ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SOLAFIDE630
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 23 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SOLAFIDE630
Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 02:24
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
ROBBEDOES873 schreef:
Nog iets waar ik even over nadacht...
Mag een christen eigenlijk een Buddha beeld hebben??
Ik zie er zelf niets verkeerds in...
Heb er opzich niet zoveel mee, Maar soms zie ik best leuke dan denk ik hmmm zou best gaaf staan in bv de tuin...
Maar kan dit nu weer wel of toch ook weer niet?
Tis voor mij niet meer dan een beeld een ding voor de sier...
Dus in mijn ogen kan dat wel...

Misschien is het beter te vragen....: WIL een christen een buddha beeld in huis hebben.......?

Ik niet in ieder geval....dank je feestelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 02:19
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
HENK710 schreef:
Is het een afgod voor jou als anderen het aanbidden? Als jij het voor de sier neerzet, is het toch geen aanbiddingsvoorwerp voor jou?

Anders gezegd: er zijn mensen die bepaalde bomen aanbidden...zou jij daarom die bomen niet in je tuin mogen hebben?

Als daardoor mijn getuigenis van Christus schade zou leiden en ik oorzaak zou kunnen zijn, dat zwakke broeder en zusters daardoor van de goede weg afraken....dan zou ik die bomen niet in mijn tuin willen hebben........

Wie niet alles wil verlaten om Jezus' wil is Hem niet waardig.....zo zegt Jezus dat toch in Zijn woord?

Ook Paulus zei dat t.a.v. het eten van offervlees.......als anderen daardoor in hun geweten besmet zouden raken, dan wilde hij nooit meer offervlees eten......

1 Kor. 8 :
9 Maar let erop dat de vrijheid die u hebt geen struikelblok wordt voor de zwakken onder u. 10 Wanneer namelijk iemand met een zwak geweten ziet dat u, met uw kennis, in een afgodentempel deelneemt aan een maaltijd, wordt hij er dan niet toe verleid dat offervlees te eten? 11 Zo gaat de zwakke door uw kennis verloren, een broeder of zuster voor wie Christus gestorven is. 12 Op die manier zondigt u tegen hen, en door hun zwakke geweten te ondermijnen zondigt u tegen Christus. 13 Als ik dus door vlees te eten mijn broeder of zuster ten val breng, wil ik het nooit ofte nimmer meer eten; dan breng ik hen niet ten val.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 02:07
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
[quote=SUSANNAH475]Ik ga ff reageren op je zin "hij is geen afgod maar was gewoon een mens op zoek naar verlichting..."
'gewoon' een mens ? wel een mens die blijkbaar een wereldgodsdienst op gang bracht...
Niet alleen een afgod, maar ook een ding kan iemand afleiden (verleiden?) van de waarheid van de God van Jezus Christus...
Velen hangen die leer aan, wat hun alleen maar meer en meer verwijderd van God, dus zo onschuldig is het allemaal niet volgens mij.

Ik zou het voor mezelf toch een raar idee vinden om zo'n Boeddha beeld in huis (of in de tuin) te halen... vind het dan net een concurrentie met God/Jezus... denk niet dat het de bedoeling is van het christelijk geloof om er andere (wereld-)godsdiensten bij te halen, al 'is 't maar een beeldje', juist hetgeen wat zo onschuldig lijkt, zou ik mee uitkijken.[/quote]


Vind ik ook Susan.... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 02:04
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
LIESBETH326 schreef:
Soms denk ik... stel dat ik wist dat Jezus morgen in mijn huis komt... zou ik dan nog wat op moeten ruimen of, in dit geval, durf ik een boeddha-beeld te tonen? Nee... zelfs geen boeddha-beeld voor de sier, alleen al om de associatie met het boeddhisme, een wereldreligie, die eraan zit.
Werkelijke rust en vrede vind ik bij Christus. Ik kan me bijna inbeelden hoe Jezus een boeddha-beeld van m'n kast zou beetpakken en mij de vraag zou stellen: waarom zoek je rust en vrede in zo'n beeld en niet bij Mij?
Ik moet er niet aan denken... Nee... voor mij geen boeddha-beelden...



Voor mij ook geen boeddha-beelden..ook ik moet er niet aan denken Zieke smiley

Ik vind het mooi geformuleerd Liesbeth !

Ik wil alleen de ECHTE rust en vrede die ALLEEN de Here Jezus kan geven. Alleen al de gedachte dat iemand zou kunnen denken, dat ik bij New Age zou horen.......en zo nog zwakke broeders en zusters op een verkeerd spoor zou kunnen leiden daardoor.........Vreselijk! Nogmaals ....ik moet er niet aan denken....... Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 01:51
BerichtOnderwerp: Buddha beeld
 
JONATHAN890 schreef:
Sorry hoor Henk maar dit slaat nergens op

Stel ik hang een poster van satan op, maar ik aanbid hem niet, is er dan wel of niet iets niet goed????

Op t moment dat je mijn inziens een beeld in huis zet van een afgod, haal je een stuk entiteit van een NIET god in huis. God wil niet dat wij beelden maken van iets , niet voor hen buigen en niet hen dienen.

Maar wat wil je bereiken met een Budha beeld? Alleen voor t mooie, het rust gevende dikke mannetje, waarvan 100miljoenen zeggen dat t God is.

Hang liever een kruis aan de muur en getuig van je christen zijn.

