vrij houden in je agenda!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:55
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ZEELAND736 schreef:
Hier nog een ouderwetse manier.... TOCH met water...spons...trekker en zeem...
Maar ja ben ook nog van de oude stempel...

geen amonia, zeeland? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:11
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
we willen dus op zaterdag 13 oktober voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6)
Djes101, 43 jaar, regio 070
Erika129, 37 jaar, regio 0318
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
Jans221, 51 jaar, regio 0180
Willemien943, 45 jaar, regio 010'
xabia, 48 jaar, regio belgie
flower953, 49 jaar, regio 030
joelle246, 52 jaar, regio 070
mieke962, 41 jaar, regio 0181
mirrie240, 21 jaar, regio 0341 (met kids?)
sabine999, 26 jaar, regio 0342

willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3)
heide115, 45 jaar, regio 070
Harald940, 37 jaar, regio 038
jesse968, 36 jaar, regio 078
johanurd092, 36 jaar, regio 0521


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 27 september 2012, 22:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:09
BerichtOnderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
 
SABINE999 schreef:
Ik kom misschien Coole smiley met zonnebril

lijkt me gezellig, sabine
wieweet is het een idee om een prikbordbericht te plaatsen op je profiel?
(mensen die je dan graag eens willen ontmoeten zouden dan ook op het idee kunnen komen aan te sluiten die middag.)

mirrie, was je van plan alleen te komen of neem je je kinderen mee?


Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 27 september 2012, 22:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 16:58
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
 
1 fijn volkoren.................... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 13:19
BerichtOnderwerp: 80% kerkgangers draagt masker
 
CARMEN073 schreef:
Zou willen dat dat in mijn kerk de mode was! Coole smiley met zonnebril

jij zou het liefst een hoed opzetten met heel veel veren en toestanden denk ik? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Een nieuw topic hoe wij een jongetje worden??? Knipoog smiley
Nee toch!!!

Heb je toch niets gebroken???
Sterkte!!!

tijdelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard............. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 20:07
BerichtOnderwerp: 80% kerkgangers draagt masker
 
ZWAAN995 schreef:
80% kerkgangers draagt masker




en de rest een hoedje.................. Engeltje smiley


(geintjuhhh)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 18:19
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA944 schreef:
ha ha, nou ik zou nie weten wie, weet ook nie ik hem zo leuk vind hoor Knipoog smiley , pfff schrijf nooit meer effe in spontaniteit wat over een man die me leuk lijkt Gefrustreerde smiley

je schreef over een jarige deze week, toch?

maar ook gefeliciteert met "leuke man". hahaha Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 15:04
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
PETRA944 schreef:
me wasmachine was van slag, hij werkt met een soort computer programma, en dat ging iedere keer mis, dus verdorie , geen grotere ramp dan een wasmachine die het niet doet in me huishouden. En de berg was werd steeds groter, maar had geen zin om een monteur te bellen, want heb deze week een jarige en kwam me niet zo goed uit financieel. Dus na drie dagen kapotte wasmachine ging ik met wat kids bidden voor het eten en ik zei spontaan, warom vragen we god niet of hij de wasmachine wil maken?Dus gedaan, een lieve kleuter met een oprecht gebed, een puber die in God gelooft en een ongelovige puber die dacht eh mama....., en mama dacht baad het niet schaad het niet, kan het toch vragen? vanochtend de wasmachine weer es aangezet en het ding doet het weer, ben al weer de hele dag aan het wassen en vraag me verbaasd af, zou god echt die wasmachine hebben gemaakt of zou het computerprogramma na wat rust weer herstelt zijn Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

beide? Knipoog smiley leuk he?





gefeliciteerd met "ïk-zou-nie-weteh-wie"


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 26 september 2012, 15:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JANS221 schreef:
Ja, dat weekje vakantie zal tijd worden! Ik zie een taalfout, leraar!!

zeg ehhh, jans toch; wel eerst je vinger opsteken, hé!!
(komma en spatie vergeten bedoel je? Knipoog smiley )






