ChristianMatch
 


Forum

Platte praat in de chatbox
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 10:13
 
Het was gisteravond weer pet in de chatbox. Als er geen ruzie is in de chatbox, dan is het wel het algehele niveau dat ons voor een probleem stelt. Dat laatste was gisteravond ook weer eens het geval. Bijna iedereen in de lobby maakte zich schuldig aan platte praat, en bijna niemand zei er iets van.

Dit is geen getuigenis. En dit willen we niet hebben. Op ChristianMatch kan veel, er kan hier bijvoorbeeld over seks gepraat worden, als dat op een respectvolle manier gebeurt.

Ik wil jullie allemaal dringend vragen je verantwoordelijkheid te nemen.

Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 13:23
 
Waar het hart vol van is..... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 14:36
 
Ik zal eens opletten, heb het zelf nog nooit meegemaakt maar ben ook niet vaak in de chat te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMIENA254





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 14:50
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het was gisteravond weer pet in de chatbox. Als er geen ruzie is in de chatbox, dan is het wel het algehele niveau dat ons voor een probleem stelt. Dat laatste was gisteravond ook weer eens het geval. Bijna iedereen in de lobby maakte zich schuldig aan platte praat, en bijna niemand zei er iets van.

Dit is geen getuigenis. En dit willen we niet hebben. Op ChristianMatch kan veel, er kan hier bijvoorbeeld over seks gepraat worden, als dat op een respectvolle manier gebeurt.

Ik wil jullie allemaal dringend vragen je verantwoordelijkheid te nemen.

Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien.

Is voor mij ook een reden om nooit op de chat te komen.....herken dit allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 15:06
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het was gisteravond weer pet in de chatbox. Als er geen ruzie is in de chatbox, dan is het wel het algehele niveau dat ons voor een probleem stelt. Dat laatste was gisteravond ook weer eens het geval. Bijna iedereen in de lobby maakte zich schuldig aan platte praat, en bijna niemand zei er iets van.

Dit is geen getuigenis. En dit willen we niet hebben. Op ChristianMatch kan veel, er kan hier bijvoorbeeld over seks gepraat worden, als dat op een respectvolle manier gebeurt.

Ik wil jullie allemaal dringend vragen je verantwoordelijkheid te nemen.

Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien.


Vermeld dan ook even dat er ook over heel veel andere dingen gepraat wordt in de chatbox. Zal een aantal onderwerpen noemen.
Gaven van de Geest
Doop
Wedergeboorte en bekering
Bevrijding
Genezing
maar ook hulpvragen die men neerlegd in de chatbox krijgen aandacht oa
Identiteit
Echtscheiding
Overspel
Opvoeding
of de meer algemene onderwerpen zoals
Politiek
Samenleving
Gezondheidszorg
Verkeer
Millieu
Vakantie

Mensen zijn volgens mij vrij om te praten waarover men wil, en onderwerpen als sexualiteit worden vaak gezien als, gelukkig niet door iedereen, "platte praat" Het ligt ook aan de persoon die het leest .....


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op dinsdag 18 mei 2010, 15:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 15:30
 
CROSSROAD317 schreef:
of de meer algemene onderwerpen zoals
Politiek
Samenleving
Gezondheidszorg
Verkeer
Millieu
Vakantie

Daar ben ik het mee eens: vanuit slap geklets kan zomaar ineens een hele serieuze discussie ontstaan. Vooral als het om een onderwerp gaat dat de mensen behoorlijk bezig houdt.
En ja.... men kan niet verlangen dat degenen die er een hele dag op hebben zitten (en de hele dag hebben moeten nadenken) dat ze ook nog eens elke avond een buitengewoon serieuze discussie voeren.
Daarom is het goed dat er spontaan serieuze discussies ontstaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 15:53
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien.

te gooien nog wel...over platte praat gesproken Clown smiley

ik heb zelf het idee dat het nog wel meevalt.

als wel het de redactie naar de zin 'moeten' maken, kunnen we beter Smiley met dichtgeplakte mond

maar da's ook niet gezellie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 16:16
 
CROSSROAD317 schreef:
Vermeld dan ook even dat er ook over heel veel andere dingen gepraat wordt in de chatbox. Zal een aantal onderwerpen noemen.
Gaven van de Geest
Doop
Wedergeboorte en bekering
Bevrijding
Genezing
maar ook hulpvragen die men neerlegd in de chatbox krijgen aandacht oa
Identiteit
Echtscheiding
Overspel
Opvoeding
of de meer algemene onderwerpen zoals
Politiek
Samenleving
Gezondheidszorg
Verkeer
Millieu
Vakantie

Mensen zijn volgens mij vrij om te praten waarover men wil, en onderwerpen als sexualiteit worden vaak gezien als, gelukkig niet door iedereen, "platte praat" Het ligt ook aan de persoon die het leest .....

