ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:20
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Welja,ik weer,meteen maar lifesize.........sorry Verlegen lachende smiley

Maar zo moet het dus wel Marianne,op Img klikken,link plakken en weer op Img klikken


Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 14 april 2010, 19:21
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:19
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Was een beetje te groot

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 14 april 2010, 19:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 19:16
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ZHiOWmoB17U

YES!
Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 14:36
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Lachende smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

En was het Lachende smiley Kussende smiley Clown smiley Verlegen lachende smiley ????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 12:56
BerichtOnderwerp: Festival316 !
 
Op 8 mei as. is er in Ureterp weer een gratis concert van Festival316 met o.a.Rebecca st.James!

Kijk op:
http://www.festival316.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 10:00
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
RELLOK036 schreef:
maar ben eens eerlijk is zoon slotje eigenlijk nodig? dat chris als een politie agent moet optreden?

Ja Rell,blijkbaar is dat nodig.Gisteren in de chat heb ik weer gemerkt dat het schijnbaar voor sommige mensen heel moeilijk is om na een zeer foute opmerking je ongelijk te zien en je excuses aan te bieden........en het is zooooooo simpel he!
Er is een groot verschil tussen plagen en oud zeer openhalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 09:56
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Imre,veel plezier met je aanminnelijke! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:40
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Kom maar
Ik houd je vast
Ik luister naar je
maar zeg niets
Ik veeg alleen zachtjes je tranen weg.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:25
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
PEACEDOVE820 schreef:
Hier wou ik effe op reageren!

Het zit hem toch in je hart niet in een uiterlijk plaatje, enne schoonheid is vergankelijk.
We krijgen tenslotte allemaal rimpels op een dag Knipoog smiley

Schoonheid zit van binnen diep in je hart en ziel en dat kan je niet op een plaatje vast leggen!

Zo to zo ver mijn persoonlijke bijdrage....

Greets,
Peacedove

Eigenlijk off-topic maar vooruit........Peace,ik vind jou een hele "mooie" vrouw!Ik heb bewondering voor je!

Ik wilde dat ik nog in die fase zat dat ik rimpels kon "krijgen" maar "hebben" bevalt ook goed hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 20:44
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
LEANNE226 schreef:
missertje


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 12 april 2010, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 20:42
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
MARIJAN072 schreef:
Haha Lachende smiley , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw. Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley Lachende smiley

Ik ben gek op auto's! Ik wil dan wel graag vantevoren foto's zien ,hij moet nl. glanzen en glimmen,niet te oud zijn......een beauty Clown smiley
Dan ga ik hem met kloppend hart bekijken,strijk zn flanken en maak ik een proefritje Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Clown smiley Kwijlende smiley Clown smiley
En misschien neem ik hem dan mee naar huis ........





Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 12 april 2010, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 13:04
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CARIEN982 schreef:
Zal toch niet te uitdagend zijn mn fietsbroek? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ben jij wellis op dat park geweest, lijkt me wel heel mooi.
Alles erop en dr aan in het huisje, voor de rest ist altijd afwachten wat het is.

Ja,heb er eens gekeken,heel leuk park,mooie huisjes,vooral die rond de zwemvijver........maar ik vond het te duur haha.

Ach en die fietsbroek?Daar kijken alleen vrouwen naar joh,uit jaloezie Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 12:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CARIEN982 schreef:
Met het dr Frank dieet gaat het goed,
er is nu in 4 weken meer dan 5 kilo af.
Ik neem nu s ochtends wel een boterhammetje,
vond dat heel moeilijk om het te missen.
Ook mn ontbijtkoek miste ik erg.

Het gaat nu wat langzamer dan int begin,
ik ga nu meer sporten, dan vliegen de kiloos er helemaal zo af Clown smiley

Dan staat je fietsbroek vast geweldig! Clown smiley
Gaat dus goed meissie!En straks lekker naar het Loo,is een superpark,genieten!(maar dat doe je wel Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 12:20
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
CARIEN982 schreef:
Ik begin de dag met mn dieren verzorgen,
als ik klaar ben.... een boterhammetje met een kopje thee.

