ChristianMatch
 


Forum

Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 20:58
 
Hallo mensen, graag hoor ik wat jullie denken over het Islam. Ik heb mij er maar een klein beetje in verdiept, maar wat ik tegenkom vind ik erg griezelig !!

Hieronder een aantal dingen die ik tegen ben gekomen in mijn mini-onderzoekje:

Gevaren van de Islam
-De Koran is een oorlogsboek dat oproept tot de jihad, de heilige oorlog.
-Joden worden vergeleken met apen en zwijnen.
-Christenen moeten vervolgd worden omdat ze geloven dat Jezus de zoon van God is.
-De Koran is zo geformuleerd dat het bevelen geeft aan moslims voor alle tijden.
-Afvallige moslims moeten gedood worden.
-De islam is uit op dominantie. Momenteel is de derde islamitische invasie bezig.
-De islam wil de Sharia, de islamitische wetgeving, invoeren.

Koran soera 4, 56:
zij die ongelovigen zijn in onze tekenen zullen wij in een vuur laten braden
en telkens als hun huid gaar gebakken is vervangen wij die door een andere huid
opdat zij de bestraffing proeven, Allah is machtig en wijs.

koran soera 4, 89:
zij zouden graag willen dat jullie ongelovig werden,
zodat zij dat zijn, dan zouden jullie gelijk zijn
neemt van hen dus niemand als medestander zolang zij niet uitwijken op Allah's weg
Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen vinden
neemt van hen niemand als medestander of als helper

Koran soera 7, vers 4:
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn
houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht
bindt hen dan in de boeien.

Koran soera 8, 39:
voor oorlog tegen hen totdat er geen verzoeking meer is
en de godsdienst geheel aan Allah toebehoort


Koran soera 8, vers 60:
Maak voorbereidingen tengen hen met wat gij kunt aan kracht en paardenvolk
om daarmee te terroriseren
te terroriseren Allah's vijand en uw vijand.


Filmpjes gezien van 'kerkdiensten' waarbij de spreker als een Hitler figuur
met een zwaard in zijn hand roept:'Jihad omwille van Allah !" en de hele zaal
honderden/duizenden mensen roepen het na. ENG !! Hij roept 'bij Allah... we zullen
de hoofde van de Joden afsnijden. Oh joden !!', 'Allah is groot'.

Talloze andere filmpjes van toespraken waarin er zelfs gezegd wordt 'God bless Hitler'.

Uitspraken 'kelen moeten worden doorgesneden','schedels moeten worden verbrijzeld',
'huizen en jonge mannen moeten worden opgeofferd', 'als iemand zich bekeert tot het
Christendom verdient hij de doodstraf', 'de islam is superieur aan joden en Christenen,
boeddhisten en de hindoes','de islam zal regeren over de gehele wereld', ENG !!!!

Een live interview met een meisje van 3 en een half jaar oud die gevraagd wordt of
ze weet wie de joden zijn. Waarop het meisje antwoord: 'ja, dat weet ik', 'dat zijn
apen en zwijnen'. 'En waarom denk je dat', vraagt de verslaggeefster. Het meisje antwoord:
'Allah zegt dat, in de Koran'. ENG !!!

9/11 empire state, bomaanslagen, zelfmoordbommen .... alles uit naam van Allah.



Begrijp me goed, ik wil de Islam niet afkeuren, alleen wordt me dit nogal moeilijk gemaakt door bovenstaande dingen.Ik hoop dat er hier ook positieve dingen over de Islam naar voren zullen komen

Alle reacties welkom !


Laatst aangepast door
ADELAAR559
op zondag 3 oktober 2010, 20:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 21:15
 
ADELAAR559 schreef:
Hallo mensen, graag hoor ik wat jullie denken over het Islam. Ik heb mij er maar een klein beetje in verdiept, maar wat ik tegenkom vind ik erg griezelig !!

