ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROBBEDOES873
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROBBEDOES873
Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:26
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes
 
Nog een mooie van men oudste...
Hij was 2 jaar toen hij in de achterkamer zat te spelen met het buurmeisje,
Ik zelf was druk bezig kerstversiering neer te parkeren en aangezien we een vrij grote kerststal hadden, leek de brede vensterbank de oplossing, de stal moest echter wel op luciferdoosjes staan want er zat een ophoging langs het raam.

Vervolgens zegt men zoontje tussen het spelen door tegen het buurmeisje,
Wij hebben God in de Hemel in de vensterbank staan!! Maar de Hemel staat op lucifers doosjes anders wiebelt het daar zo Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:23
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes
 
GRACE585 schreef:
hahaha heel herkenbaar jolan,mijn kids vroegen of ik er een op marktplaats wilde gaan halen ,want ja daaaaaar kun je toch allessssssssss krijgen Clown smiley

Haha zo heeft mijn oudste heel lang gedacht dat sinterklaas wel een broertje of zusje zou brengen Geschokte, onthutste smiley Hij vroeg een aantal malen aan sinterklaas of die er aub 1 wou brengen, broertje of zusje maakte niet uit...Toen ik hem vertelde dat sinterklaas dat niet kon doen, dat je een papa nodig had vroeg ie een papa aan sinterklaas Verlegen lachende smiley Vervolgens verteld dat de goede sint ook dat niet regelde...Kwam hij met de oplossing....
Dan moest zijn vader maar even komen...En als der dan een baby was kon ie wel weer gaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:19
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
HERMIENA254 schreef:
Kom alleen maar toe aan het folderpakket wat door de deur geschoven wordt.

Maar `er komt een vrouw bij de dokter` moet ik lezen van mn dochters.

Hebben jullie dat gelezen, of gezien?

Ik heb het ook gelezen en eeh de reactie van wagelijk kan ik me instantie wel voorstellen...Maar blijf vooral lezen zou ik zeggen... Want het is echt een boek dat raakt!!! Hoe cru soms ook geschreven,
De film heb ik ook gezien en misschien komt het omdat ik eerst het boek heb gelezen maar dat vond ik echt een regelrechte afknapper,
De weduwnaar heb ik ook gelezen en dat ik idd ook een aanrader...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 2 juni 2010, 18:12
BerichtOnderwerp: ff weg...
 
INKA401 schreef:
maanden? ... sorry ... heb niet zoveel tijd meer voor cm ... Kussende smiley

Nou vooruit Clown smiley Het is je vergeven Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:17
BerichtOnderwerp: ff weg...
 
INKA401 schreef:
heeeey henk ... naar de kapper geweest? Coole smiley met zonnebril

Beetje oplette Inka hij heb zijn haar der al vele maanden der af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 16:34
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
Ik ben bezig in de serie van Bodie Thoene... Nu bijna uit,
Echt een aanrader.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 12:50
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
 
Alles is met name savonds mega traag je komt dan amper op cm het forum kom je nauwelijks door en de chat kom je helemaal niet op Gefrustreerde smiley Woedende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 09:10
BerichtOnderwerp: Dág allemaal...!
 
Heel veel geluk en voorspoed en tot ziens Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:52
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat weer een overdreven reacties hier. Iedereen zit meteen op de kast omdat ik durf aan te geven dat aan een echtscheiding altijd twee verhalen zitten. Zelf heb je in eerdere bijdragen toegegeven dat je ook fouten hebt gemaakt tijdens je huwelijk, Annette. Waarom dan meteen weer doen alsof je van het ergste beschuldigd wordt hier? En hou maar op over de toon van de bijdrages hier, want het hangt me echt de strot uit. Zo meteen durft niemand meer iets te zeggen, omdat ze bang zijn dat ze iemand anders bezeren.

Sorry Chat het gaat hier niet over het feit of er 2 kanten aan een scheiding zitten... Jij zegt min of meer dat een "mishandelde" vrouw zelf schuldig is aan het feit dat ze mishandeld wordt en dat vind ik veel en veel te ver gaan... dat heeft niets met 2 kanten van een verhaal te maken...Slaan is Slaan en is en blijft FOUT.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 18:46
BerichtOnderwerp: Waar bent U Heer?
 
