ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 13:23
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Ik vind er niks aan dat de vakantie weer voorbij is. Heerlijk als ze allemaal thuis zijn, en iedereen mag lak hebben aan de klok.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: zondag 8 januari 2012, 13:24
BerichtOnderwerp: Trouwen
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik kreeg laatst een vraag van een lid van CM: hoe lang moet je wachten voor je gaat / besluit te gaan trouwen ... Twijfelende smiley

Sommige mensen weten het direct "wij zijn 'gemaakt' voor elkaar" en nemen direct de stap / het besluit om te trouwen.
Dit "direct" kan varieren van 1 maand tot 1 jaar voordat ze elkaar het ja-woord geven. Anderen hebben wat meer tijd nodig voordat ze besluiten om in het huwelijksbootje te stappen en nog weer anderen blijven "steken" in het gevoel "is hij of zij echt de juiste voor mij".

Zelf ken ik een stel, binnen 1 week in ondertrouw en binnen een maand getrouwd ... ondertussen 3 lieve kindertjes en nog steeds zeer verliefd (binnenkort zelfs 15 jaar getrouwd)

Hoe zien jullie dit, hoe denken jullie over "het moment van trouwen"?
Snel (direct, liefst binnen een jaar)
Iets meer tijd nodig (toch wel binnen 2 jaar)
Doordacht (wel zeker van elkaar, maar geen haast, tussen 2 en 4 jaar)
Verliefd ... (altijd verliefd, maar nooit zeker weten of hij/zij de juiste is)

De vraagstelling gaat specifiek over trouwen, dus niet over samenwonen of latten ...


Om te beginnen kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die direct weten dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Maar wie ben ik....

Verder denk ik dat ook leeftijd een heel grote rol speelt in de beslissing om te gaan trouwen of niet. Dat een 18 jarige nog een paar jaar wacht vind ik helemaal zo gek nog niet. Maar ook als ik naar mezelf kijk zou ik het vreselijk vinden om binnen een jaar getrouwd te zijn. Sorry voor Cross, en alle anderen die hier binnen no-time het huwelijksbootje instappen, ik ben enorm huiverig voor zulke huwelijken, al gun ik hen natuurlijk alle geluk van de wereld, en zijn het volwassen mensen, met naar ik aanneem, volwassen beslissingen. Ook ik hoop te gaan trouwen, en dit is een doordachte beslissing. Na iets meer als 2 jaar, maar wel met de hoop er nog een jaar of 60 van te genieten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 10:26
BerichtOnderwerp: On-topic topic.
 
HANNAH810 schreef:
wellicht kan het helpen wanneer de redactie van christianmatch wat duidelijker merkbaar meekijkt?
dat leek in het verleden toch wel goed te werken.


Dat heb ik al een paar keer eerder gedacht. Het CM forum is er niet op vooruit gegaan sinds Chris is weggegaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 08:36
BerichtOnderwerp: On-topic topic.
 
Ik heb de hoop gewoon opgegeven dat het forum nog een beetje zinvolle tijdsbesteding word. Men schijnt het nu eenmaal geweldig te vinden om ieder topic te doorspekken met stomme opmerkingen etc. Als dit een keertje gebeurt is dat helemaal geen ramp, maar zoals de laatste maanden is er weinig meer aan op het forum.
Persoonlijk krijg ik ook steeds meer de neiging om alleen op feiten te reageren die men verteld, en verder niets.
Zinloos l*llen doe ik thuis wel, en de zinnige topics waren voor mij een aanvulling. Maar tegenwoordig moet dat andersom omdat het meer en deel blijkbaar niets of niemand anders meer heeft als CM tegen wie ze kunnen praten. Er is meer buiten CM!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 08:26
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ERIKA129 schreef:
Vanmorgen gesprek gehad op mijn werk.
Om maar kort te spreken de kogel is door de kerk hoe pijnlijk die voor mij ook is.
Ik kan niet reintegreren in mijn eigen werk al hebben we het wel geprobeerd maar het blijkt dat de zorg wat mijn hart heeft lichamelijk te zwaar voor mij is.
Ik wordt nu getest om te kijken waar mijn interesses liggen en of ik omgeschoold moet worden of wat dan ook.
Een spannende tijd dus weer.
maar nu toch wel verdrietig over dat ik niet meer mijn geliefde werk kan doen.

