ChristianMatch
 


Forum

Berichten van INKA401
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
ChristianMatch forum index » Berichten van INKA401
Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:45
BerichtOnderwerp: zich laten dopen .
 
mmmm ... hier geniet ik van ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:38
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
ROBBEDOES873 schreef:
Een hele dikke knuffel voor Disney...
Meis je hebt em dubbel en dwars verdient Kussende smiley

krijg je er van mij ook één ... vanguh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 15:36
BerichtOnderwerp: niet altijd een antwword op mail
 
PIETER649 schreef:
en hier spreekt de expert Paulus Lachende smiley Clown smiley

oo, ik dacht dat jij dat was Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 4 januari 2010, 03:42
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
voor iedereen een nieuwjaars knuffel

Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 4 januari 2010, 12:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 december 2009, 22:58
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
PIETER649 schreef:
aviko-gourmetschotel zeker? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

nuuuuuh ... twas duits Huilende smiley, smiley in tranen s ... sjóóónghe wat een kleine rot stukjes Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 december 2009, 00:01
BerichtOnderwerp: nieuwe versie ik ga slapen
 
waaauw ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 23:51
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
ik geef mijn allerliefste anneke een knuffel ... ze was nog geen half jaar hier op cm, en yess ... nu alweer een maand of acht geloof ik Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 10:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
met kerst héérlijk gegourmet mmmm... héérlijk met de kids en vriendin, mis ze nu al ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 28 december 2009, 10:01
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
das op 32 flaparie.... sja wel goed op de kanlender kijken he

hey ... laat mij er ff buiten Knipoog smiley ken je spiekeraorie al? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 22:18
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
ik kan geen berichten verwijderen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 23 december 2009, 21:59
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
van mij en anneke een dikke knuffel voor annet , jwww ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:46
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
oeps ... ff snel aviko
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 17 december 2009, 19:06
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
RELLOK036 schreef:
ik kan er niks aan doen dat limburg euhm een beetje ondervertegenwoordigd is maar ik doe me best lol

ik zal je wel helpen rell ... iedereen een een vette knuffel
vanuit het mooie goudriaan
zitten we toch al op de helft hé ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 00:38
BerichtOnderwerp: verhalen
 
PIETER649 schreef:
Kabouter Puntmuts werd wakker.. brr wat was het vroeg nog. Maar de vogeltjes waren al aan het fluiten dus het zonnetje zou zodadelijk wel opkomen. Kabouter Puntmuts stapte zn bedje uit en maakte Katrien, zijn vrouw, zachtjes wakker. "Wakker worden meissie" zei hij, "het is weer ochtend en ik ga zo naar mn werk. Smeer jij de boterhammetjes terwijl ik Droef de hond uitlaat?" " Ja, natuurlijk" lachtte Katrien. Zij had nooit zoveel moeite met opstaan en was altijd vrolijk, de hele dag door.
Terwijl Kabouter Puntmuts snel de hond uitliet, smeerde Katrien de boterhammetjes die hij mee nam naar zn werk. Samen dronken ze nog snel een bak koffie en aten een beschuitje met Paturain.
Daarna verliet Kabouter Puntmuts de rood-met-witte-stippen paddestoel om naar zijn werk te gaan. Kabouter Puntmuts had een belangrijke baan en stond in hoog aanzien in de kabouterwereld. Kabouter Puntmuts was overdag tuinkabouter bij de burgemeester. Aangezien de burgemeester tussen de notaris en de voorganger in woonde, wist Kabouter Puntmuts de meeste nieuwtjes uit de mensenwereld vaak als eerste.
Nog voor het zonnetje opkwam en de mensen wakker waren, stond Kabouter Puntmuts al op zijn vaste plekje achter zijn kruiwagen met een pijpje in zijn mond. Heel de dag stond hij glimlachend de voorbijgangers aan te kijken. Die voorbijgangers keken niet of nauwelijks naar hem, want wie let er nou op een tuinkabouter? Die desinteresse vond Kabouter Puntmuts helemaal niet erg, hij verdiende op een eerlijke wijze zijn brood en wat kon een tuinkabouter zich nog meer wensen, toch?
Het zonnetje scheen wel, maar nog niet erg fanatiek. Vanuit de verte verschenen de eerste donkere wolken al. "He bah," dacht Kabouter Puntmuts, "regen, das balen zeg! Ik verregen helemaal en als het voor de mensen droog is, blijft die connifeer achter me, mijn nek voldruppelen. Mn kruiwagen word straks ook weer zwaarder door dat water. Ach, het voordeel is wel dat die vogelepoep van mn jasje spoelt"
Omdat Kabouter Puntmuts van alle zaken ook de zonnige kant inzag, en dol was op zijn werk, bleef hij gewoon glimlachen. Maar toen de regen opgehouden, de connifeer drooggedruppeld en de vogelepoep van zn jasje was gespoeld, glimlachte hij net wat vrolijker.
Het was nog vroeg op de dag, Kabouter Puntmuts was benieuwd welke spannende avonturen hij vandaag verder nog ging beleven!!

