ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 12:32
BerichtOnderwerp: rells hoekie
 
Rell...........waarom is wat je van ver haalt lekkerder ?Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 12:23
BerichtOnderwerp: Stilte
 
ANITA324 schreef:
Stilte

Ja wees stil
Stil tot God
Zodat die Stilte
Tot innerlijke rust
Terug mag vinden
Van hart

Tot die Stilte
Mogen we genieten
Ja van de natuur
De vogels de dieren
Kleuren en geuren
Stilte ozo kostbaar

Verlies dat niet
Uit het oog
Kijk om je heen
Niet alleen rechtdoor
Zie de Stilte
En luister

Stilte

Lieve Anita

Ik hoop dat je die innerlijke rust weer gevonden hebt......

Gr.Leanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 12:00
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
Als kabouters stemrecht hebben zullen ze KPN (Kabouter Partij Nederland) stemmen.
Roel van Duyn stond ooit aan het hoofd hier van.

Mocht de KPN geen recht krijgen om plaats te nemen in Den Haag,
zullen ze vast groen links stemmen.
Ook kabouters willen een schoner milieu.
Weg met gemotoriseerde voertuigen uit natuurgebieden.
Betere wandel en fietspaden door de natuurgebieden.
Stilte plekken waar de kabouters ongestoord kunnen wonen.

En dan is het net echte politiek want ze kiezen natuurlijk voor "eikels"............ Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 18:36
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
ARIENNEZ498 schreef:
NEE blijft NEE...hoe dan ook.

Amen!

Ik wil nog even toevoegen dat mijn reacties gebaseerd zijn op Cross zijn reactie/discussie op de chat(flirten) en dat ik bij verkrachting in alle gevallen de dader verantwoordelijk acht.


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 5 april 2010, 18:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:54
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Ja, maar ook filosofen moeten eten. Op een lege maag kun je niet denken. Althans, ik niet, want dan denk ik voortdurend aan eten.

Oftewel: eerst het eten en dan de moraal. Clown smiley

Goed idee Imre,ik ga even een ritje richting de Kantonees maken! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:39
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CROSSROAD317 schreef:
He Leanne, de opmerking was algemeen, niet gericht op een persoon.

Wat me opvalt is dat er te snel, gewezen wordt naar mannen, en dat vrouwen vaak niet naar zichzelf willen kijken...... Vandaar ook het stukje uit de margriet van febr. 2010 Lachende smiley

Weet ik Cross maar ik weet ook dat vrouwen zich wel eens braver voordoen dan ze zijn,vandaar mijn reactie.
Met warmbloedigheid is niets mis,wat je er mee doet en hoe bewust je je er van bent is wel belangrijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 15:57
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
[quote=LEANNE226]

Ik wil er nog dit bij zeggen:
Voor mij staat het kijkgedrag volledig los van de liefde,naar mijn mening moet eerst je hart geraakt worden en dat heeft niets(of weinig)te maken met uiterlijk........
Daarom moet je erg uitkijken met het kijken naar het andere geslacht vanwege leuke uiterlijke kenmerken(om het netjes te zeggen)
Daar hebben wij als eens een discussie over gehad,het verschil tussen vlinders en kriebelsKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 15:41
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
[quote=CROSSROAD317]

Oei Cross,ik weet wie die opmerking maakte Verlegen lachende smiley

Zo kijk ik niet bewust naar mannen,ik betrap me er zelf wel eens op dat ik zo kijk.
Vrouwen (en nu praat ik voor mezelf,hand in eigen boezem)zijn dus zeker niet altijd onschuldig!En daarom plaatste ik die opmerking,we hoeven ons niet braver voor te doen dan we zijn,eerlijkheid boven alles.
Toen ik nog een partner had keek ik nooit,maar dan ook echt nooit naar mannen.

Als ik bewust kijk dan kijk ik naar de ogen.......en de glimlach....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 4 april 2010, 14:12
BerichtOnderwerp: Situatie in Zuid-afrika
 
http://www.nu.nl/buitenland/2218923/afrikaner-leider-terreblanche-vermoord.html

Ik hoop dat Zuma de kracht en de macht heeft om zijn hele volk in goede banen te blijven begeleiden maar ik heb eigenlijk weinig hoop dat de "rust" blijft.......angst in mijn hart(gebed in mijn hoofd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 20:38
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LIESBETH326 schreef:
Is dit jouw manier om je uit te nodigen voor een diner en dan een aardigheidje mee te brengen? Clown smiley

Lijkt me meer een smoes om zelf de hele fles leeg te drinken.....
En weet je........dat zou ik ook doenKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Jezus kruisiging
 
LIESBETH326 schreef:
Bij ons ook hoor Leanne. Maar het is de vraag of dat dus weergeeft wat er mee bedoeld wordt...