.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 25 september 2012, 20:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 19:45
BerichtOnderwerp: Plaatjes
 
PIETER649 schreef:
Je wor bedankt Zwaan, leuke kleurplaatjes, ben al n half uur bezig de resten viltstift van mn beeldscherm te boenen Boze smiley

je moet ook niet met viltstift op je beeldschermt tekenen, pieter; daar heb je nu kleurboekjes voor!! hoe VAAAAAAK moet ik je dat nou nog zeggen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 17:21
BerichtOnderwerp: Plaatjes
 
een echt plaatjes-topic, een goed idee, zwaan!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 17:16
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA944 schreef:
boodschappen gedaan en oh oh daar stond toch die knappe straatwerker, dus dacht doorlopen niet kijken, en op me boodschappen letten en tellen want had niet meer zoveel saldo, dus bij de kassa, komt die straatman achter me staan, geeft de pin aan niet genoeg saldo, 10 cent te weinig, duh dus in me tas gezocht en dubbeltje bijbetaald en opnieuw pinnen, want ik had toch 12 euro nog erop staan?waar ik inmiddels vet begon over te twijfelen... inmiddels had ik hartkloppingen, voelde me wangen rood worden en stond die knappe straatman me lachend aan te kijken , wat hem nog leuker maakte en me nog verlegender, gromm lukt het me nou nooit volwassen en charmant over te komen op leuke mannen, moet er nu altijd iets stoms gebeuren dat ik met rode wangen verlegen gauw wegloop Smiley die vol vragen zit Misschien dat het ophoud na me 50ste, door hormonen of zo Smiley die vol vragen zit en wanneer zijn die straatmannen nu klaar in me buurt, blijf ze tegen komen, gevolg is dat ik steeds in genante situaties terecht kom. Zodra ik hun zie, gaat er iets mis Gefrustreerde smiley

haha, ik zie het voor me, petra!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 23:50
BerichtOnderwerp: Wie voedt de schare?
 
IESJE369 schreef:
Geloven als een kind

De Jezus-methode: doe jij alles wat binnen jouw mogelijkheden ligt, dán voegt Jezus daar het “onmogelijke”, de vermenigvuldiging, de wonderen aan toe.

Het jongetje uit het evangelie werd niet gehinderd door kennis van verhoudingen. Inzicht in hoeveelheden had hij niet. De grootte van een probleem moet ons ook niet weerhouden. Laat het vermenigvuldigen maar aan God over.


mooi, iesje; dank je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 23:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ERIKA129 schreef:
Mooi Hannah te weten dat het met hem ook goed is gekomen geeft rust denk of niet!!

het is heerlijk hem aan te kijken en te zien dat wat we samen hebben opgebouwd in al die jaren, niet in een paar jaar weg is.
het gaat op dit moment goed (genoeg) met hem, maar of het ooit helemaal goed met hem gaat komen???

daar is een Wonder voor nodig. (en ik ben er van overtuigd dat dat wonder komen gaat!)

dat hij op dit moment opgroeit in een christelijk gezin met warme pleegouders is op zich al heel wonderlijk verlopen; men wilde hem een jaar of drie/vier geleden al in een tehuis plaatsen namelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
VISSER278 schreef:
Vissertje is het hier niet mee eens.
Tegenwoordig lijkt het op CM wel of alles onderbouwt moet worden met bijbelteksten , dus dan is mijn vraag waar staat dat dan in de Bijbel?
Andersom weet ik wel ...dat een vrouw op zoek ging naar een man , denk aan Ruth ... op zoek naar Boaz.

