ChristianMatch
 


Forum

verbeter punten op cm
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:19
 
De afgelopen dagen is er veel heel veel zeer heel veel loos geweest.
Nu is mijn vraag hoe kunnen wij als leden die sfeer weer oplossen zonder elkaar de koppen in elkaar te slaan of te wijzen van: maar hij zei....
gewoon kappen er mee maar hoe lossen we dit op?
Misschien hebben julie tips
Ik zou het niet weten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:23
 
tip 1: als 2 mensen iets tegen elkaar hebben, laat het ze prive uitvechten.
en wie er niets mee te maken heeft, houd zich er buiten.

tip 2. slinger geen verwijten naar elkaars hoofd op de chat/forum,
doe dit prive.



Is dit iets?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DENNISS669





Berichten: 106

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:40
 
Wees standvastig en wankel niet! Klinkt in eerste instantie als het recept om elkaar te blijven bekvechten, maar in realiteit staan nooit twee verschillende meningen op hetzelfde fundament. Word je dus aangevallen? Bekijk eerst je eigen fundament. Is dit rotsvast en bijbels? Dan wees standvastig en wankel niet. Grote kans dat een van beiden op een losse ondergrond staat! Sta jij op de vaste ondergrond? Help die ander aan zijn fundament te bouwen, probeer niet zozeer hem van het voetstuk te stoten. Is toch niet nodig voor mensen die op drijfzand staan! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:49
 
nah ik bedoel hoe voorkom je probleem hier op de chat en forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:56
 
RELLOK036 schreef:
nah ik bedoel hoe voorkom je probleem hier op de chat en forum


echt problemen kan je niet voorkomen.
ik heb me nu voorgenomen om me niet meer te mengen als 2 mensen elkaar in de haren vliegen.
ik denk dat als zoiets gebeurt die personen het prive maar moeten uitvechten en niet meer in het openbaar.


het is soms beter te zwijgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JEANFRITS816





Berichten: 66

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 19:57
 
mijn complimenten mariska, dat scheelt bijna 100 procent van de problemen. waar ik bijzonder kwaad van werd is dat ze met zijn allen tegen mij gingen. ik heb ook zat fouten gemaakt,geef ik gelijk toe.

een andere tip die ik wil geven is dat het normaal is geworden om alles heel scherp(met een grote wijde "bek") te zeggen ipv gewoon netjes en er moeten ook postieve dingen erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELTJE813





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 20:33
 
Mensen lees punt 1 van Mariska,dat lijkt mij de beste oplossing.

vaak wordt men hier verkeerd opgevat,en jan en alleman bemoeid zich er mee,en dan heb je het ............ in de glazen.

En Rell, zet ook nog even boven je poll dat ze er niet over moeten discuseren. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GLENNY451





Berichten: 27

BerichtGeplaatst: donderdag 4 maart 2010, 21:39
 
Wie niet kan vergeven, blijft altijd slachtoffer! Opnieuw beginnen en Zijn Woord in gedachten houden. Wat zou jezus doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 10:03
 
iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag dat is sowieso. En dan kijk ik ook zeker naar me eigen. Ik heb zeker schuld in bepaalde zaken. Maar genoeg daarover. We moeten met zijn alle er weer een leuke aantrekkelijke site van maken en op elkaars gedrag letten. Dus kan het wel wat de een zegt of de ander en spreek de ander erop aan.

Maar eum een filmpje een korte van 4 seconde op je foto gallerij zou bv ook leuk zijn. Ik weet niet of dat mogelijk is.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 10:21
 
Misschien eerst bidden, voordat je uit boosheid of uit onbegrip ergens op wilt reageren. Even afkoelen en er goed over nadenken. Ook bedenken of de kool het sop waard is. Ook relativeren. Er zijn belangrijker zaken dan een forum of een chat op CM. Of gewoon tot 10 tellen i.p.v. gelijk bons er bovenop springen. Ons eigen hart onderzoeken. Niet zo maar iets roepen, maar onderbouwen met (bijbelse) argumenten. Je proberen in te leven in de pijn van de ander. Leren omgaan met dogmatische en kerkelijke verschillen. De ander toch als een broerder of zuster in Christus leren zien. Niet jezelf of je eigen eer zoeken, maar de ander zoeken en proberen te begrijpen en de eer van God centraal stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 10:27
 
MARISKA601 schreef:
tip 1: als 2 mensen iets tegen elkaar hebben, laat het ze prive uitvechten.
en wie er niets mee te maken heeft, houd zich er buiten.

tip 2. slinger geen verwijten naar elkaars hoofd op de chat/forum,
doe dit prive.
Is dit iets?