JONATHAN890 schreef:
Dank je wel, Carin, voor dit mooie gedicht,

Jammer dat mijn ex-schoonmoeder dat nooit heeft willen inzien
Wel katholiek opgevoed, maar een soort anti gekregen.
Ik ben daar toch 15jr over de vloer geweest, maar ruimte om over te praten was er niet.
alleen met kerst, dan ging ze, omdat het hoorde bij de kerst, maar de enige goede christen was de pastoor en Toon Hermans. En de paus die had t fout, protestanten ook.

Vannacht is ze overleden.

Gecondoleert Jonathan heel veel sterkte voor jou en de genen rondom jou, respect voor je hoe je hier mee omgaat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: maandag 31 mei 2010, 14:00
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
ANNETTE792 schreef:
oftewel: ze zal er wel om gevraagd hebben. Gefrustreerde smiley
Echt chat...dit is nou wat we je gisteren probeerde uit te leggen: je bedoelt het vast goed maar het komt zo rot je mond uit.
Zoals je het opschrijft is je eerste bijdrage een regelrecht verwijt naar de vrouw in kwestie toe, en in de tweede bijdrage is het alsof reden zoekt waarom de man het zou doen. Daar is maar 1 reden voor, dan ben je ziek in je hoofd. Zelfs als heb je de meest vreselijke vrouw die het bloed onder je nagels vandaan haald, dit doe je niet.

Idd Annet... Ik zal op de bijdrages van Chat maar even niet reageren...
Ben met stomheid geslagen en witheet van woede...
Denk dat er dan niet echt een zinvolle bijdrage verschijnt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:38
BerichtOnderwerp: Waar bent U Heer?
 
JONATHAN890 schreef:
Vanmorgen in de kerk ging mijn telefoon (en ja die heb ik bij mij, staat op STIL....geen commentaar graag)

Mijn ex aan de telefoon. Ik ben even de kerkzaal uitgelopen, want ik wist waarom ze belde. Haar moeder ligt op sterven.

Wat doe je dan? Mijn ex gaat sinds scheiding niet meer naar de kerk.

Wat tijden mij zo pijn heeft gedaan. Mijn trouwtekst en zegen kwam op in mijn hoofd. Wat tijden zoveel emotie en verdriet gaf, kwam nu als gebed in mij op.

Geprezen zij de HEERE, dag aan dag draagt Hij ons, die God is ons heil. (ps 68:20)

Ik heb voor mijn ex, haar moeder en mijn ex-schoonvader gebeden.

'' Heer, de reden van uw zegen was dan wel ons huwelijk, maar neemt de scheiding dan Uw zegen weg???
Heer...dag aan dag draagt U ons. Heer wil ook bij mijn ex zijn en bij haar familie. Dag aan dag draag U ons.''


Rond dit tijdstip zal het wel afgelopen zijn met mijn ex-schoonmoeder, ze zouden haar vanmiddag laten inslapen.

Jonathan die bid : '' God wilt U daar zijn ''

Heel veel sterkte...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:39
BerichtOnderwerp: In de geest van Elia
 
@ Suus...Het verhaal wat je vertelt is voor mij mega herkenbaar...
Heb het er vaak nog heel moeilijk mee, Wel heb ik nu eindelijk na 38 ( werd ook wel tijd Clown smiley ) Geleerd dat ik niet moet proberen men ouders te veranderen, maar dat ik zelf moet veranderen, IK moet niet blijven hopen op wardering...IK moet niet wachten tot ze me accepteren, IK moet me er bij neerleggen dat ze niet van me houden...
Ik kan hun niet dwingen om met te warderen, ik kan hun niet dwingen om mij te accepteren, en ik kan ze al helemaal niet dwingen om van me te houden.
Ja het doet pijn, maar ik leer er wel steeds beter mee omgaan,
Ik ga nu met hun om op mijn tijd en mijn manier en NEE zal ze niet laten vallen het blijven men ouders, Maar als ik blijf wachten tot hun veranderen zal ik mezelf pijn blijven doen, zal ik mezelf verdriet blijven doen.
En ja ook ik ben mede gemaakt door men ouders wat ik in men jeugd heb meegemaakt, Maar ik maak hun geen verwijten...Ik heb voor mezelf maar besloten dat ze ook niet beter wisten en weten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:49
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
CROSSROAD317 schreef:
CROSSROAD317 schreef:
@Annette792 -- Kun je iemand vergeven die zelf vind dat hij-zij niets fout heeft gedaan?
Waarom niet?? Als jij vind dat hij/zij jou iets heeft aangedaan, en jij zit daar mee, dan kan vergeving de eerste stap zijn naar herstel.

