ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 18:29
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
THOMAS968 schreef:
Het komt uit een onderzoek naar de kansen op de relatiemarkt. Een laag opgeleide man heeft mogelijk een laag inkomen en daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar een hoog opgeleide vrouw is kennelijk bedreigend want het inkomen kan het probleen niet zijn. Hoog opgeleide mannen zitten volgens dit onderzoek doorgaans goed. Vrouwen met gezinnen, hoe goed ook opgeleid zijn helaas wat minder gevraagd.

Thomas

Het is niet alleen het inkomen van de hoog opgeleide vrouw. Ook stellen mensen met een hogere opleiding en een zeer hoge levensstandaard hogere eisen aan hun potentiële partner, die enerzijds wel inkomsensgerelateerd zijn (mooi huis, dure auto, verre reizen) en anderzijds te maken hebben met het niveau van kunnen praten, weten, voelen (EQ) en geloven. Het hele plaatje moet dan kloppen en (maar dat is niet wetenschappelijk aangetoond) stiekem vinden ook deze vrouwen het soms nog fijn als ze toch nog een beetje (letterlijk en figuurlijk) tegen hun man op kunnen kijken. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 16:54
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
Hier is onderzoek naar gedaan. En het heeft inderdaad ook vaak met sociale status te maken. Een laag opgeleide man met een laag inkomen vindt moeilijker iemand, dan een wat hoger opgeleide man.

Terwijl een (zeer) hoog opgeleide vrouw met een leidinggevende functie vaak ook meer moeite heeft om een gelijkwaardige partner te vinden.

Ik denk dat het vermogen om te kunnen zorgen voor een gezin ook zeker meespeelt (bij vrouwen die nog graag moeder willen worden) en daarnaast is het inderdaad prettig om op je eigen niveau te kunnen communiceren.

Gelukkig zijn er ook uitzonderingen die deze regel bevestigen, waarbij blijkt dat liefde gelukkig niet altijd afhankelijk is van een hogere opleiding met bijpassend salaris.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: maandag 15 februari 2010, 06:43
BerichtOnderwerp: Aardbeving
 
ALFAROMEO918 schreef:
Nederland lig onder de zeespiegel.
Bewust heb ik 1953 meegemaakt,die storm van geweld,is ook door deltawerken niet te keren,als Gods Toorn ontbrand.

Nou, ik zou zeggen: graaf de dijken af, blaas de dammen op, zet je huis op een hoge terp en leef weer in Zeeland, zoals het 2000 jaar geleden was. Maarre.... ook in 1953 was al bekend dat de dijken het niet zouden houden bij een zware storm. 1953 was dus in zekere zin een verwijtbaar gebeuren, in die zin dat de verantwoordelijke politici wel wisten dat de dijken niet goed in orde waren, maar er weinig of niets aan deden.
Maar ja, de waterschapslasten mochten niet te hoog zijn. Pas toen een coalitie van sociaal-democraten en katholieken de geldkraan open zette, konden de dijken ineens wel verbeterd worden. Toen waren de Zeeuwen ineens niet zuinig meer met Nederlands belastinggeld.

Overigens, ik wil niets af doen aan het leed in 1953. Ook mijn eigen familie is toen ernstrig getroffen door de stormramp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:26
BerichtOnderwerp: gebrek aan inlevingsvermogen?
 
MARY052 schreef:
Ik bedoelde niet te zeggen dat ik verbitterd of boos ben,........maar voor mij was het juist heel goed om mijn eigen naam te gebruiken en mezelf weer te hervinden na alles wat er gebeurd was.

Ik begrijp het. Ik denk ook dat het helend is, om weer je eigen naam te gebruiken. Het markeert een nieuw begin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 18:17
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
PIETER649 schreef:
ikke wel... jij ook? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ruil mijn mening graag in voor een betere. Mits de feiten kloppen.

En ik heb ook geleerd dat het niet erg is, om de minste in het Koninkrijk te zijn.

En tot slot ben ik me vaak erg bewust van de balk in mijn eigen oog.

Gelukkig zijn er altijd mensen bereid die te benoemen bij mij. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 12:00
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
PIETER649 schreef:
Ik ken er die dat boek veel fanatieker lezen dan chatuliem....
maar ja... wie oren heeft om te horen, doet dat meestal niet m.i. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gelukkig heb jij daar geen last van, hè Pieter. Clown smiley Jij bent altijd bereid om te luisteren naar redelijke argumenten en je bent je bewust van je vooroordelen naar anderen toe en over de maatschappij.