Ik was er gisteravond ook, en heb in deze toch dezelfde gedachten als cross... Lachende smiley met blinkend witte tanden het is de toon die de muziek maakt, en soms klinkt er een valse noot, maar geen reden om de hele cd dan maar weg te gooien toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 16:23
 
muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch?
de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro....
en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik.....
gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... Clown smiley
maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:01
 
Gelukkig zijn er ook nog positieve geluiden over de chat. Knipoog smiley
Dichtgooien wegens enkele valse noten lijkt me niet nodig...
Wel moeten we er denk ik als deelnemers een beetje op letten hoe we over bepaalde onderwerpen spreken. Want er hoeven natuurlijk geen specifieke dingen over de slaapkamers op de chat...wat soms wel gebeurt...maar goed, ik weet niet of dit ook op de vermelde tijd het geval was...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:25
 
HANNAH810 schreef:
muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch?
de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro....
en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik.....
gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... Clown smiley
maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel.

Mooi verwoord Hannah!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 18:41
 
Echte platte praat ben ik ook (nog) niet tegen gekomen idd...maar wat me wel opvalt is dat er in discussies soms heel fel gereageerd kan worden (Ja, ook door mij...dus ik let even goed op wat ik zeg nu...) en nog steeds heel erg op de man gespeeld word en wat dat betreft sluit ik me bij de woorden van Chris aan...mag best wat minder! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELOY025





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:22
 
HANNAH810 schreef:
muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch?
de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro....
en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik.....
gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... Clown smiley
maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel.

wat mooi gezegd HANNAH

Nu ben ik niet zo muzikaal aangelegd maar ik luister er wel graag naar. Vroeger kreeg ik tijdens de muziekles op school meestal de triangel om daar zo af en toe eens op te slaan, meestal was ik dan nog veel te laat en uit de maat maar ik zorgde er wel voor dat ik hem goed vasthield en daar was de leraar al heel blij mee.
Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:25
 
HANNAH810 schreef:
muziek moet je begrijpen, of leren begrijpen.....toch?
de meeste muziekanten spelen redelijk zuiver, al speelt de ene de zware baspartij, en de ander in tocata of alegro....
en een enkele keer een misgreep kan ook geen kwaad denk ik.....
gewoon doorspelen, en de valse noot negeren wat mij betreft......... Clown smiley
maar goed; de dirigent zegt dat over het geheel wat zuiverder mag; dat is denk ik ook zijn rol in het geheel.

Punt 1:Je hebt gelijk maar! er zijn gisteravond persoonlijke woorden gezegd die absoluut niet hoefden en daar hadden we best wat van kunnen zeggen(tegen elkaar).
Punt 2:het is Chris zijn site,we zijn slechts "op visite"
Punt 3: nee ik ben niet altijd zo braaf in de chatbox,ik weet het Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:28
 
LEANNE226 schreef:
Punt 1:Je hebt gelijk maar! er zijn gisteravond persoonlijke woorden gezegd die absoluut niet hoefden en daar hadden we best wat van kunnen zeggen(tegen elkaar).
Punt 2:het is Chris zijn site,we zijn slechts "op visite"
Punt 3: nee ik ben niet altijd zo braaf in de chatbox,ik weet het Verlegen lachende smiley

  1. Jammer dat dit inderdaad niet gebeurd is. Want ja, dat is wel van belang als er dingen gezegd worden die niet kunnen.
  2. Op visite zijn we niet helemaal. We huren eerder ruimte, waar we wel zelf verantwoordelijk voor zijn en waar Chris wel iets over te zeggen heeft.
  3. tja Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:34
 