Als jij als cm-forumlezer dit hele verhaal aandachtig hebt uitgelezen, ben je net ff een tikkie gestoorder als ik die het schreef... gefeliciteerd!

heeeeý forum tijger ... tijd óver zeker? ...
ikke inka ... inka leest het héle forum binnen 5 minuten hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

groetjes je vriend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 16 december 2009, 00:13
BerichtOnderwerp: Te laat op date / afspraak komen
 
ik heb ook zón vriendin ...
optutten veel werk ... en elke zondag is het racen naar de kerk ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 14 december 2009, 02:06
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
ik vind dit een mooi onderwerp van discussie ... en voorál omdat dit zo dicht bij jezelf komt ... jezelf laten zien ... en moet je maar durven hé ...
ik wil hier op reageren, het is iets wat mij hóóg zit en tegelijkertijd komt er iets in mij boven van ... shit inka , stel je niet zo aan ... en dát is nou net wat mij hoog zit ...
ik kan nu wel roepen dat ik na het overlijden van mijn vrouw zo druk ben, maar so what ... das mijn probleem toch? ... mag ik dan klagen?
nee ik klaag niet ... ik ben dankbaar dat het op dit moment goed gaat ... maar de manier waarop? ...daarvan krijg ik toch wel een héél erg nare bijsmaak hoor ... en uit je niet zomaar naar buiten toch? ...
ja voor de buitenwereld heeft inka alles op de rit ... tgaat uuuh super met zijn gezin ... heeft een eigen zaak, administratie maar niet geteld , een leuk huis ... organiseerd leuke feesten, en heeft ook nog een nieuwe lieve vriendin ... nou, wat wil je nog méér ... mooi toch? ...
mijn famile denkt nét zo, ... óóó die inka red het wel hoor ... túúúrlijk ...en alwéér krijg ik een náre smaak in mijn mond ...
niemand beseft hoe druk ik met alles bent ... grrrr ...
alleen mijn huis al met die mooie tuin die ik had .. ja hád ...mijn tuin is het bewijs dat alles in één klap zo anders is geworden ... en gaat elk jaar weer zover van mij af ... en dat stoort mij best hoor ... mijn beestjes rondom mijn huis verzorg ik nog goed... maar jullie moesten eens weten hoeveel ik hoor van, ruim die beesten nou is op ... dit kost je veel te veel energie ... maar wil ik dat? ... nee dus ... vroeger was dit voor mij ontspanning .. nu een moéten ... jullie snap?
ik wil hiermee maar zeggen, dat als iemand aan je vraagd van hoe is het met je? ... je zelf toch beter voordoet als je eigenlijk bent ... tenzij ... je het écht aan je allerbeste vriend verteld hoe het nou werkelijk in elkaar steekt ... en dan zeg ik soms dat het eigenlijk helemáál niet gaat ... ik bedoel véél te druk met alles ... of iemand dit snapt intereseert mij niet zoveel... weet zelf wel beter, sorry ... tgaat dus wel goed met inka ...
hum hum ...