Hieronder een aantal dingen die ik tegen ben gekomen in mijn mini-onderzoekje:

Gevaren van de Islam
-De Koran is een oorlogsboek dat oproept tot de jihad, de heilige oorlog.
-Joden worden vergeleken met apen en zwijnen.
-Christenen moeten vervolgd worden omdat ze geloven dat Jezus de zoon van God is.
-De Koran is zo geformuleerd dat het bevelen geeft aan moslims voor alle tijden.
-Afvallige moslims moeten gedood worden.
-De islam is uit op dominantie. Momenteel is de derde islamitische invasie bezig.
-De islam wil de Sharia, de islamitische wetgeving, invoeren.

Koran soera 4, 56:
zij die ongelovigen zijn in onze tekenen zullen wij in een vuur laten braden
en telkens als hun huid gaar gebakken is vervangen wij die door een andere huid
opdat zij de bestraffing proeven, Allah is machtig en wijs.

koran soera 4, 89:
zij zouden graag willen dat jullie ongelovig werden,
zodat zij dat zijn, dan zouden jullie gelijk zijn
neemt van hen dus niemand als medestander zolang zij niet uitwijken op Allah's weg
Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen vinden
neemt van hen niemand als medestander of als helper

Koran soera 7, vers 4:
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn
houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht
bindt hen dan in de boeien.

Koran soera 8, 39:
voor oorlog tegen hen totdat er geen verzoeking meer is
en de godsdienst geheel aan Allah toebehoort


Koran soera 8, vers 60:
Maak voorbereidingen tengen hen met wat gij kunt aan kracht en paardenvolk
om daarmee te terroriseren
te terroriseren Allah's vijand en uw vijand.


Filmpjes gezien van 'kerkdiensten' waarbij de spreker als een Hitler figuur
met een zwaard in zijn hand roept:'Jihad omwille van Allah !" en de hele zaal
honderden/duizenden mensen roepen het na. ENG !! Hij roept 'bij Allah... we zullen
de hoofde van de Joden afsnijden. Oh joden !!', 'Allah is groot'.

Talloze andere filmpjes van toespraken waarin er zelfs gezegd wordt 'God bless Hitler'.

Uitspraken 'kelen moeten worden doorgesneden','schedels moeten worden verbrijzeld',
'huizen en jonge mannen moeten worden opgeofferd', 'als iemand zich bekeert tot het
Christendom verdient hij de doodstraf', 'de islam is superieur aan joden en Christenen,
boeddhisten en de hindoes','de islam zal regeren over de gehele wereld', ENG !!!!

Een live interview met een meisje van 3 en een half jaar oud die gevraagd wordt of
ze weet wie de joden zijn. Waarop het meisje antwoord: 'ja, dat weet ik', 'dat zijn
apen en zwijnen'. 'En waarom denk je dat', vraagt de verslaggeefster. Het meisje antwoord:
'Allah zegt dat, in de Koran'. ENG !!!

9/11 empire state, bomaanslagen, zelfmoordbommen .... alles uit naam van Allah.



Begrijp me goed, ik wil de Islam niet afkeuren, alleen wordt me dit nogal moeilijk gemaakt door bovenstaande dingen.Ik hoop dat er hier ook positieve dingen over de Islam naar voren zullen komen

Alle reacties welkom !

Je hebt gelijk Adelaar. Ik heb in het verleden studies gedaan en de koran gelezen. Er zijn gelukkig ook goede mensen tussen. Want God houdt wel van de moslims maar niet de koran en haat. Ik ken moslims die tot bekering zijn gekomen en hele families zijn kwijtgeraakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 22:39
 
De Islam zullen in de toekomst ook de wereld regeren overnemen en diegene tot islam sturen zodat men alla satan genaamt gaan eren.
Want hun worden opgeleid tot haat en anderen te moorden die niet als hun denken en in alla geloven ja dat klopt als een bus.

Mensen van het islam zijn gehersenspoeld helaas alleen God de Almachtige kan hun veranderen. Zoals verhalen de ronde doen dat een extreem moslim man door Het Licht en de stem tot Jezus Christus kwam het is nog mogelijk.

