ChristianMatch
 


Forum

Berichten van INKA401
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van INKA401
Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 00:06
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
vandaag is mijn moeder 80 jaar geworden, waaauw, mooi hé en volgens mij word ze 100 Lachende smiley ... haar moeder werd zelfs bijna 102 jaar oud.
vandaag een gezellige verjaardag gehad, en zaterdag doen we het nog eens dunnetjes over ... dan gaan we met elkaar heerlijk uit eten.
omdat ze 80 jaar is geworden heb ik gisteren de voordeur versierd met een rozenboog ...
misschien leuk om te vermelden, om zelf óók zoiets eens voor een gelegenheid te maken ...

neem een pvc buis van 40 of 50 mm, en maak dat rond de voordeur,
(2 staanders van 2.10 ... 2 bochtjes van 90 graden, en een stuk van 1m.)
draai daar lichtslang omheen, steek daar rode rozen tussen, en je hebt een prachtig resultaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: geboren baby haasje
 
hey sas en aer, van harte gefeliciteeerd met jullie bebie Knipoog smiley

groetjes
i & a
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 november 2010, 00:07
BerichtOnderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
 
ANGELIQUE327 schreef:
Grace nog even een praktische vraag....eh...

Wat voor kledij is gewenst? Komen we in zwart-wit-rood kersttenue,
in een ouwe spijkerbroek, of iets daartussenin? ( ik zou namelijk niet graag alleen als "zwartwitte pinguin" tussen in zitten)

hoi grace

wat leuk dat je een kerstparty voor cm érs organiseerd, je weet dat ik in het verleden ook zón party heb georganiseerd, en vandaar ons éérder kontakt betreft tips.
over een drescode ... dat is wél leuk hoor ... het mag best wel in stijl toch?
bij mij was dat de kleur wit ... (gekozen om het feest dat licht bracht)
ik bedoel, als het maar een deel van de kleding wit is, heeft dat een extra waarde, en maakt je feestje áf.

grace, ik weet niet in wat voor ruimte je dit feest organiseerd, maar over de ruimte feestelijk aan te kleden, bied ik je mijn kerstverlichting aan ...
het betreft zéér veel lichtjes, en kerstballen van wel 25 cm groot.

ik vind het jammer dat ik zelf op die datum niet aanwezig kunt zijn,
gorichem is bij mij om de hoek ... als je interesse hebt, kom ik het op jou aangegeven dag in gorichem afleveren
veel suxes

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 november 2010, 23:23
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
mijn mooiste moment van vandaag ,was dat na een week hard werken
mijn weekend om half 3 begon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 november 2010, 01:00
BerichtOnderwerp: Een beetje liefde voor het forum
 
WILLIE400 schreef:
Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Zo ik dacht dat kan iedereen wel eens gebruiken.
Verkregen uit een onuitputtelijke bron liefde dus deel hem graag met jullie.

Gr. Willie

sorry. ik ben al 5 jaar lid maar snapt hier niets van ... wat wild u nou met ons delen? ... dat we op het forum lief zijn voor elkaar?

mijn mening is dat je naar je naasten niet persé lief hoeft te zijn,
wél met wederzijds respekt ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 01:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
PIETER649 schreef:
als ik ook maar het idee had dat het zin zou hebben, plaatste ik hier de nieuwe website van mijn bedrijven....
ik vrees echter dat er geen potentiele klanten voor me op cm te vinden zijn, dus ik plaats mijn www hier niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nee volgens mij is dat ook niet de bedoeling van cm ... maar als je het uuuh een beetje slim aanpakt ... ik bedoel, ik heb ooit via cm een werk aangenomen met een omzet van bijna 20.000 euro ... is natuurlijk géén winst ... maar toch ... het was een leuke klus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 01:04
BerichtOnderwerp: emoticons
 
sorry panter, maar weet je nu echt niets beters?

oké, een lolletje mág, en daar is een ánder topic voor hoor ...
ik ben hier al 5 jaar lid , jammer genoeg zie ik het nivó behoorlijk naar beneden gaan, dus plssss ... gein ff op een ander topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:05
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
HENK710 schreef:
Dan snap ik je zorg niet over die momenten dat hij zichzelf moet vermaken, zoals je dat zelf verwoordde... Dat lukt hem blijkbaar prima. Ik denk je ziet een beetje teveel beren op de weg...

