ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOY050
ChristianMatch forum index » Berichten van JOY050
Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 december 2010, 22:36
BerichtOnderwerp: alcohol
 
Gibby goed van je en zo dapper dat je er voor uitkomt. Ik had het laatst heel benauwd omdat de date dronk. En ik had hem gezegd ik drink niet, maar toch, hij wel. Ik had er geen last van zoals vroeger toen ik net eraf was kroop ik langs de kroegen. Hier in het noorden had ik nog geen vrienden in de kroeg en dat houd ik nog steeds vol. Ik heb mijn leven, net als jij weer op de rails. Maar ik blijf heel scherp, dat ik niet ontspoor. Ik heb nu zoveel te verliezen. Met de date is het niet verder gegaan.

Maar toch drinken is zo gewoon en het is voor mij niet gewoon!!!!!!!
wat een verschillende reakties! Ik veroordeel niemand maar ik vraag gewoon begrip. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juni 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: bbq
 
Huilende smiley, smiley in tranen helaas de BBQ gaat niet door ivbm te weing aanmeldingen



Kussende smiley groetjes en de volgende keer beter

Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:53
BerichtOnderwerp: bbq
 
ANITA324 schreef:
Ik woon toevallig half uurtje van Sappemeer vandaan he dus dan snap je wel dat midden het zuiden het uitje van CM erg te ver weg voor mij is.
Dus waarom niet op 3 juli een BBQ houden?
Lijkt mij erg leuk om ook eens de noordelingen te ontmoeten als broeders en zusters onder elkaar. Knipoog smiley

Shalom,

Anita

3 juli Huilende smiley, smiley in tranen kan ik niet maar waarom organiseer jij niet wat?

Groetjes Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:51
BerichtOnderwerp: bbq
 
WILMA729 schreef:
Stadskanaal is wel een leuke plaats om te bbq-en. Mijn laatste bbq daar is lang geleden Clown smiley



Maar het is in Sappemeer!!!!! Dus ook geen memories in Stadskanaal we kunnen daar op een andere tijd wel een kop koffie drinken!!!!!
Groetjes Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:48
BerichtOnderwerp: bbq
 
ANITA324 schreef:
Ik woon toevallig half uurtje van Sappemeer vandaan he dus dan snap je wel dat midden het zuiden het uitje van CM erg te ver weg voor mij is.
Dus waarom niet op 3 juli een BBQ houden?
Lijkt mij erg leuk om ook eens de noordelingen te ontmoeten als broeders en zusters onder elkaar. Knipoog smiley

Shalom,

Anita

3 juli kan ik niet Huilende smiley, smiley in tranen Maar waarom organiseer jij niet wat!!!!
Groetjes Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:44
BerichtOnderwerp: bbq
 
MARY052 schreef:
He Joy komt er nu wel of geen bbq??
Ik ga voor de 3 juli,...................
ik kan niet op 3 juli maar jij kan dan wel wat organiseren toch !!!!!!
Het blijft op 17 juli in sappemeer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 21:25
BerichtOnderwerp: bbq
 
ANITA324 schreef:
Lijkt me leuk om te komen en waar maakt mij ook niet uit. Knipoog smiley

Als het op de datum past van 3 of 10 juli dan mag je mij erbij zetten. Coole smiley met zonnebril

Shalom,
Zoals het nu lijkt blijft het op 17 juli maar op 3 juli lijkt me heel leuk BBQ+ in albasserwaard. Misschien een idee voor jou? Maar dat is voor mij noorderling een beetje ver weg.

Groetjes Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 mei 2010, 21:20
BerichtOnderwerp: bbq
 
Nee hoor, Inez. Chatuliem heeft een grote tuin + weiland. Maar ideeen zijn welkom.
Groetjes JoY[b]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 20:34
BerichtOnderwerp: bbq
 
Het wordt waarschijnlijk bij Chatuliem maar ook dat kan veranderen net als het weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 21:37
BerichtOnderwerp: bbq
 
ANITA324 schreef:
17 juli lukt mij niet dan verblijf ik in Zeeland op vakantie,maar ik kan wel 3 of 10 juli meedoen want ik woon zelf in Drenthe namelijk.
Leuk dat jullie een BBQ in het noorden organiseren. Coole smiley met zonnebril

Hartelijke groet,

Anita

we zitten te stoeien met de datum dus wie weet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 mei 2010, 21:17
BerichtOnderwerp: bbq
 
Fenny en Joy willen een BBQ organiseren op 17 juli.
Liefst zonder kleine kinderen en alcoholvrij.
Waarschijnlijk Stadskanaal
Ideeen zijn welkom


Laatst aangepast door
JOY050
op zaterdag 8 mei 2010, 21:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOY050 (62)





Berichten: 12

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:47
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel
 
CHATULIEM619 schreef:
Gisteren twee documentaires gezien. Allereerst ds Vos. Als jongen van 12 jaar werd hij misbruikt door een vriend. Dat misbruik veranderde in liefde en sexuele voorkeur. Hij was opgegroeid in een streng gereformeerd milieu en toen zijn ouders er achter kwamen werd hij zwaar veroordeeld. Hij mocht geen contact meer hebben met zijn vriend, maar in zijn hart bleef hij ermee bezig. Hij trouwde weliswaar, maar na verloop van tijd kwam hij in een crisis terecht. Hij kon het beest in zijn leven niet temmen. Het zat er altijd en hij wist zich er geen raad mee. Toen nam hij de stap het beest los te laten, scheidde van zijn vrouw en ging het ruige leven in om zijn vrijheid te vieren. Werd journalist, supporter van Ajax en was jaren niet meer met zijn bediening bezig. Totdat het verlangen zijn roeping op te pakken te groot werd en hij weer verlangde op de kansel te staan. Nu is hij ds in de kerk in Ossendrecht. Het beest heeft hij niet verslagen, hij heeft ermee leren leven. De schuld legt hij niet bij het beest in zijn leven, maar bij zijn godsbeeld, datgene wat hem geleerd is. Het schuldgevoel wat hem aangepraat is, was niet goed. Mensen hadden hem moeten accepteren hoe hij is.
Is dat de weg die wij moeten gaan, is mijn vraag. Moeten we maar accepteren dat er geen overwinning is over sommige monsters in ons leven. Moeten we accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn te leven met hun trauma's?
Wat wordt dan de betekenis van bevrijding? Als mensen niet eens meer bevrijd zouden kunnen worden van hun demonen, moeten ze er maar mee leren leven? En moeten we maar accepteren dat mensen met dit gedrag anderen beschadigen?
en dat staat vooraan in de kerk dat moet leren mensen in vrijheid te leven?????? Moeilijk hoor. Nee niet accepteren maar er wat aan doen! ik ben bevrijd van heleboel dingen en het is echte vrijheid. Wat ik nu ervaar is heerlijk Ik kan groeien om een compleet mens te worden. zonder al die rotzooi uit mijn verleden en gaan LEVEN dat wil ik zelf ook graag. Groetjes Joy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOY050
Pagina 1 van 1