ChristianMatch
 


Forum

eerst maar mailen... (eindeloos?)
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
NICO498





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:43
 
hey people's

de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw.
wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..

maar wat is de: we zien wel?

als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?

persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg.
misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets.
het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.


snappen jullie wat ik bedoel?
k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...

Nico
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 17:51
 
Je moet je gewoon niet in de maling laten nemen met dat geneuzel over eindeloos mailen.
Ik ben daar ook nooit ingetrapt, gewoon als n speer afspraak regelen, live ontmoeten ( desnoods in restaurant )
Is het nix, dan zij het zo, op naar de volgende.
Scheelt n hoop gedoe en je hoeft niet jezelf prive bloot te geven aan iemand waar het toch niet mee opschiet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:02
 
NICO498 schreef:
hey people's

de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw.
wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..

maar wat is de: we zien wel?

als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?

persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg.
misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets.
het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.


snappen jullie wat ik bedoel?
k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...

Nico


Hoe Pieter ooit aan de vrouw gekomen is... Verraste, verbaasde smiley Volgens mij heeft hier ook zijn handen blauw zitten typen in de chatbox, voordat Annette voor hem viel, maar dit terzijde. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Enfin, weet je Nico. Vrouwen zijn doorgaans voorzichtiger dan mannen.
Jij stapt misschien makkelijker op vrouwen of mensen af (waarbij we vrouwen gemakshalve ook tot de menselijke soort rekenen uiteraard!) en maakt makkelijk een praatje. Vrouwen houden doorgaans ook erg van praten, maar zomaar bijna meteen afspreken, ligt toch een stuk moeilijker. Vrouwen kunnen nare ervaringen hebben gehad. Of als ze kinderen hebben plus een baan, weinig tijd om vaak af te spreken (oppas regelen, reizen, etc.). Ook zijn er legio verhalen over stalkers, hijgers en ander onguur manvolk bekend, die vrouwen wat behoedzamer maken.

Kortom, het mailen heeft een functie: elkaar leren kennen (in zover dat mogelijk is via de mail, maar het kan aardig) en vooral: elkaar leren vertrouwen. Want stel: je geeft je vertrouwen te snel weg aan een ander, dan heb je als vrouw (en ook als man) een ernstig probleem. Al is het alleen maar in het roddelcircuit hier op CM, dat helaas ook bestaat. Twijfelende smiley

Kortom, probeer een beetje open te zijn via de mail. Vooral om iemands vertrouwen te winnen en niet om eindeloos te blijven mailen. Maar het eerste contact per mail is belangrijk. Je kunt ook gaan chatten hier, dan krijgen mensen (en vrouwen) ook een indruk van jou.

Tip van Imre: stel vragen en vraag ook of de ander of zij vragen aan jou wil stellen. Dat houdt het gesprek per mail gaande en je kunt een boel aan de weet komen. Maar VERTROUWEN blijft het sleutelwoord! Onthouden!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 18:45
 
PIETER649 schreef:
Je moet je gewoon niet in de maling laten nemen met dat geneuzel over eindeloos mailen.
Ik ben daar ook nooit ingetrapt, gewoon als n speer afspraak regelen, live ontmoeten ( desnoods in restaurant )
Is het nix, dan zij het zo, op naar de volgende.
Scheelt n hoop gedoe en je hoeft niet jezelf prive bloot te geven aan iemand waar het toch niet mee opschiet.

Pieter, bent weer heerlijk bezig Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICO498





Berichten: 10

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:01
 
Quote:
stel vragen en vraag ook of de ander of zij vragen aan jou wil stellen.

Is dat niet raar dan?
k vindt het moeilijk om vragen te stellen, lees: de ander te kwetsen.
k kan nogal direct zijn wat niet altijd goed uitpakt terwijl het beslist niet negatief bedoelt is.

nico
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:03
 
NICO498 schreef:
Is dat niet raar dan?
k vindt het moeilijk om vragen te stellen, lees: de ander te kwetsen.
k kan nogal direct zijn wat niet altijd goed uitpakt terwijl het beslist niet negatief bedoelt is.

nico

Je moet het natuurlijk wel weten te doseren...
Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:12
 
NICO498 schreef:
hey people's

de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw.
wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..

maar wat is de: we zien wel?
We zien wel...
...of we elkaar ooit in het echt ontmoeten;
...of we contact houden met elkaar;
...of we elkaar op een gegeven moment toevoegen op msn;
...of...