hihi, je snapt het niet hé ... nou vooruit, ik zal het nog één keer uitleggen.

mijn zoontje verveeld zich écht nooit ... maar dat wil nog niet zeggen dat hij er tussen al zijn bedrijvigheid geen kattekwaad uit haald? ... en dat is nou juist op dié momenten als er géén toezicht is ... gek hé.

gelukkig heeft mijn zoontje meer goéde kanten dan verkeerde ...
heeft een prima verhouding met zijn vader, en is al héél erg handig op timmer gebied ... ja, dat is hem met de paplepel in gegeven , en heeft denk al zón 20 geweren uitgezaagd hihi ... de één nog groter dan de andere, en moest laatst zóó lachen hé ... hij was weer eens in de schuur aan het timmeren, en was bezig met een ronde paal van 10 cm doorsnede
en bijna 2 meter lang.
hij had daar een punt aan gemaakt, en ik zei van ... waar ben je nu weer mee bezig ... wat moet dát worden?
hij zei wacht ff, ik ben zo klaar en schroefde er twee handvaten aan.
daarna gooide hij die paal op zijn nek en zei ... kijk pa ... een rakétwerper
nou luitjes .. ik lag helemaal in een deuk, en zei toen ik weer bij kwam van het lachen, ó we gaan het nu zeker gróter aanpakken ... en zie hem nóg glunderen ... mmmm, héééérlijk zón joch ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 20:14
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
Al zullen pubers die bevestiging niet altijd willen accepteren. Want pubers zijn nu eenmaal altijd op zoek naar een eigen weg. Of het dan handig is om een herfstvakantie behoorlijk vol te zetten qua programmering, vraag ik me ten zeerste af. Ja, het is goed om dan te kijken naar gezinsmomenten. Maar je moet ervoor waken dat je niet een heel programma aanbiedt waardoor de eigen inventiviteit en verantwoordelijkheid voor invulling door je zoon beperkt wordt. Dat roept juist eerder een tegenreactie op.

nee dat valt erg mee hoor, hij heeft vriendjes waar hij graag gaat spelen, en logeren bij zijn zus vinden beide erg leuk ... de hond die beertje en rene hebben vind ie helemaal geweldig, zijn hengel mee, en ziet daar naar uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:57
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
ANNETTE792 schreef:
Jep...dr pa, gelukkig was hij als baby ook al zo'n lekker ding Knipoog smiley

waaaauw ... lol ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:36
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
[quote=CHATULIEM619]Gewoon een aantal vragen die bij me opkomen....Je legt een verband tussen zijn gedrag en het gemis van zn moeder...heeft hij daar ooit therapie voor gehad? Want ik denk dat als het met elkaar te maken heeft, waarom pak je het dan niet aan?

Je hebt een lieve vriendin, in hoeverre kan hij dat verwerken? Heeft hij het gevoel dat hij een tweede moeder moet accepteren? En hebben jullie geen plannen om bij elkaar te wonen? Deze situatie werkt ook niet bevorderlijk voor de stabiliteit die hij zoekt.

Je kunt wel een heleboel scharen onder pubergedrag en gedeeltelijk ben ik het met je eens. Maar dingen als brandstichting en wiet roken duiden er wel op dat dit meer is dan pubergedrag.

Ik denk dat je duidelijk aan hem moet maken wat je met je vriendin wil. Dat daar een heleboel van dit gedrag mee te maken kan hebben. Je legt de nadruk op het verlies van zijn moeder, maar ik denk dat deze nieuwe relatie hem ook onrustig en opstandig maakt...[/quote

om op je eerste vraag te komen chat ... ik leg idd verband, dat dit alles te maken hebt met het overlijden van zijn moeder ... maar realiseer mij terdege, dat we inmiddels, op as, oudejaarsdag 8 jaar vérder zijn, en daarom ik dit tussen aanhalingstekens wil zetten ... ik noem daarom ook een gevolg ván ... jij snap?
mijn zoontje heeft idd therapie daar in gehad ... professionele rouwverwerking .. of hij daar idd baat bij heeft gehad ...
ik denk van wel ...maar na zoveel jaar komt zijn pubergedrag naar boven, en blijf ik bij dat dit is een gevolg ván ...

