ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 52 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 05:24
BerichtOnderwerp: Het christendom en andere geloven
 
MARIO216 schreef:
Ik zou graag eens willen weten of iedereen het goed vind dat Nederland ver-islamiseerd. Mogen wij het toleren dat Nederland wordt volgebouwd met bijv. moskeeen terwijl de kerken leeglopen. Moeten wij maar accepteren dat Tweede Pinksterdag wordt ingeruild tegen het Suikerfeest. Tweede Pinksterdag is immers commercie net zo goed als Tweede Paasdag.

Als het Suikerfeest een Nationale vrije dag wordt en iedere werkgever moet die gewoon doorbetalen, terwijl wij kunnen gaan funshoppen in de stad, dàn heb ik geen bezwaar! En ach, al die moskeeën: die kun je later ook herbestemmen, net als veel kerken nu.

Wees niet bang voor de islam, Mario. Onze God heeft zonde en dood al overwonnen. Bij de islam moet je eerst jezelf opblazen voordat je rechtstreeks naar het paradijs mag.

Imre, die het vooral als een historisch fenomeen beschouwd dat Nederland lijkt te ontkerstenen. Andere landen gingen ons namelijk voor en die zijn nog niet in handen van Mekka gevallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 05:16
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Dat duurt bij mij wel een jaar voordat die komt. Knipoog smiley

Laat alvast je snor dan staan! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 05:13
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
Corine950: Van harte gefeliciteerd! En nog vele goede jaren erbij gewenst.

Laatst aangepast door
IMRE695
op zaterdag 29 mei 2010, 05:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 22:31
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Van het weekend weer bonussen uitdelen. Wat is de prijs?? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Een vliegreis naar Mekka en Medina. Voor vrouwen is een burkha verplicht. Mannen dragen een baard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 22:27
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
 
ANNETTE792 schreef:
Nee hoor, daar gingen in een klein jaartje tijd heel veel etentjes, uitstapjes, vele gezellige avondjes op de bank en het verwerken van een scheiding aan vooraf, niks virtueels, gewoon in real life. De eerste afspraak was er binnen een paar weekjes.


Goed om te horen! Zo kan het dus ook. Maar mijn stelling blijft overeind dat het soms nuttig en nodig kan zijn om eerst een poosje te schrijven met elkaar. Je kunt een 'date' wel beschouwen als iets vluchtigs, maar de verwachtingen zijn toch vaak hoger gespannen. Nog een voordeel: als 1 partij niet zo vlot bespraakt is of ronduit verlegen, dan heb je door te mailen een basis gelegd om over bepaalde onderwerpen te praten.

Enne.... niet zo moeilijk denken over mogelijke vragen, Nico.

Gewoon: wie ben jij (eigenschappen), wat doe je (werk en vrije tijd) en waar sta je voor (geloof, normen en waarden). Ook zelf dingen uit je leven vertellen. Ook kun je zeggen: als je vindt dat ik te veel vraag, gewoon tegen me zeggen. Daar kun jij vast wel tegen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:13
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=9SkXA19g0OY&feature=related

Tja, kweenie. Robbie Williams op CM? Zou ik tòch mee oppassen. Zieke smiley


Draai, als je wilt, het Smurfenlied nog maar eens. Dàt is pas een gezellige meezinger!

"Kunnen jullie door een waterkraan....?"

(smurfwater?) Smiley die vol vragen zit

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:10
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
 
TESSYBEAR731 schreef:
Of wel even uit doen, wat anders gaan doen, en vervolgens tot de schrikbarende conclusie komen dat er ook nog leven mogelijk is buiten CM Geschokte, onthutste smiley Engeltje smiley


Echt waar? Geschokte, onthutste smiley Ik heb net verlengd. Boze smiley Chips.... wat nou? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:07
BerichtOnderwerp: Treuren om een verloren liefde
 
FRANKIIE208 schreef:
God zegt zelf in Zijn woord: zoekt en gij zult vinden.. bidt en u zal gegeven worden. Blijven bidden... terwijl je dit al lang doet en wachtende bent wordt dan moeilijk.. met als resultaat dat je dan denkt dat je het zelf verdient omdat je zoveel bid.. maar zo werkt het (helaas) niet Verraste, verbaasde smiley

Aanvulling: biddend rondgaan in eigen kring. Misschien is er al jaren een vrouw in stilte verliefd op je, maar moet heur hart eerst vrij gemaakt worden door jouw gebed. 't Werkt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:02
BerichtOnderwerp: eerst maar mailen... (eindeloos?)
 
NICO498 schreef:
hey people's

de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw.
wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..

maar wat is de: we zien wel?

als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?

persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg.
misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets.
het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.


snappen jullie wat ik bedoel?
k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...