Daar mogen wij als christenen gelovigen voor deze mensen bidden.

Shalom,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 22:44
 
ANITA324 schreef:
De Islam zullen in de toekomst ook de wereld regeren overnemen en diegene tot islam sturen zodat men alla satan genaamt gaan eren.
Want hun worden opgeleid tot haat en anderen te moorden die niet als hun denken en in alla geloven ja dat klopt als een bus.

Mensen van het islam zijn gehersenspoeld helaas alleen God de Almachtige kan hun veranderen. Zoals verhalen de ronde doen dat een extreem moslim man door Het Licht en de stem tot Jezus Christus kwam het is nog mogelijk.

Daar mogen wij als christenen gelovigen voor deze mensen bidden.

Shalom,

Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEFFREY984





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:30
 
....

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op zaterdag 25 februari 2012, 18:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:31
 
JEFFREY984 schreef:
Begrijp me goed, ik wil de Islam niet afkeuren, alleen wordt me dit nogal moeilijk gemaakt door bovenstaande dingen.Ik hoop dat er hier ook positieve dingen over de Islam naar voren zullen komen

Such as??

als die bestaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:32
 
ERIK390 schreef:
als die bestaan



Ja of nee???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:35
 
KATJA065 schreef:
Ja of nee???
als die bestaan ja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KATJA065





Berichten: 266

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:35
 
ERIK390 schreef:
als die bestaan ja


EEN GOEDE ANTWOORD.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:37
 
KATJA065 schreef:
EEN GOEDE ANTWOORD.
blij dat je dat ook zo inziet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:43
 
Er is 1 groot pluspunt aan de islam hij word gevolgd door mensen en mensen zijn altijd waardevol Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIK390





Berichten: 168

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 23:46
 
WILLIE400 schreef:
Er is 1 groot pluspunt aan de islam hij word gevolgd door mensen en mensen zijn altijd waardevol Knipoog smiley
licht er aan voor welke waarde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEFFREY984





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 00:24
 
....

Laatst aangepast door
JEFFREY984
op zaterdag 25 februari 2012, 18:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 10:13
 
JEFFREY984 schreef:
De koran is een raar boek. De indeling op lengte, de opheffingsprincipes, taqqya en het medinase en mekkaanse gedeelte. Verwarring all-over...
Islam streeft werelddominatie na punt uit, jammer dat half Nederland de kop in het zand steekt...

Jef, die zich afvraagt of er nog wakkere mensen zijn...

Kijk naar ned 1, the one and only, en nog maar anderhalf miljoen mede standers Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 10:57
 
dank jullie wel voor alle reacties !!

Zo te merken is er weinig goeds te zeggen van de Islam. Enkel slechte en negatieve berichten hier. Kom op.... er moet toch ook iets positiefs over te vertellen zijn ???

Ik heb een erg slechte indruk gekregen van dit geloof en ik heb de rillingen over mijn lijf lopen. Door alle dingen die ik tegenkom en door alle dingen die ik aan het onderzoeken ben, worden die rillingen alleen maar erger. Ik hoop dat er ook mensen zijn die nog goede dingen weten te zeggen over het de Islam zodat dit vervelende gevoel iets minder wordt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 11:18
 
ADELAAR559 schreef:
dank jullie wel voor alle reacties !!

Zo te merken is er weinig goeds te zeggen van de Islam. Enkel slechte en negatieve berichten hier. Kom op.... er moet toch ook iets positiefs over te vertellen zijn ???

Ik heb een erg slechte indruk gekregen van dit geloof en ik heb de rillingen over mijn lijf lopen. Door alle dingen die ik tegenkom en door alle dingen die ik aan het onderzoeken ben, worden die rillingen alleen maar erger. Ik hoop dat er ook mensen zijn die nog goede dingen weten te zeggen over het de Islam zodat dit vervelende gevoel iets minder wordt!