Laatst aangepast door
IMRE695
op zondag 14 februari 2010, 12:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 11:05
BerichtOnderwerp: Christen maar niet naar de kerk of heel weinig??
 
CHATULIEM619 schreef:
De reden waarom ik zo diep ingegaan ben op de argumenten op dit topic heeft alles te maken met de manier waarop er met mijn bijdragen omgegaan wordt. Voortdurend, tijdens dit forum en in de chatbox wordt mij verweten, dat ik niet goed lees en verkeerd interpreteer.
Ik heb geprobeerd zo zuiver mogelijk mijn antwoorden proberen te geven op een stelling waarin ik pertinent niet eens ben met de stelling dat CM en een plaatselijke gemeente een mogelijke invulling van hetzelfde zijn.
In plaats van dat recht wordt gedaan aan mijn argumenten wordt het weer geschoven op mijn interpreteren. En eerlijk gezegd word ik daar een beetje zat van. Als iemand iets opschrijft wat niet juist is, dan moet hij dat dan ook durven te erkennen of te nuanceren en niet iedere keer de verantwoording bij de ander neerleggen.
Op dit forum hebben we slechts te maken met datgene wat men schrijft en daar moeten we elkaar proberen recht te doen. Niemand heeft altijd gelijk, maar dan zou je ook gewoon moeten kunnen erkennen, dat je het wel een mis hebt en niet voortdurend de verantwoordelijkheid daarvoor bij de ander neerleggen.
Er is een verschuiving in argumentatie geweest. Het eerste uitgangspunt was gelijkwaardigheid van CM met een plaatselijke gemeente, het is verschoven tot een zogeheten aanvullend alternatief van CM op de plaatselijke gemeente. En natuurlijk zal men beweren dat dit het uitgangspunt altijd geweest is en dat het ligt aan de interpretatie van anderen. Op deze manier is het gewoon moeilijk te discussiëren hier.
Ik begrijp dat voor sommige mensen dit muggenziften is, maar als je op de site voortdurend belasterd wordt met aantijgingen die nergens op slaan heb je ook wel eens het idee daar tegenin te moeten gaan.

Broeder Chatuliem,

Veel mensen lezen hier dagelijks uit de roman van W.F. Hermans:
IK HEB ALTIJD GELIJK. Er zit, zoals bekend, een verschil tussen 'gelijk hebben' en 'gelijk krijgen'. En ongelijk toegeven, is voor veel mensen heel moeilijk, want dat betekent toch een soort gezichtsverlies.
En misschien zijn er ook nog wel mensen die het gewoon leuk vinden, om anderen tot het uiterste te drijven. Geschokte, onthutste smiley

Wat mij opvalt hier bij CM, is hoeveel vooroordelen er telkens gespuid worden over elkaar. De nuance is vaak kilometers ver te zoeken en het woord SORRY komt bijna niemand over de lippen. Althans niet op het forum. Verder een apert gebrek aan inlevingsvermogen èn basale kennis van elkaars kerkelijke en theologische achtergrond.

Positief is wel dat er vaak sprake is van voortschrijdend inzicht en dat de discussie soms een heel ander gezichtspunt oplevert, dan je zou verwachten. Maar verwacht niet dat jouw argumenten de ander altijd zullen overtuigen. Een mens is nu eenmaal een irrationeel wezen, die zijn of haar gevoel van gelijk met argumenten onderbouwt, maar het gevoel van IK HEB TOCH GELIJK moeilijk kan inwisselen tegen een ander gevoel of een betere mening.

Enfin, als het je echt te veel wordt, neem gerust een weekje vakantie van het forum. Wandel in de natuur, doe wat genealogisch onderzoek, bezoek gelijkgestemde vrienden en bedenk: ach, het is maar een forum, zoals er tientallen miljoenen zijn op internet. Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 14 februari 2010, 10:51
BerichtOnderwerp: gebrek aan inlevingsvermogen?
 
MARY052 schreef:
Ik zou het niet willen, dan ben je nog steeds verbonden aan je ex, lijkt me alleen maar lastig.

Niet iedereen blijft verbitterd en boos na een echtscheiding. Elkaar blijven haten en verafschuwen de rest van je leven, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Vergeven en vergeten zal best moeilijk zijn. Maar sommigen kunnen ook weer verder als vrienden en als co-ouders. Ze is verder wel helemaal los van haar ex-man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: gebrek aan inlevingsvermogen?
 
MARIJAN072 schreef:
Dat moet je wel willen zeg! Twijfelende smiley Ben je dan echt jezelf Smiley die vol vragen zit

Nooit zo over nagedacht. Zij bekeek het vooral praktisch. En haar kinderen dragen ook die naam. Dus tja.... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 21:01
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
Nee hoor, blijf jij maar die mysterieuze schone uit het hoge noorden...

