ChristianMatch
 


Forum

Berichten van RUTGER643
ChristianMatch forum index » Berichten van RUTGER643
Auteur Bericht
RUTGER643 (40)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 16:10
BerichtOnderwerp: bidden geneest hiv
 
Quote:
Ik heb echter persoonlijk mee mogen maken op mijn persoonlijk gebed toen ik in diepe ellende zat, dat Jezus nog steeds Dezelfde is en ook inderdaad nog steeds geneest. In een fractie van en seconde werd mijn gebed verhoord en kwam de Heilige Geest over mij, wat een zeer mooie en niet te verwoorden ervaring is en er tot in totaal 3 x toe ets uit mij gevlogen is...ik dnk dus dat ik ben gereinigd van enkele onreine geesten en ook was ik meteen van mijn zwar depressie verloist en heb ik sindsdien geen hypoerventilatie meer gehad bijv. terwijl ik daarvoor herhaaldelijk hyperventilaties kreeg...ik hoefde er slechts aan te denken en dan had ik er weer eentje.

Sindsdien heb ik al biddend met de ]Heer aan mijn genezing mogen werken door te bidden, want de duivel laat je niet met rust en probeert je steeds weer onderuit te halen.

Juist door het gebed tot de Heer bij iedere aanval op mijn geest door de duisternis, heb ik de overwinning op deze aanvallen mogen behalen en kreeg steeds weer meer levensruimte net zolang totdat ik weer een hele dag zonder die duistere aanvallen op mijn geest kon leven...en daar ben ik toch wel 2 jaar zeer intensief mee beziggeweest...ik was de hele dag bezig om daarvoor in gebed te vechten en de overwinning is behaald, zoals ik daa4rvan destijds ook overtuigd was, want ik wist met zekerheid, dat Jezus nog steeds leeft en nog geneest. Hij is niet veranderd.

Zie mijn opmerking: bidden helpt voor de gemoedsrust.


Quote:
Toen deze vrouw voor controle bij de haar behandelende arts in het ziekenhuis kwam, vond men totaal geen kwaadaardige aandoening meer en was alles gewoon weg.

Ze was gewoon helemaal genezen.

Zie mijn opmerking: nu weet ik wel dat er gevallen bekend zijn die door de medici en de medische wetenschap niet begrepen worden.

Quote:
Dus je zou kunnen stellen, dat toen wetenschappelijk is aangetoond, dat ze op gebed is genezen, want anders zou die aandoening er nog moeten zitten.

GELOOF zul je nooit wetenschappelijk kunnen aantonen, want geloof is het zeker weten van de dingen, die je niet kunt zien.

De weinige uitzondering die er bekend zijn en waarvoor geen medische verklaring is, is dus geen wetenschappelijk bewijs. Zeg ook niet dat geloof wetenschappelijk te bewijzen is. Er is nooit aangetoond dat door het bidden patienten genezen zijn...


Quote:
eN HOE BEDOEL JE, DAT DOKTOREN GEZEGEND ZIJN MET MEDISCHE KENNIS....DAT MOETEN ZE ZICH DOOR STUDIE EIGEN MAKEN......waarin er steeds weer voortschrijdend inzicht wordt verkregen, maar zonder God zullen ze veel zaken steeds weer verkeerd interpreteren en benaderen.......

Wat ik bedoel: als je ziek bent ga je naar de dokter. Het gevaar is dat mensen vertrouwen op gebedsgenezing/alternatieve geneeswijzen terwijl een arts het juiste middel misschien zo kan voorschrijven.

En waarom wordt er geadviseerd hiv-remmers te blijven gebruiken als ze pretenderen hiv te kunnen genezen??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RUTGER643 (40)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 13:37
BerichtOnderwerp: bidden geneest hiv
 
Zijn doktoren niet voor niets gezegend met medische kennis?

Bidden helpt misschien voor de gemoedsrust maar volgens mij is er nog nooit wetenschappelijk aangetoond dat bidden medisch helpt.

Nu weet ik wel dat er gevallen bekend zijn die door de medici en de medische wetenschap niet begrepen worden. Is het niet gevaarlijk om de zaken dan direct op deze manier stellen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van RUTGER643
Pagina 1 van 1