Ik blijf er over piekeren maar ik kom er niet uit........ik ga het zeker navragen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 20:08
BerichtOnderwerp: Jezus kruisiging
 
LIESBETH326 schreef:


Ik heb er wel een verklaring voor gevonden... Lange tijd ging ik ervan uit dat er sprake was een chronologische volgorde. Maar volgens mij is dat niet juist (het is ook in strijd met mijn bovenstaande gedachte...).
Ik denk dat het gaat om een steeds diepergaande trap in Zijn vernedering. Het nedergedaald zijn tot in de hel is werkelijk het allerdiepste!
Daarna volgt weer de opklimming... opstanding, hemelvaart, zitten aan Gods rechterhand.

Ik kan het het ook nog op een andere manier lezen, namelijk: nedergedaald tot in het dodenrijk. Dat is de letterlijke Nederlandse vertaling vanuit het Latijn. En dan is het wel juist: gestorven, begraven, nedergedaald ter helle.

De laatste 'lezing' lijkt me het meest waarschijnlijk. De eerste verklaring die ik gaf is misschien wat vergezocht, maar ik vind het wel een boeiende gedachtegang.

In onze kerk wordt de oude Protestantse versie nog gebruikt,inderdaad met het "ter helle"

Ik geloof in God de Vader, de Almachtige, Schepper des hemels en der aarde.
En in Jezus Christus, Zijn eniggeboren Zoon, onze Heere;
die ontvangen is van de Heilige Geest, geboren uit de maagd Maria;
Die geleden heeft onder Pontius Pilatus, is gekruisigd, gestorven en begraven,
nedergedaald ter helle; ten derde dage wederom opgestaan van de doden;
opgevaren ten hemel, zittende ter rechterhand Gods, des almachtigen Vaders;
vanwaar Hij komen zal om te oordelen de levenden en de doden.
Ik geloof in de Heilige Geest.
Ik geloof één heilige, algemene, christelijke kerk, de gemeenschap der heiligen;
vergeving der zonden;
wederopstanding des vlezes;
en een eeuwig leven.
Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 17:24
BerichtOnderwerp: liefde is
 
SUSANNAH475 schreef:
Dacht je dat ik dat ermee bedoelde Leanne ? Dan denk ik dat je me verkeerd hebt begrepen...
Ik wilde er mee zeggen dat het soms nog best een zoektocht is om die persoon te vinden die bij je past... en dat dingen soms anders gaan en je daar weer je weg in vindt, jazeker, maar dan valt dat nog niet allemaal mee ... leven kan pijn doen soms en ja, dan ga je weer door...
Soms denk ik wel eens ... een vriendschap voor het leven kan ook zo mooi zijn en kan ook zo bijzonder zijn... liefde is natuurlijk mooi, maar het kan ook zo teleurstellen.
Niettemin geef ik de moed niet op Knipoog smiley ... en wat er ook gebeurt, hoef het niet alleen te doen want God gaat met me mee.

Was niet persoonlijk bedoeld Knipoog smiley
Op het moment dat ik het typte kwam dit lied voorbij op de radio
http://www.youtube.com/watch?v=EVpTrSQ_CLU&translated=1
Tis een oudje maar nog steeds lekker........
(heren,niet op het jurkje letten!Knipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 13:04
BerichtOnderwerp: liefde is
 
SUSANNAH475 schreef:
Je kunt zeggen dat liefde een gave van boven is. Ik geloof dat ook in vriendschappen ... maar hoe moet je dat eigenlijk zien in de liefde tussen man en vrouw ?
Ik geloof zeker dat God mensen bij elkaar brengt, maar er is ook nog altijd de keuze van de mens en volgens mij is die keuze vaak groter dan (wij) mensen soms denken.
Is het niet eerder dat de liefde tussen man en vrouw een gave van Boven kan zijn, want wat als je in je leven ervaart dat het je niet gegeven wordt ? Of als je denkt dat God iemand op je pad brengt en deze vervolgens weer los moet laten ?
Ik denk wel dat er heel wat veranderd is, sinds Adam en Eva.
Anders zaten we toch ook niet op C.M., of wel dan ?
C.M. is een mooi hulpmiddel, maar God is het die uiteindelijk je een partner geeft of niet ... misschien niet op het moment en dat kan voor veel mensen pijn doen... straks is het beter, is er geen pijn meer ... en voelen we Zijn liefde en mogen we de Liefde in zijn volheid kennen ... God zelf !!


Je kunt er voor kiezen te blijven verlangen met alle pijn die daar bij hoort maar je kunt ook kiezen voor het koesteren van alle liefde die je ooit wél ontvangen hebt,daar kom je een heel eind mee ,liefde vergaat nl. nooitKnipoog smiley
Jammer genoeg zijn veel mensen alleen op cm vanwege een verwachting(dan kom je bedrogen uit) en niet vanwege een combi van verlangen en hoop,geef het uit handen.......

