ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:46
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
ANNETTE050 schreef:
Ok, ja, als daar de kneep zit bij jou begrijp ik je beter. Carien bedoelde gewoon, denk ik, dat je soms gewoon dapper moet zijn en dat je uit een depressie kunt komen door weer dingen te vinden waar je echt waarde aan het hecht.

Hai Annette,

Jaaa, dit is eventjes heel iets anders, dan wat Carien zei..

Dit kan ik zien als een tip(wat iedereen wel weet die depressief is, en erg vaak is depressie zelfs even nodig, om te verwerken gebeurtenis(sen), en om uit te vinden waar je ook alweer écht waarde aan hecht)...

Wat jij nu zegt is eigenlijk een goede aanwijzing; een bemoediging om uit een depressie te komen. Wat op mij wel positief overkomt, dit itt wat Carien zei.

En wie zegt dat iemand hier een depressie heeft? je kan ook gewoon ziek zijn, of iemand verloren hebben.
Dat uit zich láng niet altijd in een depressie, en anders wat dan nog?

Zegens!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 24 augustus 2014, 03:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 24 augustus 2014, 02:40
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
CARIEN982 schreef:
Wat een geklaag....en dat is helemaal niets voor mij hoor!

Tel uw zegeningen beste klagers.....kijk eens om je heen......dan zie ik mensen die ziek zijn.......die niet beter kunnen worden.......mensen die een geliefde verloren zijn.........als die mensen nou klagen, daar kan ik het van hebben!
Sorry hoor......ben ik even blij dat ik positief ingesteld ben!

Positief ingesteld? en blij daarom?

Nou, vind het negatief hoe jij doet....

Ik moet inene denken aan diegene voorin de kerk, die zegt ben ik even blij dat ik zonder zonde ben..

Ja, de waarheid is hard...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 14:05
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
NATASCHA642 schreef:
Tis maar dat je het weet ik geef je een schop onder je kont :-B Knipoog smiley en zeg gewoon ff zin maken moeten we allemaal Knipoog smiley en dan tis zo klaar
Engeltje smiley Engeltje smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley Engeltje smiley

Ja, iedereen moet het! Dat is idd een goeie..


Vaak denk je/ik idd dat je de enigste bent, met beslommeringen, iig zo kan het dan wel aanvoelen.
en, idd, zodra je gaat denken van ja dat heeft iedereen, ja, dan gaat het om de een of andere reden gewoon veel makkelijker.

Dank! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 13:45
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
UDO409 schreef:
Nou, die tweede dag moet dan nog komen....



Smiley die vol vragen zit

Zo!

Ik had, ja echt serieus, zo rond me 29ste dat ik wist waarom....

Kunst is, om dat gevoel niet kwijt te raken, dus dicht bij jezelf te blijven.

Wat dan meteen weer, een kreet van de week is: 'Blijf altijd dicht bij jezelf!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 13:39
BerichtOnderwerp: Het weer
 
Hier ook Lachende smiley

Wat een vreugde Lachende smiley

Ja, het weer kan je stemming beïnvloeden..

Zo boodschapjes doen, gezellig naar albert heijn. Ook wel noodzaak, begin nu toch wel honger te krijgen... Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:53
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
ROELOF140 schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=HnpB8b-DfL0
Knipoog smiley

Gaaf toepasselijk nummer!, Van Phil Collins!!!

Waarschijnlijk wat jaartjes geleden dat ie uitkwam; ik kan me de melodie wel herinneren, heel goed zelfs, maar ik kon, toentertijd de tekst niet goed verstaan.

Nu wel
Knipoog smiley

Thanx!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 augustus 2014, 00:49
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
Wist je dat het nóóit goed is? dan weer veel te warm, dan weer te koud? Dan weer te droog, dan weer te veel regen...

Wist ja, dat het me geen moer interesseert wat het weer doet...

Ik kijk enkelt op het weer, om te weten wat ik aan moet doen...

Wist je dat ik wel andere dingen aan me hoofd heb, dan zoiets triviaals als het weer? Knipoog smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Boze smiley Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Wist je, dat ik morgen, alwéér, van plan ben mijn huis op te ruimen?

Wist je, dat het helemaal niet veel werk is, maar dat ik er gewoon te beroerd voor ben?

Wist je, dat als ik, nu gewoon, morgen eens ga doen wat ik van plan ben, nml me huis opruimen, ik me daarna veel beter voel?

Wist je dat ik ben gewoon veels te lui, het ontbreekt me aan alle zelfdiscipline, en wist je dat ik daar morgen wat aan ga doen?

Wist je dat ik ga vroeg opstaan, en me huis doen, zodat ik daarna met een voldaan gevoel naar mijn vriend kan gaan?

Tis maar dat je het weet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 22:40
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
FREEDOM687 schreef:
Hoi Shanita,

Ik heb geen idee, hou me eerlijk gezegd niet meer bezig met waar zij mee bezig is, denk dat dat meer iets is voor degene die daar directer mee te maken heeft.
Ik heb van haar ooit het boek "De vrouw met zelfvertrouwen" een keer gekocht omdat ik meende in die tijd dat ik er wat aan had, later bedacht ik me dat haar levensstijl me niet meer aansprak en nu denk ik het is haar pakkie an (en de mensen die er directer mee te maken hebben).