Hmm daar zit idd iets in Knipoog smiley

Dan vergeef jij toch die persoon, omdat hij/zij jou niet wil vergeven, ook al is er excuus aangeboden door jou. Stel je in de vrijheid die Jezus Christus jou daarin geeft, en vergeef die persoon in Jezus naam.....


Daarom mag jij hem/haar vergeven omdat hij/zij jouw excuus niet wil aanvaarden. Daarvoor mag je in de vrijheid gaan staan die Jezus jou geeft in Zijn Naam.
Bijvoorbeeld; jammer dat je mijn excuus niet wilt aanvaarden, dan vergeef ik jou daarvoor in Jezus naam. Zo geef je het terug aan de persoon die je excuus niet wil aanvaarden.... (hoop dat ik het zo duidelijker heb gemaakt) Lachende smiley
Tnx Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
CROSSROAD317 schreef:
@Annette792 -- Kun je iemand vergeven die zelf vind dat hij-zij niets fout heeft gedaan?
Waarom niet?? Als jij vind dat hij/zij jou iets heeft aangedaan, en jij zit daar mee, dan kan vergeving de eerste stap zijn naar herstel.

Hmm daar zit idd iets in Knipoog smiley

Dan vergeef jij toch die persoon, omdat hij/zij jou niet wil vergeven, ook al is er excuus aangeboden door jou. Stel je in de vrijheid die Jezus Christus jou daarin geeft, en vergeef die persoon in Jezus naam..... Lachende smiley

Het punt is niet dat ik niet vergeven wil... wil ik best, Maar het knaagd gewoon dat het excuus niet aangenomen word, dat doet gewoon zeer. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
ANITA324 schreef:
Dacht laat ik eens het onderwerp Vergeving openen.
Want hoevaak lopen we die mis en durven we andere niet om vergeving te vragen of dat de andere jou vraagt om vergeving in wat hij of zij van hart mee rond loopt. Alleen kan je het nooit dragen of maalt het in je hoofd waardoor je veel spanning en hoofdpijn op na loopt het heeft op één of ander manier wel z`n uitweg nodig.


Want waar vergeving is daar zal er genezing zijn
De pijn in je hart ja heel diep van binnen
Samen met de Vader overwin je alle dingen
Dat gebroken harten tot samen smelten
De weg van herstel kan beginnen

<><

AK






Maar wat nu als de persoon in kwestie geen vergeving wil geven voor een heel onbenullig iets??
Zelfs als er excuus aangeboden is word het niet aangenomen en geloof me dat maalt me goed door men hoofd Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 21:11
BerichtOnderwerp: Vergeving
 
ANNETTE792 schreef:
Kun je iemand vergeven die zelf vind dat hij-zij niets fout heeft gedaan? Smiley die vol vragen zit

Das een hele goeie Annet...Ik zou het niet weten.
Maar is wel een hele goeie vraag Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 20:11
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
WILLEMIJN232 schreef:
Je hebt het nu over vrouwen maar hoe zit het nu bij de mannen? Knipoog smiley
Ben wel benieuwd.....

Die zijn nog erger Clown smiley

(sorry kon het niet laten Verlegen lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 14:05
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik ben ervan overtuigd dat er een stuk zelfreflectie is bij iedereen die scheidt. Alleen vind ik dat niet uit de verf komen in de bijdrages hier op het forum. En die kanttekening wilde ik gewoon plaatsen.