Amen !!! Zo is het Jonathan.........! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 19:33
BerichtOnderwerp: VOGELNESTJES MET JONGEN BEKIJKEN IN REAL TIME
 
IMRE695 schreef:
In mijn woonplaats zijn de ooievaars gearriveerd! Lachende smiley

Waaauw.....

Wat gebeurt er in een ei.... zie:

http://www.youtube.com/watch?v=fPz4yIDJIFE



Peter van Zwol, Erik Matthysen (Universiteit Antwerpen)
en Vogelbescherming Nederland
15:30, donderdag 22 april 2010
Het is ontroerend met welk een toewijding vrouw boomklever de eieren koestert. Nog voor de jongen er zijn is ze al een echt moederdier. Je zou misschien denken dat het broeden maar een slaapverwekkende bezigheid is. Toch blijft het vrouwtje altijd gespitst op de omgeving. Hoort ze bijvoorbeeld vogels alarmeren vanwege een roofvogel, dan strekt ze meteen de kop en neemt de houding aan om weg te vliegen. Nu is ze in de kast natuurlijk weerloos en bovendien komt een sperwer écht niet door het nestgat. Maar het is nu eenmaal de natuurlijke reflex. Onverwacht bezoek is soms een welkome afleiding. Bijvoorbeeld een nachtvlinder die is komen invliegen. Deze nachtbraker denkt in de nestkast z’n roes uit te slapen. Mooi niet dus! Want als de vlinder even opschrikt, trekt hij meteen de aandacht van vrouw boomklever. Zij zal geen seconde aarzelen en hem meteen achtervolgen. Heeft ze de vlinder te pakken, dan gaat ze waarschijnlijk naar buiten, frist zich even op en verorbert de prooi. Het nest kan daarbij aardig omgewoeld zijn. Wie weet, vangt onze fantastische ‘clipmaker’ nog eens zo’n spectaculair moment! Oh ja, de eieren: misschien nog maar 6 dagen... (Paula Huigen)

22:45, woensdag 21 april 2010
Internet is toch wel een pracht medium. We hebben alleen nog geen webcam om in een ei te kunnen kijken wat daar gebeurt. Ik heb echter even ge-googled. Voor wie wil weten hoe het daarbinnen nu aan het ontwikkelen is, heb ik een filmpje gevonden. Aan het einde van dit bericht staat de link. Hier hebben wij nog 1 week te gaan voor de boel openbarst! (petervzwol) http://www.youtube.com/watch?v=fPz4yIDJIFE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 14:22
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE695 schreef:
Het wordt erg overschat: zonnig weer. Maarre... in Saudi-Arabië schijnt elke dag de zon. En ook in Zeeland en in Den Helder is het vaker zonnig dan in het oosten van het land.


Maar in het noordoosten schijnt de zon en wel heeeel erg vaak Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:39
BerichtOnderwerp: Rangen in de hemel
 
DANIEL777 schreef:
Dat geloof ik ook niet zo erg want anders had Jezus niet als Kind op aarde geboren hoeven te worden

Dat heeft m.i. niets met elkaar te maken Daniel....

De Heer MOEST hier op aarde IN HET VLEES GEBOREN WORDEN, om HET VLEES JUIST TE VEROORDELEN, en daardoor de mens dus te verlossen van HUN ZONDEN.........hun vleselijke natuur, die in adam gevallen was.

Hij werd daardoor de levendmakende GEEST, die in het vlees gekomen is aan dat van de mens gelijk......anders had Jezus nooit voor ONZE ZONDEN kunnen sterven.......

Engelen zouden nooit dat offer hebben kunnen brengen en Jezus als engel dus ook niet MAAR WEL ALS GOD, GEBOREN IN HET VLEES AAN DAT VAN DE MENS GELIJK. Daar gaat het juist om!!!!!


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op dinsdag 20 april 2010, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:24
BerichtOnderwerp: Rangen in de hemel
 
HANNAH810 schreef:
dezelfde situatie kom je ook tegen bij abraham, wanneer hij bezoek krijgt, vlak voordat sodom en gomorra worden verwoest.
ook daar verschijnt de Heere Jezus als engel.....

Sodom en Gomorra
18
1 De HEER verscheen opnieuw aan Abraham, bij de eiken van Mamre. Op het heetst van de dag zat Abraham in de ingang van zijn tent. 2 Toen hij opkeek, zag hij even verderop plotseling drie mannen staan. Onmiddellijk snelde hij de tent uit, naar hen toe. Hij boog diep 3 en zei: ‘Heer, wees toch zo goed uw dienaar niet voorbij te gaan. 4 Ik zal wat water voor u laten halen zodat u uw voeten kunt wassen, maak het u hier onder de boom intussen gemakkelijk. 5 Ik zal u ook iets te eten brengen, zodat u weer op krachten kunt komen voordat u verdergaat. Daarvoor bent u immers bij uw dienaar langsgekomen?’ Zij antwoordden: ‘Wij nemen uw uitnodiging graag aan.’ 6 Abraham haastte zich naar de tent, naar Sara. ‘Vlug,’ zei hij, ‘drie schepel fijn meel! Maak deeg en bak brood.’ 7 Daarna snelde hij naar de kudde, zocht een mooi kalf uit dat er mals uitzag, en gaf dat aan een knecht, die het onmiddellijk klaarmaakte. 8 Hij haalde boter en melk, nam het gebraden kalf en zette alles aan zijn gasten voor. Terwijl zij aten, bleef hij bij hen staan onder de boom.
9 ‘Waar is Sara, uw vrouw?’ vroegen zij hem. ‘Daar, in de tent,’ antwoordde hij. 10 Toen zei een van hen: ‘Ik kom over precies een jaar bij u terug en dan zal uw vrouw Sara een zoon hebben.’ Sara, die in de ingang van de tent stond, achter de man, hoorde dat. 11 Nu waren Abraham en zij op hoge leeftijd gekomen en de jaren dat een vrouw vruchtbaar is, lagen al ver achter haar. 12 Daarom lachte ze in zichzelf. Zou de liefde voor mij dan nog weggelegd zijn? dacht ze. Ik ben immers verwelkt, en ook mijn man is al oud. 13 Toen vroeg de HEER aan Abraham: ‘Waarom lacht Sara, waarom vraagt ze zich af of ze op haar leeftijd nog wel een kind ter wereld kan brengen? 14 Is ook maar iets voor de HEER onmogelijk? Op de vastgestelde tijd, over precies een jaar, kom ik bij je terug en dan heeft Sara een zoon.’ 15 Geschrokken ontkende Sara: ‘Ik heb niet gelachen.’ Maar hij zei: ‘Ja, je hebt wel gelachen.’