HENK710 schreef:
  1. Jammer dat dit inderdaad niet gebeurd is. Want ja, dat is wel van belang als er dingen gezegd worden die niet kunnen.
  2. Op visite zijn we niet helemaal. We huren eerder ruimte, waar we wel zelf verantwoordelijk voor zijn en waar Chris wel iets over te zeggen heeft.
  3. tja Clown smiley




Misschien willen sommigen wat stoer overkomen en gaan dan platte praat verkopen, maar is het geen schreeuw om hulp/aandacht?
Zodat er dan eindelijk een serieus gesprek plaats vindt?
Eindelijk worden deze mensen dan eens gehoord Twijfelende smiley Knipoog smiley


Laatst aangepast door
EVA685
op dinsdag 18 mei 2010, 20:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:42
 
EVA685 schreef:
Misschien willen sommigen wat stoer overkomen en gaan dan platte praat verkopen, maar is het geen schreeuw om hulp/aandacht?
Zodat er dan eindelijk een serieus gesprek plaats vindt?
Eindelijk worden deze mensen dan eens gehoord Twijfelende smiley Knipoog smiley

Je kunt ook gewoon serieuze onderwerpen bespreken in de chat, zoals hiervoor al door meerderen is aangegeven. Er wordt veel besproken op allerlei terreinen. Dus gewoon je onderwerp inbrengen en er komt wel een gesprek. Het lijkt me niet handig om dan te gaan zieken/provoceren om het onderwerp maar te wijzigen...zal averechts werken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 22:29
 
Punt 2:het is Chris zijn site,we zijn slechts "op visite"

Leanne,

Ik heb gewoon een zakelijke overeenkomst met CM en betaal voor diensten die dit bedrijf - vandaag wat traag - levert.....
En de groepschat, daar kom ik wel eens binnenlopen maar van gisteren heb ik geen weet want ik ben er niet geweest. Chris zal het niet voor niets zeggen, maar in welke mate er sprake was van plat (niet platte!) praat, weet ik niet. De groepschat heeft de functie van stamcafé en mijn ervaring is dat het een luchtige toon heeft maar ook vaak heel serieus. Regelmatig helaas ook op nare toon met persoonlijke tegenstellingen die daar niet thuishoren. In een café kom je voor de gezelligheid tenslotte.

Thomas, die zo wel plat gaat. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 19 mei 2010, 15:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 22:49
 
THOMAS968 schreef:
Punt 2:het is Chris zijn site,we zijn slechts "op visite"

Leanne,

Ik heb gewoon een zakelijke overeenkomst met CM en betaal voor diensten die dit bedrijf - vandaag wat traag - levert.....
En de groepschat, daar kom ik wel eens binnenlopen maar van gisteren heb ik geen weet want ik ben er niet geweest. Chris zal het niet voor niets zeggen, maar in welke mate er sprake was van plat (niet platte!) praat, weet ik niet.

Thomas, die zo wel plat gaat. Knipoog smiley

Dalijk gaat de server plat...... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 08:52
 
MARIO216 schreef:
Dalijk gaat de server plat...... Boze smiley

Nou niet van díe platte praat he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:15
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Het was gisteravond weer pet in de chatbox. Als er geen ruzie is in de chatbox, dan is het wel het algehele niveau dat ons voor een probleem stelt. Dat laatste was gisteravond ook weer eens het geval. Bijna iedereen in de lobby maakte zich schuldig aan platte praat, en bijna niemand zei er iets van.

Dit is geen getuigenis. En dit willen we niet hebben. Op ChristianMatch kan veel, er kan hier bijvoorbeeld over seks gepraat worden, als dat op een respectvolle manier gebeurt.

Ik wil jullie allemaal dringend vragen je verantwoordelijkheid te nemen.

