ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 52 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 23:21
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:





Kussende smiley voor wie em wilt hebben

Ach.... ze slaapt al..... ssssssssssssssssssst...... Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 22:26
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Mensen, deze is mooi & melancholiek en zit vol verwijzingen naar nummers van The Beatles:


http://www.youtube.com/watch?v=bRS10BeQOz0


Laatst aangepast door
IMRE695
op woensdag 19 mei 2010, 22:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 22:25
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Is nou die vaat echt weg Gefrustreerde smiley


Welke vaat? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
HENK710 schreef:
Voordeel 1: zicht en zorg! Door legalisering wordt meer zichtbaar wat er allemaal gebeurt, ook bij de mensen en kun je de zorg meer aanpassen op wat werkelijk nodig is.
Voordeel 2: decriminalisering. De mensen komen eenvoudiger aan de drugs, waardoor een stuk onrust en criminaliteit weggenomen kan worden.
Voordeel 3: regulering gebruik. Waar gebruiksruimtes zijn, blijkt dat veel gebruikers hun gebruik beter onder controle krijgen door deze 'rustpunten'. Met het geheel legaliseren wordt dit effect hoogstwaarschijnlijk verhoogd.

Vraagteken 1: aantrekkingskracht. Hoe hiermee om te gaan zal nog een aardig studiestukje zijn, om te voorkomen dat er over discriminatie gesproken gaat worden.
Vraagteken 2: wildgroei verbouw. Een aantal vaste dealers aanwijzen die mogen leveren aan de vaste verkooppunten (NB! geen supermarkten, eerder apotheken, ook ivm medische kennis aldaar).

Even serieus: waarom niet bij het Kruidvat of een andere drogist? Een apotheek heeft namelijk best een hoge drempel. Daar kom ik alleen met een receptje van de dokter. Niet om hoestsnoepjes of anders lekkers te kopen. Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:23
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
IMRE!!! Is die vaat nu nog niet weg........................... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:22
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
MARISKA601 schreef:
Tot de volgende picknick dan Clown smiley Clown smiley Clown smiley


Ik kom wel een keer bij jou in de tuin picknicken, Mariska. Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:20
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Voor nummer 2100 een hele mooie plaat over een stad:

http://www.youtube.com/watch?v=kShTUmYRyCw

En bonuspunten. Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Wall Street.... 2100 bonuspunten.... jij bent spekkoper vandaag! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:18
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNETTE792 schreef:
Pilzen-Hahnchen-topf mit Kartoffelpuree Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ohne Bratworst heute Knipoog smiley

In het Duits klinkt het veeeeeeeeeel lekkerder.... Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:16
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
ARJAN007 schreef:
Zojuist las ik dat de olievlek uit Deepwater op den duur zich verspreidt over grotere stukken water, en misschien zelfs richting Europa komt.....
kBen benieuwd hoelang BP nog durft te beweren dat het allemaal niet zo erg is.......


Ach, voordat alle wereldzeeën met die ene olievlek bedekt zijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 18:13
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Jongens, ik zet jullie een beetje op het verkeerde been...

's Morgens wil ik gaan meubels shoppen met mijn vader, want die heeft dringend een nieuw bed nodig. Dan moet ik hem eerst weer thuis brengen (hij houdt niet van picknicken op de heide en wil ook niet mee als introducé). Voordat ik dan op de trein gestapt ben en ik-weet-niet-hoe op de Ginkelse heide ben aangeland....

Verder krijg ik Pinksterzondag bezoek. Best veel prikkels allemaal voor 2 dagen achter elkaar. Ik MOEST keuzes maken. Met een snelle auto onder m'n bips zou het nog te combineren zijn geweest. Maar nu, helaas, helaas, gaat het niet. Sorry!