Dit betekent niet dat mensen liever niet 'face-to-face' zouden willen praten met anderen, maar er zijn mensen die daarin wel voorzichtiger zijn geworden en zich beter voelen bij het digitale contact, zeker gedurende de aftastende fase van een contact.

Waar jij aangeeft je beter te kunnen uiten via het 'face to face'-contact, zijn er ook mensen die zich wat beter met schrift kunnen uiten, bijvoorbeeld via msn/mail. Dit zegt overigens niets over al dan niet ouderwets zijn Knipoog smiley Het zegt wel iets over je voorkeur voor het uiten van bepaalde zaken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRIGHTBOY799





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:18
 
IMRE695 schreef:
Kortom, het mailen heeft een functie: elkaar leren kennen (in zover dat mogelijk is via de mail, maar het kan aardig) en vooral: elkaar leren vertrouwen. Want stel: je geeft je vertrouwen te snel weg aan een ander, dan heb je als vrouw (en ook als man) een ernstig probleem. Al is het alleen maar in het roddelcircuit hier op CM, dat helaas ook bestaat. Twijfelende smiley

Kortom, probeer een beetje open te zijn via de mail. Vooral om iemands vertrouwen te winnen en niet om eindeloos te blijven mailen. Maar het eerste contact per mail is belangrijk. Je kunt ook gaan chatten hier, dan krijgen mensen (en vrouwen) ook een indruk van jou.
Klinkt een beetje als ontzettend veel werk voor de 1e date. Die dan ook nog eens heftig kan tegenvallen, want digitaal is wel leuk allemaal, maar je maakt iemand zijn/haar trekjes niet mee, en digitaal hebben mensen doorgaands meer tijd om woorden te kiezen...

TESSYBEAR731 schreef:
Je moet het natuurlijk wel weten te doseren...
Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Verdikkie, en ik maar denken dat dat heel normaal was...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 19:20
 
BRIGHTBOY799 schreef:
Verdikkie, en ik maar denken dat dat heel normaal was...

Jah...jij en vele anderen Geschokte, onthutste smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op vrijdag 28 mei 2010, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:18
 
TESSYBEAR731 schreef:
Je moet het natuurlijk wel weten te doseren...
Meteen in het tweede mailtje vragen wat voor standjes ze lekker vind valt over het algemeen niet zo goed Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond



maar valt dat onder hoofd- of bijzaken? Smiley die vol vragen zit
nuttige informatie of totaal zinloos? Verraste, verbaasde smiley

Pieter, die alles van je wil weten, zelfs je pincode Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 20:25
 
IMRE695 schreef:
Hoe Pieter ooit aan de vrouw gekomen is... Verraste, verbaasde smiley Volgens mij heeft hier ook zijn handen blauw zitten typen in de chatbox, voordat Annette voor hem viel, maar dit terzijde. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Nee hoor, daar gingen in een klein jaartje tijd heel veel etentjes, uitstapjes, vele gezellige avondjes op de bank en het verwerken van een scheiding aan vooraf, niks virtueels, gewoon in real life. De eerste afspraak was er binnen een paar weekjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 mei 2010, 22:27
 
ANNETTE792 schreef:
Nee hoor, daar gingen in een klein jaartje tijd heel veel etentjes, uitstapjes, vele gezellige avondjes op de bank en het verwerken van een scheiding aan vooraf, niks virtueels, gewoon in real life. De eerste afspraak was er binnen een paar weekjes.


Goed om te horen! Zo kan het dus ook. Maar mijn stelling blijft overeind dat het soms nuttig en nodig kan zijn om eerst een poosje te schrijven met elkaar. Je kunt een 'date' wel beschouwen als iets vluchtigs, maar de verwachtingen zijn toch vaak hoger gespannen. Nog een voordeel: als 1 partij niet zo vlot bespraakt is of ronduit verlegen, dan heb je door te mailen een basis gelegd om over bepaalde onderwerpen te praten.