Anders ben ik genoodzaakt om de chatbox dicht te gooien.
Hoewel ik het die avond wel mee vond vallen, valt het me wel op, dat er in de chatbox niet serieus te praten is over seksualiteit. Sommige mensen zien daarin een uitnodiging om bepaalde termen te gebruiken die niet passen op de site. Bovendien zijn dan de verwensingen ook niet van de lucht. Moeilijk om daar een verstandig gesprek mee te beginnen. Voor een aantal mensen is het klaarblijkelijk moeilijk de grens daarin te bewaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:26
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoewel ik het die avond wel mee vond vallen, valt het me wel op, dat er in de chatbox niet serieus te praten is over seksualiteit. Sommige mensen zien daarin een uitnodiging om bepaalde termen te gebruiken die niet passen op de site. Bovendien zijn dan de verwensingen ook niet van de lucht. Moeilijk om daar een verstandig gesprek mee te beginnen. Voor een aantal mensen is het klaarblijkelijk moeilijk de grens daarin te bewaken.

Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems!
En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:16
 
TESSYBEAR731 schreef:
Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems!
En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk Zieke smiley

Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:26
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet... Zieke smiley

Ja duh! slapen natuurlijk!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar ben het wat dat uitlokken betreft zeker met je eens...heb k gister in de chat ook al even aangegeven Twijfelende smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 19 mei 2010, 12:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:03
 
TESSYBEAR731 schreef:
Of bepaalde mensen vinden sexualiteit gewoon niet een onderwerp wat je op een openbare chat behoort te bespreken Chat...tis tenslotte iets heel intiems!
En juist omdat het zo intiem is, is de toon al snel gezet natuurlijk Zieke smiley
Ik denk dat je een verschil kunt maken tussen intieme details, waar niemand op zit te wachten, en gewone gesprekken. Dat is de mate van volwassenheid waar Chris over spreekt. Per slot van rekening zijn er een heleboel voorbeelden waarbij er zelfs een topic over dit onderwerp geopend wordt. (bv. Sex voor het huwelijk)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:05
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ik heb ook niet echt de behoefte om dat in de chat te bespreken... maar dat kan aan mij liggen, krijg helaas wel vaak het idee dat er een soort van uitlokken is in deze discussies er zijn mensen die het liefts precies tot in de details willen weten wat sommige mensen in de slaapkamer uitspoken, Dat hoeft van mij niet... Zieke smiley
Eerlijk gezegd heb ik niet gemerkt dat mensen anderen willen uithoren. Ik denk wel dat er sommige principes besproken mogen worden. Vooral om dit soort excessen te voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:17
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik niet gemerkt dat mensen anderen willen uithoren. Ik denk wel dat er sommige principes besproken mogen worden. Vooral om dit soort excessen te voorkomen.

Er zit op CM een grote groep jongeren die er voor uitkomt geen sex voor het huwelijk te willen.Dat is prachtig maar ze verdienen dan ook een stukje bescherming in de chatbox,uitlokking is dan zeker niet op zijn plaats.Ik heb niet gemerkt dat dat doelbewust gebeurt maar mensen willen nou eenmaal graag bij een "groep" horen,ik weet niet in hoeverre het invloed heeft op hun denken.

Wat mij bijgebleven is uit die bewuste chat is de opmerking dat er een bepaald persoon "erg van n***** houdt maar er niet voor uitkomt"(of iets in die geest)en dan ga je,wat mij betreft,ruimschoots over de grens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:20
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoewel ik het die avond wel mee vond vallen, valt het me wel op, dat er in de chatbox niet serieus te praten is over seksualiteit. Sommige mensen zien daarin een uitnodiging om bepaalde termen te gebruiken die niet passen op de site. Bovendien zijn dan de verwensingen ook niet van de lucht. Moeilijk om daar een verstandig gesprek mee te beginnen. Voor een aantal mensen is het klaarblijkelijk moeilijk de grens daarin te bewaken.

Als er niet serieus over te praten is, kun je dit onderwerp beter laten rusten. Op een verjaardagsfeestje bespreek je zo'n onderwerp toch ook niet met z'n allen? En het forum vind ik iets anders, dan de chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 14:32
 
MARIJAN072 schreef:
Als er niet serieus over te praten is, kun je dit onderwerp beter laten rusten. Op een verjaardagsfeestje bespreek je zo'n onderwerp toch ook niet met z'n allen? En het forum vind ik iets anders, dan de chat.

Wat zij zei! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 20:57
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wat zij zei! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Hahaha sluit ik me bij aan...
Wat er de bewuste avond gezegd dan wel gebeurt is weet ik niet was er niet bij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2