Ook al doet het pijn en verdriet ik weet dat ik dit niet alleen hoef te dragen.
De Heere is altijd bij me en weet wat goed voor me is!


Wat naar Erika! Ik hoop voor je dat je iets anders vind waar je ook je hart in kan verliezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 00:10
BerichtOnderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
 
ZEELAND736 schreef:
Grinnik!!!!!!!!!!!!

nou eigenlijk hebben jullie gelijk. Bloedlink...ik ga het gevaar niet meer opzoeken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:37
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
COOTJE711 schreef:
Mee eens, wat is half dood? wie bepaald dat? logisch dat patient/ familie/ omstanders geschrokken zijn.... Mijn ervaring is dat ze juist (soms) teveel onderzoeken doen om dingen uit te sluiten....

Jolan, werd dat niet geregeld dan? Volgens mij heeft ieder ziekenhuis personeel in dienst (Transfer) die dat regelt. Als je er tenminste voor in aanmerking komt...

Nee, ik kwam niet in aanmerking. Weet alleen de reden niet meer. Ik denk dat de zorg per ziekenhuis ook verschillend is. Laatst slikte mijn zoontje en batterij in. Deze werd zaterdag op zondagnacht nog even operatief verwijderd. Hij kreeg een kadootje op de kamer, en ik mocht er naast slapen. Persoonlijk vind ik het prima geregeld allemaal. Nee, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, maar dat is toch ook logisch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 22:41
BerichtOnderwerp: Trouwen
 
FRANKT627 schreef:
zo kan ik nooit eens mijn jurkje voor een bijzondere aangelegenheid aantrekken... Huilende smiley, smiley in tranen

wil je m'n panty's lenen frank? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:52
BerichtOnderwerp: Trouwen
 
HERMAN388 schreef:
CM directie heeft het jaar 2012 gekozen als het jaar van het CM-trouwen.

Spannend hoor

Aanstaande CM-bruidsparen hebben tekort aan CMbruidsjonkie en -meisjes.

Aanmelden hieronder


wij hebben twee bruidsmeiden en een jonker...heb helemaal niet te klagen hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 4 januari 2012, 10:07
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
[quote=WILLEMIJN232]

De ziekenhuisopnamen van vroeger waren echt niet nodig denk ik. Maar dat je half dood naar huis gestuurd word heeft ook twee kanten. Vanuit het oogpunt van de arts is dit zeker niet zo. Ze laten je echt niet gaan als het niet veilig is thuis. maar voor de patiënt kan dit gevoelsmatig anders zijn.
Er zijn wel mensen die naar huis gestuurd worden zonder dat ze weten hoe ze het moeten redden. Maar dit is denk ik meer psychisch als lichamelijk, en vanuit het ziekenhuis kun je de thuiszorg al geregeld hebben mocht dit nodig zijn, al moet je daar wel zelf achterheen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:14
BerichtOnderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
 
Pffft, en ik heb me rot gezocht naar een wurg foto omdat ik dacht dat onze liefde anders niet veel voorstelde Knipoog smiley Ben ik blij dat ik er geen gevonden heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HERMAN388 schreef:
Geweldig voor jullie. Gefeliciteerd.

Hebben jullie tips voor ons? Knipoog smiley


Rustig aan dan breekt het lijntje niet
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 18:00
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
Vandaag de laatste dingen besproken voor de bruiloft, en....


WE ZIJN IN ONDERTROUW GEGAAN

Vanaf vandaag zijn wij de bruid en bruidegom B. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:04
BerichtOnderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
 
PIETER649 schreef:
" Nee en ik blijf gewoon op mn kont zitten!!"