Nico


Hoe Pieter ooit aan de vrouw gekomen is... Verraste, verbaasde smiley Volgens mij heeft hier ook zijn handen blauw zitten typen in de chatbox, voordat Annette voor hem viel, maar dit terzijde. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Enfin, weet je Nico. Vrouwen zijn doorgaans voorzichtiger dan mannen.
Jij stapt misschien makkelijker op vrouwen of mensen af (waarbij we vrouwen gemakshalve ook tot de menselijke soort rekenen uiteraard!) en maakt makkelijk een praatje. Vrouwen houden doorgaans ook erg van praten, maar zomaar bijna meteen afspreken, ligt toch een stuk moeilijker. Vrouwen kunnen nare ervaringen hebben gehad. Of als ze kinderen hebben plus een baan, weinig tijd om vaak af te spreken (oppas regelen, reizen, etc.). Ook zijn er legio verhalen over stalkers, hijgers en ander onguur manvolk bekend, die vrouwen wat behoedzamer maken.

Kortom, het mailen heeft een functie: elkaar leren kennen (in zover dat mogelijk is via de mail, maar het kan aardig) en vooral: elkaar leren vertrouwen. Want stel: je geeft je vertrouwen te snel weg aan een ander, dan heb je als vrouw (en ook als man) een ernstig probleem. Al is het alleen maar in het roddelcircuit hier op CM, dat helaas ook bestaat. Twijfelende smiley

Kortom, probeer een beetje open te zijn via de mail. Vooral om iemands vertrouwen te winnen en niet om eindeloos te blijven mailen. Maar het eerste contact per mail is belangrijk. Je kunt ook gaan chatten hier, dan krijgen mensen (en vrouwen) ook een indruk van jou.

Tip van Imre: stel vragen en vraag ook of de ander of zij vragen aan jou wil stellen. Dat houdt het gesprek per mail gaande en je kunt een boel aan de weet komen. Maar VERTROUWEN blijft het sleutelwoord! Onthouden!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:52
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
Ik doe vandaag niets.
Helemaal niets.
Alhoewel, ik moet vanaaf wel effe koken.
En om te kunnen koken heb ik schone pannen nodig.
En er staat nog een afwas.
Helaas heb ik geen mien-dobbelsteen in huis.

Ik zet even mijn zonnebril op,
dan zie ik even de troep in huis niet.

Bel de Kabouterlijn: 00987-KABOUTER Het eerste half uur zijn ze gratis, daarna hoef je ze alleen maar eikeltjeskoffie en een Mariakaakje te geven. Het is nog aftrekbaar van de belastingen ook! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:49
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
De warme hap heb ik al op (kip met rijst en vruchtencompote). Nu het ijs nog! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 14:28
BerichtOnderwerp: Vandaag is Bert jarig
 
TESSYBEAR731 schreef:
Bert168 Knipoog smiley

Ah, dìe Bert! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:12
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Slapende smiley (geeuwt hevig) Verlegen lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 13:10
BerichtOnderwerp: Vandaag is Bert jarig
 
Wie is Bert? Smiley die vol vragen zit

Hoe dan ook: PROFICIAT! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 08:54
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer deel 2
 
Een troostrijk lied dan maar, speciaal voor Maris:

http://www.youtube.com/watch?v=69cqMDpVi9A
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 08:45
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:

Wie zeurt, krijgt een...... Smiley met dichtgeplakte mond


Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 05:21
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Heer Imre, Vader Abraham aan het kijken . Wat was ze schattig he? Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Vader Abraham, vader Abraham, vader Abraham... Smiley die vol vragen zit

Die had zeven zonen. Daar hoef ik toch niet op te letten. Smiley die vol vragen zit

Enfin, ik smurf nog even verder op het internet.

Ik was altijd meer fan van Hannie en de Rekels. Verlegen lachende smiley

Of Mieke.... http://www.youtube.com/watch?v=v4XGFBwHN6M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 05:18
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:

Ik wel. Twijfelende smiley Waar is de man met de hamer? Gefrustreerde smiley

Ik wil slapen.... Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:37
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Weer een volkslied:

http://www.youtube.com/watch?v=rimigvh0vCM&feature=fvw

Graag mèt ondertitels de volgende keer. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 20:33
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
MARIO216 schreef:
Geloof dat jij een beetje achter loopt.

Mario, die denkt in het heden en niet in het verleden.


Ik heb nog een legpuzzle van Johan Cruyff...