16 Toen de mannen weer verdergingen, lieten ze hun blik op Sodom rusten. Abraham liep met hen mee om hun uitgeleide te doen. 17 De HEER dacht: Waarom zou ik voor Abraham geheimhouden wat ik van plan ben? 18 Uit Abraham zal immers een groot en machtig volk voortkomen, en alle volken op aarde zullen wensen zo gezegend te worden als hij. 19 Want ik heb hem uitgekozen, hij moet zijn zonen en zijn verdere nakomelingen voorhouden de weg te volgen die ik wijs, door rechtvaardig en goed te handelen. Alleen dan zal ik verwezenlijken wat ik Abraham heb toegezegd. 20 Daarom zei de HEER: ‘Er zijn ernstige beschuldigingen geuit tegen Sodom en Gomorra, hun zonden zijn ongehoord groot. 21 Ik zal ernaartoe gaan om te zien of de klachten die ik over hen heb gehoord gegrond zijn en zij verwoesting over zich hebben afgeroepen. Dat wil ik weten.’
22 Toen gingen de twee mannen weg, naar Sodom, terwijl Abraham bij de HEER bleef staan. 23 Abraham ging dichter naar hem toe en vroeg: ‘Wilt u dan behalve de schuldigen ook de onschuldigen het leven benemen? 24 Misschien dat er in die stad vijftig onschuldigen zijn. Zou u die dan ook uit het leven wegrukken en niet de hele stad vergeving schenken omwille van die vijftig onschuldige inwoners? 25 Zoiets kunt u toch niet doen, hen samen met de schuldigen laten omkomen! Dan zouden schuldigen en onschuldigen over één kam worden geschoren. Dat kunt u toch niet doen! Hij die rechter is over de hele aarde moet toch rechtvaardig handelen?’ 26 De HEER antwoordde: ‘Als ik in Sodom vijftig onschuldigen aantref, zal ik omwille van hen de hele stad vergeving schenken.’ 27 Hierop zei Abraham: ‘Nu ik eenmaal zo vrij ben geweest de Heer aan te spreken, hoewel ik niets dan stof ben: 28 stel dat er aan die vijftig onschuldigen vijf ontbreken, zou u dan toch vanwege die vijf de hele stad verwoesten?’ ‘Nee,’ antwoordde hij, ‘ik zal haar niet verwoesten als ik er vijfenveertig aantref.’ 29 Opnieuw sprak Abraham hem aan: ‘Stel dat het er maar veertig zijn.’ ‘Dan zal ik het niet doen omwille van die veertig.’ 30 Toen zei hij: ‘Ik hoop dat u niet kwaad wordt, Heer, wanneer ik het waag door te gaan: stel dat het er maar dertig zijn.’ ‘Ik zal het niet doen als ik er dertig aantref.’ 31 Hierop zei hij: ‘Ik ben zo vrij de Heer opnieuw aan te spreken: stel dat het er maar twintig zijn.’ ‘Dan zal ik de stad niet verwoesten omwille van die twintig.’ 32 Abraham zei: ‘Ik hoop dat u niet kwaad wordt, Heer, wanneer ik het nog één keer waag iets te zeggen: stel dat het er maar tien zijn.’ ‘Dan zal ik haar niet verwoesten omwille van die tien.’
33 Zodra de HEER zijn gesprek met Abraham had beëindigd, ging hij weg. En Abraham keerde terug naar de plaats waar hij woonde.

De Nieuwe Bijbelvertaling
© 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:40
BerichtOnderwerp: Score Cm bij Tros radar........
 
CHRISTIANMATCH schreef:
We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren Coole smiley met zonnebril

Ik ben trots. Coole smiley met zonnebril

En dankbaar vanwege jullie goede beoordelingen. Verliefde smiley

We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken.