Om 10 uur neem ik mn eerste kopje koffie met ontbijtkoek. Lachende smiley

Hoe gaat het met dr.Frank?(mooie naam trouwens Clown smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 22:36
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
MAR907 schreef:
Het kan wel zo zijn zoals jij het ervaart.
Maar voor mij is het niet volledig.
Ik heb vrouwen gekend, ook hier op de cm, die zichzelf geweldig en mooi vonden, prijzen zichzelf de hemel in. Als man loop je daar dan alleen er maar bij.
Waarom zou ik als man daar om moeten vragen???
Deed God dat ook bij Eva?
Ik ben er wel maar je ziet mij niet! Verraste, verbaasde smiley

Een persoon die gezien mag worden mag zich ook laten tonen, daar is niks mis mee.

Ik zelf zoek de persoon achter de woorden en wil het hart zien.
Dat gaat niet zonder een uiterlijk. Kleding zegt ook iets.

En het is goed om niet alle mannen over èèn kam te scheren, het waren mijn "holle klanken".

Maar eigenlijk zijn we het dus eens Mar,alleen is onze aanpak anders.
En ik heb nooit beweerd dat ik mooi ben(zul je van jezelf vinden zeg,yek).......ik probeerde juist uit te leggen dat dat voor mij in een man niet belangrijk is.

De woorden van de anderen over mij moet je met een hele flinke korrel zout nemen hoor,ik ben zo doorsnee als een mens maar kan zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:40
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
RENSKE067 schreef:
ik ken leanneke een beetje
heb haar ook al een paar keer ontmoet
en is idd een heerlijk mens Clown smiley
en qua uiterlijk heeft ze ook niks te verbergen Knipoog smiley

Ja ho maar,reclame voor mij is niet nodig hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:07
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CROSSROAD317 schreef:
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat antwoord verwarrend. Wat wil je dan laten zien?




Als jullie al in verwarring worden gebracht doordat er geen foto staat, hoe zullen jullie er aan toe zijn als ze wel een foto zou plaatsen Gefrustreerde smiley

Ik heb wel een foto van haar, moet zeggen WAUW Verlegen lachende smiley Lachende smiley

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen Crossie Boze smiley akelige *piep*drent! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 11 april 2010, 21:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARJAN007 schreef:
Leanne heeft inmiddels uitleg gegeven, het is nu wat duidelijker geworden. 't Is wel zo dat diverse jaren geleden op een andere site het juist de vrouwen waren die graag foto's op mijn profiel wilden zien..... Als het aan mij gelegen had, had ik pas later foto's toegevoegd.
Dus ja, Liesbeth.... t is waar wat je schrijft over het foto-oog, maar dat mag je wat mij betreft ook uitleggen aan de vrouwen die destijds net zolang hebben zitten zeuren dat ik - om van het gezeur af te zijn - foto's ging plaatsen.....

Waarom gaf je daar aan toe Arjan?In feite wist je toen toch al dat die vrouwen niet bij jou pastten?

Kijk,als iemand tegen mij zegt:ik wil een foto zien!......dan kan hij gelijk de boom in Knipoog smiley
Als iemand enorm graag het gezciht wil zien van degene met wie zij/hij chat dan heb ik er geen problemen mee.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 20:37
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
MIEKE364 schreef:
Volgens mij hebben jullie beiden gelijk.
Ik ben het met Leanne eens dat het in eerste instantie geestelijk en naar de ziel zal 'klikken', een woord dat de lading geenszins dekt.
Als er wederzijdse belangstelling is en het gevoel is goed, je hebt een aantal gedeelde interesses, voelt/denkt over een aantal zaken van belang ongeveer hetzelfde en als je bewondering en vriendschap en later gevoelens van liefde deelt dan is het uiterlijk niet meer belangrijk.
Ik denk dat het geheel dan gewoon klopt. Iemand die jou zo weet te boeien en als dat wederkerig is, klopt het uiterlijk ook.
Het oog van de vrouw, chat, is minstens zo belangrijk, hoor!

