ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ERLINE268
ChristianMatch forum index » Berichten van ERLINE268
Auteur Bericht
ERLINE268 (49)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 mei 2010, 20:25
BerichtOnderwerp: Oldies muziek uit amerika
 
Ach zooooooo... Nu snap ik het! Lachende smiley met blinkend witte tanden En ja, ze hebben daar inderdaad van die thema zenders. Wanneer we het hebben over échte jaren-50 Rock'n'Roll, dan kan ik zeggen dat ik dat echt geweldig vind! Wat ze tegenwoordig R'n'R noemen, daarentegen, dat is echt niet mijn ding!

Groetjes,
Erline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERLINE268 (49)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 13 mei 2010, 20:00
BerichtOnderwerp: Oldies muziek uit amerika
 
Ik snap niet helemaal wat je met "Oldies" muziek bedoelt... Smiley die vol vragen zit Zou je dat even kunnen uitleggen, aub? Dan geef ik je graag antwoord op je vraag!

Groet,
Erline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERLINE268 (49)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 13 mei 2010, 19:39
BerichtOnderwerp: Waarom een kruisje dragen?
 
Een hele aparte redenering, Lepeltje. Ik persoonlijk zie het Kruis bij uitstek als iets wat het ravijn tussen mij en mijn Vader heeft overbrugd. Juist door dat Kruis kan ik G-d mijn Vader noemen, en me koesteren in zijn Genade. Omdat ik het zo zie, heb ik er ook geen moeite mee om een kruisje om mijn nek te dragen. Sterker nog, ik heb verschillende soorten, maten en designs!

Ik kan me echter ook wel voorstellen dat mensen dat anders zien. Iedereen beleeft zoiets immers op zijn eigen manier. Maar om nu direkt mensen die er anders over denken voor ik-weet-niet-wat uit te maken (dat geldt trouwens voor álles!), dat gaat me dan een beetje te ver. Dat riekt voor mij naar extremisme en dan denk ik direct aan de aanslagen in London en Madrid... Maar goed, dat ben ík dan weer!

Groet,
Erline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERLINE268 (49)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 13 mei 2010, 19:15
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
 
Interessant onderwerp! Ik ben meteen na gaan denken, en niet alleen over CM. Want we gebruiken wel vaker nicknames... ik weet in ieder geval zeker dat ik het doe. De reden daarvoor is echter heel simpel: ik heb veel buitenlandse contacten, en die kunnen mijn naam niet uitspreken, dus was een nickname geboren. En daarna kwam als knipoog naar een lievelingsauteur daar nog een nickname bij. Ik denk er vaak niet eens over na... maar nu dus wel!

Groet,
Erline (Leany / Arwen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERLINE268 (49)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:11
BerichtOnderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...
 
Ik denk dat eerlijkheid misschien wel een beetje een "modewoord" is: van alle kanten horen we dat dit "belangrijk" is. Ik denk dat mensen daardoor misschien wel eens vergeten wat eerlijkheid is. Het is geenszins een verplichting om het achterste van je tong te laten zien, behalve wanneer je in een serieuze relatie zit.
Vaak zie ik ook wel dat mensen op het Internet een andere definitie van bepaalde woorden hebben. Juist omdat je hier niet kunt zien op welke toon iets gezegd wordt, welke gezichtsuitdrukking ergens bij hoort... En juist dit is belangrijk bij de juiste interpretatie van hoe iemand iets bedoeld. Wanneer dan mijn definitie van een woord anders is, dan die van de ander, krijg je al snel misverstanden.
En zoals het gaat met misverstanden waar we ons niet van bewust zijn: die doen vaak pijn... en zorgen voor teleurstelling. Ik kan dus jouw teleurstelling goed begrijpen, want hoe dan ook: we blijven allemaal mensen.

Groetjes,
Erline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERLINE268 (49)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:11
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vandaag eet ik....

Asperges met frietjes en gekookt ei. Heeeeeeeeeerlijk :)

Groet,
Erline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ERLINE268
Pagina 1 van 1