Gefeliciteerd, Chris ! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 15:23
BerichtOnderwerp: Mens zonder Geheimen - Bevrijd van Banden
 
JONATHAN890 schreef:
vond op de website van Het Bevrijdingspastoraat de volgende link


Mens zonder geheimen (1) - Door Wilkin van de Kamp


In aflevering 1 van de serie \'Bevrijd van banden\' laat Wilkin van de Kamp ons zien hoe heerlijk het is om een mens zonder geheimen te zijn. Aan de hand van het leven van koning David laat Wilkin zien dat God waarheid wil in het verborgene. Mensen met geheimen gaan lichamelijk en emotioneel gebukt onder de last van verborgen zonden. Iedere zonde die wij voor God en mensen verbergen en verzwijgen, zal uiteindelijk ons leven gaan beheersen. God houdt gelukkig teveel van ons om ons gebukt te laten gaan onder de last van onze zonden. Daarom komt er altijd een dag dat Hij onze zonden aan het licht brengt.

http://www.bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=166&Itemid=369


Zo is het Jonathan.....Jezus zei het al tegen de Samaritaanse vrouw: God zoekt de aanbidders in Geest en WAARHEID.

De weg ten leven is de smalle weg en niet de BREDE weg. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 12:52
BerichtOnderwerp: Rangen in de hemel
 
HENRIKEV355 schreef:
Afgelopen vrijdag was er een discussie bij ons op de jeugdvereniging over eventuele standen/rangen in de hemel. Een aantal hadden daar wel van gehoord, maar niemand wist echt aan welke bijbelteksten dat gekoppeld wordt. Zouden jullie me daaraan kunnen helpen?

Mat 18,1
Op dat moment kwamen de leerlingen Jezus vragen: ‘Wie is eigenlijk de grootste in het koninkrijk van de hemel?’

Mat 18,4
Wie zichzelf vernedert en wordt als dit kind, die is de grootste in het koninkrijk van de hemel.



Mat 20,27
en wie van jullie de eerste wil zijn, zal jullie dienaar moeten zijn –

Mat 23,11
De belangrijkste onder jullie zal jullie dienaar zijn


Lucas 22 :
24 Toen ontstond er onder hen onenigheid over de vraag wie van hen de belangrijkste was. 25 Jezus zei tegen hen: ‘Vorsten oefenen heerschappij uit over de aan hen onderworpen volken, en wie macht heeft laat zich weldoener noemen. 26 Laat dat bij jullie niet zo zijn! De belangrijkste van jullie moet de minste worden en de leider de dienaar. 27 Want wie is belangrijker, degene die aanligt om te eten of degene die bedient? Is het niet degene die aanligt? Maar ik ben in jullie midden als iemand die dient.
Knipoog smiley Lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 18 april 2010, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:52
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
ARJAN007 schreef:
Dat jouw zaken jouw zaken zijn en niet de onze, lijkt me logisch.
Maar het stoort me wel dat Mariska te vaak een "beoordeling" van je krijgt. Ik vraag me af of de boodschap die je wilt brengen, gebaat is met
die zogenaamd extra informatie.... Wat heb je eraan om een ander in te wrijven dat hij/zij - volgens jou - onwetend is? Wat heb je eraan om je bijdragen te voorzien van een aantal niet ter zake doende "beoordelingen"?
Ik kan me voorstellen dat mensen af en toe uit hun slof schieten, maar ik constateer dat er nu te vaak dingen gezegd worden die niet prettig zijn om te lezen. Op deze manier leidt het de aandacht alleen maar af van de inhoud........

Ik vind helemaal niet dat Maris onwetend is....dat maken jullie ervan. Jullie interpreteren mijn woorden weer op een bepaalde manier.......

Waar het mij om gaat is, dat Maris te zeer tegen wetenschappers zit aan te kijken alsof zij goden zijn.....alsof datgene, wat wetenschappers doen en de uitkomsten daarvan DE WAARHEID EN NIETS DAN DE WAARHEID IS en dat is niet zo..... Zij kijkt huizenhoog tegen deze mensen op....zo lijkt het wel

Het is en blijft allemaal mensenwerk en mensen zijn nu eenmaal ONVOLMAAKT en blijven ook onvolmaakt en datgene wat mensen doen is dan tevens ook onvolmaakt en blijft onvolmaakt.En daarom past een gepaste gereserveerdheid t.a.v. datgene wat wetenschappers doen en de uitkomsten van hun werk m.i. en een kritische houding....tegenover het wetenschap bedrijven.

Er is er maar 1 die volmaakt is en Die is God de Vader van Jezus Christus en Zijn Zoon Jezus Christus. De drieenige God. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:53
BerichtOnderwerp: VOGELNESTJES MET JONGEN BEKIJKEN IN REAL TIME
 
WILMA729 schreef:
Het is en blijft leuk om te volgen hé ?

Vind ik ook Wilma.......maar volgens mij word het wel een drama daar bij die steenuilen en de houtduiven, die onder 1 dak zitten met elkaar....ze vallen elkaar nu voortdurend aan....... Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:11
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
LIESBETH326 schreef:
Het zou geen kwaad kunnen Sola, als jij je zou verdiepen in de algemene feedback regels... Ik heb wel een goede site voor je gevonden:
http://www.counselling.nl/coaching/feedbackregels.html
Je mag vinden wat je vindt, maar ik geloof echt dat je het best wat fatsoenlijker onder woorden kan brengen...



Ik vind deze smiley niet bepaald passend bij deze zin... en ze passen ook niet, mijns inziens, bij dat wat jij voorstaat...

Smaken verschillen nu eenmaal Liesbeth...daar zit ik niet zo mee.....