Laatst aangepast door
INKA401
op maandag 14 december 2009, 02:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 10 december 2009, 00:27
BerichtOnderwerp: Gezellige feestdagen!?
 
dank je ... doet mij goed ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 01:01
BerichtOnderwerp: goede voornemens
 
[quote=JOLAN931]

helemaal mee eens jolan ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 00:30
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
HAAS141 schreef:
euh bbq doet ook wonderen Knipoog smiley Verlegen lachende smiley Lachende smiley

hahaha, is dat zo? ... mmmm dit streelt mij hoor, en hoop dit in de toekomst wéér te doen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: woensdag 9 december 2009, 00:25
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
RELLOK036 schreef:
nah de oude ploeg sja die is er niet echt meer ook niet op forum en dan doel ik op een eelke een pieter een bulll een lien en moi ook wel ergens daar tussen gefliep.... maar een vast clubie? nee die is er niet zijn gewoon mensen die met elkaar dingen bespreken via forum of via de chat maar is dat een vast clubie? nee zijn onder tussen zat nieuwe mensen bij gekomen en onder tussen ook bij de club gekomen

ik bedoel onder een oud clubje, de mensen die wij toch wel héél erg lang kennen rolo ... nee niet alleen de mensen die bij mij thuis zón leuk feest hebben mee gemaakt, maar ook de mensen die zich ingezet hebben om het huis van henk 350 { nu niet meer op cm } opgeknapt hebben ...
luitjes ... jullie kennen inka en rellok misschien nog niet, maar hebben in het verleden, voor iemand toch een compleet appartement verbouwd ...
rellok als schilder en ik als timmerman ... samen zijn we tóch zón 10 weken bezig geweest ... ja , natuurlijk ook met andere leden van cm,
ik noem de loodgieter johan 400 ... de schoonmaaksters en noem maar op ...
de initiatief nemers, ene pieter en annette zijn ook al niet meer op cm,
maar wil alleen maar zeggen dat door zóiets wel een uuuh clubje ontstaat wat heel hecht met elkaar omgaat ... ik praat nu over een man of 10 denk ik
tóch wil ik benadrukken dat mijn en relloks bekenden ook open stonden voor nieuwelingen ... sterker nog ... we wilden niets anders, hoe meer zielen hoe meer vreugd ...
ik snap dat zoiets als een kliek word gezien ... grrrrr piepeltjes ... wij zijn christenen hoor ... broeders en zusters hé ...kom op zeg ...
wij zijn geen kliek ... willen jullie graag leren kennen ...

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 02:54
BerichtOnderwerp: Arjans hoekje
 
juist ... wat houd jou hoekje dan wel in? ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 02:51
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
hey rolo, leg mij eens uit naar wij denken dat de sint uit spanje komt terwijl hij toch echt een turk is geweest? ...
en is de sint nu werkelijk ruim 300 jaar oud? ... en waar komen die pepernoten die wij alleen op 5 dec. eten nu vandaan? ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 02:22
BerichtOnderwerp: Gezellige feestdagen!?
 
ik wil hier wel op reageren ...

je snijd voor mij en mijn gezin best een emotioneel onderwerp aan ...
om even kort door de bocht te gaan, mijn vrouw en lieve moeder van haar kinderen is overleden op oudejaarsdag 2002 ...
laat ik maar eerlijk wezen ... een rotterige dag kan ik mij niet voorstellen oké ... het is met het a's nieuwjaar al 7 jaar geleden, maar zo werkt het nou eenmaal niet ...
ik heb 4 kids ... van 13 tot 25 jaar ... 3 thuiswonend, en ieder kind ervaard dit op zijn eigen manier ...
pappa is ruimdenkend, en weet best dat het de tijd was voor mijn allerliefste pauline ... hoe graag ik ook haar bij mij wilde houden,
maar leg dit maar eens uit aan je kids ... dit kán gewoon niet ... en een knap iemand die mij dit wél kan uitleggen
rond kerst en oud en nieuw proef ik weer de diepte van hun gemis van hun lieve moeder ... uuuh ... ik zet mijzelf nu wel even op de achtergrond hoor, en hoop op jullie begrip ... ik zeg grrrr ....
elk jaar leggen wij rond oudejaarsdag op het graf van pauline een mooi nieuw bloemstuk ... is voor ons zó waardevol , maar tegelijk zo emotioneel ... ik wil hierbij niet zielig overkomen lieverds
jullie kennen inka niet ... maar inka is wél gebaat met medeleven ... reaktie's ... dat doet mij goed ... écht wel ... al is het voor ons nu al 7 jaar geleden ... rond deze tijd ervaren wij dit als de dag van gisteren ...