Jullie maken er vast iets leuks van! En daar geniet ik ook van mee - op afstand.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 13:12
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
PEACEDOVE820 schreef:
Trek gewoon je stoute schoenen aan anders komt het er nooit van Clown smiley


Ik mag niet.... ik noem verder geen namen.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:51
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
LEANNE226 schreef:
Geef toe,je durft gewoon niet! Coole smiley met zonnebril


Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:49
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
Ik ben altijd een schat Engeltje smiley


"Want waar uw hart is, daar zal ook uw schat zijn."


(ergens in Mattheüs)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNETTE792 schreef:
vanavond champignon-kip pannetje met verse aardappelpuree Kwijlende smiley

Hoe heet dat in het Duits? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:47
BerichtOnderwerp: Weergaloos dromen....
 
DROMEN VAN WEERGA


Dromen van Weerga
sijpelen door de mazen van mijn drift,
trachten mijn daadkracht te weken
en macht te herleiden tot wil.

Doch, ik zal niet versagen!
Weergaloos zal ik strijden,
mezelf pijnigen tot de
bloedens toe laatste gil.

Dan zal Weerga beseffen dat
mijn lijden voor haar oprecht was.
En bij mijn opgaan tot glorie zal zij
wenen achter een van schaamte beslagen bril.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 12:44
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Het staat definitief vast.... Ik kan niet zaterdag... weer of geen weer.... ik heb andere verplichtingen.....

Nooit zal ik jullie real-life ontmoeten..... Huilende smiley, smiley in tranen


Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:24
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Hadden we boer Harms al gehad?


http://www.youtube.com/watch?v=diIW_E851ms
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:22
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau
 
MARIJAN072 schreef:
Heb ik even mazzel dat ik geen universiteit heb en nog geen 50 ben.Knipoog smiley Lachende smiley

Het kan alletwee nog, Marijan: een titel voor je naam en 50 worden. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 11:12
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:



hier is uw ontbijt heer Imre Clown smiley


Dankjewel. Je bent een schat! Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 19 mei 2010, 09:35
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Maris, ik wil NU mijn ontbijt op bed! Woedende smiley



Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 23:26
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
Eerst nog wat eten: boterham met pindakaas Clown smiley


Wel opschieten, Maris. Anders slaap ik al..... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 23:18
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Kom naar de bedstee, m'n liefste.....


http://www.youtube.com/watch?v=8oF7Hb99sIM


(featuring Pistolen Paultje)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 23:15
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
rennen en vliegen en klimmen en schooien.


Misschien zijn dit hele geschikte katjes voor de Apenheul.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:23
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
TESSYBEAR731 schreef:
Das voor de kinderen van groep 1 t/m 4...ze lopen een kortere route dan de grote vierdaagse...(ongeveer 4/5 km. per avond)
Meer dan genoeg overigens, de kleine man was helemaal versleten en ligt al lekker te Slapende smiley

Dan kun jij ook gaan Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:22
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ZINGA672 schreef:
Concurrentie met Imre....

zie foto Clown smiley

GrZing!

Schitterend! Ik viel bij uit mijn zetel van het lachen! Clown smiley

Ik vroeg me wel af: is dit jouw uitzicht als je 's morgens uit het raam kijkt? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:16
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
[quote=MARIO216]

Via een navel-gator
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:14
BerichtOnderwerp: Ahmadinejad is een 12-er
 
RIK120 schreef:
Maar dit kan ze wel stoppen:
Wanneer ze nu bij de opstanding opstaan, van wie van hen zal zij dan de vrouw zijn? Want alle zeven hebben ze haar als vrouw gehad.’ [24] Jezus zei tegen hen: ‘Zit u niet op een dwaalspoor, doordat u de Schriften niet kent en evenmin de macht van God? [25] Want wanneer ze uit de doden opstaan, trouwen ze niet en worden ze niet uitgehuwelijkt, maar zijn ze als engelen in de hemel.

In de hemel wordt niet gehuwd want wij zullen zijn als de engelen. Dus moet Wilders niet provoceren, maar evangeliseren. Want moslims moeten horen dat Jezus dit gezegd heeft. En dat zij al in hem geloven omdat zij alle profeten erkennen, is dan een ENORME GROTE OPEN DEUR om dat met hun te communiceren, MAKKIE voor iedere Christen.