Even een reactie in het algemeen:
Het gaat er niet om wat voor jou werkt of voor mijn buurman/buurvrouw maar voor mij........wat daar de reden voor is is ook niet belangrijk,ieder voor zich.Ik toon foto's liever privé.

En Mar,jij maakt een hele rake opmerking met "het muurtje",knap!(meen ik)Maar gelukkig is mijn muurtje weg.Je kunt heel open zijn in het letterlijk tonen van jezelf maar ook in je woorden,jij kunt ze loos vinden maar je kent mij niet.

Toevoeging:ik vind het tonen van foto's NIET oppervlakkig,het is mijn bedoeling niet mensen te kwetsen met mijn woorden,ik wilde alleen verklaren waarom ik geen foto toon,ik krijg die vraag nl. erg vaak.


Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 11 april 2010, 20:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:37
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat antwoord verwarrend. Wat wil je dan laten zien?

Ik ga écht voor de binnenkant en verwacht dat van een man ook(mijn meeste contacten zijn met mannen zonder profielfoto),of de lichamelijke klik er is is van later belang(en wel degelijk van belang).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:28
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CHATULIEM619 schreef:
Als je zo trots bent op jezelf, waarom durf je dan geen foto te laten zien van jezelf. Bang voor het oog van de man????

Het niet tonen van een foto laat óók zien wie ik ben en hoe ik denk.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:04
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARJAN007 schreef:
Sja... hoe zou ik me gekleed hebben als ik een vrouw was?

Ik denk toch dat ik dan over het algemeen niet met een diepe décolleté en/of (zeer) korte kleding rond zou lopen. Want ik zou gewaardeerd willen worden om de persoon die ik ben en om mijn karakter en om de inbreng die ik heb. Het leek mij dan echt niet nodig om - middels een diepe décolleté en/of zeer korte kleding - de wereld de boodschap te geven: "iedereen MOET weten dat IK mooi ben!"

Ach Arjan,kleding is zo betrekkelijk,weet je wat mijn mooiste "kleren" zijn?
Mijn trotse houding(niet te verwarren met arrogant!)want ik ben trots op wie ik ben,straal!!!!
Mijn open blik,naar anderen......
En niet te vergeten.......mijn glimlach,zo toon ik,veelal onbewust,mijn vrolijke aard en optimisme,ik hou van het leven!
Zó laat je zien wat je te geven hebt!En ik hoop dat mensen dat eerder zien dan mijn leuke verpakking of wat er in zit.

Van mij mag die verpakking trouwens best een tikkie uitdagend zijn,zolang het niet ordinair wordt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 15:07
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
IMRE695 schreef:
Ik vraag me wel eens af: als alle chatters real-life om een grote ronde tafel zouden zitten, zouden ze dan nog net zo reageren op elkaar als nu vaak in de chatroom? Smiley die vol vragen zit

Ik moet zeggen,de groep die in Groningen ging stappen,dat klikte goed,er is geen onvertogen woord gevallen en die mensen zijn me nog steeds dierbaar.

Ik merk aan mezelf dat ik bepaalde onderwerpen in de box ontwijk omdat mijn mening vaak afwijkt en soms is zwijgen goud Knipoog smiley

Rell,ik vind het heel jammer dat ik afgelopen week niet mee kon praten over je open onderwerp(je weet vast wel wat ik bedoel),ik was druk,misschien nog een dunnetjes over doen?Ik vind het nl. top dat je er zo open over was!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 14:56
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
het IS al een gezellige en leuke groep willie; dus welcome!!