De zoon van Annette toen zij een zetpil bij hem wilde inbrengen, hihi

zetpillen noemen ze hier billensnoepjes

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley normale mensen??? Ben je dan ook actief op een andere site?

paranormale mensen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:23
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
KLAPROOS940 schreef:
Ben het met je eens dat je keuzes niet moet maken onder druk van kerkelijke traditie en wat men van je verwacht. Vind het naar om te horen dat je ervaring is dat je in je omgeving veel hebt meegemaakt dat relaties stranden, juist ook relaties waarbij men wel de intentie had om elkaar trouw te zijn en te blijven. Mijn eigen ervaring is gelukkig anders al ken ik ook zeker de voorbeelden van relaties die niet goed gaan, waarbij men soms kiest om bij elkaar te blijven, soms om uit elkaar te gaan. Maar het mogelijke verband dat jij omschrijft tussen het wachten met sex en het hebben van een niet-gelukkige relatie ken ik niet uit mijn omgeving. En voor mij en mijn vriend geld hopelijk ook dat dat niet voor ons geldt, maar dat kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen. Helaas geld het voor velen hier op cm wel, dat mensen ongelukkige relaties hebben gehad. Ik hoop ook echt dat mensen leren om (als ze dit willen en iemand tegen komen met wie het klikt) een relatie op te bouwen gebaseerd op liefde, respect, trouw. En waarbij de wil en keuze gemaakt wordt om voor elkaar te kiezen en te blijven kiezen. En dat men dat ook volhoudt, zodat vreemd gaan geen optie is.

groet Klaproos

Helemaal met je eens Klaproos. Met name het dik gedrukte gedeelte. Soms begrijp ik niet helemaal waar je je mening over sommige onderwerpen op baseert Thomas. Als op en top refo zijnde( juist die kant waarin kerken nogal eens dwingend kunnen zijn) herken ik me werkelijk sporadisch in je ideeen.
Deze ook weer. Ik ken meer dan genoeg mensen die gewacht hebben met sex totdat ze getrouwd waren. Van al die stellen is er niet een(en dat is niet overdreven) met een ongelukkig huwelijk. Sterker nog....het zijn juist de stellen op wiens huwelijk ik jaloers zou zijn. De liefde, de tederheid, het rekening houden met elkaar en elkaars wensen en verlangens, het respect naar elkaar toe, daar kunnen er velen een puntje aan zuigen.
Zelfs zo dat ikzelf wel eens heb overwogen om ook maar geen sex voor het huwelijk te hebben omdat ik het in mijn omgeving opvallend vond.

Ik denk dat het onzin is om elkaar op sexueel gebied goed te moeten kennen voordat men trouwt. Als de liefde er is( en dan bedoel ik geen dwaze verliefdheid met een pak lust waar je u tegen zegt) en het rekening houden met elkaar, dan komt het sexuele binnen het huwelijk vanzelf in orde. Je groeit er samen in, groeit naar elkaar toe, en als je niet te preuts bent om het een en ander uit te willen proberen volgt daar (denk ik) juist een boeiend en bloeiend sexleven uit voort.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:19
BerichtOnderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
 
FRANKT627 schreef:
Het zal allemaal wel oprecht en goed bedoeld zijn hoor. Ik twijfel niet aan iemands goede bedoelingen. Zelf geloof ik niet meer die wensen. Twijfelende smiley

wat negatief!
Je hoeft ook helemaal niet in wensen te geloven.
De ene mens wenst de andere iets toe, maar dat wil niet zeggen dat die wensen ook uitkomen.
Daarom mag je nog wel de ander hartelijk bedanken voor al het goede wat hij/zij je toewenst, het is namelijk heel goed bedoeld.
Ik wens jou vooral een gelukkig en positief 2012 toe frank.

En voor alle anderen:
Mooie kerstdagen toegewenst, en alle geluk, voorspoed, vrede en liefde toegewenst voor het nieuwe jaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:36
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
MARISKA601 schreef:
Ik heb nog steeds niks te klagen...
Ik zit al dagenlang iets te bedenken...

Dan ben je een rijk gezegend mens

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:28
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
AU! ik heb er genoeg van.