Niet iedereen is een Counsellor en een Coach....dat jij dat bent ....prima...maar ik ben dat niet en hoef dat ook niet te zijn......en hoe ik soms dingen onder woorden breng dat is mijn zaak....jouw normen zijn de mijne niet.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:58
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
ARJAN007 schreef:
Ehm.... ik heb ook een aantal jaren aan de universiteit gestudeerd, solafide..... en juist daardoor weet ik dat sommige zaken wel even ietsje genuanceerder liggen. Het hebreeuwse taaleigen bijvoorbeeld moet op de hebreeuwse manier vertaald worden, en niet met onze rechttoe-rechtaan latijnse manier van vertalen! Enne.... Jezus sprak geen Grieks maar Aramees, en Aramees is een variant op het Hebreeuws.....
Bovendien weten de geleerden buitengewoon goed dat een discussie en het elkaar bevragen vaak tot nieuwe, betere interpretatie
van de bijbelteksten leiden. Juist het doodslaan van de discussie door de houding van: "ik weet iets wat jij niet weet" past universitair geschoolden helemaal niet! Een universitair geschoolde weet dat hij/zij ook niet alles weet en daarom er goed aan doet om ook te luisteren naar wat anderen naar voren brengen!

Ook niet-geschoolde mensen kunnen zinnige bijdragen leveren op het gebied van geloof en geloofsbeleving. Daarom zijn ook bijdragen van Mariska waardevol. Daarom hoop ik dat het nu eens afgelopen is met de irritatie en de kritiek die naar mijn beleving te vaak kort door de bocht gaat.

Sorry Arjan....je begrijpt me totaal niet. De bijbel wordt hier geattaqueerd en dat kan ik nu eenmaal niet over mijn kant laten gaan.

Juist omdat ik uit genade de bijbel bloedserieus heb genomen, ben ik weer genezen van een situatie, waarin ik volkomen kapot was....de bijbel en de Heer zijn voor mij erg belangrijk. De Heer is letterlijk mijn leven en de bijbel is voor mij van levensbelang.

Je hoeft mij niet voor te schrijven hoe mijn houding hier moet zijn, dat bepaal ik echt zelf wel.

Of jij dat nou wel of niet wetenschappelijk verantwoord vindt...hier spelen andere zaken een rol....en waar jij mee aan komt zetten met het Hebreeuws en het Aramees....dat weet ik ook wel...is mij ook al opgevallen...maar ik vraag me af wat je hier mee wil...

Maris valt mij ook op een onheuse manier aan en ik heb helemaal niets tegen ongeschoolde mensen, maar die moeten dan niet steeds boven hun voegen gaan en aan de bijbel komen, want daar kan ik persoonlijk niet tegen.

Ik vind Maris zelfs zeer pienter om je eerlijk de waarheid te zeggen en ik vind, dat zij een zeer grote interesse heeft voor heel veel dingen....ik vind haar over het algemeen zeer verstandig dus.....en ik mag haar graag......ze kan goed formuleren en dat heb ik haar ook al eens gezegd, maar hoe zij tegen wetenschappers aankijkt en stelt, dat die het soms beter weten dan wat er in de bijbel staat....dat schiet mij echt in het verkeerde keelgat.

Dan ben ik zo vrij om te zeggen, dat ze niet weet wat ze zegt. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:33
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Je oordeelt Sola.
En ik knip niet in de bijbel.

dat doe je wel, want je stelt, dat de hedendaagse wetenschap het beter weet dan wat er in de bijbel staat...lees dat nog maar eens terug dan, wat je hier allemaal hebt zitten te verkondigen......Het staat aemaal gepost hier..... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
GRIFFIN748 schreef:
ik heb zo het idee dat ook hier Het Grote Moddergooien is doorgedrongen.

hebben jullie zelf nog wel enig idee waar het hier over gaat?

ik niet, in elk geval. wel vreemd iemand ervan te 'beschuldigen' dat die het verschil tussen koe en stier niet weet omdat die 'niet op een universiteit heeft gezeten'.

wake up! daar heb je geen universitaire studie voor nodig. een bezoekje aan de lokale boer is voldoende Coole smiley met zonnebril

Als je niet weet, waar het over gaat jou dan maar liever je mond......dan lijk je wijs.....

Net als in spreuken staat: Zelfs een dwaas lijkt wijs, als hij zwijgt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:24
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Laat mij dan maar dwaas worden Knipoog smiley
Jij komt net zoals sola ook al zo betweterig over.
Jullie doen wijs.
Maar God heeft de de wijsheid en de waarheid.


Ja....en als jij zo de bijbel laat verknippen door de wetenschap, dan zul jij de waarheid van God en Zijn wijsheid nooit kunnen krijgen........vrees ik.... Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:18
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Je doet als of je de waarheid in pacht hebt.
Ik heb een hekel aan zulke mensen, die erg betweterig zijn,
en daardoor op een bepaalde manier alles maar afkraken.
Als jij je verdiept hebt in de psychologie, dan weet je dat je mensen op
deze wijze kapot maakt.
Je brengt verwarring in ze.
Ik laat me niet hersenspoelen door wie dan ook.


Alleen jouw denkwijze is de juiste?
Wat voor ons krom is kan voor God recht zijn en andersom.

Wie ben jij om te zeggen dat ik in het donkere bos zit,
misschien zit jij er wel.
Misschien zitten we beiden fout.
Je oordeelt hier heel hard.


Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

En ik heb een ontzettende hekel aan mensen, die niet weten waar ze het over hebben, maar toch de visie en wetenschap van mensen voorrang geven op de bijbel en dus met een gerust hart aan de bijbel laten peuteren door mensen en daar hun goedkeuring aan verlenen. Daar heb ik een GLOEIENDE hekel aan.