Het is nog heel onzeker of ik kan komen maar als ik kom dan geef ik wel even een gil,ik kom van verre(schijnt lekker te zijn haha) dus langs vele plaatsen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 april 2010, 13:40
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
THOMAS968 schreef:
Leanne,

We mogen ons op CM wel eens flink wat drukker maken over de negatieve kanten van de Christelijke opvoeding en cultuur. Onderdrukking van mensen en vrouwen in het bijzonder komt veel voor en ik merk dat ook in gesprekken. Een gezonde en eerlijke kijk op liefde en sexualiteit zou al veel helpen. Verkrachting gaat niet over sex, maar over macht en geweld. Maar al te vaak toegedekt door behoudende kerkelijke instanties of onwerkbare moraal.

Thomas, die soms anticlericaal is.

Ik denk dat hier seks vaak verkeerd begrepen wordt door verkeerde voorlichting.Klik een willekeurige christelijke site aan over seksualiteit en je krijgt zulke dingen voorgeschoteld
http://www.dlinde.nl/Verschil.htm
Ik vind het schokkend dat mensen nog steeds zo denken!Dit is niet bijbels en bovendien biologisch gezien klinkklare nonsens!

Ik hoor regelmatig mensen praten over "de verplichte samensmelting tijdens het huwelijk"........tja,zo zorg je bij voorbaat al voor een enorm schuldgevoel over iets dat enorm verrijkend voor een relatie kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 april 2010, 09:11
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
THOMAS968 schreef:
Wilma,

Als vrouw vraag je er helemaal niet om als je je op een bepaalde manier kleedt en de man die dit als vrijbrief gebruikt is een zwak iemand die dit hanteert om volstrekt fout gedrag goed te praten. En vrouwen die dit in hun reactie nog verdedigen ook zitten er helemaal naast. Ik vind dit een discussie uit een tijd die voorbij zou moeten zijn. Uiteraard worden er meer vrouwen door mannen verkracht dan andersom, dat is een bouwtechnisch gegeven zoals Sola ook al aangaf. Het is allemaal zo helder en voor de hand liggend dat ik dit een rare en wat achterhaalde discussie vindt. Het respect dat je noemt vind ik zo vanzelfsprekend dat ik geloof dat je me niet helemaal begrepen hebt als ik stel dat hersens en hormonen er beide zijn. Een man is echt geen potentiele aanrander omdat hij man is, dat feminagetuigengedoe is gelukkig achterhaald. Zo helder?

Thomas, die dit vanzelfsprekend vindt eigenlijk.

Jij en ik kunnen dit vanzelfsprekend vinden maar het feit is wel dat velen hier op cm door hun achtergrond/opvoeding een heel andere zienswijze hebben en soms is verdediging dan nodig om veroordeling(helaas)te voorkomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Ik heb helemaal niks om over te zeuren vandaag! Lachende smiley


Je leert het nog wel!!!!

Ik mag niet klagen,ik mag de hele middag op een zonnig grasveld kijken naar mijn zonnetjes die meedoen aan een voetbaltoernooi(mini-Leanne doet ook mee,mijn kanjer(tje) Coole smiley met zonnebril Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:08
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
MARIO216 schreef:
Dierenbeul Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Boze smiley Carien is geen dierenbeul!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:07
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
RELLOK036 schreef:
Omdat ik lekker ben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt (ik woon verweg van je)


Ik ken u al meneer Rell,gij zijt dat Limburgertje dat in Groningen dat nonnetje lastig viel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik was dat blonde (nep)friezinnetje die tot ieders verbazing GEEN mannen lastigviel Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 16:03
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
HANNAH810 schreef:
een emmertje water en een harde borstel, maris, dat is ook nog eens buik/arm/rugspier-vriendelijk!
je komt er helemaal van in vorm, alleen je kniebeschermers niet vergeten!!! Clown smiley

Daar hebben de friezen(who else???)iets op gevonden,het heet........een steel! Nu hoeven die westerse vrouwtjes niet meer te bukken Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 ... 100 Volgende
Pagina 93 van 100