je 2e vraag is om hoe mee om te gaan met mijn nieuwe relatie ... en zal daar eerlijk in zijn.
weetje wat zijn eerste reaktie was toen ik tegen hem zei dat pappa een nieuwe vriendin had? ... pffffff ... het zal tóch wel weer uitgaan ... er geen vertrouwen in had ... want pappa had al éérder een relatie waar hij helemaal op vertrouwde, en na zóveel maanden toch weer op niets uitliep ... ja, ik snap mijn zoontje daar echt wel in ... en is idd niet bevordelijk voor zijn vertrouwen ...
met mijn huidige relatie gaat het súper ... al 1,5 jaar ...óók tussen de kids, en mijn genoemde zoontje is die relatie súper ... willen dolgraag trouwen, maar studerende kinderen gaan bij ons vóór, en duurt nog 2 jaar
nee, niet bevordelijk voor mijn zoontje ... maar moeten keuze's maken, met alle gevolgen van dien ... ik hoop dat mijn zoontje er vertrouwen in houd, en met mijn welgemeende opvoeding rekening houd, hoe jong dat hij nu ook is ...jáá luitjes ... ik wéét het donders goed ... het is 3 keer niks
grrrrrr ... en ik baal daar óók van hoor ...

morgen begint hier de herfstvakantie ... ik heb gezorgd dat zijn programma vól zit ... maar er zijn toch véél momenten dat mijn zoontje
zich zelf moet vermaken, en dát is mijn zorg ... julie snap?

groetjes inka


Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 18 oktober 2010, 00:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 23:09
BerichtOnderwerp: Renske en Bull.........
 
RENSKE067 schreef:

waaauw bull en renske ... wat súper dat jullie hier elkaar op cm ontmoet hebben, en in het huwelijk zijn getreden, {oeps wat officieel} ... maar ik meen het echt ... wens jullie heel veel geluk samen ... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: zondag 17 oktober 2010, 22:58
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
ANNETTE792 schreef:
En daar is ze dan:


lijkt op ... Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley ... Smiley die vol vragen zit tip ... maak veel foto's voor in de kerstboom
is érrrg leuk ... en uuuh, mag ik ze een weekendje lenen? ... of noem je dat oppassen Knipoog smiley weet er wel raad mee hoor Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 00:47
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILMA729 schreef:
mijn mooiste moment vandaag was:

De brede smile en de stralende ogen van mijn dochter toen hier stiekem, als verrassing een oppashondje in huis rond liep.
En hij mag een hele week blijven.

.............ik ga nu ff naar het slachtste moment van de dag..............

het slachtse? ... flauw hé ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ANGELIQUE327 schreef:
Vanmorgen om 11 uur.....Scheveningen Strand.....volop zon...heerlijke temperatuur, samen met mijn dochter genieten, meeuwen die (bijna) uit je hand eten, strak-blauwe hemel, heel goed gesprek en dikke knuffels....Dat was genieten! Kan ik weer effe op leven!

nog bij crasy piano geweest? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:15
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
hoi pieter

we hebben elkaar net gesproken en helemaal bijgepraat ...
ook op deze plaats wil ik, anneke, en mijn gezin julie nogmaals feliciteren.
vandaag heb ik jullie geboorte kaartje gehad ... de tekst die daar opstaat vind ik zó mooi hé ... zou je dat met alle cmérs willen delen? ...
vinden ze vast mooi ...

groetjes inka


Laatst aangepast door
INKA401
op dinsdag 12 oktober 2010, 22:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 00:40
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
Maar het gaat hier om een hele andere situatie.
Het gaat hier niet om mij... het gaat hier om Inka's zoon die helaas al op jonge leeftijd zijn geliefde moeder moest verliezen... dat is vreselijk... !! ...en het leven gaat door en je moet zonder verder...
Als het dan niet goed gaat met een kind moet je dat niet negeren... daarom vind ik het ook heel goed van Inka dat hij dat naar buiten brengt... al twijfel ik of je dat op 't forum moet doen.
Inka... ga nog eens praten met iemand die je goed kent, bijv. met die psychotherapeute... zij kent misschien wel als geen ander jouw situatie... misschien is dat een begin...
Je kunt er beter te vroeg bij zijn dan te laat... mijn mening !