groetjes inka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 01:37
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
JOOP019 schreef:
Ik heb op heel wat datingsites even rondgekeken en persoonlijk vind ik CM de leukste. Ik vind het echter jammer dat er zo vreselijk veel geroddeld wordt. Dat zouden we als christenen niet moeten doen. Natuurlijk kun je met de één beter opschieten dan met de ander, maar laat a.u.b. iedereen in zijn of haar waarde. Als je wat tegen een ander hebt, bespreek het met die persoon zelf. Dit is een zeer bijbels principe. Roddelen hoort bij mensen, en ik steek uiteraard ook m'n hand in eigen boezem want ik ben ook een mens Lachende smiley. Laten we meer met, en minder over elkaar praten, want dan pas blijft CM een leuke gezellige contactsite waar een ieder veel plezier aan kan beleven. In veel gevallen is het ook nog eens zo dat we het "gespreksonderwerp" niet eens kennen, en dat maakt het extra zuur. Uit eigen ervaring weet ik dat mensen zich bewust of onbewust anders voor kunnen doen dan ze zijn, en dat bepaalde uitspraken soms anders overkomen dan bedoeld. Neem bij twijfel contact op met die persoon, investeer in elkaar.

Ik wens iedereen een fijne tijd op deze leuke site...en allen Gods Zegen toegewenst.

Joop

joop, ik vind het een geweldige bijdrage die je hier leverd, en ik hoop dat iedereen dit ook goed in zijn oren knoopt ...
het forum is heropent, en ik heb het gevoel dat niemand, althans weinigen inka kennnen ... nou luitjes, inka is al ruim 4 jaar lid ... en heb al heel wat discussie's hier gevoerd , en jammer genoeg ook véél frustratie's en onbegrip ervaren ...
heb in het verleden érrg leuke feesten bij mij thuis georganiseerd waar gemiddeld zón 35 man op af kwamen, en óó wat was dat gezellig ... 2x een bbq ... een midzomerfeest, en ik herrinner mij de christmasparty van vorig jaar ...
je ontmoet dan de mensen waar je al zoveel mee heb gedeeld, en is zó waardevol hé ... helemaal super ...
plss mensen ... het is nét wat joop zegd ... je kan het met iemand een keertje niet eens zijn, maar laat aub iedereen in zijn eigen waarde ...
in mijn 4 jaar lange lidmaatschap is hier élk onderwerp wel ter sprake gebracht ... altijd leerzaam ... en dat is toch wat God van ons vraagd?
omzien naar elkaar ... van elkaar leren, niét oordelen ... dat is niet aan ons ...
toen het forum werd gesloten zijn érg veel mensen die ik ken afgehaakt, dat vind ik jammer ... waarom? , ik mis ze gewoon ... en daar mee ook het organiseren van zulke mooie feesten ... en zou het jammer vinden als dit voorgoed voorbij zou gaan ... jullie snap?
ik heb inmiddels mijn grote liefde hier gevonden, nu alweer zón maand of zeven, 'tklikt súper, maar wil jullie echt wel leren kennen hoor, en ontmoet jullie wel op de chat ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 18:31
BerichtOnderwerp: Moppentrommel
 
wat is de mooiste sinterklaas bloem?

de hi ha sint ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 18:57
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
en knuffel voor al die leuke mensen hier op cm.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INKA401 (65)





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 18:48
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
ik heb een leuk setje in de woonkamer staan, maar wil mij en mijn vriendin daar niet mee vergelijken hoor Geschokte, onthutste smiley
k'heb ze hier wel op cm ontmoet, ik bedoel mijn allerliefste anneke,
nu een maand of zeven geloof ik, kun je beter aan haar vragen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van INKA401
Ga naar pagina Vorige 1 ... 9 10 11 12
Pagina 12 van 12