ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JAN105
ChristianMatch forum index » Berichten van JAN105
Auteur Bericht
JAN105 (59)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 23:48
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Marianne, bedankt voor het stellen van de vraag sex voor het huwelijk.
Het komt vaker voor dan dat er over gesproken wordt en foutjes kunnen gebeuren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAN105 (59)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zondag 13 december 2009, 18:26
BerichtOnderwerp: belangstelling???
 
Jenny, je hebt het mooi om en beschreven aangaande onze cultuur waarin we opgegroeid zijn en de levenservaring die je door de tijd krijgt bij gesprekken met anderen.

De zin: Kijk, er word hier vaker gezegd op dit topic dat het niet leuk is om met iets negatiefs te beginnen, maar als je meer dan alleen 'goed' zegt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat het direct negatief moet zijn.
Hoe realitisch mag je in het leven staan en erover praten naar anderen toe. Vaak wordt iets wat niet positief is of goed is als negatief ervaren. Er is geen tussenweg. Met crisis moet je zeggen dat het goed met je gaat terwijl je onzeker bent over je werk en het uit in, het contact of chat leggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAN105 (59)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 23:01
BerichtOnderwerp: Afghanistan
 
Het kromme aan de oorlog in Afghanistan is dat de Amerikanen de bevolking hebben ondersteund in de oorlog tegen de russen. De russen is het niet gelukt en nu zal het de Navo wel lukken. Dat geloof ik niet in.

De papaver velden leveren geld op voor wapentuig in plaats van opbouwen van het land. Ontwikkelingsgeld uit Nederland verdwijnt door de corruptie en gaat naar de uitbreiding van het geloof waardoor er meer fanatisme ontstaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAN105 (59)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:15
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
De reacties geven voor mij aan dat een discussie over dit onderwerp geen nut heeft. Het onderwerp zit dieper in de geschiedenis verborgen dan er nu in de hedendaagse tijd oppervlakkig over gesproken wordt.

Dat het een probleem voor de samenleving gaat geven staat voor als een paal boven water vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAN105 (59)





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:44
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
Het standpunt van de SGP snap ik wel en ik vind het een goed standpunt wat ingenomen. Het gaat uiteindelijk om de verovering en overheersing van het Westen.

Het is niet meeliften op Wilders.

Het is een uiting geven aan gevoelens die er onder christenen leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JAN105
Pagina 1 van 1