allemaal hoi ...

na een heerlijk weekend bij mijn vriendin anneke doorgebracht te hebben, lees ik jullie reaktie's ...

om als eerst op jou reaktie te reageren sus ... je hebt helemaal gelijk ... ik hou mij idd vast aan die lieve buurvrouw die psychotherapeute is ...
dat jij zegt dat je het vreemd vind om mijn probleem op het forum te plaatsen, is jou probleem ... klinkt ff zakenlijk ... maar trek het je niet aan, mij ging het erom om maar één waardevolle reaktie te krijgen waar ik mee verder kan ... thats it ...

zakenlijk? ... ja in mijn werk ... hier op cm? ... néé wil ik niet ... maar jullie dwingen mij daar toe wél ... ik acepteer dan ook géén discussie's over hoeveel levenservaring iedereen dan wel heeft, sorry lieverds, maar open dan een nieuw topic op het forum betreft levens ervaring ... veel suxes ...
het gaat hier om míjn aangegeven probleem ... méér niet ...
na het openen van mijn sores, lees ik echt wel goéde adviezen ... dus dank daar voor, ga vooral verder ... maar wel ontopic blijven aub ...
het idée om voor de 2 keer mijn werk neer te leggen is geen optie ... de situatie in de bouw is op dit moment héél anders dan toén ... ik moet sinds een jaar véél meer mijn best doen om aan het werk te blijven ... en ben dankbaar lieverds, dat dat idd ook lukt ...
over mijn pubertje? ... op dit moment gaat het gelukkig goed ... straks gaat hij in de hefstvakantie weer een paar dagen logeren bij mijn dochter beertje ... jullie snap? ...

dank julie wel voor jullie bijdragen, maar hou aub op met bekvechten ...
plsssssssssssssssssssssssssssss ....




liefs inka


Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 11 oktober 2010, 01:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 18:21
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
hoi ...

gezien jullie reaktie's, leeft dit probleem enorm ... en ben ik niet de enige die daar mee worsteld ... nou ja, ik moet ook niet overdrijven hoor, mijn pubertje is voor 95% wel lief, alleen het probleem dat hij op gezette tijden alleen thuis is ... ja en wat doe je dan als de hormonen door je lijf gieren en sommige dingen nogal spannend kunnen zijn?
idd ... de grenzen opzoeken, waar pa niet blij van word.
in het bericht van mieke staat érg veel ... veel om als vent van te leren, maar nu komt het ... inka klinkt nu stront eigenwijs , maar al deze goéd bedoelde adviezen zijn bij mij al bekend ... graag leg ik dit even uit ...
ik woon in een super klein, saamhorig dorp ... we kennen hier elkaar bijna alemaal, en na het overlijden van mijn vrouw was er ook gelijk iemand die de problemen van toen op zich nam ...
iemand die elke morgen om 7 uur hier was om mijn zoontje opweg te helpen naar school ... halen, brengen, halen brengen, jullie moeders kennen dit wel ... ik was er erg blij mee, en de spiraal ging omhoog ...
dit duurde van januarie tort oktober ... en toén ging het mis ... als toen mijn opppas zei van hé, eet je brood eens op, zei mijn zoontje ( toen nog maar 6 jaar oud) van uuuh maar JIJ bent mijn moeder niet? ... en ik zag dat het niet langer leuk was voor mijn zoontje en dacht na ...
ik kon het niét verkroppen dat de spiraal nu weer naar beneden ging, en besloot om een jáár lang thuis te blijven voor mijn zoontje ... en heb in die tijd, de moedertaak heel goed leren kennen ... pffffffffffff
mensenkennis heb ik opgedaan doordat ik een buurvrouw heb, die psychotherpeute is ... ons lot trok haar enórm aan, kwam hier élke dag om ons te begelijden, en nóg komt ze onverwachts nog wel een binnen lopen om te vragen hoe het met ons gaat ... jullie snap?
een kind heeft nou eenmaal aandacht nodg ... en vooral de opvang na school ... iemand die er voor hem is ... zijn verhaal aan hoord ... en hem het gevoel geeft dat digene waanzinnig om hem geeft, als je dít uitstraalt naar je kind, dan krijg je er alles van terug van wat je verwacht.
complimentjes geven .... jááá ... daar groeien kids van ... en de uitwerking is enorm ...
maar uuuh ... dit gaat hier in huis niet op hé ... pappa gaat om 6 uur de deur uit, en komt er om half zes weer ín ... en zoontje lief mist hierdoor zóóveel ... dat kattekwaad niet uit blijft ... zucht, zucht zucht ...