Gr.Leanne(rasoptimist)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 12:54
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Voor iedereen die hem wil of nodig heeft een dikke "lekker-in-je-vel" knuffel!!!(ik heb wat over Knipoog smiley )

Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 april 2010, 12:51
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
de zon schijnt Clown smiley

Hier ook! Lachende smiley
Mooie voetbalwedstrijd gezien en met de winst naar huis vertrokken,opgefrist en doorgewaaid(en een tikkie schor Clown smiley Verlegen lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 17:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ANITA324 schreef:
Gisteren heb ik een mooie fiets gekocht was zo bij marktplaats te vinden.
Kwam voor een andere fiets en toen ik daar was zag ik nog een mooiere fiets en heb ik die maar gekocht voor nog minder geld ook.
Heeft de fietsenmaker ook nog een nieuwe stevige stander opgezet en even mijn koplampen gemaakt die deed het niet.
Voor vandaag heb ik een fietstassen op de kop getikt een groene nog wel voor 5 euro is dat niet duur ziet er ook nog netjes uit ook.
En vandaag nog 2 sleutels erbij gemaakt mocht ik mijn ene sleutel kwijt raken heb ik reserve achter de hand. Lachende smiley
Het ziet nog nieuw uit en heb een tochtje met mijn fiets gemaakt de fiets fietst lekker zeg mijn dag kan niet meer stuk voor zo`n goede vrijdag.

Hoe was jullie dagje?
Hebben jullie verder nog plannen voor dit weekend?

Met vriendelijke groet,

Anita

Dat heb je mooi voor elkaar Anita! Lekker met de fiets er op uit gaan heKnipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 16:30
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
MARISKA601 schreef:
wat vinden jullie van het idee om de eigen bijdrage zorgkosten te verhogen en bij het bezoek aan de huisarts 5 euro op tafel te leggen?


dit levert de schatkist aardig wat geld op.


ik zelf vind het een slecht idee om de eigenbijdrage drastisch te verhogen.
het is voor mensen die van een laag inkomen moeten rondkomen, onmogelijk om nog meer eigenbijdrage te betalen.
ik ben meer voor het idee dat mensen premie betalen naar draagkracht.

ik ben toe aan een nieuwe bril/lenzen.. dat betaal ik van mijn vakantiegeld, daar niet alles vergoed word door de zorgverzekeraar.
waarvoor betaal ik premie?

ik draag geen bril/lenzen voor luxe.

Tja.....ik ben nooit ziek,kom zelden bij de huisarts,1x per jaar 3 minuten naar de tandarts,ik heb geen bril,geen medicijnen etc maar klagen doe ik niet want ik ben gelukkig gezond en we moeten toch samen de lasten opbrengen!

Ik ben voor vermindering van de hypotheekaftrek alhoewel ik zelf ook een hypotheek heb......

Nog een optie:afschaffing koningshuis(of zeg ik nu iets heeeeeel foutsKnipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 15:59
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
THOMAS968 schreef:


Bij de konijnen af he.

Thomas, die het konijn wel snapt maar hem rustig op eet met de Kerstdagen.

Cabernet dr bij? Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 april 2010, 12:21
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Ik heb gaas vervangen om het konijnenveld Lachende smiley (auw vingertjes)

Vanmorgen deden mijn lieve kleine meisjes nl. dingen met een wild exemplaar wat het daglicht eigenlijk niet kon verdragen Boze smiley Verlegen lachende smiley

Wie komt er met de kerst eten? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 17:47
BerichtOnderwerp: Voor jullie gelezen
 
IMRE695 schreef:
Space mission is going to start!

The Southern Baptist Outreach Group in samenwerking met NASA gaat een aantal jonge theologen opleiden tot evangelisten in de ruimte. Nu langjarige bemande ruimtevluchten steeds dichterbij komen, vond de SBOG het van eminent belang om mogelijk buitenaards leven ook te bereiken met het evangelie. De jonge theologen volgen een intensieve training bij NASA als astronaut. Daarnaast worden ze toegerust om het evangelie te verkondigen op andere planeten. De aanvankelijke scepsis bij the Southern Baptists sloeg om in een laaiend enthousiasme. Want als er buitenaards leven is, moet dat ook door God geschapen zijn.
‘We zien uit naar een interplanetaire uitwisseling over het geloof’, aldus John Wedgewood, leider van het project. ‘Het kan wel eens heel verrijkend zijn voor onze manier van geloven, om te leren hoe onze buitenaardse geloofsgenoten vorm en inhoud geven aan hun geloof.’
De eerste bemande ruimtevlucht buiten ons zonnestelsel staat gepland voor juni 2015.