Eh... wie is de huidige trainer van het Nederlands Elftal?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 15:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Nasi mèt kip. Of nasi zonder kip. Dat hangt van het bezoek af... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 11:32
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
HENK710 schreef:
Misschien niet zoveel denken Imre Clown smiley

Dat hàd je gedacht! Verliefde smiley


MARY, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vele goede jaren erbij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 08:04
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat
 
MARIO216 schreef:
We gaan het eens hebben over de ideale opstelling van het Ned. elftal.

Yes!! Cruijf linksbinnen aanvallend, Van Hanegem in de achterhoede, Rensenbrink spits, Suurbier voor het tackelen van de tegenstander en in het doel had ik mezelf gedacht. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 04:35
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Ga nog maar even proberen te slapen, Imre Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 04:31
BerichtOnderwerp: politieke discussies
 
WILMA729 schreef:
Legalisreren van softdrugs???
Nou neee. Das dom, dommmer, domst.
Daarmee leg je de drempel voor veel jongeren veel te laag. Vooral nu in deze tijd waarin jongeren niet echt een rijke toekomst tegemoet zien, en er teveel jongeren in de ww belanden. Die drugs is een te grote verleiding om te vluchten voor de realiteit.
Het gedoogbeleid gaat naar mijn idee al veel te ver.
Ik snap die beweegredenen niet, om te gedogen en te legaliseren, om daarmee de criminaliteit aan banden te leggen.
Criminaltiet moet gewoon veel harder aangepakt worden,we zijn veel te soft.
Beter passen we niet het softdrugs -beleid aan, maar de softe aanpak van criminelen.

Yummie! Duiveltje smiley Jongeren in de WW? Volgens mij krijgen ze geen eens bijstand meer als ze van school komen en ze zijn baanloos. Dus, dat kost al niks en dus ook geen geld voor drugs. Tenzij ze crimineel worden, maar dat worden de meeste jongeren niet. Dat is 1.
Aanpakken criminaliteit. Amerikaanse toestanden: oom agent als law-enforcer ('Freeze or I'll shoot!'). Wild west in de polder? Hoeveel extra agenten denken we nodig te hebben? Hoeveel extra gevangenissen? Doodstraf herinvoeren (al afgeschaft in 1870)? Jongeren zonder toekomst nog verder de prut induwen (Je bent jong, baanloos, je ben verslaafd en ook nog crimineel). Eh.... zou de drugshandel ophouden bij een harde aanpak (zie Amerika en met name de grens tussen Mexico en de VS).
Heeft een kind een toekomst als we drugs uitbannen? Of neemt de criminele vrije markt onmiddelijk alle gaatjes en gaten in die markt over als de overheid zelfs de thuisteler gaat aanpakken en criminaliseren?
Is er überhaupt een oplossing te bedenken voor de drugsproblematiek, behalve alles en iedereen over 1 kam scheren? Of gaan we gewoon door met de Nederlandse aanpak van het zien als een sociaal probleem, met volksgezondheids-aspecten en een pakket met verslavingszorg.

Tot slot: wat slikken, drinken, inhaleren jongeren allemaal naast hun cocaïne, wiet en ander snoepgoed (paddo's!). XCT en andere wakker-blijvers op de dansvloer, veel bier en wijn en sterke drank en ook nog altijd sigaretten per slof. Kortom, je zult het allemaal zo duur moeten maken, dat het voor bijna niemand meer te betalen is en genotmiddelen weer het voorrecht worden van the happy few. Jammer van de accijnzen, maar goed, dan verhogen we de BTW op voedingswaren maar. We worden tenslotte ook nog dikker met z'n allen, want tjonge, het is zo lekker (goedkoop) allemaal. Misschien moeten we supermarkten harder aanpakken, omdat die ons volstoppen met lekkere aanbiedingen.


Imre, die chocolade crimineel lekker vindt! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 04:19
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
INKA401 schreef:
uuuh ... vraagje

mijn vriendin anneke (hier ontmoet op cm) en alweer ruim een jaar een relatie, word binnenkort 50 jaar ... ik wil er een súper leuk feest van maken, en vraag hierbij jullie hulp.

er worden rond de 70 mensen verwacht, vieren het binnen, en buiten in de tuin, en er komt een compleet verzorgde bbq ...
ik heb een orgineel spandoek laten maken met de tekst ...
het is feest bij onze lieve anneke ... een mega dikke kus van jou inka
rond het spandoek maak ik van pvc buis een rand, met daar omheen een lichtslang ... en daar steek ik 50 rode rozen in ... nou als dit niet romantisch is dan weet ik het niet meer hoor hihi.

de gasten worden om 16.00 uur verwacht met een welkomst drankje ... rond 18.00 uur word de bbq aangestoken, maar wat doen we tussendoor?

weten jullie niet iets leuks om al die mensen tussendoor met iets te verassen? ... en oja ... anneke wil een abraham ipv een sara in de tuin ... heb één van jullie geen ervaring met een komische abraham?