Broodje swarma misschien, is lam vlees Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:40
 
ADELAAR559 schreef:
Hallo mensen, graag hoor ik wat jullie denken over het Islam. Ik heb mij er maar een klein beetje in verdiept, maar wat ik tegenkom vind ik erg griezelig !!

ik verbaas me enigzins over deze reacties; we kennen allen de bijbel, en voor vrijwel elke aangehaald punt hieronder is een bijbels tegenwicht te vinden;

Hieronder een aantal dingen die ik tegen ben gekomen in mijn mini-onderzoekje:
hieronder in rood een aantal dingen die ik in mijn bijbeltje terug kan vinden;

Gevaren van de Islam
-De Koran is een oorlogsboek dat oproept tot de jihad, de heilige oorlog.
de bijbel roept op tot een "goede strijd des geloofs"
-Joden worden vergeleken met apen en zwijnen.
in de bijbel worden mensen ook vergeleken met "adderengebroedsel"
-Christenen moeten vervolgd worden omdat ze geloven dat Jezus de zoon van God is.
in de bijbel, het oude testament, worden ook heel veel mensen gedood omdat zij heidenen zijn.
-De Koran is zo geformuleerd dat het bevelen geeft aan moslims voor alle tijden.
het Woord van God geld ook voor alle mensen en alle tijden
-Afvallige moslims moeten gedood worden.
in de bijbel kun je ook dergelijke teksten vinden; die niet geloofd is alreeds veroordeeld; kus de Zoon opdat Hij niet toorne, en gij op de weg vergaat, wanneer Zijn toorn maar een weinig zou ontbranden; gij zult hen verpletteren met een ijzeren scepter, gij zult hen in stukken slaan als een pottebakkersvat (ps 2)
-De islam is uit op dominantie. Momenteel is de derde islamitische invasie bezig.
weet ik niet.....?? het koninkrijk van Jezus Christus zal echter wel de hele wereld omvatten; nog erger;het hele heelal....dan moet dat ook als dominantie uitgelegt worden, denk ik?
-De islam wil de Sharia, de islamitische wetgeving, invoeren.
in de bijbel wordt ook gesproken over theocratie, en er zijn zelfs partijen in de nederlandse regering, die de christenlijke wetten zo hoog achten, dat ze ze zoveel mogelijk willen toepassen in de nederlandse wetgeving!!
Koran soera 4, 56:
zij die ongelovigen zijn in onze tekenen zullen wij in een vuur laten braden

en telkens als hun huid gaar gebakken is vervangen wij die door een andere huid
opdat zij de bestraffing proeven, Allah is machtig en wijs.
onze God is de Wijsheid, en almachtig........
wie niet gelooft, wordt buitengeworpen in een poel die brand van vuur en sulfer


koran soera 4, 89:
zij zouden graag willen dat jullie ongelovig werden,
zodat zij dat zijn, dan zouden jullie gelijk zijn
neemt van hen dus niemand als medestander zolang zij niet uitwijken op Allah's weg
Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen vinden
neemt van hen niemand als medestander of als helper
in de bijbel vind je ook dergelijke huiveringwekkende teksten, zelfs gebeden;
"sla hun kinderen op de rotsen dood, en snijd de zwangeren open"
God strafte saul zelfs omdat hij mensenlevens spaarde.
"trek geen juk aan met een ongelovige"


Koran soera 7, vers 4:
Wanneer gij dus een ontmoeting hebt met hen die ongelovig zijn
houwt dan in op de nekken en wanneer gij onder hen een bloedbad hebt aangericht
bindt hen dan in de boeien.
"zou ik niet haten die U haten? ik haat hen met een volkomen haat; tot vijanden zijn zij mij." ps139Koran soera 8, 39:
voor oorlog tegen hen totdat er geen verzoeking meer is
en de godsdienst geheel aan Allah toebehoort
ik zal alle hoornen der goddelozen afhakken, en de hoornen van de rechtvaardigen zullen verhoogd worden ps 75