Zelf denk ik dat hier de problemen niet liggen. Er is een heel groot wantrouwen onderling ontstaan. Uitspraken van de een worden per definitie als vijandig beschouwd, ongeacht of ze zo bedoeld zijn. En groepjesvorming versterkt deze houding alleen maar. Je hoort erbij of je ligt eruit. Op dit moment zie ik daar geen oplossing voor, omdat sommigen de neiging hebben mensen in hun "kamp" te krijgen, terwijl ze zelf niet door hebben wat voor ongezonde gevolgen dat hebben voor de sfeer onderling.
Het gaat in veel gevallen niet om wat je zegt, maar of je er bij hoort. En dat is m.i. een heel ongezonde ontwikkeling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 11:03
 
CHATULIEM619 schreef:
Het gaat in veel gevallen niet om wat je zegt, maar of je er bij hoort. En dat is m.i. een heel ongezonde ontwikkeling.

Misschien moet dit gewoon even slijten, net zoals de tijd de wonden heelt of gebeurtenissen in een ander perspectief plaatst.

Groepsvorming is aan de orde van de dag, overal waar mensen bij elkaar komen. Op zich is dat niet zo erg, zolang men niet bewust mensen buiten gaat sluiten.
Overigens heb ik in de chatbox momenteel niet het idee dat er iemand uitligt. Voorzover ik kan zien gaat men goed met elkaar om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 11:42
 
ARJAN007 schreef:
Misschien moet dit gewoon even slijten, net zoals de tijd de wonden heelt of gebeurtenissen in een ander perspectief plaatst.

Groepsvorming is aan de orde van de dag, overal waar mensen bij elkaar komen. Op zich is dat niet zo erg, zolang men niet bewust mensen buiten gaat sluiten.
Overigens heb ik in de chatbox momenteel niet het idee dat er iemand uitligt. Voorzover ik kan zien gaat men goed met elkaar om.
Groepsvorming is aan idd aan de orde van de dag, maar zodra sociale druk en controle belangrijker worden dan je eigen mening en gedachten zijn we verkeerd bezig.. Dan voelt men zich niet meer vrij om te doen en te laten wat men eigenlijk wil. Vriendschap heeft zijn prijs, en velen betalen die prijs om vooral maar in de groep mee te kunnen doen. Niet de mening telt, maar de loyaliteit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 12:33
 
Ergens snap ik het hele verhaal groepjes vorming niet...
Want ik zie nergens groepjes vorming of wat dan ook maar...
En al helemaal niet dat mensen bij een bepaald kamp willen horen of dat er bij worden gehaald...
Beetje jammer dat dit dan wel gezien wordt.
Overal waar mensen zijn zul je hebben dat sommige mensen je wel liggen en anderen niet, en er zullen altijd mensen zijn die je in meer of mindere mate liggen.
Dan is er niet sprake van groepsvorming... Dan zijn het gewoon mensen die elkaar liggen...
En net als wat Arjan ookal aangaf, ik zie dat kliekjes vormen niet zo gebeuren....
En wat mezelf betreft ik hoor niet bij een kliekje, ik ben geen kliekje en ik ben gewoon mezelf.... Niet altijd handig in men uitspraken en ook niet altijd even netjes, maar doe dat omdat ik ik ben...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 14:07
 
ROBBEDOES873 schreef:
Ergens snap ik het hele verhaal groepjes vorming niet...
Want ik zie nergens groepjes vorming of wat dan ook maar...
En al helemaal niet dat mensen bij een bepaald kamp willen horen of dat er bij worden gehaald...

Er is in de chatbox echt wel sprake van een (of twee?) groepje(s).
Alleen vindt kampvorming gelukkig níet plaats, maar ja... kampvorming is heel wat anders dan groepsvorming.


Laatst aangepast door
ARJAN007
op vrijdag 5 maart 2010, 14:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELLY361





Berichten: 76

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 15:50
 
ARJAN007 schreef:
Er is in de chatbox echt wel sprake van een (of twee?) groepje(s).
Alleen vindt kampvorming gelukkig níet plaats, maar ja... kampvorming is heel wat anders dan groepsvorming.


kampvorming,,sorry weet nie wat het is,,,
enne ja overal waar je bent ,,iedereen is een eigen persoonlijkheid,heeft een eigen mening,dus als iedereen wederom dingen respect van elkaar is er weinig aan de hand,,
iedereen moet zichzelf kunnen zijn ,je hoeft het nie overal mee eens te zijn en dat mag je ook gerust zeggen maar goed je moet ook sorry kunnen zeggen is nie alleen hier op cm zo maar ook in het dagelijkse computerloze leven hoop dat iedereen begrijp wat ik hiermee bedoel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 16:41
 
ARJAN007 schreef:
Er is in de chatbox echt wel sprake van een (of twee?) groepje(s).
Alleen vindt kampvorming gelukkig níet plaats, maar ja... kampvorming is heel wat anders dan groepsvorming.

