ChristianMatch
 


Forum

Berichten van NINA455
ChristianMatch forum index » Berichten van NINA455
Auteur Bericht
NINA455 (66)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 20:01
BerichtOnderwerp: gedicht
 
Katja ik vind jou gedicht heel goed. Er is niks mis met jou gedicht, die is prima, laat mensen maar stomme opmerking geven, god kent jou noden, god weet dat je een man wilde. Uit ervaring met andere zusters die bij mij in de kerk was, hebben ze God verlaten om verder te zoeken naar een man. De relatie is niet lang geduurt, de man had haar gebruikt, uit andere relatie, zij is wel getrouwt, maar niet lang, maar 5jaar geduurt. Ik zal jou naam op mijn gebedlijst zetten, ik wil je dit laten weten, ik ben ook heel lang alleen, maar ik hou me bezig met mijn kleinkinderen en vriendinnen, en voel niet meer eemzaamheid.
Mannen zijn inderdad opzoek naar sex, zelf ook hier bij chr.mat.
Wees voorzichtig, nodig een man nooit naar jou huis komen, dat heb ik geleer van een man bij funky fish, deze man is heel open, hij vertelt me dat vrouwen zijn ook om mannen te grbruiken, daarom zijn sommige mannen zo. Ik raad je aan, heb heel veel geduld, God kent jou en weet wat je noden zijn. De aller beste.

God zal je zegenen
groetjes nina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NINA455 (66)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 8 september 2010, 19:27
BerichtOnderwerp: ROOS
 
Beste zusters,

Ik heb gelezen bij forum dat roos gebed nodig heeft. Ik zal zeker bidden voor roos, hoe meer zielen des te beter.

Nina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NINA455 (66)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 21:19
BerichtOnderwerp: Rondvaren 28-8-2010
 
Samen met ze alle een rondvaren in Den Bosch. Een ervaring schippergids vaart met ons mee en vertelt aan ons over verhalen van Den Bosch en kunnen we genieten van historische verhalen en kunstwerken.
Aanmelden: 15:00, Adres aanmelding: Molenstraat 4-6
Bij aanmelding ontvang je koffie of thee en bossche bol, daarna uitleg van de progama
Parkeren in: Brede Havenstr. en Smalle Havenstr.
Tijd van vertrek: 16:40
Laatste dag voor aanmelden en betalen is: 2-8-2010
Betaling voor 30juli
Bankrekening: 861856457, tnv. s.genaro
Prijs: 17.35 Lachende smiley


Laatst aangepast door
NINA455
op dinsdag 20 juli 2010, 17:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van NINA455
Pagina 1 van 1