Bron: The Christian Science Monitor. Zie ook: www.nasa.gov

Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 16:46
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
MARIJAN072 schreef:
Doe mij onze plaatselijke voetbalvereniging maar, al weet ik zo gauw de naam niet. Heerlijk toch, dat mensen - van jong tot oud - voor hun plezier voetballen en niet voor het grote geld. 'k Heb de club gisteren nog ondersteund, door een krentenbrood te kopen.

Jaaaa ik ook,ik ben erg grote fan van onze vereniging en ga elke zaterdag met een groep jongens van 12 en 13 jaar op stap.Dan sta ik langs de lijn allemaal motiverende dingen te roepen en wat zegt mijn zoon dan terug???

"Ik schaam me rot voor je!" Boze smiley


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
JONATHAN890 schreef:
gek Clown smiley .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen Clown smiley Clown smiley had toch Feijenoord geschreven..Smiley die vol vragen zit

heereveen twente en utrecht zijn ook heel leuke ploegen die met passie en inzet spelen...... ze zitten op de reserve-bank........ Clown smiley


een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen Kotsende smiley .... hahaha


Ajax???? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 22:02
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
CROSSROAD317 schreef:
Leuk dat je mij je conclusie meedeelt, alleen ik kan daar niets mee. Het is geschreven door een arts, niet door mij. Maar om alleen af te gaan op het stukje zoals alfa dat heeft gedaan, vind ik een verkeerd beeld geven. Tis natuurlijk maar net hoe je het wilt lezen..... Verraste, verbaasde smiley

Weet ik Cross,is ook geen aanval o.i.d. op jou Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:37
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
JONATHAN890 schreef:

Voor mij is t emotie, beleving Lachende smiley met blinkend witte tanden dus in Nederland is t Sc Heerenveen

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 17:31
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
Cross,ik heb zelden een artikel gelezen waarin nog meer cliches stonden.

De conclusie.......trek een kort truitje aan en je ouders gaan scheiden,je oma wordt weduwe,je moeder wordt ziek,je vader verdwijnt,je hebt onbeschermde seks,je neemt een abortus .......vervolgens kom je terecht bij je huisarts die zich nooit om je bekommerd heeft(!!!!!!) .....en die verteld je dat mannen er nou eenmaal niets aan kunnen doen dat ze hitsig worden van vrouwen........

Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 16:47
BerichtOnderwerp: 5 juni,Transplant-Erendag!
 
Een dag vol dankbaarheid – Stichting Transplantatie Nu! organiseert Transplant-Erendag

Om de twee jaar organiseert de Stichting transplantatie Nu! een Transplant-Erendag. De Transplant-Erendag is een bijzondere herdenkingsbijeenkomst, bedoeld voor getransplanteerden en nabestaanden van donoren.

Op zaterdag 5 juni 2010, van 12.00 tot 15.00 uur, organiseert Stichting Transplantatie Nu! De Transplant-Erendag voor de zevende keer. Het wordt weer een bijzondere herdenkingsbijeenkomst waarin donoren in dankbaarheid en respect worden herdacht. Vanwege het grote succes in 2008 en de prettige omgeving, zal de bijeenkomst wederom gehouden worden in de Grote Kerk te Naarden.


Kring van licht
Nabestaanden van donoren, getransplanteerden en genodigden zullen samenkomen om stil te staan bij dat moment waarop de één een dierbare verloor en de ander een nieuw leven tegemoet ging. Er worden diverse voordrachten gehouden door o.a. getransplanteerden en nabestaanden van donoren. Tevens zal een belangrijke Nederlander als spreker niet ontbreken. De dag wordt begeleid met zang en muziek en een kring van licht.

Aanmelden
Als u bij deze bijeenkomst aanwezig wilt zijn om samen dankbaarheid en blijdschap, maar ook verdriet te delen, meldt u zich dan vóór 10 mei per e-mail aan bij de STNu!: info@stnu.nl, of schriftelijk via: Postbus 2358, 1200 CJ Hilversum. Wees er snel bij, er kunnen 650 mensen deelnemen en vol is vol!


http://www.stnu.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 16:30
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Gefrustreerde smiley Boze smiley

Zo,dat lucht op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 16:11
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
JOLAN931 schreef:
hè hè, uitgewerkt.

Ik nog lang niet...... Huilende smiley, smiley in tranen

Wat doe ik hier dan eigenlijk?oeps.... Geschokte, onthutste smiley

Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (58)





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 12:15
BerichtOnderwerp: genade
 
GRACE585 schreef:
een hele goeie jonathan Engeltje smiley

Hier ben ik vanmorgen vroeg goed wakker mee geworden.
Nu even speciaal voor jou Grace Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=6rfkXbVcudc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 ... 100 Volgende
Pagina 94 van 100