Maar punt is: Als Rouvoet het zegt voor de camera, is dat veel effectiever dan honderdduizend evangelisatiefoldertjes. (en alle moeite die daarvoor gedaan moet worden)

Maar nu gaat Wilders de discussie uit de weg, want als hij het imago van de bedreigde kan hooghouden, levert hem dat stemmen op. Daarom wil hij niet toegeven dat zijn provocatieve houding averechts werkt.
Maar die bedreiging van terrorisme is ook reeel, juist omdat zij zo gek zijn in dat geloof dat je beloond wordt in de hemel als je jihadist bent. Wilders heeft ook bescherming nodig; niet alleen fysiek, maar ook door onze opinie, en dat hij eindelijk eens in discussie gaat. Want die discussie zal hem beschermen, juist omdat Ahmed met de pet zo kwaad nog niet is.

Kweenie hoor, waar de loyaliteit ligt van de gemiddelde moslim bij een conflict tussen het Westen en de islamitische wereld.


Laatst aangepast door
IMRE695
op dinsdag 18 mei 2010, 19:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 19:09
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
ARJAN007 schreef:
Nou.... als de joints in de supermarkt worden verkocht gaat het direkt buiten de supermarkt goed stinken.... als er een smerige wietlucht hangt vlak bij de supermarkt ga ik mijn inkopen daar niet meer doen.

Het alcoholverbod in de USA werkte niet, zei je..... nou het rookverbod in openbare gelegenheden in heel Europa blijkt wél te werken. Dus zodra de publieke opinie vóór een verbod is, gaat het werken.

Heel Europa kent een duidelijk verbod op drugs. Alleen ons land wilde kijken of het met een gedoogbeleid een beter resultaat kon krijgen.
Gezien de aanzuigende werking op drugsrunners en drugstoeristen heeft het gedoogbeleid gefaald. Simpelweg doordat andere landen niet meedoen.

Een volledige legalisering van drugs gaat misschien (?) werken als de hele wereld eraan meedoet. Maar ik twijfel er niet aan dat de nadelen van gelegaliseerde drugs spoedig zichtbaar zullen worden.

Daarom blijf ik vinden dat drugs niet gelegaliseerd moeten worden.
En wat de drugscriminaliteit betreft: ik denk dat men de diehards in de drugshandel gewoon 40 jaar of nog langer in de gevangenis moet zetten.
't Kost wel een paar centen, maar elke drugshandelaar die in de cel blijft, kan niet meer op straat gaan vervelen.

Nederland Gidsland. Als wij de enige in Europa zijn of in de wereld, dan hebben we weer een ouderwets monopolie. De tijden van Balkenendes VOC (specerijenhandel!) herleven!
Drugstoerisme, uitvoer van kwaliteits-wiet, dagarrangementen, blow-holidays.... the sky is the limit! Knipoog smiley

Natuurlijk zijn er ook nadelen aan e.e.a. verbonden. Maar je mag het spul wel gebruiken, dus, dat is hetzelfde als met tabak. En het rookverbod in openbare gelegenheden is niet te vergelijken met de Drooglegging in the USA. Toen mocht er geen druppel alcohol geschonken worden - legaal.
Behalve in het Witte Huis, waar president Harding rustig doordronk.

Trouwens, hoeveel politiecellen denk je bij een algeheel verbod nodig te hebben om alle drugshandelaars, dealers, smokkelaars èn gebruikers vast te zetten?