Die mensen mogen wat mij betreft een enorme hekel aan mij hebben....dat zal ik dan alleen maar als een compliment zien.

Blijf van MIJN GOD EN VAN HET WOORD VAN GOD AF, want daarmee kom je tevens ook aan mij en dat kan ik niet zomaar laten passeren. Het spijt me wel.

Welterusten...... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
[modbreak: dit is op de man spelen]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 13 april 2010, 15:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 23:04
BerichtOnderwerp: VOGELNESTJES MET JONGEN BEKIJKEN IN REAL TIME
 
STONE, Steenuiloverleg Nederland
07:46, maandag 12 april 2010
Het lijkt erop dat we een beslissende fase ingaan in de strijd tussen de steenuilen en de holenduiven. De duiven blijken bijzonder hardnekkig dit jaar, ze weten vooralsnog niet van opgeven. Een groot deel van de afgelopen avond en nacht verbleef er zelfs een in het voorportaal. De steenuilen zagen hun kans pas weer schoon toen de de duif in de loop van de nacht de kast verliet. Moeilijk te zeggen hoe dit gaat aflopen. De broeddrift bij de uilen is groot. In de loop van deze week zou wel eens het eerste ei gelegd kunnen worden. Maar wat als de duiven hun snode plannen voortzetten en het voorportaal in bezit blijven houden en misschien daar opnieuw wel een ei gaan leggen? Kortom, het gaat een spannende week worden, dus blijf vooral kijken! Voorlopig is de
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 18:32
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Je bent wel erg overtuigd van je zelf.
Bij jou is geen ruimte voor anders denkenden.
Dat vind ik heel jammer.
De schriftgeleerden dachten dat ze ook het juiste deden,
maar werden herhaaldelijk terug gezet.

Ja, Maris ik ben zeer overtuigd van mezelf op dit vlak. Inderdaad...ik heb me hier heel erg mee bezig gehopuden en ik heb zelf op een universiteit gestudeerd en ken dat gebied dus van binnenuit en jij niet. Dat is hier het punt.

Je kunt gewoon niet met deze dingen omgaan.....en dat zeg ik niet om vervelend te doen maar wel om je te bewegen om je eens op een goede manier je hierin te verdiepen, want je slaat de plank behoorlijk mis.

Je gooit alles op een hoop, het wordt bij jou en ontwarbare kluwen.....

Wetenschappers zijn niet aan elkaar gelijk. Een gelovige wetenschapper is heel iets anders dan een ongelovige wetenschapper met betrekking tot het geloof en de bijbelse waarheden, want een ongelovige wetenschapper kan die bijbelse waarheid totaal NIET RECHT DOEN en nogmaals....is daar ook totaal niet gemotiveerd voor omdat hij of zij nu eenmaal NIET GELOOFT.

En als jij de uitkomsten van ongelovige wetenschappers op de plek van de bijbel wil zetten en hem meer wil geloven dan wat er in de bijbvel staat dan ben je wel ontzettend gevaarlijk bezig en werk je God enorm tegen en dan belandt je echt in het donkere bos of daar zit je al in naar mijn bescheiden mening als ik jou zo beluister...ook die vrijmoedigheid heb ik hier om te zeggen. Pas daar voor op.

Jij kunt wetenschappelijk nog geen koe van een stier onderscheiden en dat is ook niet verwonderlijk omdat je nu eenmaal ook niet daarin geschoold bent.

Nogmaals ga daar goede boeken over lezen...dat is het enige dat ik je kan zeggen.

Je hoeft mij niet te geloven...ik kan dat toch niet van je afdwingen...,maar ga wel dan zelf daar goede boeken over lezen....en als je dat niet doet...waar je volkomen vrij in bent natuurlijk, dan ben je jezelf tot schade en je geloof in de Heer. Dan breek je het werk van God af en niet zo´n beetje ook..

Wat noem jij andersdenkenden? Iemand, die de bijbel naar zijn eigen menselijke en ongelovige inzicht zomaar zonder pardon wil vervangen door zijn of haar eigen wereldse inzicht en wijsheid? Daar heeft de bijbel het één en ander over te zeggen. Lees nog maar eens de bijbelcitaten van Mar, die hij hiervoor heeft gepost.

Van die groep van andersdenkenden moet ik niets van hebben....op zijn hoogst zal ik proberen hem of haar hetzelfde duidelijk te maken, wat ik nu jou probeer duidelijk te maken.

Maar ik denk dat het vergeefse moeite is. Ga niet boven je voegen Maris, want je PAKThet gewoon niet,, het spijt me dit te moeten zeggen en nogmaals ga je daarin eens terdege in verdiepen dat is het enige wat ik jou kan aanraden en anders weet ik het niet meer, wat ik nog allemaal moet zeggen hier.

Ik hou er dan nu mee op, want ik heb genoeg gezegd hierover en ondertussen zijn we behoorlijk off/topic hier.

Kennelijk kan ik het je niet duidelijk maken en hou ik het hierbij.

Gods zegen....ik hoop, dat je een keer hierin meer inzicht krijgt en wat nuance kan brengen in de onwarbare kluwen in je denken over DE OBJECTIEVE wetenschap, want die bestaat niet. De wetenschap is niet waardenvrij, maar wordt gekleurd door de levensovertuiging van de beoefenaar EN IS DUS ZO subjectief ALS HET MAAR ZIJN KAN. Zet 20 wetenschappers op een rij en je zult diverse andere uitkomsten krijgen en niet allemaal eensluidende uitkomsten.