Dat snap ik ergens wel maar aan de andere kant neem nu even mezelf als voorbeeld,
Als ik hier ook een stukzelfreflexie neer zou moeten zetten, zou ik in details moeten treden omtrent de redenen van mijn scheiding en sorry maar die zijn mij te prive om even op een forum te delen,
De grote lijnen weten de mensen vaak wel maar de echte "redenen dan wel details" weten slechts heel heel weinig mensen,
En ik denk dat dat bij veel mensen het geval is...
Want ik denk dat een forum nu niet echt de geschikte plaats is om je scheiding ( de ins en outs ) te bespreken...
Maar das mijn bescheiden mening. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 14:01
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
[quote=THOMAS968]

Ik ben het meest getroffen door de Pake van Robbedoes, die ondanks zijn wettische kerkelijke achtergrond als een echte christen reageerde toen Does hem met zoveel pijn en moeite van de scheiding vertelde.

quote]



Ff off topic...Tnx Thomas, Mijn pake heeft mij ook altijd weten te raken, Eigenlijk wist hij iedereen te raken, Hij was altijd waar hij ook was met het geloof bezig en wist ook altijd iedereen te raken, door zijn oprechtheid...
Vond het even heel fijn om je reactie te lezen, zelfs nu hij overleden is weet hij nog mensen te raken...TNX
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 13:59
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
HANNAH810 schreef:

er zijn namelijk mensen, die het "in die gevallen wordt de ander niet dienstbaar gehouden" (door jouw bijbel vertaald als; de broeder of zuster is in die gevallen niet gebonden) uitgelegt als dat je de sokken van je partner niet meer hoeft te stoppen, en geen twee huishoudens meer bij zou hoeven houden (t zou me wat worden ook; iemand loopt weg, en zn huisje wordt door ex-ie ook nog schoongehouden, hahahaha, echt niet dus, he?)
dit zou dan dus betekenen, dat je wel op twee locaties woont, maar toch levenslang aan de verlatende man of vrouw trouw verschuldigd zou blijven.
dit serieus zo gevoeld, omdat je deze tekst ook kunt vertalen met "niet in slavenij gehouden".

Heel grappig om dit te lezen Knipoog smiley Dit is dus wat ex nummer 2 wel van mij verwachte Gefrustreerde smiley Want ja als hij zijn zoon in de weekenden zou hebben... Hoe zou dat dan moeten??
Dan had ie mij toch echt wel nodig Clown smiley En tja de rekeningen ed dat wist ie ook niet hoor( dus belde meerdere keren in de week om te vragen hoe het zat) En de was men o men hoe werkt zo'n wasmachine??
MAW Does heeeeeeelp gelukkig heb ik hem toch duidelijk kunnen maken dat uit elkaar gaan ook echt uit elkaar gaan is en ik dus niet meer zijn klusjes zou doen...Hij heeft echter nog wel een paar jaar gedacht dat met valentijn het heel normaal is dat ie "even" een kadootje komt brengen Gefrustreerde smiley En dat het heel normaal is dat ie zijn zoontje blijft vertellen dat het wel weer goed komt tussen papa en mama Gefrustreerde smiley Gelukkig heeft hij nu sinds ik met Henk getrouwd ben eindelijk begrepen dat het zo niet werkt, Alleen zit het kleine mannetje nu met wel heel veel vragen en das zo balen voor het ventje....Maar ook daar komen we wel uit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 13:48
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
CHATULIEM619 schreef:
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat veel mensen vanuit hun eigen persoonlijke situatie praten. Terwijl ik denk dat er een verschil is tussen een principe en een persoonlijk verhaal. Het lijkt wel alsof persoonlijke verhalen tot norm verheven worden en ik denk dat dat niet zo verstandig is.
Ik ben van mening dat God scheiden haat. Wel denk ik dat er vergeving en begrip op zijn plaats is, maar ik vind dat er teveel nadruk gelegd wordt op persoonlijke situaties. We horen ook echter maar één kant van deze verhalen en het valt me op dat de scheiding altijd door de ander komt, die zich niet op de site kan verdedigen. In hoeverre heeft uw eigen gedrag meer te maken gehad met de scheiding? Bij sommigen denk ik, geen wonder dat hij/zij gescheiden is, zou ik ook niet bij uithouden....Ik mis gewoon een stuk zelfreflectie. Als je een nieuwe relatie krijgt, zul je jezelf meenemen, en het zou me niet verbazen dat je dan dezelfde problemen weer zult krijgen.

Ik ben inmiddels alweer 1,5 week getrouwd Lachende smiley met blinkend witte tanden En geloof me ik heb echt wel een stuk zelfreflectie Knipoog smiley
Maar ik durf met volle 100% zekerheid te zeggen dat ik niet tegen de zelfde problemen aanloop als in men vorige 2 huwlijken... Of ik moet me heel heel erg vergist hebben in Henk, Gelukkig durf ik volmondig te zeggen dat ik voor de volle 100% vertrouwen in hem heb dat hij anders is en dat ons huwlijk niet zal stuk lopen op de dingen waar men vorige huwlijken wel op stuk zijn gegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 13:39
BerichtOnderwerp: ff weg...
 