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 00:38
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
hoi allemaal

na een zomerstop, ben trouwens al zón 5 jaar lid, is er volgens mij nog nooit over onze allerliefste pubertjes gepraat. (of heb ik dit mis)

pubertjes ... velen van jullie hebben er nét zo mee te maken als ik, en wil je zoiets wel met elkaar delen? ... durf je dat ... eerlijk gezegd weet ik dat niet ... maar wil mijn eigen situatie best aan jullie voorleggen, en graag ook een reaktie daarop.

mijn gezins situatie is ... dat mijn vrouw op oudejaarsdag 2002 is overleden ... bleef achter met 4 kids ... ieder kind verwerkt zoiets op zijn eigen manier, en na een jaar of 4 dacht ik, yess ... de spiraal gaat naar boven ... pa heeft inmiddels een schat van een meid ontmoet
(ja hier op cm) ... en het klikt ook enorm met de kids ...
ik hoop dat u begrijpt dat ik een druk leven leid ... mijn gezin, mijn bedrijf, een huis waar wat beestjes rond lopen en een grote tuin.
en nú komt het ... mijn jongste zoontje was 6 jaar toen zijn moeder overleed, nu dus 14 jaar ... natúúrlijk wist ik iets over pubers ... maarja, ik had 3 schatten van kids ... tuurlijk met hun streken, maar was dankbaar dat ik zulke kinderen had.
toen mijn jongste zoontje naar het voortgezet onderwijs ging in de grote stad ... diende dus een probleem aan waar ik totaal niet had verwacht,
já jullie moéders natuurlijk wel ... maar ik ben een vent hé ... druk met alles, en was allang blij dat het zo liep ...
tót dat ik mails kreeg van de juf van mijn pubertje ... en ik dacht echt van ... jéétje, waar kom ik nú weer in beland ... en de spiraal ging weer behoorlijk naar beneden.
mijn pubertje rookte op het schoolplein, ontmoete verkeerde vrienden in de bus naar school, en kocht wiet ... ja geld uit de portemoné van pa ...
stelen dus ... ging op schoolkamp, en alwéér herrie ... ik zal jullie besparen hoe érg ... daarna met vriendjes spelen met een aansteker, het gevolg ... de hooiberg van de buurman in de fik ... mijn zoontje kwam toen gillend binnen van pappa er is brand bij de buren ... en later wist ik genoeg ...

nu de situatie op dit moment ... doordat mijn zoontje geen moeder meer heeft, komt mijn zoontje regelmatig thuis zónder opvang ... hij heeft dus vrij spel om te doen en laten wat hij wil, en pa heeft het nákijken ... ik kan nóg zo goed mijn best doen, hier heb ik géén grip op ... mijn zoontje komt alleen thuis ... thats it, en besef dat dit niet zomaar op te lossen is.

mijn vraag is aan jullie, hoe ga je om met je puber ...
ik hoop op veel reaktie's ... om van te leren ... al is het er maar één

groetjes inka


Laatst aangepast door
INKA401
op donderdag 7 oktober 2010, 00:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 00:33
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
 
ADELAAR559 schreef:
Hallo mensen, graag hoor ik wat jullie denken over het Islam. Ik heb mij er maar een klein beetje in verdiept, maar wat ik tegenkom vind ik erg griezelig !!