Koran soera 8, vers 60:
Maak voorbereidingen tengen hen met wat gij kunt aan kracht en paardenvolk
om daarmee te terroriseren
te terroriseren Allah's vijand en uw vijand.
voorzeker zal God de kop van Zijn vijanden verslaan; de harige schedel van degene die in zijn schulden wandelt; opdat gij uw voet, je de tong van uw honden, mag steken in het bloed van de vijanden, van een ieder van hen....psalm 68

Filmpjes gezien van 'kerkdiensten' waarbij de spreker als een Hitler figuur
met een zwaard in zijn hand roept:'Jihad omwille van Allah !" en de hele zaal
honderden/duizenden mensen roepen het na. ENG !! Hij roept 'bij Allah... we zullen
de hoofde van de Joden afsnijden. Oh joden !!', 'Allah is groot'.

Talloze andere filmpjes van toespraken waarin er zelfs gezegd wordt 'God bless Hitler'.

Uitspraken 'kelen moeten worden doorgesneden','schedels moeten worden verbrijzeld',
'huizen en jonge mannen moeten worden opgeofferd', 'als iemand zich bekeert tot het
Christendom verdient hij de doodstraf', 'de islam is superieur aan joden en Christenen,
boeddhisten en de hindoes','de islam zal regeren over de gehele wereld', ENG !!!!

Een live interview met een meisje van 3 en een half jaar oud die gevraagd wordt of
ze weet wie de joden zijn. Waarop het meisje antwoord: 'ja, dat weet ik', 'dat zijn
apen en zwijnen'. 'En waarom denk je dat', vraagt de verslaggeefster. Het meisje antwoord:
'Allah zegt dat, in de Koran'. ENG !!!

9/11 empire state, bomaanslagen, zelfmoordbommen .... alles uit naam van Allah.



Begrijp me goed, ik wil de Islam niet afkeuren, alleen wordt me dit nogal moeilijk gemaakt door bovenstaande dingen.Ik hoop dat er hier ook positieve dingen over de Islam naar voren zullen komen

Alle reacties welkom !

als een moslim dergelijke eenzijdige voorlichting zou lezen over het christendom, denk ik dus dat hij of zij tot dezelfde conclusie komt als jij, arend; gewoon ronduit ENG


Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 4 oktober 2010, 12:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:55
 
hee Hannah, super bedankt voor je reactie !! Echt tof dat je zoveel aandachts punten weet te benoemen waarop de bijbel ook slechte dingen zegt en waarom je over de bijbel ook je twijfels kunt hebben. Dit waren echter punten waar ik mijzelf ook van bewust ben. Ik weet ook dat er slechte gebeurtenissen zijn geweest waarbij het Christendom de schuldige partij was. Echt! Dat weet ik, maar ik stel hier nu het Christendom niet in twijfel, het gaat er mij juist om dat ik meer te horen krijgen van het Islamitische geloof.

Misschien is het een interessant nieuw topic waard waarin je je mening kunt geven over het Christelijke geloof, maar zoals gezegd gaat het me nu even om het Islamitische geloof.

Het Christendom heeft ook negatieve verhalen en gebeurtenissen, maar daarvan hoor je niet veel. De media schenkt hier geen aandacht aan misschien, maar dat is dan voor mij wel teken dat het niet zo groot is als de verhalen die wel door de media worden verteld. En wat hoor je, en zie je? Afgrijselijke beelden waarbij mensen dingen doen 'in de naam van Allah'. Ik heb nog geen slechte beelden gezien waarbij mensen 'uit de naam van God' gruwelijke dingen doen.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Natuurlijk zijn er dingen te zeggen over het Christendom, maar wat telkens weer in het nieuws komt zijn negatieve verhalen over de Islam. De talloze Hitler-achtige filmpjes die ik heb gezien op het internet, waarbij een zaal vol mensen de Jihad aanmoedigen en opzoeken. Talloze filmpjes van Islam-aanhangers die zoveel woede in zich hebben en met zwaarden/messen en andere wapens zwaaien..... die filmpjes zijn er heel veel te vinden, maar ik ben nog geen 1 tegengekomen die het Christendom in een slecht daglicht zet. Dus in hoeverre is die vergelijking nog te maken?