SUSANNAH475 schreef:
Daar ben ik weer... Knipoog smiley

Susannah (die denk ik wel erg verslaafd is aan C.M. hahaha)

WB meis Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 20:53
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
DREEKE472 schreef:
Dank voor je opmerkzaamheid, Thomas.
Maar ik bedank voor de eer om dit onderwerp verder uit te diepen.

Blijft mijn mening dat de beheerders van deze site profielen zonder foto eigenlijk niet moeten toelaten. Wat hebben we voor elkaar te verbergen?
Ben ik lelijk? ja, so what. Een ander vind van niet.
Ben ik herkenbaar? ja, so what. daarvoor ben ik toch hier?
Heb ik een duidelijk ingevuld profiel? ja, so what. Dat is toch de bedoeling om een indruk van iemand te kunnen krijgen en iemand over mij te laten vormen?

Het is een relatiesite. Geen theekransje of een gezellig chatforum. Dat die opties hier ingebouwd zijn is prima. Maar het doel is toch om een leuke partner te vinden. of ... heb ik de intentie van deze site toch ergens niet goed begrepen?

Verder reageer ik wel ff op wat je zegt, niet verkeerd bedoeld trouwens.
"...met al die intelligentie van je ..." dit komt een beetje flauw over.
Ik poch niet met mijn intelligentie, tenminste niet bewust en zeker niet met de intentie daartoe.
Dat ik intelligent ben, zoals jij me bestempeld, dan is dat een zegen die ik heb meegekregen. Daarvoor ben ik niet meer of minder dan iemand anders die minder of meer intelligentie heeft.

Zo zie ik mezelf en mijn mensen om me heen. Hiërarchie, sociale lagen etc... erken ik, maar de koningin of premier van dit kikkerlandje is in mijn ogen evenveel mens als ik en mijn buurman of buurvrouw.
Ook zij moeten hun leven verantwoorden voor God en ik en jij ook.
Kleineren of generen past dan ook niet in mijn vocabulaire.
Een beetje plagen of iemand uit de tent proberen te lokken mag m.i. wel en kan ook. Mijn intentie daarachter houd ik echter voor mezelf en hooguit deel ik deze met diegene die ik aanspreek.

Thomas, prettige avond verder en amuseer je hier net als ik dat doe? Knipoog smiley

Ik wil toch ff reageren...
Ik vind nml dat het niet verplicht moet zijn om een foto bij je profiel te hebben, er zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand dat niet zou willen....
Verder is dit naast een datingsite ook gewoon een ontmoetings site inclusief thee kransjes ed beetje jammer van je reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 mei 2010, 18:41
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Kom ik ff tussen door Verlegen lachende smiley

Concurentie is toch als er 2 dezelfde dingen zijn??
of hoe je het ook maar zegt...
Dus het lijkt me dan ook geen concurentie..
Tis helaas alleen zo mega ver weg Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
WILLEMIJN232 schreef:
Vind je het een zonde als je besluit te scheiden? Ik zie dat hier steeds weer terug komen.......
Ik denk zelf dat je niet over zonde en vergeving moet praten bij een scheiding...
Je gaat niet voor niets scheiden en dat is vaak al een moeizaam proces om die beslissing te nemen.... en dan moet je ook nog schuldgevoelens over zonde hebben en vergeving vragen?
Het gaat mij iets te ver.....

Willemijn

Dat probeerde ik dus ook min of meer aan te geven Willemijn, Maar ik ben wel opgevoed met het idee dat het zonde is...Maar pff ik heb het zeker niet voor men plezier gedaan.
Al ben ik achteraf wel blij dat ik het heb gedaan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
GRACE585 schreef:
zijn net goed en wel thuis uit het ziekenhuis Twijfelende smiley
de val van mijn dochter tijdens de picknik heeft haar toch een gebroken arm opgeleverd Huilende smiley, smiley in tranen
ze zit nu vanaf haar hand t/m bovenarm in de gips Twijfelende smiley
dat wordt dus geen fietsexamen doen a.s. woensdag ,waar ze dus stevig van baalt Woedende smiley
maar niet mee te hoeven gymen heeft ze geen probleem mee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


He de arme wens der heel veel beterschap en ook jou een dikke knuf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: zondag 23 mei 2010, 22:18
BerichtOnderwerp: 'Echtscheiding is geen zonde' wel of niet??
 