Maar je draagt wel leuke schoenen.


Waar wil je die tegen ruilen? Knipoog smiley

Nou, mijn zolder kraakt van de hoeveelheid boeken.
Dus, ruilobjecten genoeg.

Maar het is vast mijn maat niet.
Een typisch geval van jammer. Gefrustreerde smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: gebrek aan inlevingsvermogen?
 
Ik kan me voorstellen dat het vervelend voelt. Maar als man heb je er niet zo veel mee te maken (ik koop ook nooit keukens), denk ik. Of ik kom gewoon in winkels waar dat geen issue is.

Een goede vriendin van mij, loste het vrij eenvoudig op. Die behield na de scheiding de achternaam van haar man en wordt nu nog overal als zijnde getrouwd behandeld. Maar ja, dat is niet iedereen gegeven, uiteraard.

In de kerk vind ik het soms ook moeilijk. Huwelijksdiensten sla ik over, al vind ik het wel weer interessant om uit te zoeken wie er van de dames allemaal nog single is. Engeltje smiley
In z'n algemeenheid voel ik me (menselijk) eenzaam in de kerk. Maar ja, ik zit er niet voor de mensen, maar voor God, denk ik dan.

En voor de rest weet iedereen wel dat ik single ben. Alleen die 'eeuwige' vraag: "Hoe is het met de liefde?" Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 17:31
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
[quote=LEANNE226]Ik wil Mariska wel een foto mailen hoor Coole smiley met zonnebril


Nee hoor, blijf jij maar die mysterieuze schone uit het hoge noorden...

Maar je draagt wel leuke schoenen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 februari 2010, 12:00
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
LEANNE226 schreef:
Beetje plagerij Imre(en Maris) Knipoog smiley

Twijfelende smiley Eén ding is wel jammer. Nu krijgen we Leanne nooit te zien.... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: winter
 
HENK710 schreef:
U zegt?
Van Dale kan me ook niet helpen, geloof ik...
Als ik het wat vrij probeer te vertalen bedoel je wettisch, maar toch wel even goed om te controleren....

In mijn Van Dale staat het woord 'legalistisch' gewoon omschreven, als inderdaad.... 'wettisch'. Strikt (juridisch) aan de letter van de wet vasthouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 21:08
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
HENK710 schreef:
Zorg dan ook eens voor winterbanden! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Nu zit Maris met al die appeltaart en snert Clown smiley

Winterbanden? Da's iets voor rijke mensen! Knipoog smiley

En Mariska kan die appeltaart heus wel alleen de baas. En uitdelen aan voorbijgangers kan natuurlijk ook. Dat is best een mooie gedachte. Het delen van de appeltaart. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 21:04
BerichtOnderwerp: winter
 
CHATULIEM619 schreef:
Allemaal grappig, maar die hoofdonderwerpen zijn niet voor niks aangegeven.

Met alle respect, maar ik vind dit een vorm van legalistisch denken.

Een beetje anarchie op CM mag toch wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 20:33
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
HENK710 schreef:
Je fiets gestolen? Misschien even informeren bij onze oosterburen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Nee hoor, niet gestolen. M'n fiets had startproblemen vanwege de koude. En ik ben geen lid van de wegenwacht. Ik moest 'm dus zelf aanduwen over een spekgladde weg. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 20:19
BerichtOnderwerp: winter
 
CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op Pieter, dat je topics start op plaatsen waar ze niet horen. Wat heeft winter nu te maken met vriendschap en relaties. Dit hoort thuis onder van alles wat. Graag zou ik willen dat je dat wat meer in de gaten houdt. Onder dit topic willen we graag onderwerpen bespreken die met vriendschap c.q. relaties gaat.

Misschien ontstaan door dit topic wel vriendschap en relaties....