Dus dames......die fabel dat een man met pijl en boog er op uit moet is nu voorbij. Lachende smiley

thamar kon er ook wel wat van anders!!
(niet ter navolging waardig overigens......... Engeltje smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:33
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb eens meegemaakt dat ik een date had die het alleen maar over zichzelf had, ik werd er tureluurs van.....toen ik weg wilde gaan vroeg hij of hij mee naar mijn huis mocht want hij wilde even weten of het sexueel wel matchte......
Ik vertelde hem dat wij bij de koffie al niet matchten omdat hij het alleen over zich zelf en zijn stuk gelopen relaties had......jammer dat ik zo kortzichtig was vertelde de goede man ook nog????
Ik heb er wel smakelijk om gelachen....


en daar liep het op stuk? tjohhhhhhhhh ......... JAMMER!! Clown smiley Clown smiley Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 17:26
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Vandaag is het broertje van mijn pleegdochter gedoopt, en zag ik mijn oudste pleegkind weer, die twee jaar geleden is verhuist..........
hem even twee minuten aan te kunnen kijken bij het afzetten; heerlijk!
het lijntje van liefde blijft bestaan, ook als je elkaar nauwelijks meer ziet!!
het blijft een prachtig kind................


ik ben zó dankbaar dat hij zulke fijne, warme, gelovige pleegouders heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:30
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
MIRRIE240 schreef:
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!

toen ik je profiel een aantal weken geleden las, dacht ik al; PETJE AF, MEID!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 10:18
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Wie heeft dit meer gehoord???

Zojuist bericht van iemand die al meer dan 30 uur...DE HIK....heeft!!!!
Kan (uiteraard) ook daardoor niet slapen....
Is nu op weg naar de dokter..ben benieuwd...

tja, accupressuur zou kunnen helpen, misschien? (het is echter wel een alternatieve geneeswijze........ Engeltje smiley )

vraag degene die de hik heeft eens om bij het eerste kootje van zijn middelvinger links en rechts flink druk te zetten op het gewricht.......een seconde of tien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 20 september 2012, 23:39
BerichtOnderwerp: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
 
CORTAZAR588 schreef:
Overspel , ontucht , twisten , afgunst , nijd , haat , kwaadsprekerij.
Al deze dingen zijn , als dat het leven van een " christen " beheerst voldoende om het koninkrijk niet binnen te mogen.

De straf op de zonde is de dood.

al deze dingen nalaten brengt je geen milimeter dichter bij het hart van onze Heere Jezus Christus, cortazar.

Alles wordt gereinigd door het Bloed.
de enige manier om (ondanks Gods liefde) verloren te kunnen gaan is ongelovigheid.

"en zij konden niet ingaan vanwege hun ongeloof."
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 20 september 2012, 15:58
BerichtOnderwerp: Man na Gods hart
 
CHATULIEM619 schreef:
Na is msn taal, en het heeft tot gevolg dat de kids tegenwoordig geen goede zin meer kunnen schrijven.

zwaan geeft aan geen msn-taal te spreken, maar gewoon wat minder taal-gevoel te hebben, chatuliem.
Gelukkig heeft God elk mens weer andere talenten gegeven, en is zwaan OKE hoe ze is.

ieder mens heeft sterke en minder sterke kanten; jij ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 22:24
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
VISSER278 schreef:
Vandaag 3 keer uitgevloekt . Twee keer door een Pool en één keer door een Portugees.
Verstaan doe ik ze niet maar wat ze zeiden begreep ik wél . Woedende smiley

heb je je zo misdragen dan, visser?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 september 2012, 08:33
BerichtOnderwerp: De wet
 
CARMEN073 schreef:
Die zielen zijn onder het altaar en het altaar staat in de tempel en die tempel staat in de hemel. Dat is beslist niet de hel of iets wat daar op lijkt! Ze zijn dus heel dicht in de nabijheid van God! Bovendien krijgen ze een wit gewaad en moeten ze nog een tijd rusten. Rust bestaat niet in de hel. Rust is iets van God. Echte rust is er alleen in Jezus Christus.

Ik begrijp niet zo goed waarom je deze tekst koppelt aan het begrip voorgeborchte.