Even een algemene reactie van mij Knipoog smiley
Want anders zou ik een aantal reacties moeten quoten en reageren dus ik probeer het allemaal in 1 reactie te gieten Verlegen lachende smiley

Allereerst er wordt idd vaak "vreemd"gereageerd als je "jong"gescheiden bent en nog "jonge"kinderen hebt...
Zelf ben ik op men 26ste voor de 1ste keer gescheiden...Vind het mega moeilijk om die stap te nemen, ik had een klein mannetje van 1,5 jaar.
In mijn beleving kon en mocht ik niet scheiden, want het was immers "zonde", Maar ik kon ook niet getrouwd blijven omdat ik voor mijn zoontje moest kiezen! Veel mensen reageerden vaak met iets van niet goed weten hoe daar mee om te gaan, ik was immers "zielig"zo jong nog en een klein kind...
Maar ik was niet zielig, toen ik uiteindelijk de stap had genomen viel er zoveel van me af, ik was dol blij dat ik de stap had genomen...
Maar ik wist niet goed hoe ik het mijn pake (opa) moest vertellen, Een heel lieve man maar met een geloof en standpunten waar niet aan te tornen viel. Ook men moeder wist niet hoe het aan hem te vertellen,
Dus heb ik zelf de stap genomen, en geloof me het was met knikkende knieën...Zijn reactie zal ik nooit vergeten, ik nam hem apart in de keuken en vertelde hem dat ik was gescheiden, Hij sloeg zijn armen om me heen en huilde, en zei verstikt door tranen, zie je wel ook nu worden gebeden nog verhoort...Ik heb zolang gebeden dat je het licht mocht zien.
En ergens was dat een pak van men hart.
Bij men 2de scheiding... had ik nog veel meer moeite om die stap te nemen, Want pff daar ging ik weer, wat zouden de "mensen"wel niet denken Geschokte, onthutste smiley En dan de kinderen zeker de oudste had immers al een scheiding mee gemaakt... Ook ik besloot om getrouwd te blijven voor de kinderen en heb op vele wijzen hulp gezocht om dat huwlijk te redden, maar helaas ook dit was niet houdbaar, niet voor mij en niet voor de kinderen, Ondanks dat scheiden misschien toch zonde is.
Ik ben blij dat ik toch 2x die stap heb genomen voor mezelf en voor de kinderen... Ja ik heb ook vergeving gevraagd en niet alleen voor mijn scheidingen, maar ook zeker voor de verkeerde keuzes die ik had gemaakt door wel te trouwen.
Nu ben ik voor de 3de keer getrouwd en deze keer voelt het echt goed.
En ik geloof echt dat God zijn zegen heeft willen geven over dit huwlijk, sterker nog...vaak denk ik dat God Henk op mijn weg heeft gezet, op een moment dat ik er helemaal klaar mee was geen "kerel"meer kon zien ( sorry mannen) Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is het volgende,
Ookal word scheiden gezien als een zonde, we mogen vergeving vragen voor onze zonde en God is ook bereid om onze zonden te vergeven.
Verder denk ik niet dat het een bewust ontkennen van zonde is, maar niemand gaat voor de lol scheiden, en bijna niet 1 scheiding gaat zonder kleer scheuren, er worden wonden dan wel littekens gemaakt, en men heeft het al zo zwaar, dan komt het soms hard binnen als iemand het zonde noemt. Want nogmaals ik ken niemand die voor de lol is gescheiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 20:57
BerichtOnderwerp: Platte praat in de chatbox
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wat zij zei! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hahaha sluit ik me bij aan...
Wat er de bewuste avond gezegd dan wel gebeurt is weet ik niet was er niet bij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873 (52)





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:16
BerichtOnderwerp: Platte praat in de chatbox
 
TESSYBEAR731 schreef:
Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems!
En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk Zieke smiley

Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROBBEDOES873
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 25 Volgende
Pagina 7 van 25