Maar concreet...... het gaat mij om te leren over het Islamitische geloof en of dit geloof echt zo schrikbarend is als het op mij overkomt.

ps: mijn naam is adelaar, en geen arend Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:59
 
Of in het beste geval, worden ze wel, Christen bij voorbeeld Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:37
 
http://www.conceptwizard.com/dut/pipe_dut.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:50
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:51
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:52
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:53
 
http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/

Laatst aangepast door
ANITA324
op maandag 4 oktober 2010, 16:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:54
 
ANITA324 schreef:


Heb je wel eens nagedacht waarom Israël Gods volk genoemd wordt ??

Juist, God heeft een verbond met ze gesloten, en dat zal Hij ook nakomen....
Nu moet Israël nog hun deel van het verbond nakomen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:09
 
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/2009/06/obama-to-ummah-.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 17:11
 
http://www.verhoevenmarc.be/PDF/Recht-Op-Israel.pdf

Wie heeft het recht op Israël?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:24
 
ADELAAR559 schreef:
dank jullie wel voor alle reacties !!

Zo te merken is er weinig goeds te zeggen van de Islam. Enkel slechte en negatieve berichten hier. Kom op.... er moet toch ook iets positiefs over te vertellen zijn ???

Ik heb een erg slechte indruk gekregen van dit geloof en ik heb de rillingen over mijn lijf lopen. Door alle dingen die ik tegenkom en door alle dingen die ik aan het onderzoeken ben, worden die rillingen alleen maar erger. Ik hoop dat er ook mensen zijn die nog goede dingen weten te zeggen over het de Islam zodat dit vervelende gevoel iets minder wordt!


Nou dan ga ik daar eens even mee beginnen postitief zijn over moslims Lachende smiley
Heb hele lieve buren die moslim zijn, en niet vergeten moslims zijn ook mensen, zou willen zeggen moslims zijn ook mensen Knipoog smiley

God bless,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:32
 
@Hannah
Fijn dat er ook even op deze manier een vergelijk getrokken wordt. Het is altijd makkelijk om mindere punten bij een ander aan te wijzen. Maar laten we dan ook altijd beseffen dat het ook goed is om zelfonderzoek te doen...als we met 1 vinger naar een ander wijzen, wijzen er tenslotte altijd 3 naar onszelf!

@Adelaar
Er zijn zeker ook positieve dingen te noemen over de islam en ja, dat is ook altijd goed om te benoemen. Naast het feit dat de volgelingen mens zijn (al genoemd door Willie), denk ik in elk geval aan de volgende punten:
moslims zijn veelal zeer toegewijde mensen, geheel in de lijn van wat de term islam betekent: 'overgave';
de islam wil mensen een helder leefkader bieden om binnen te leven.


Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 4 oktober 2010, 20:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:40
 
HENK710 schreef:
@Hannah
Fijn dat er ook even op deze manier een vergelijk getrokken wordt. Het is altijd makkelijk om mindere punten bij een ander aan te wijzen. Maar laten we dan ook altijd beseffen dat het ook goed is om zelfonderzoek te doen...als we met 1 vinger naar een ander wijzen, wijzen er tenslotte altijd 3 naar onszelf!

@Adelaar
Er zijn zeker ook positieve dingen te noemen over de islam en ja, dat is ook altijd goed om te benoemen. Naast het feit dat de volgelingen mens zijn (al genoemd door Willie), denk ik in elk geval aan de volgende punten:
moslims zijn veelal zeer toegewijde mensen, geheel in de lijn van wat de term islam betekent: 'overgave';
de islam wil mensen een helder leefkader bieden om binnen te leven.

Zijn jullie ook zo slecht dan Smiley die vol vragen zit hier niet dus Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3