Hieronder een aantal dingen die ik tegen ben gekomen in mijn mini-onderzoekje:

Gevaren van de Islam
-De Koran is een oorlogsboek dat oproept tot de jihad, de heilige oorlog.
-Joden worden vergeleken met apen en zwijnen.
-Christenen moeten vervolgd worden omdat ze geloven dat Jezus de zoon van God is.
-De Koran is zo geformuleerd dat het bevelen geeft aan moslims voor alle tijden.
-Afvallige moslims moeten gedood worden.
-De islam is uit op dominantie. Momenteel is de derde islamitische invasie bezig.
-De islam wil de Sharia, de islamitische wetgeving, invoeren.

Koran soera 4, 56:
zij die ongelovigen zijn in onze tekenen zullen wij in een vuur laten braden
en telkens als hun huid gaar gebakken is vervangen wij die door een andere huid
opdat zij de bestraffing proeven, Allah is machtig en wijs.

koran soera 4, 89:
zij zouden graag willen dat jullie ongelovig werden,
zodat zij dat zijn, dan zouden jullie gelijk zijn
neemt van hen dus niemand als medestander zolang zij niet uitwijken op Allah's weg
Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen vinden
neemt van hen niemand als medestander of als helper

Koran soera 7, vers 4:
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn
houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht
bindt hen dan in de boeien.

Koran soera 8, 39:
voor oorlog tegen hen totdat er geen verzoeking meer is
en de godsdienst geheel aan Allah toebehoort


Koran soera 8, vers 60:
Maak voorbereidingen tengen hen met wat gij kunt aan kracht en paardenvolk
om daarmee te terroriseren
te terroriseren Allah's vijand en uw vijand.


Filmpjes gezien van 'kerkdiensten' waarbij de spreker als een Hitler figuur
met een zwaard in zijn hand roept:'Jihad omwille van Allah !" en de hele zaal
honderden/duizenden mensen roepen het na. ENG !! Hij roept 'bij Allah... we zullen
de hoofde van de Joden afsnijden. Oh joden !!', 'Allah is groot'.

Talloze andere filmpjes van toespraken waarin er zelfs gezegd wordt 'God bless Hitler'.

Uitspraken 'kelen moeten worden doorgesneden','schedels moeten worden verbrijzeld',
'huizen en jonge mannen moeten worden opgeofferd', 'als iemand zich bekeert tot het
Christendom verdient hij de doodstraf', 'de islam is superieur aan joden en Christenen,
boeddhisten en de hindoes','de islam zal regeren over de gehele wereld', ENG !!!!

Een live interview met een meisje van 3 en een half jaar oud die gevraagd wordt of
ze weet wie de joden zijn. Waarop het meisje antwoord: 'ja, dat weet ik', 'dat zijn
apen en zwijnen'. 'En waarom denk je dat', vraagt de verslaggeefster. Het meisje antwoord:
'Allah zegt dat, in de Koran'. ENG !!!

9/11 empire state, bomaanslagen, zelfmoordbommen .... alles uit naam van Allah.



Begrijp me goed, ik wil de Islam niet afkeuren, alleen wordt me dit nogal moeilijk gemaakt door bovenstaande dingen.Ik hoop dat er hier ook positieve dingen over de Islam naar voren zullen komen

Alle reacties welkom !

ik wil reageren met de volgende woorden ...

ten eerste heb ik mij nooit verdiept in de koran ... niet dat het mij niet intereseerd .. heb aan mijn éigen geloof, méér dan zat ...
als ik ál die negatieve berichten leest over de koran, dan heb ik daar mijn bedenkingen over ... het woord allah staat voor het woord God ... en is dat niet precies het woord waar wij óók in geloven? ...
nee ik ben niet kort door de bocht ... ik heb in het verleden gewerkt in saudi-arabié ... de bron van het islamitisch geloof ... ik ben daar véél geweest, en wat mij daar opviel is, dat de islamieten zich daar zéér veel mee bezig houden ... uuuh .... daar kunnen wij christenen nog wel een voorbeeld aan nemen hoor ... verder zeg ik niets ... ik vind het een moeilijk onderwerp ... wil alleen maar zeggen ... laat ieder in zijn eigen waarde ... is of word er geweld mee gemoeid ... já dan ben ik zéér tegen, maar laat een ieder in zijn eigen waarden svp ....










ik respekteer ieders geloof, en denk mij het mijne over ...