Vanmiddag voor zoveelste keer naar de tandarts in een paar weken, en vanmorgen voor de 100ste keer naar de dokter in een paar weken.
Ze gaan allebei twee weken dicht...ik ben het zat! ik wil NU een antibiotica.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:24
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
Ik las pas op het nieuws:

Als je wilt weten of je partner vreemdgaat kijk dan naar wat zijn vader allemaal heeft gedaan.
Vreemdgaan zou in de genen zitten.

Ik ga zoonlief maar vast in de gaten houden Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 15:26
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
PIETER649 schreef:
mooi, we zijn het eens geloof ik...

een vreemdgaander is een overspelige kl**tzak en wij christenen kunnen er geen begrip voor opbrengen en zouden het zelf noooooooit doen.

einde discussie?


Nee ik ben het niet helemaal met je eens.
Wel dat een vreemdganger een overspelige kl**tzak is, dat wel.
Maar ik vind het veel te ver gaan om te zeggen: Dat zou ik nooit doen.
Ik denk dat we als christen eigenlijk geen haar beter zijn als anderen, en je weet vooraf niet in welke situaties je nog eens verzeild kan raken.

Ik geef het je te doen als man zijnde met een mega libido, en je vrouw ligt al jaren ziek op bed. Nee, een excuus is het niet, maar dan heb je geen makkelijk pakje om te dragen denk ik. Natuurlijk blijft het even fout, maar niets menselijks is ons christenen vreemd.

Wat ik wel denk is dat je als christen een voorbeeld functie hebt voor de hele wereld, en dat van ons kwade gedrag, de wereld schande spreekt, en indirect ook kwalijk spreekt over de God van de christenen.
Om dat te weten hoef je alleen maar met regelmaat op bijvoorbeeld nu/jij.nl te kijken.

Het zou ons waakzamer moeten maken in plaats van hoogmoedig te zeggen, Dat zou ik nooit doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 14:05
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
STEENTJE178 schreef:
Al zou ik hoteldebotel op iemand zijn, en hem al een half jaar denken te kennen, dan nog zou ik subiet een punt achter een relatie kunnen zetten, wanneer blijkt dat hij hierover tegen mij gelogen heeft.
Hoe kun je werkelijk van iemand houden die jou gedurende jullie relatie van meet af aan bedrogen heeft? Die jou dus niet respecteert, die een rol heeft gespeeld, die niet eerlijk is, die zijn eigen vrouw/haar man bedriegt? Kennelijk alleen voor zichzelf/haarzelf kiest, i.p.v. de ander?
Ik vertrouw zo iemand nooit weer. Boze smiley

Toch komt het veel voor dat men een relatie aangaat met iemand die al in een relatie zit. Veel vrouwen hebben er blijkbaar geen moeite mee om een man en vader uit zijn gezin te halen(en andersom)

De basis van die relaties liggen al bij de leugen. Ik vraag me weleens af of iemand die doelbewust een relatie aangaat met een getrouwde man/vrouw niet altijd in het achterhoofd houd dat ook deze relatie weer even makkelijk verbroken kan worden door weer een ander.
Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 14:00
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
 
LEANNE226 schreef:
Ik zit in de ziektewet en ben mezelf helemaal spuugzat Boze smiley Mag van de dok de deur niet uit,tv is waardeloos,rechtop zitten gaat niet eens,laat staan wat doen..........en dit is nog maar de tweede dag..........heeeeeeeele diepe zucht Boze smiley

Kopje koffie dan maar.......

Klaag klaag........

Hahaha, dat klinkt in ieder geval een beetje opstandig Knipoog smiley Ik denk dat ik maar ff een poosje aan je ga denken, misschien helpt dat wel
Ik hoop dat je gauw weer opgeknapt bent zodat je weer aan het werk kunt.
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Hoeveel dagen moet je nog dan? Heb je 't in je rug?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 13:32
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
GERRIT084 schreef:
Ten dele ben ik het met je eens, een relatie aan gaan met iemand die getrouwd is, keur ik ook af.
Maar veronderstel dat je er niet van af weet, en het is al wat langer aan de gang, ik geloof toch niet dat je er dan in ene een punt achter kunt zetten.
Zeker als iemand al verliefd zou zijn, het is nu eenmaal geen knopjes omzetten gebeuren.
Pas als je het weet, en er dan aan begint, dan ben je verkeerd bezig, maar hoeveel gehuwden blijven dan nog bij elkaar?