Dat was ook al het geval met de kwestie van de opwarming van de aarde, het milieu, wat onlangs nog zo gespeeld heeft in de media...volg dat maar eens goed. Er kwamen allerlei waardeloze conclusies uit de bus.

Ook zou het goed zijn om je wat in de psychologie te verdiepen om erachter te komen hoe de psyche van een mens in elkaar zit en hoe de mens onbewust en onderbewust wordt geleid door zijn of haar levensovertuiging, die alles kleurt wat de mens doet.

Veel succes in ieder geval. Ik hoop echt dat je het doet, want je zit hier maar de plank behoorlijk mis te slaan. Dat vind ik. Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op maandag 12 april 2010, 18:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:47
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Klopt Willemijn.
Dat probeerde ik ook te zeggen.
Ik heb soms moeite om de juiste woorden te vinden.

er is nog een kracht in de wereld en die wordt genoemd de duivel....en die is ook ontzettend intelligent en kent de bijbel ook, alleen hij en zijn trawanten verdraaien de waarheid van de bijbel.

Ieder mens, die niet gelooft is in het rijk van de duivel en is geen kind van God, maar is in de duisternis (waarom bestudeer je de bijbel daar niet voor en sla je de bijbel niet op over wat daar gezegd wordt). Een kind van God is alleen diegenen, die in de Here jezus geloven en Hem hebben aangenomen en Hem willen dienen en verheerlijken en geleid wordt door de Heilige Geest en die de Heilige Geest in zich heeft. Een ongelovige heeft de Heilige Geest niet in zich..

Het gaat er dus niet om of iemand intelligent is, maar of iemand de heilige Geest in zich heeft en zich wil laten leiden door de heilige Geest. In welke dienst laat iemand zijn intelligentie werken in dienst van God door de Heilige Geest of in dienst van de duivel ZONDER de Heilige geest.

Kijk eens hoe de duivel de Heer in de woestijn wilde verleiden om dingen te doen, die niet naar de wil van de Vader waren van de Heer.

En hoe ging Jezus met die zaken om....? Hoe trad Hij de duivel tegemoet....? Ja...juist met het woord Gods, dat is het enige juiste middel om alle bouwwerken van de duivel te slechten.

Worden jullie eens wakker Maris en Willemijn en dit is een welgemeende raad van een zuster in het geloof....volgens mij zitten jullie ogen ergens behoorlijk dicht....het spijt me dit te moeten zeggen hier.... Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op maandag 12 april 2010, 15:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 15:39
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Dus jij beweert dat alles wat de wetenschap beweert een toevoeging is aan de bijbel, of het weglaten van bijbelgedeeltes?
Daar ben ik het gedeeltelijk meeeens.
Velen ontkennen het bestaan van God.
Zij gaan uit van de evolutie theorie van Darwin.


Maar ik blijf bij mijn standpunt , dat vele mensen geboren worden met een bepaalde aanleg.
Aan ons is het hoe wij er mee omgaan.
Het kan ten goede gaan, maar ook ten slechte.

En er van uitgaan dat het slechte van een mens alleen aangeleerd gedrag is, gaat er bij mij niet in.
Een mens word met zonde geboren, als is hij/zij zich er niet bewust van.

Nee...Mariska...dart zeg ik totaal niet....ik geloof werkelijk, dat je enorm verblind bent, jkt het wel.

Ik heb het over wetenschappers, die denken, dat zij, door middel van hun onderzoeken en de uitkomsten daarvan, denken, dat zij die in de plaats van die gedeelten in de bijbel kunnen zetten, die hun niet zinnen.

Daar heb ik het over.

En je bent zo extreem met je woorden als ALLES....

Nogmaals er is geen waardevrije wetenschap....ik heb dat al een keer uitgelegd hier....Een mens wordt gestuurd, onbewust, door zijn of haar levensfilosofie of overtuiging. Wetenschappers zijn geen supermensen of een god, tenminste voor mij niet.

Ik krijg het idee, dat je enorm tegen iemand als een wetenschapper zit aan te kijken...dat is niet goed Maris....het zijn maar gewone mensen...net als jij en ik en ze kunnen enorme fouten maken. tegenover vele bewijzen op een bepaald gebied van wetenschap staan er weer even zovele tegenbewijzen...dus je vindt van bepaalde bewijzen weer andere uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek, die het tegendeel beweren.

Ik zou daar maar eens goede boeken over gaan lezen als ik jou was....want zoals jij tegenover de wetenschap aankijkt, vind ik doodeng.

Een ongelovige wetenschapper, zal nooit de bijbel GOED kunnen lezen, want de bijbel kun je alleen maar lezen door de HEILIGE GEEST.Veel van wat er in de bijbel staat is voor een ongelovig mens en dus ook voor een ongelovige wetenschapper gewoon ONZIN en DWAAS.

En als iemand, een wetenschapper in dit geval dus, NIET GELOOFT kan hij of zij dus ook NOOOOOOOIT de bijbel begrijpen.
Er zijn mensen, die de bijbel alleen naar hun eigen interpretatie willen ombuigen, maar de mens moet zich naar de waarheid van de bijbel ombuigen en niet andersom. Een ongelovige wetenschapper zal echt niet met alles wat er in hem of haar is, in de bijbel zoeken naar hoe God nu de dingen bedoelt. Daar is die ongelovige wetenschapper helemaal niet gemotivveerd voor.

Hij zal al gauw de dingen in de bijbel naar zijn eigen bevindingen en interpretatie willen vervangen.