Maar het staat te ver van mijn bed en ik wil daarom ook aan jou meegeven: Richt je op zaken die belangrijk voor je zijn en waar je evt. iets aan zou kunnen veranderen.
Dat lijkt mij beter dan je te gaan bezighouden met een topic als dit.
Ik weet dat jij veel van je af schrijft hier en ergens heb ik daar bewondering voor maar zoals ik er tegen aan kijk denk ik er zijn belangrijkere zaken in mijn leven. Verlegen lachende smiley

Ha Freedom,

Quote:
Richt je op zaken die belangrijk voor je zijn en waar je evt. iets aan zou kunnen veranderen.
Dat lijkt mij beter dan je te gaan bezighouden met een topic als dit.
Ik weet dat jij veel van je af schrijft hier en ergens heb ik daar bewondering voor maar zoals ik er tegen aan kijk denk ik er zijn belangrijkere zaken in mijn leven. Verlegen lachende smiley

Bedankt voor deze waarschuwing :)

Ja, ik doe dat al. Hier, forummen op CM, ja, dat is voor mij een bijzaak, ik schrijf het niet eens van me af tegenwoordig.

Tis gewoon, dat ik een sbs6 programma keek, online, en daarna kwam er reclame van haar, en ja, ik dacht eerst verbaasd, is dat nou dezelfde Joyce Meijer, want ja, ik herkende 'r bijna niet door de plastic chirurgie, en ja, toen ik een stukje van haar zag, vond ik het gewoon akelig wat ze zei en hoe ze het zei.
Daarom, door mijn verontwaardiging over het geheel, schreef ik er iets over, meer niet.

Nee, ik kan er niet van wakker liggen;) Heb wel andere zaken aan mijn hoofd. Ik denk altijd aan deze tekst: Fil 4 8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat;(gebod) 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.(belofte)

Dit is eigenlijk een noodzakelijk kwaad, voor mij, wat ik dan even opschrijf, en dan, ja, dan hou ik me er daarna echt niet meer mee bezig. Ik hou me dan juist nog meer bezig met wat goed voor me is ;)

Er zijn zeker belangrijkere zaken als je met Joyce Mijer bezig te gaan houden ;)
Dat wou ik, onder andere ook aangeven met mijn openingspost ;)

Fijne Avond en Zegens! :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 20:02
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
Hoi Freedom,

Quote:
Freedom schreef: Ik denk wel dat we als mens als je rijk bent hier op een goede en verantwoorde manier mee om moet gaan en hoe daar heb ik persoonlijk weinig over te zeggen als het een individu betreft zonder voorbeeldfunctie.
Mijn mening is wel dat je uit moet kijken als je rijk bent en in een belangrijk rolmodel bent terechtgekomen. Dan is het met name belangrijk dat je niet afdwaalt, want mocht je afdwalen dan trek je veel mensen daar onbewust in mee.
Net als een voorganger die zondags staat te preken, dat brengt volgens mij meer verantwoordelijkheid met zich mee dan dat je die belangrijke taak niet voor een groot publiek doet.

Inderdaad!

Iemand die zélf geld verdient, omdat degene bijvoorbeeld een groot goedlopend bedrijf heeft, ja, dát is ook iets anders, idd.

Het verschil is, dat Joyce, vrolijk, al het geld dat zij genereert door haar bediening, dus door mensen die giften geven, en door inkomsten van haar boeken, dvd's etc., die alleen zo goed verkopen doordat zij in de eerste plaats bekend is geworden als bijbellerares...dat ze daar, van dat geld, in luxe baadt, en slechts een paar procent, honderdduizenden dollars, geeft aan goede doelen. En dan zegt zij ook nog eens dat God haar met deze rijkdom heeft gezegend....
Biljoenen mensen over de gehele wereld zien haar shows, en die doneren dus, in de eerste plaats voor al haar dure huizen, landgoederen, vliegtuigen, jachten, en dure wagens. en niet te vergeten al het personeel; tuinmannen, schoonmakers, aannemers voor de verbouwingen in de huizen en van de huizen, binnenhuisarchitecten, bodyguards, cameramannen, etc. etc .etc.

En dan denk ik, Moeder Theresa(bijvoorbeeld he) had toch ook geen bodyguard...Ja, want Moeder Theresa had niets om bang over te moeten zijn, zij stond letterlijk naast de armen, en dan nog de allerarmsten!

Maar ja, als je zo de kluit belazerd, met je landgoederen, je villa's, bungalows en landhuizen etc., ja, dan moet je wel een bodyguard hebben, ja, er zijn mensen die daar erg boos en verontwaardigt over kunnen worden(en terecht vind ik) omdat het is betaald door mensen, voor de 'bediening'. En niet, voor Joyce zelf, opdat ze zélf in luxe en weelde kan baden, en maar een klein percentage afstaat aan goede doelen.