Je trekt idd meer naar de 1 dan naar de ander, maar denk niet dat je dat bewust doet... Dat gebeurt toch ook in het dagelijks leven?
En niet alleen in een chat?
Het is in mijn ogen niet zo dat mensen bewust buitenspel gezet worden lijkt mij,
Maar ik lees dan ook meestal maar half mee Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 17:02
 
ROBBEDOES873 schreef:
Je trekt idd meer naar de 1 dan naar de ander, maar denk niet dat je dat bewust doet... Dat gebeurt toch ook in het dagelijks leven?
En niet alleen in een chat?
Het is in mijn ogen niet zo dat mensen bewust buitenspel gezet worden lijkt mij,
Maar ik lees dan ook meestal maar half mee Verlegen lachende smiley

Er staat ook nergens dat die groepjes bewust gevormd worden, maar ze zijn er weldegelijk.
Ook wel logisch, mensen die hier al jaren zitten weten meer over elkaar dan iemand die net komt kijken, sommigen hebben elkaar meerdere malen ontmoet. Ik kan me ook best voostellen dat je dan een beetje het gevoel hebt erbuiten te staan als je net de chatroom binnenkomt.

Maar zo zijn er ook meerdere groepjes te zien, groepjes uit een bepaald deel van het land, groepjes die elkaar van een andere site al kennen, groepjes van mensen die hetzelfde meegemaakt hebben.
Op zich niets mis mee hoor, zolang je inderdaad maar wel allemaal voor jezelf blijft denken en verantwoording over je eigen uitspraken blijft houden en niet meegaat in de "groepsgedachte".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 18:57
 
Gewoon groepsdynamica. Mensen die het met elkaar eens zijn of die 1 persoon erg gezellig vinden, trekken naar elkaar toe.

Een persoon die zich echter wat tegendraads uitlaat, tegen de heersende opinie in, die voelt zich dan al snel wat buitengesloten.

Tja, dat gebeurt in iedere groep zo....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 19:40
 
RELLOK036 schreef:
De afgelopen dagen is er veel heel veel zeer heel veel loos geweest.
Nu is mijn vraag hoe kunnen wij als leden die sfeer weer oplossen zonder elkaar de koppen in elkaar te slaan of te wijzen van: maar hij zei....
gewoon kappen er mee maar hoe lossen we dit op?
Misschien hebben julie tips
Ik zou het niet weten

Ik heb een tip.... verbeter de wereld.... maar laten we bij ons zelf beginnen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
CARIEN982
op vrijdag 5 maart 2010, 19:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 21:23
 
ARJAN007 schreef:
Er is in de chatbox echt wel sprake van een (of twee?) groepje(s).
Alleen vindt kampvorming gelukkig níet plaats, maar ja... kampvorming is heel wat anders dan groepsvorming.

Groepjes zijn er, ja! Maar zeker geen kampen! Inderdaad een wereld van verschil. Groepjes mogen er zijn, kampen lijken me beter van niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 22:04
 
CHATULIEM619 schreef:
Zelf denk ik dat hier de problemen niet liggen. Er is een heel groot wantrouwen onderling ontstaan. Uitspraken van de een worden per definitie als vijandig beschouwd, ongeacht of ze zo bedoeld zijn. is dit zelfreflectie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt En groepjesvorming versterkt deze houding alleen maar. Je hoort erbij of je ligt eruit. Op dit moment zie ik daar geen oplossing voor, omdat sommigen de neiging hebben mensen in hun "kamp" te krijgen, terwijl ze zelf niet door hebben wat voor ongezonde gevolgen dat hebben voor de sfeer onderling.
Het gaat in veel gevallen niet om wat je zegt, maar of je er bij hoort. En dat is m.i. een heel ongezonde ontwikkeling.

ik geloof niet dat er echt verschillende kampen zijn op cm maar uiteraard heb je mensen die je wel en niet liggen
volgens mij is dat overal zo waar veel mensen bij elkaar zijn
ik ben het ook niet altijd met iedereen eens uiteraard, en dat zeg ik dan ook en ook niet altijd even tactisch
maar dat wil niet zeggen dat ik bij een 'kamp' hoor of tegen een bepaalde 'groep' ben
ik ben mezelf en blijf dat ook, ook al zal niet iedereen dat altijd kunnen waarderen
ik probeer altijd met humor te reageren ook al probeert een ander mij te kwetsen en die humor vind niet iedereen leuk
dat mag , ik vind ook niet alle humor leuk Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELTJE813