He moves in mysterious ways...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 20:15
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
LEANNE226 schreef:
Voor de liefde tussen jou en Maris heb ik alles over,ik wil graag het vuurtje aanwakkeren Clown smiley

Ik stel maar 1 voorwaarde:pak je vlinders goed in,ik wil dat ongedierte niet los in mijn auto hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vlinders? Welke vlinders? Smiley die vol vragen zit

Ze vond het erg koud weer buiten en toen was ik zo hoffelijk om een warm vest aan te bieden. Like a sincere gentleman. Als beloning voor mijn genereuze aanbod, bood zij toen aan om appeltaart te bakken en snert te koken. Lachende smiley

Ik had alleen een transportprobleem. Als ik vlinders had gehad, dan was ik wel naar haar toe gevlogen.... Engeltje smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op vrijdag 12 februari 2010, 20:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:46
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
LEANNE226 schreef:
Mijn auto is lekker warm hoor maar ja.........ik hoor gekrabbel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zo'n genereus aanbod kan ik niet weigeren, eigenlijk. Als jij helemaal uit het hoge noorden naar het zuiden wilt komen, om mij weer naar het midden te vervoeren, wie ben ik dan om daar 'nee' tegen te zeggen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:18
BerichtOnderwerp: winter
 
MARISKA601 schreef:
dan had ie waarschijnlijk een 11 stedentocht kunnen schaatsen Knipoog smiley

Hadden ze toen al elf steden in Friesland dan? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 17:16
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
Ik heb de boodschappen maar zelf gedaan.
Op dit moment ben ik bezig met de snert.

Ik vond het vandaag ook veel te koud om te fietsen. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 14:00
BerichtOnderwerp: winter
 
THOMAS968 schreef:
Ik ben natuurlijk een Fries en geen Hollander maar als ik dit lees, ben ik wel tevreden met het weer in Diepfriesland. Voor een zendeling is hier ook wel wat te doen overigens, al kan ik als iemand die geboren is in Dokkum mij de aarzeling van zendelingen wel voorstellen om hier naar toe te komen Knipoog smiley

Thomas

Wellicht had Bonifatius beter in de winter naar Friesland kunnen komen in plaats van in juni. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 13:55
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
Maar dan heb ik niks meer aan je vest.

Huilende smiley, smiley in tranen Ik weet het ook niet meer, Mariska. Het lijkt erg op het verhaal van de man die een kool en een geit wilde sparen. Hoe deed hij dat ook al weer?

Jij hebt een vest nodig om boodschappen te doen om mij gastvrij te kunnen onthalen, maar als je geen boodschappen kunt doen, kan ik niet komen, anders heb je niks te eten en ik kan niet terug naar huis fietsen op een lege maag. Wie heeft er een intelligente oplossing? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 11:12
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
Goeie vraag.
Ik ben nog geen kabouter tegen gekomen die het wilt doen. Gefrustreerde smiley

Kabouters houden een winterslaap of zitten in het vorstverlet.

Tja, we zullen moeten wachten totdat het echt gaat dooien, ben ik bang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 10:16
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
is het dan koud buiten? Knipoog smiley


mag ik jouw vest dan lenen? Knipoog smiley

Tuurlijk mag jij mijn vest lenen! Lachende smiley

Maar wie doet dan de boodschappen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 05:17
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
eh.. eh.. ik moet de boodschappen nog halen.

Trek wel een warm vest aan als je de boodschappen gaat doen! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 20:25
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
met slagroom.


en wat ook natuurlijk kan: verse snert met rookworst.


Wat is de winter toch mooi! Warm appelgebak met slagroom, verse snert met rookworst, fietsen door de sneeuw en dan ook nog iemand kunnen helpen met een warm kledingstuk. I am on my way.... eh....morgen dan.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 18:12
BerichtOnderwerp: de gesluierde vrouw
 
MARISKA601 schreef:
Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was. Hij had haar slechts enkele malen ontmoet. De vrouw droeg toen telkens een nikab, een sluier die alleen de ogen onbedekt laat.

Nadat het huwelijkscontract was getekend, probeerde de ambassadeur de bruid te kussen. Toen deed hij de ontdekking, berichtte de krant Gulf News woensdag. De kersverse bruidegom stapte linea recta naar een islamitische rechtbank in de Verenigde Arabische Emiraten om het huwelijk te laten ontbinden. Hij verklaarde in het huwelijksbootje te zijn gelokt met foto's van de zus van de bruid.

De ambassadeur eiste dat zijn vrouw hem een half miljoen dirham (bijna 100.000 euro) terugbetaalt voor de kleding, juwelen en cadeaus die hij voor haar had gekocht. De rechter ontbond het huwelijk, maar verwierp de eis tot compensatie.


bron:

http://www.depers.nl/opmerkelijk/433892/Lelijke-echtgenote-achter-sluier.html


Wel zielig hoor. Hoe moet ze anders aan een leuke man komen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 11 februari 2010, 17:50
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje
 
MARISKA601 schreef:
en voor de moeite doorn het barre weer te fietsen krijg je ook nog een stuk appeltaart erbij. Lachende smiley

Mèt slagroom op de appeltaart?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 ... 47 48 49 50 51 52 Volgende
Pagina 50 van 52