Is het niet ronduit onbeschoft om op een date niet te vertellen dat je thuis al een ega hebt zitten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: Het slap ouwe **** topic
 
Voor de liefhebbers om lekker slap te kunnen mauwen tegen elkaar, die te kort hebben aan het offtopic topic bla bla bla.

Zodat ik, en met mij nog een paar anderen niet eerst 5 pagina's moeten scrollen voordat er een reactie geplaatst kan worden

Heel veel succes in het vinden van niet diepzinnige onderwerpen, slowchatten etc.

(maar dat zal vast wel lukken denk ik Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 december 2011, 13:25
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
Ik ben het helemaal met je eens Lisa.

Het enige waar ik op wil wijzen is dat je geen egoïst bent als je je eigen partner voor de volle 100% voor jezelf wilt hebben. Dit is niets meer als je absolute recht. DE egoïst is de vreemdganger, en niet diegene die die vreemdganger voor zichzelf wil hebben als zijnde echtgenoot van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 20:02
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Tot ziens Grace, je komt vast nog wel eens terug Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: maandag 19 december 2011, 19:59
BerichtOnderwerp: vreemdgaan
 
Sorry maar ik zit echt niet te wachten op verhalen hoe goed een Braziliaan wel niet is in bed. Ook wil ik helemaal niet weten wat de mannenbladen te melden hebben, want als ik dat weten wil koop ik die bladen zelf wel.

Sex kan een leuk onderwerp zijn om over te praten en nog leuker om het te doen, maar het niveau hier Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Ik voel me bijna geneigd om een link van een sexforum neer te zetten zodat de liefhebbers daar verder kunnen. Was het nog maar Libelle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:55
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij is vandaag mijn laatste dag CM......Als ik terugblik naar drie jaar CM zie ik veel mooie dingen, de leuke contacten, de pittige discussies(Chatuliem, we worden het nooit eens maar wat hebben we een boeiende discussies gehad en veel van elkaar geleerd), ik heb hier ook geleerd om wat anders naar dingen te kijken door gesprekken met mede cmmers.....Ik heb mede cmmers in het echt ontmoet en bij de meesten bleef het bij een digitaal contact.
Maar ook heb ik hier teleurstellingen gehad in contacten met mensen, ook verdriet in sommige dates.....kortom veel facetten van het leven zijn hier voorbij gekomen.
Nu op naar een CM loos leven, ik begreep van Maryan dat het prima bevalt, gelukkig heb ik naast cm nog een druk leven.....
Wat ik jullie mee wil geven: blijf niet hangen in het oude en vooral......bekijk het glas altijd half vol en niet half leeg.......En als laatste:
Blijf hoop houden als het tegenzit, God zorgt er altijd voor dat het goed komt, op Zijn manier......

lieve groet,
Willemijn

Mocht je dit nog lezen Willemijn...
Het ga je goed!

Ik vind het jammer dat je weg bent en zal je missen op het forum.

Liefs Jolan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 09:18
BerichtOnderwerp: electro accupunctuur
 
http://www.bonsana.nl/Electroacupunctuur.htm

Ik ben benieuwd naar jullie visie op bovenstaande link.

Meerdere keren heb ik mezelf laten 'doormeten' en alle keren is dit goed bevallen. Klachten die er waren werden op deze manier opgespoord, en met natuurlijke medicatie verholpen.

Nu hoorde ik pas van iemand dat dit 'harstikke occult'was Gefrustreerde smiley
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken, en vooral ook waarom.


Laatst aangepast door
JOLAN931
op woensdag 14 december 2011, 09:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 40 Volgende
Pagina 5 van 40