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 02:10
 
RENSKE067 schreef:
ik geloof niet dat er echt verschillende kampen zijn op cm maar uiteraard heb je mensen die je wel en niet liggen
volgens mij is dat overal zo waar veel mensen bij elkaar zijn
ik ben het ook niet altijd met iedereen eens uiteraard, en dat zeg ik dan ook en ook niet altijd even tactisch
maar dat wil niet zeggen dat ik bij een 'kamp' hoor of tegen een bepaalde 'groep' ben
ik ben mezelf en blijf dat ook, ook al zal niet iedereen dat altijd kunnen waarderen
ik probeer altijd met humor te reageren ook al probeert een ander mij te kwetsen en die humor vind niet iedereen leuk
dat mag , ik vind ook niet alle humor leuk Clown smiley

-------------------------------------------------------------------------------------

soms heb je wel es van die opmerkingen ja, waarvan ik denk, hoe moet ik dat zien/opvatten?
maja, iedere gek zijn gebrek luid het gezegde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 05:55
 
ROELTJE813 schreef:
-------------------------------------------------------------------------------------

soms heb je wel es van die opmerkingen ja, waarvan ik denk, hoe moet ik dat zien/opvatten?
maja, iedere gek zijn gebrek luid het gezegde.

Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen.
Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELTJE813





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 13:35
 
IMRE695 schreef:
Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen.
Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien.

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Imre, ik heb al veel vaker gezegd, sommige mensen proberen wat op te lossen,alleen ik zie dat het oplossen meestal van 1 kant moet komen. En als het dan eens redelijk recht is, wordt er soms nog ff weer een steek onderwater gegeven. En daar baal ik zo van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:40
 
IMRE695 schreef:
Dat is zeker zo. Iedereen heeft z'n eigen referentiekader. En toch worden er ook bewust dingen gezegd, die een ander pijn kunnen doen.
Zelf was ik gisteravond in de chatroom. Op zich vond ik het erg gezellig, maar door 1 iemand werd ik meteen aangesproken op mijn politieke stellingname. Er vielen woorden als 'onbetrouwbaar' en 'bidden om bevrijding'. Ik zal geen naam noemen, maar ik vond het bepaald respectloos! Weinig verheffend. Het was in mijn beleving bedoeld om te provoceren. Misschien met een knipoog, maar die knipoog heb ik niet gezien.




Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier.
Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt.
Niet door een smiley, maar door een volledige zin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:48
 
PIETER649 schreef:
Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier.
Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt.
Niet door een smiley, maar door een volledige zin.

Dat is wel zo, maar er zijn 3 bemerkingen gemaakt, waarvan 1 met uitleg. Ik was 'nieuw' in de chatroom en het is voor mij dan nog even uitvinden hoe de verhoudingen liggen en wie wat zegt en hoe het wordt bedoelt. Want daartussen kan nog een verschil in beleving zitten.
Ik wil best aannemen dat het grappig bedoeld is. Maar ik vind (maar dat is persoonlijk) de chatroom ook geen ruimte voor een politiek debat.
Ik weet toch wel hoe de kaarten op politiek gebied hier liggen.
Verder 'no hard feelings'. Het kwam alleen vreemd over op mij.


Laatst aangepast door
IMRE695
op zaterdag 6 maart 2010, 17:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:53
 
PIETER649 schreef:
Ik was erbij, weet wat je bedoeld en snap niet dat jij er nu zo over schrijft hier.
Degene die de opmerking maakte, heeft wel degelijk direct zijn knipoog kenbaar gemaakt.
Niet door een smiley, maar door een volledige zin.

Trouwens, ik moest er wel expliciet om vragen of het een grapje was of niet. Pas toen ik het vroeg, werd het als 'grapje' verkocht. Zal wel typische CM-humor zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:00
 
IMRE695 schreef:
Trouwens, ik moest er wel expliciet om vragen of het een grapje was of niet. Pas toen ik het vroeg, werd het als 'grapje' verkocht. Zal wel typische CM-humor zijn....

Was het druage humor Pieter? Smiley die vol vragen zit

Hou ik wel van heur. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 18:02
 
CARIEN982 schreef:
Was het druage humor Pieter? Smiley die vol vragen zit

Hou ik wel van heur. Clown smiley


Ik vond het een vrij strakke opmerking, maar ik heb m niet gesteld, ik las rustig mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 10 Volgende
Pagina 1 van 10