En toen Hij het vijfde zegel opende, zag ik onder het altaar de zielen van hen, die geslacht waren om het woord van God en om het getuigenis, dat zij hadden. En zij riepen met luider stem en zeiden: Tot hoelang, o heilige en waarachtige Heerser, oordeelt en wreekt Gij ons bloed niet aan hen, die op de aarde wonen? En aan elk hunner werd een wit gewaad gegeven, en hun werd gezegd, dat zij nog een korte tijd moesten rusten, totdat ook het getal vol zou zijn van hun mededienstknechten en hun broeders, die gedood zouden worden evenals zij. (Openb. 6)

chatuliem; ik koppel dit bijbelgedeelte ook niet aan het vagevuur, maar aan een eventuele periode tussen het menselijk sterven en de wederkomst van de Heere Jezus.

carmen; het begrip voorgeborgte ken ik niet. Ik heb ooit eens een uitleg gehoord, maar weet niet meer exact hoe het werd uitgelegd.
toch zou het zo kunnen zijn, dat er inderdaad een tussenperiode is; dat is me onduidelijk. eigenlijk ben ik ook te aards om daar lang bij te willen stil staan, het leven is NU. het interesseert me echter wel enorm. vandaar mijn vraag.

zielen onder de troon bewaard klinkt voor mij anders als hoe de hemel in de bijbel voorgesteld wordt, jou niet?

en daarnaast nog een vraag; jouw ervaring dat je in de hel zou zijn geweest, was dat een soort van visioen oid?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 23:01
BerichtOnderwerp: De wet
 
CHATULIEM619 schreef:
Die troon staat toch in de hemel??


ja maar het gaat over de periode tussen het sterven van de gelovigen en de wederkomst van de Heere Jezus, he chat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: De wet
 
CHATULIEM619 schreef:
Het voorgeborchte komt niet in de bijbel voor. Maar ik kan me wel voorstellen dat men dat denkt, want uiteindelijk gun je niemand de hel...

hoe zie je dan dat bijbelgedeelte uit openbaringen, waarin de zielen onder de troon vragen; "HEERE hoe lang nog?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 16:57
BerichtOnderwerp: De wet
 
FREEDOM929 schreef:
Mijn persoonlijk antwoord op jouw vraag is: Iedereen die gelooft dat Jezus Christus voor zijn/haar zonden is gestorven en dat Hij na drie dagen weer is opgestaan, zodat onze relatie met God is herstelt en wij de hemel mogen binnengaan is naar mijn mening een christen. Iedereen die dat gelooft is naar mijn mening wedergeboren.

Ik zie maar één manier je leven te wijden aan God, freedom; en dat is je leven aan hem geven, of zo jij hierboven omschrijft; wedergeboorte.
"opdat ik niet meer mijns, maar mijn getrouwe zaligmaker Jezus Christus eigendom ben."

wil je God volgen dan doe je dat op ZIJN manier, op je eigen manier volg je ten diepste jezelf.
(en wat die manier dan weer precies inhoud, daar verschillen per persoon dan ook wel weer eens de meningen/intepretaties over)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (51)





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 17 september 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: De wet
 
FREEDOM929 schreef:
De alverzoeninstheorie gaat er vanuit dat er niemand verloren gaat, waardoor er dus ook geen sprake is van mensen die naar de hel gaan.

Jezus is trouwens niet de enige die naar de hel verwijst, op vele momenten in de Bijbel wordt er gesproken over de hel. CARMEN073, mijn antwoord op jouw vraag is in ieder geval ja, ik geloof dat er een hel is. Afgezien van dat ik ook niet in de alverzoeningstheorie geloof. Misschien had ik dat in mijn vorige reactie niet in 1 zin moeten noemen.

ik geloof ook dat "die plaats" bestaat.
maar die is in oorsprong niet voor mensen bedoeld, maar voor de gevallen engelen.
Wel geloof ik, dat wanneer je je leven niet aan God weidt, je in de plaats terecht komt die bereid is "voor de duivel en zijn engelen".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 135 Volgende
Pagina 9 van 135