ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARGRIET993
ChristianMatch forum index » Berichten van MARGRIET993
Auteur Bericht
MARGRIET993 (45)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 14:33
BerichtOnderwerp: je bent...prachtig
 
Mijn lief kind
Mijn lief kind, je bent zo mooi
Ik heb je met al Mijn creativiteit gemaakt

Zoveel liefde heb je te geven
Zoveel om tot zegen te zijn…
…er te zijn voor de mensen om je heen

Je blik stralend,
gericht naar Mij
Mijn licht schijnt over je…
doet je stralen

Mijn lief kind, je bent zo mooi…
je bent prachtig

Je hemelse Vader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGRIET993 (45)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 januari 2010, 13:53
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
Beste Henk,
Dat de paus vanuit zijn positie als hoofd van een geloofsgemeenschap iets zegt, (waar ik het overigens mee eens ben) wil nog niet zeggen dat je op zo'n afkeurende manier over hem moet praten.

Ja binnen de katholieke kerk is er veel mis gegaan. Maar dat mag je niet op zijn naam zetten.
en als tweede ook binnen de protestantse kerken is er een heleboel mis gegaan. (ik ben overigens protestants)

Laten we in plaats van elkaar te veroordelen voor elkaar in gebed gaan. Wat de paus hier te zeggen had was wel bijbels onderbouwd. Hij heeft een zware en moeilijke taak. Bid liever voor hem.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGRIET993 (45)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 januari 2010, 11:00
BerichtOnderwerp: bellen via het internet
 
Beste Paulus,
Ik doe hetzelfde. Werkt geweldig. Maar; je krijgt ten allen tijde 300 gratis belminuten per week. Daarnaast kun je opwaarderen voor de 10, - (12,50 incl.) daar krijg je dan drie maand gratis bellen voor. Die 12,50 kun je gebruiken om mobiele nummers te bereiken en als je over je 300 belminuten heenzit. Ze hopen verwarring te kweken zodat iedereen elke 3 maanden 12,50 stort, maar dat is niet nodig als je maar binnen de 300 minuten in de week blijft.

Groeten, Margriet
PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik bel sinds kort vrij goedkoop via het internet, om precies te zijn met Voipbuster. Hier betaal je voor 120 dagen bellen via het internet, Voipbuster 10 Euro. Hiermee kun je 120 dagen gratis naar alle vaste aansluiting telefoneren in Nederland en soms zelfs ook in het buitenland. Je mag maximaal 300 minuten per week gratis naar vaste nummers bellen. Als je wekelijkse 300 minuten voorbij zijn dan betaal je 0,15 p.m. Als de ander ook Voipbuster heeft kun je zelfs altijd, hoe lang het ook is, gratis bellen met deze persoon. Je moet dan wel een headset met microfoon thuis hebben. Ik vind zelf persoonlijk dit bellen via het internet, met Voipbuster ideaal.
Wat vinden jullie van telefoneren via het internet? Kennen jullie Voipbuster? Wat is je telefoon maatschappij via welke jullie bellen?

Groeten van Paulus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARGRIET993
Pagina 1 van 1