Laatst aangepast door
IMRE695
op dinsdag 18 mei 2010, 19:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:48
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
TESSYBEAR731 schreef:
Oh...dat klinkt lekker... Slapende smiley

Helaas, tis minivierdaagse deze week dus ren je rot...nu maar ff snel wat eten terwijl meneertje aan het wandelen is en dan maar hopen dat ie daarna zelf snel gaat Slapende smiley ...kan ik misschien ook een keertje vroeg! Knipoog smiley

Even voor mijn beeldvorming: wat is een min-vierdaagse? Is dat voor kinderen tot 10 jaar? Of lopen ze korte afstandjes?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 17:43
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
HENK710 schreef:
Gelezen op de site van het NRC

Schaf verbod op soft- én harddrugs af. Dat dringt de criminaliteit terug, schrijft Bolkestein.

Omkoping, bedreiging, corruptie, afrekeningen. De criminaliteit die het verbod op harddrugs, zoals cocaïne, xtc en heroïne, veroorzaakt, kost de Nederlandse belastingbetaler 924 euro per jaar.

En daarom moet het taboe op regulering van soft- én harddrugs doorbroken worden. Dat betogen Frits Bolkestein (oud-VVD-leider), Els Borst-Eilers (oud-minister van Volksgezondheid), Theo de Roos (hoogleraar strafrecht) en een reeks hoogleraren, juristen en drugsdeskundigen vanmiddag in NRC Handelsblad. (Opiniestuk verschijnt na 13 uur op de website)

Voor cannabis is sprake van een gedoogbeleid. Coffeeshops mogen dagelijks maximaal 500 gram verhandelen en gebruikers mogen maximaal 5 gram in bezit hebben. Maar het op grote schaal telen is verboden. “Dit is onwerkbaar”, stellen de auteurs. “Geen enkele coffeeshop kan daarop draaien. Het geeft slechts aan het OM de macht om elke coffeeshop de nek om te draaien, en daar is het de laatste jaren ook ijverig mee bezig.”

Het opheffen van het verbod op drugs zal drugsbendes verdrijven, denken de auteurs. “De zwarte markt schrompelt ineen. De werkdruk van politie en justitie wordt tientallen procenten lichter. De samenleving wordt substantieel veiliger.”

Ook stellen de auteurs dat de volksgezondheid ermee is gediend. Door het wegvallen van de zwarte markt zou met name de jeugd veel beter beschermd zijn. “De kwaliteit van de drugs is gewaarborgd, ze zijn voorzien van bijsluiters en voorlichting wordt geloofwaardig.” Wel vinden ze dat de drugs niet verstrekt mogen worden aan minderjarigen en niet-ingezetenen.

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten...


Ik ben het helemaal met deze politici eens. Het doet me denken aan de Drooglegging in de VS tussen 1920 en 1932, waarbij de georganiseerde misdaad tot bloei kon komen (maffia). Ook hun huidige 'War on drugs' blijkt niet te winnen. Zolang er (veel) vraag is, is er ook veel aanbod. En door het vele geld dat er in omgaat, is men bereid ook veel risico te lopen.

Het is net als met roken (wat in het Westen op z'n retour lijkt) en drinken: genotmiddelen die gewoon legaal zijn en weinig crimineel-gevoelig, behalve voor diefstal of (incidenteel) smokkel. Verder sleept de overheid er door accijnzen veel geld uit, al moeten daar de kosten voor gezondheidszorg en verslavingszorg wel tegenover worden gezet.

Ik pleit al jaren voor een overheidsmonopolie op drogerende middelen. Twee vliegen in 1 klap: er is controle op de kwaliteit en productie en we verdienen er nog aan ook. Daarbij kan de overheid de criminelen uit de markt duwen, tenminste als de drugssynidicaten geen politici gaan vermoorden of trachten te criminaliseren (omkoping, afpersing, chantage).

Enfin, het is het proberen waard: een geleide markt, er nog aan verdienen ook en het geld gebruiken voor betere voorlichting en bestijding van misdaad die erger is: misbruik van vrouwen en kinderen, mensensmokkel en uitbuiting.

Even een jointje halen in de supermarkt, mèt subsidie uit Brussel (voor de wiettelers) en accijns voor de schatkist! Lachende smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op dinsdag 18 mei 2010, 17:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 52 Volgende
Pagina 10 van 52