Enne.... niet zo moeilijk denken over mogelijke vragen, Nico.

Gewoon: wie ben jij (eigenschappen), wat doe je (werk en vrije tijd) en waar sta je voor (geloof, normen en waarden). Ook zelf dingen uit je leven vertellen. Ook kun je zeggen: als je vindt dat ik te veel vraag, gewoon tegen me zeggen. Daar kun jij vast wel tegen! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 09:54
 
NICO498 schreef:
hey people's

de reden om mij hier aan te melden was dat ik op zoek ben naar een lieve vrouw.
wat me dan in heel veel profielen opvalt is dat er heel vaak staat: eerst maar mailen de dan zien we wel..

maar wat is de: we zien wel?

als je elkaar in de kerk, de kroeg of weet ik veel waar ontmoed spreek je elkaar toch ook face to face?

persoonlijk vindt ik t moeilijk om t comminuceren via de digitale snelweg.
misschien ben ik wel wat ouderswets of zoiets.
het is toch veel makkelijker praten face to face, dan zie je de ander, kun je emoties peilen en noem t maar op.


snappen jullie wat ik bedoel?
k ben er dus niet zo'n ster in om zaken goed in een mail te zetten...

Nico

Hey Nico!

In de profielen staat vaak van: "Laten we eerst gezellig mailen; we zien wel wat er van komt Knipoog smiley". Nou kan dat mailen wel handig zijn, om dingen te zeggen over je leven, wat je doet, waar je van houdt, wat je hebt gedaan die dag etc.

Punt 2 is dat het, "Laten we eerst gezellig mailen; we zien wel wat er van komt Knipoog smiley" een antwoord is op een meerkeuzevraag. Waar je dan uit nog 6 andere antwoorden kan kiezen.

Daaronder zijn de open vragen, waar je dus zelf kan antwoorden en vertellen wat je wil, zonder uit opties te moeten kiezen.

Voor veel mensen is het moeilijk om te mailen. Dat kan zo zijn omdat zij bijvoorbeeld geen type-cursus en/of type-diploma hebben gehad.
Dan is het echt moeilijk, ik heb het zelf gezien, dat iemand naar élke letter een tijdje moest zoeken. Dan kan zo'n mail echt wel veel tijd in beslag nemen.

In dit geval, is mailen geen optie, denk ik, want om een beetje te kunnen typen, ben je máánden bezig, om dat te leren.

Dan kan ik me voorstellen dat mensen dan besluiten om eerder af te spreken.

Als er een situatie is, waarin beide redelijk kunnen typen, dan vind ik eerst een tijdje mailen wel een goede optie.

Omdat je met mailen, na kan denken. En niet zoals bij een telefoongesprek of een face to face gesprek zo snel moet antwoorden.
Doordat ik dan zo snel moet antwoorden, en dan nog in een zeg maar toch wel spannende situatie, kan ik best wel in een stress raken....

Terwijl, als iemand mij heeft gemailt, ik erover na kan denken, dat geeft mij veel meer rust :)

Snappie?

Dit is natuurlijk voor iedereen anders.

Met: "We zien wel...", wordt bedoeld, denk ik van: "We kijken wel, na een paar weken/maanden mailen hoe we verder gaan".
Want je kan elkaar wel degelijk leren kennen via mail.
En ook via de postings die mensen plaatsen op het forum.
Daaruit kan je veel opmaken, denk ik.

Dit is gewoon voor iedereen anders.

Ik zelf heb in mijn profiel voor het antwoord:"Laten we eerst gezellig mailen; we zien wel wat er van komt Knipoog smiley" gekozen, omdat ik niet te hard van stapel wil lopen.
In die zin, dat ik niet zomaar met mannen af wil spreken, als ik veels te weinig informatie heb.