mijn vraag is dus, wie weet iets leuks ... iets knettergeks te verzinnen waar iedereen plezier aan beleefd ...

groetjes inka


Eh... spelletje Hints? Of: vertel alles wat je weet over Anneke (misschien hoor je nog nieuwe dingen). Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: donderdag 27 mei 2010, 00:04
BerichtOnderwerp: Treuren om een verloren liefde
 
CHATULIEM619 schreef:
En jaar of tien geleden begon ik weer te zoeken naar een vrouw in mijn leven. Of, eerlijk gezegd was er een vrouw waar ik verliefd op werd. En in het begin was het ook wel wederzijds. We gingen samen uit, we zagen elkaar regelmatig en het had er alle schijn van dat we samen een toekomst hadden. Alleen kwam ze tot de ontdekking dat haar gevoelens niet diep genoeg waren, kortom dat ze niet verliefd was.
Ik dacht, wat niet is, kan nog wel komen en we gingen eigenlijk heel close met elkaar om. Dat ging zo meer dan een jaar door, en voortdurend zei ze: wat is het jammer dat ik niet verliefd op je ben. En ik dacht, wat niet is, zal nog wel komen. Uiteindelijk werd deze vriendschap haar teveel en ze zette er een een punt achter.
Maar ik was ten volle overtuigd dat ze de vrouw voor me was, en hoewel het moeilijk was haar niet meer te zien, ging ik in mijn hart door haar wel op te eisen. Met name mijn gebeden naar God kregen een dwingend karakter. Ik kan me nog momenten voorstellen dat ik van God eiste dat Hij haar maar verliefd maakte, want dit was de vrouw van mijn dromen.
Wat ik niet merkte, was dat mijn liefde geen liefde was, maar een vorm van egoïsme. Ik wilde haar, niet omdat ik van haar hield, maar omdat ik vond dat ik recht op haar had.
Gelukkig is dit proces niet verder gegaan. Ze kreeg een andere relatie en is met hem getrouwd. Ik was blij dat het voor mij afgelopen was, want eigenlijk was ik opgelucht, en nu ben ik dankbaar dat mijn relatie met haar zich niet doorgezet heeft.
Waarom schrijf ik dit allemaal op? Omdat ik eigenlijk veel van die verhalen hoor van mensen, die niet kunnen opgeven. En opgeven van een verliefdheid kan een hele klus zijn. Want dat betekent dat je weer opnieuw je leven moet opbouwen, dat je je hoop aan de kant moet zetten en accepteren dat je alleen bent.
Maar de vraag die ik mezelf stelde in het proces wat ik onderging, was, is er sprake van echte liefde? Of is er sprake van het vasthouden van een ideaal of een ideaalbeeld? Uiteindelijk overstijgt dat ideaal je eigen gevoelens en wat misschien als verliefdheid of aantrekkingskracht of klik begon, eindigt in een vorm van bezit willen nemen.
Toen ik uiteindelijk mijn egoïsme opgaf, merkte ik dat het met de verliefdheid snel gedaan was. Het had geen bodem meer, en ik kon er heel gemakkelijk overheen stappen. Het werkte zelfs bevrijdend, want eindelijk kon ik weer verder.....
Gelukkig ligt deze ervaring ver achter me. Nu weet ik dat een afwijzing een afwijzing is. En zit ik niet meer krampachtig te hopen op een verloren liefde. Maar ik heb wel de gevaren gezien van hoever dat kan gaan als je erin doorgaat. Uiteindelijk kan het je hele leven gaan beheersen.

Gewoon een vraag: hoe gaan jullie om met afwijzing?

Leven = groeien Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIJAN072 schreef:
Bedankt voor jullie reacties m.b.t. 'het bord op schoot'. Ik merk gelukkig dat ik niet de enige ben. Lachende smiley

Het kan nog erger dus, als ik lees dat iemand - ouder en wijzer Knipoog smiley dan ik - al lopend uit de hand eet. Clown smiley


Als het je maar niet uit de hand loopt... Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 23:26
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
HENK710 schreef:
Tijd voor een leesbril Smiley die vol vragen zit Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je kunt ook gewoon vertellen dat hij zo heet. Bij 'Benjamin' denk ik aan je jongste kind. Niet aan een CM-'er. Gefrustreerde smiley

Imre die nog net niet helderziend is. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: woensdag 26 mei 2010, 23:22
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
LIESBETH326 schreef:
Wel een beetje offtopic... 't Gaat hier tenslotte om wat we VANDAAG voor lekkers eten... Knipoog smiley


Dan vertel ik je het vrijdag wel. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 52 Volgende
Pagina 3 van 52