Laatst aangepast door
INKA401
op dinsdag 5 oktober 2010, 00:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:54
BerichtOnderwerp: annette
 
ANNETTE792 schreef:
Anneke leert je nog eens koken he! Waar cm al niet goed voor isClown smiley

niet alleen koken hoor ... pffff ... vullen elkaar perfekt aan ... we balen dat we dit jaar niet op wintersport gaan, maar er is zóóveel méér hé ...
anneke was hier op cm maar zó kort lid ... nu mijn schatje ... en alweer anderhalf jaar ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:33
BerichtOnderwerp: Dierendag
 
op dierendag word ik alleen maar herrinerd door mijn zoontje ... er is op school deze dag dan extra aandacht voor de dieren om ons heen ...
als je góed voor je beestjes zorgt, en daar hébben wij er hier nog al wat van ... dan is het voor hun élke dag dierendag ... daar moet geen veschil in zijn ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:20
BerichtOnderwerp: annette
 
ANNETTE792 schreef:
ja, hij kookt zelfs!!! En nee, geen aviko maar verse kip terayaki vanavondUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hij zal ook wel moeten, zn mams belt me 3x per week om te vragen of hij toch wel alles doet in huis. En zo niet staat hem een preek van mama649 te wachten.....en die zijn nogal lang Clown smiley

hahaha ... mmmm, heerlijk om te lezen ... ja, die terayaki kennen wij hier al héél lang,en is lekker hoor ... k'heb ál die dosie's van knor algehad hihi ... maar weet je wát lekker is? ...
inmiddels ons lievelings gerecht ... mioen van connymex... snel klaar en ó zo lekker ... mmmm jammieeeee ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:07
BerichtOnderwerp: annette
 
ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

ukkie? ... 2 ukkie's zei ik toch? ... en uuuh pieterrrrr ...
je verwent je vrouwtje toch wel hé ... koken, wassen, strijken Huilende smiley, smiley in tranen
stoffen, stofzuigen, dweilen, de kids met schone kleren aan naar school,
hun verhaal aan horen, info van school bij houden ... tussendoor met hun ff naar de dierentuin, en sávonds annete voorzien van een heerlijke masage ... wil je nog meer weten? ... ff prive dan Knipoog smiley


Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 4 oktober 2010, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 22:00
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
CARIN303 schreef:
Hier kun je alvast gaan raden of Pieter en Annette een zoon of dochter krijgen en wat de naam gaat worden!

Succes!

nee hoor, ze krijgen een tweeling ... en dan maar hopen dat ze op annet lijken Lachende smiley ... ze zouden toch niet op pieter lijken? Huilende smiley, smiley in tranen ...
2 dochters van 6 pond , hun naam ... anniebol en anniebal Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 00:10
BerichtOnderwerp: mannen gezocht voor in de chat !!!
 
TALIET435 schreef:
wanneer je maar wil haha zijn geen tijden aan verbonden maar meeste zijn na 8en aanwezig !!!

zal dat kippenhok wel weer eens bezoeken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:49
BerichtOnderwerp: wáárom zijn wij hier in hemels naam gezet op aarde ...
 
zelf denk ik, om op Gods schepping zuinig te zijn ... de aarde van ongekende schoonheid te onderhouden en van te genieten ...

graag jullie reaktie's ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:40
BerichtOnderwerp: annette
 
PIETER649 schreef:
Jetz gehts losssssss...

Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven.
Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.

Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(en ik eet voorlopig weer uit de muur... Huilende smiley, smiley in tranen )

hééey maat ... zie het positieve hier van in ... tuurlijk is het niet leuk om je vrouw in het ziekenhuis achter te laten ... maar ze is in goeie handen
ik zal voor jullie bidden pieter ... en zeg annette dat ik met jullie meeleefd
heeft ze een laptop? ...

en btw ... kom gerust langs om bij me te komen eten ...
k'heb een kast vol aviko Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
leanne was zeker jarig Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 23:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ik was vandaag aan het werk bij een zéér rijke stinkerd.
op het landgoed had meneer 5 hondjes ... waarvan ik er op een gegeven moment 2 van aan mijn broek had hangen ...
die heb ik dus maar even vliegles gegeven ... zielig?
welnee ... had tie ze maar beter op moeten voeden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van INKA401
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 12 Volgende
Pagina 2 van 12