Echt Mariska....ga eens goede boeken hierover lezen van gelovige wetenschappers, die daarover hebben geschreven.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 03:01
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
MARISKA601 schreef:
Ik vind dit een hele gevaarlijke uitspraak.

Wetenschap is kennis opdoen van bepaalde zaken.
Wat is er satanisch aan om dingen te onderzoeken?
Is de medische wetenschap satanisch bezig?


De wetenschap houd zich bezig met een heleboel dingen.
Natuurverschijnselen zijn heel mooi om te zien.
Als we geen kennis hebben van natuurverschijnselen,
hoe die tot stand komen, dan waren er waarschijnlijk
meer mensen slachtoffer geworden van rampen.



Moet je ook geen weerbericht volgen.. is ook allemaal ontleend aan de wetenschap.


Maar we dwalen af van het topic.

Het ging om het scheppings doel.
Laten we het daarbij houden.

Ook wetenschappers zijn schepselen Gods.
Door hun ontdekkingen, gaan wij mensen steeds meer dingen begrijpen.
En ja, velen wetenschappers ontkennen het scheppings verhaal, maar dat doen wij als christenen niet.

En ja de medische wetenschap houd zich ook bezig met van hoe onstaat leven?
In vele takken gaan ze mij te ver.
Dan lijkt het alsof ze voor God willen spelen.
Maar ze zullen nooit gelijk aan God worden.
En dat weten ze best.


Daar waar de mens door middel van de wetenschap bepaalde zaken in de bijbel wil vervangen door zogenaamde "verlichte" inzichten, verkregen door de (moderne) wetenschap, is de mens inderdaad als handlanger van de duivel bezig ja....... of wil je dat soms ontkennen Maris. Dat is hier de issue.....

En dan hebben we het niet over de weersvoorspellingen of over het bepalen of je een hartvervetting hebt of dat je cholesterolgehalte misschien te hoog is of dat je bloeddruk niet goed is.

Je gooit gewoon alles op een onwarbare hoop.

De bijbel heeft zo het een en ander te zeggen over mensen, die iets aan de bijbel willen toevoegen .....lees daar maar eens Openbaringen erop na.

Openbaringen 22 :

18 Ik verklaar tegenover eenieder die de profetie van dit boek hoort: als iemand er iets aan toevoegt, zal God hem de plagen toevoegen die in dit boek beschreven zijn; 19 en als iemand iets afneemt van wat in het boek van deze profetie staat, zal God hem zijn deel afnemen van de levensboom en van de heilige stad, zoals die in dit boek beschreven zijn. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 23:05
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
HANNAH810 schreef:
is dit sola mar?

(want fuut-e-fuut-e-fuut, wat klonk die reactie me boos in de oren!!)







Ten voeten uit Hannah....soms..... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 11 april 2010, 23:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:57
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik vind gewoon die cartoons niet kunnen hier, wat heeft dat nu te maken met op de man spelen? Mag ik toch wel zeggen?

Stel je niet aan zeg. Het is helemaal niet sexistisch...ik vind het gewoon een leuke humoristische cartoon. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:32
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jammer solafide dat je geen discussie aan wil gaan met mensen die anders denken.....zegt wat over jou nietwaar?

Je denkt maar wat je denkt Willemijn, daar zit ik niet zo mee...ik ben al enigszins over mijn pubertijd heen. Ik moet wel constateren, dat je behoorlijk voorbarig bent in je conclusies.

Je bent erg off-topic, Willemijn. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SOLAFIDE630 (80)





Berichten: 674

BerichtGeplaatst: zondag 11 april 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
WILLEMIJN232 schreef:
Ik had nu net zo'n reactie van je verwacht!
En weet je; ik vind het niet kies om iedereen maar links en rechts om de oren te slaan met dat ze dom zijn als ze jouw standpunt niet delen.......
En dat, beste Solafide vind ik van weinig christelijkheid getuigen........
Het maakt me verder niet uit of jij me irritant vind (over christelijk gesproken)maar doe niet zo lelijk over mensen die een andere mening hebben. Lijkt er wel op of je niet tegen kritiek kan.....

Willemijn

Willemijn


Ik begin me werkelijk zorgen over je te maken Willemijn.

Je draait de boel wel behoorlijk om. En je bent hier behoorlijk aan het interpreteren.........of wel zoals ik al zei hou eens op met je zelfprojectie.

Iedereen heeft hier het recht om te reageren en hoef ik niet aan jouw normen te voldoen.

Bepaal je bij de inhoud en ga niet op de vrouw spelen.

En ga mensen a.u.b. niet op het gemoed spelen door te suggeren, dat ze niet christelijk zijn....what ever that may be..... walchelijk gewoon

Ik ben inderdaad niet zo goed hoor, maar hou me wel het recht voor om mijn vrijheid in christus niet door iedereen die het maar beliefd aan te laten tasten.

Dan vindt jij me maar niet christelijk... je kunt het niet iedereen naar de zin maken...ik ben maar een beperkt mens tenslotte

Voor de rest wens ik verschoond te blijven van je bemoeiallerigheid. Steek jij nu maar je hand in eigen boezem want daar is nog genoeg te doen.
Coole smiley met zonnebril
Ook sluit ik deze woordenwisseling met jou, want het heeft niets meer met de topic te maken.


Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op zondag 11 april 2010, 18:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SOLAFIDE630
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 23 Volgende
Pagina 2 van 23