Ik begrijp jou wel hoor:)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 30 mei 2010, 18:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:05
 
SHANITA130 schreef:
Want je kan elkaar wel degelijk leren kennen via mail

Wil op deze uitspraak toch wel even reageren...
Je kunt d.m.v. mailen veel te weten komen over iemand en zo een beetje vertrouwen creeren, maar iemand leren kennen kan pas echt in real life
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 10:09
 
TESSYBEAR731 schreef:
Wil op deze uitspraak toch wel even reageren...
Je kunt d.m.v. mailen veel te weten komen over iemand en zo een beetje vertrouwen creeren, maar iemand leren kennen kan pas echt in real life
Knipoog smiley

Hoi Tessybear!

Ik bedoelde eigenlijk voor een deel leren kennen.
Doordat je dan veel te weten komt.
Een beeld vormen van iemand, zeg maar.

Iemand echt leren kennen, ja, dat kan natuurlijk alleen in real life :)

Fijn Weekend!!!!

Shanita.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:27
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Tessybear!

Ik bedoelde eigenlijk voor een deel leren kennen.
Doordat je dan veel te weten komt.
Een beeld vormen van iemand, zeg maar.

Iemand echt leren kennen, ja, dat kan natuurlijk alleen in real life :)

Fijn Weekend!!!!

Shanita.

Lachende smiley

Chatten is beperkt op het eerste gezicht, maar je vormt je wel een beeld - en het kan ook hevig zijn. Het is ook zo dat je al flink 'gepraat' hebt voordat je elkaar ziet he. En dan het beeld nog kloppend krijgen. Veel hangt wel af van je typevaardigheid en ook een beetje taalbeheersing kan geen kwaad. Bij een ontmoeting heb je dan toch het gevoel dat je elkaar een beetje kent. En dat kan behoorlijk helpen, het eerste half uur is mogelijk wat onwennig.

Thomas, die een op een chatten niet zo gek vindt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELSKE475





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 11:23
 
BRIGHTBOY799 schreef:
Klinkt een beetje als ontzettend veel werk voor de 1e date. Die dan ook nog eens heftig kan tegenvallen, want digitaal is wel leuk allemaal, maar je maakt iemand zijn/haar trekjes niet mee, en digitaal hebben mensen doorgaands meer tijd om woorden te kiezen...

en dat maakt het dus juist makkelijker, in een eerste ontmoeting ben ik over het algemeen vrij stil wat maakt dat men afhaakt zonder dat men verder kijkt. via de mail kan ik meer van mezelf laten zien juist omdat ik beter kan nadenken over de dingen die ik zeg.

natuurlijk is er ook een keerzijde; iemand kan zich compleet anders voordoen dan hoe hij/zij daadwerkelijk is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:03
 
Even een harde stelling: als je niet zo goed bent in mailen of een mailcontact opbouwen, waarom ga je dan überhaupt op dit soort sites.
Er zijn alternatieven, zoals speeddaten, Boer zoekt vrouw of gewoon een ouderwets huwelijksbureau in de arm nemen.

Imre, die best een cursus mailen-op-datingsites voor beginners zou willen organiseren.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 17:18
 
IMRE695 schreef:
Even een harde stelling: als je niet zo goed bent in mailen of een mailcontact opbouwen, waarom ga je dan überhaupt op dit soort sites.
Er zijn alternatieven, zoals speeddaten, Boer zoekt vrouw of gewoon een ouderwets huwelijksbureau in de arm nemen.

Imre, die best een cursus mailen-op-datingsites voor beginners zou willen organiseren.

Coole smiley met zonnebril



jaja... een cursus gegeven door iemand die zelf nog vruchteloos op deze site zit Geschokte, onthutste smiley
kijk... als ik nou een cursus dates regelen zou organiseren, dan weten de cursisten in elk geval dat ze les krijgen van de meester Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRMA880





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:31
 
Een andere reden is (althans.. voor mij) is dat ik af en toe een berichtje krijg van: "Hallo, hoe gaat het, zullen we binnenkort afspreken?"

Ik vind het lastig daar mee om te gaan.. Zelf vind ik het prettiger om eerst via de mail kijken of het een beetje klikt. Meteen afspreken is voor mij veel te gehaast en ik houd daar helemaal niet van.

Om dit soort mailtjes te voorkomen, heb ik er maar in gezet dat ik liever eerst mail.. Klikt het leuk en is het gezellig, kun je afspreken.. en zo niet, dan heb je leuk mailcontact gehad! Ik denk dat dat ook voor anderen geldt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:40
 
PIETER649 schreef:
jaja... een cursus gegeven door iemand die zelf nog vruchteloos op deze site zit Geschokte, onthutste smiley
kijk... als ik nou een cursus dates regelen zou organiseren, dan weten de cursisten in elk geval dat ze les krijgen van de meester Coole smiley met zonnebril

Fout, heel erg fout, Pieter. Je hebt iets gemist tussendoor. Je bent er niet bij geweest. Er staat een time-out bij m'n profiel. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 18:50
 
IMRE695 schreef:
Er staat een time-out bij m'n profiel.

Timeout of knockout Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:08
 
HENK710 schreef:
Timeout of knockout Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Oei, wat een onchristelijke vraag op de Dag des Heeren... Boze smiley


Ik zou zeggen, herlees al mijn 1500-plus entries op dit forum en je weet het antwoord.


Laatst aangepast door
IMRE695
op zondag 30 mei 2010, 19:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:11
 
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. Smiley die vol vragen zit


Imre, die heel goed is in mailen! Engeltje smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op zondag 30 mei 2010, 19:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:15
 
IMRE695 schreef:
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. Smiley die vol vragen zit


Imre, die heel goed is in mailen! Engeltje smiley


Goede vraag Imre!!!


Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:19
 
IMRE695 schreef:
Trouwens, het zou wel eens interessant zijn om te weten, Henk en Pieter, hoeveel mislukte dates jullie hebben gehad, voordat je de 'ware' eindelijk tegenkwam. Smiley die vol vragen zit


Imre, die heel goed is in mailen! Engeltje smiley

Voor mijn eerste huwelijk 1. Daarna 2, waarvan de laatste nu weer een huwelijk is geworden Verlegen lachende smiley
Dus nee, ben geen dater Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
HENK710
op zondag 30 mei 2010, 19:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:20
 
IMRE695 schreef:
Oei, wat een onchristelijke vraag op de Dag des Heeren... Boze smiley

Mag je niet geheel vallen dan voor iemand op die dag Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:35
 
HENK710 schreef:
Mag je niet geheel vallen dan voor iemand op die dag Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Ik stop hier. Kennelijk verneder jij graag mede-gelovigen op een christelijke site. Kom maar Henk, hier heb je ook mijn andere wang...

Imre, die denkt dat het christelijk gehalte van een Pieter in een vingerhoedje kan, maar van Henk wel andere dingen had verwacht, vooral na zijn mail aan mij, of ik wilde stoppen met flauwe grappen makenin serieuze topics van anderen.


Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:41
 
IMRE695 schreef:
Ik stop hier. Kennelijk verneder jij graag mede-gelovigen op een christelijke site. Kom maar Henk, hier heb je ook mijn andere wang...

Hier heb jij MIJN andere wang Imre.... Want hieronder kunnen we lezen hoe jij bij mij exact hetzelfde doet waar je Henk van beschuldigd....

Imre, die denkt dat het christelijk gehalte van een Pieter in een vingerhoedje kan, maar van Henk wel andere dingen had verwacht, vooral na zijn mail aan mij, of ik wilde stoppen met flauwe grappen makenin serieuze topics van anderen.


Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 19:52
 
IMRE695 schreef:
Ik stop hier. Kennelijk verneder jij graag mede-gelovigen op een christelijke site. Kom maar Henk, hier heb je ook mijn andere wang...

Hoezo vernederen?
Ik denk je leest nu dingen die er niet zijn, beste Imre. Met de zinspeling timeout/knockout, doelde ik puur, zoals in de reactie ook duidelijk mag worden op het blijkbaar gevallen zijn van jou voor iemand, wat ik juist helemaal geweldig voor je vindt. Knipoog smiley Dus vanwaar vernedering Smiley die vol vragen zit

IMRE695 schreef:
vooral na zijn mail aan mij, of ik wilde stoppen met flauwe grappen makenin serieuze topics van anderen.
Dat is niet de gehele inhoud. Ik heb aangegeven dat een geintje op zijn tijd wel moet kunnen, maar dat het niet zo moet zijn dat elk topic erin verzandt...da's toch net even wat anders... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3