En dan had gisteren nog een preek, dat je je hart niet op bezit en luxe moet zetten...ik wist niet wat ik hoorde....

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 18:29
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
CORNEEL767 schreef:
wie zijn wij?ik geloof dat wij de zonen en dochters Gods zijn op deze aarde en we hebben zeker taken gekregen waaronder het rentmeesterschap over de schepping.
Onze Vader heeft ons dingen gezegd die we beter kunnen doen of laten en hoe we moeten omgaan met Zijn schepping.
Nu leven we in een vrije wereld waarin alles maar moet kunnen en mogen.
Als er nu niemand iets daarvan zegt dan denk ik dat er iets niet goed is.
Nu in dit geval over plastisch chirurgie als we daar niks over zeggen dan denken de andere vooral jongere generatie dat dat allemaal mar normaal is en kan.
De jonge generatie van deze tijd heeft in de meeste gevallen denk ik helemaal niets meegekregen over het geloof.
Eerder worden ze opgevoed met mtv en dat soort programmas.
wij weten wel beter en ook wat de vruchten ervan Huilende smiley, smiley in tranen


Ja, dat is raar; als ik zou zeggen van dat ze erop is vooruitgegaan, met die plastic chirurgie, dan was het wel okee...

Ik vind het echt géén gezicht....

Is liegen, en tegen iemand die zoiets laat doen en je vind het mislukt, en zegt toch van 'wat mooi', om die persoon te sparen, wel zo eerlijk?

Want ja, plastic chirurgie, met reden om er jonger uit te zien, wat heeft dat te maken met 'leven naar Gods wil?'.

Eigenlijk ook wel zielig....als je zoveel geld uitgeeft, en het mislukt...
En dat juist bij iemand die alles beter meent te weten, en boeken schrijft over hoe je elke dag gelukkig kan zijn, hoe je moet leven, dat je naar God moet luisteren ed.

Hoeveel arme vrouwen(al dan niet met kinderen) in achterstandswijken in de USA hadden niet geholpen kunnen worden, dmv het geld wat nu weggegooit is aan plastic chirurgie.

Ik dacht dat ijdel zijn een zonde is.

Maar ja, idd, alles moet maar kunnen. Zelfs tegengestelde dingen doen dan je preekt...

Ja, en als je naar het vlees leeft, ja, dan zit daar dus geen zegen op, zeker niet als je dat als bijbellerares al jaren aan iedereen verkondigt....

Vandaar ook, denk ik het resultaat....

God laat niet met zich spotten...denk ik in dit geval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 13:05
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Nog steeds met de katten familie bezig, wordt nu taai...ik bedoel saai

Gezellig...

Knipoog smiley


Ik moet vandaag opruimen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Totaal geen zin... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 10:54
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
ANNETTE050 schreef:
Nou, bedankt voor je toelichting.
Ik denk dat het niet zo moeilijk is om een preek van haar te beluisteren. gewoon een laptop met internetverbinding is al genoeg.
Ik wilde alleen een beetje waarschuwen, dat het kan zijn dat deze vrouw door God gebruikt wordt en dat ze misschien verkeerd met haar geld omgaat, dat weet ik niet.
Het lijkt me een enorme psychische belasting om zo vaak en zo veel wereldwijd op tv te zien te zijn. Als daar wat tegenover staat...tsja...

Gaat het er in de kerken dan altijd zo goed aan toe???

Nee, het gaat er, zeker in positieve traditionele kerken niet zo aan toe.

Daar heeft de predikant namelijk een vastgesteld salaris, overeenkomstig de cao ervoor.

Waarschuwen, jij mij, dat deze vrouw door God gebruikt wordt? Waarom moet jij, en waarvoor, mij dan waarschuwen?

Of, is het net zo, als in velen christelijke groeperingen in Nederland, dat je de gezalfde des Heren niet aan mag raken?(en dus je mond moet houden, en zéker geen kritiek mag hebben, dan heb je namelijk de Geest van kritiek...

Nou, ten eerste, weet ik niet of God haar gebruikt, als je het aan mij zou vragen of ze door God wordt gebruikt, zou ik hele grote vraagtekens zetten.

Ten tweede, al zou ze wel door God worden gebruikt, ja, nou, en dan? Mag ik haar dan niet akelig over vinden komen?

Dus, ik snap de waarschuwing niet. Waarschuwen waarvoor?

Zij hoeft helemaal niet zo vaak en zo veel op tv, en shows organiseren door heel de USA.
Maar ja, biljoenen kijker die storten voor haar 'ministerie', ja...dat heeft ze er voor over denk ik, en ja, met eigen privé vliegtuigen.... Smiley met dichtgeplakte mond

Ze hoeft geen belastingen te betalen, aan niemand te verantwoorden wat ze met haar geld doet...Gewoon een slimme dame denk ik...

Ja, en als je dan gaat roepen dat God wil dat je rijk bent, en rijkdom hoe het in de bijbel staat geschreven, als een immateriële geestelijke rijkdom, gaat verwarren met wereldse rijkdom, ja...dan praat je alles recht wat krom is. Ze zegt ook dat God???haar zegent met haar rijkdom, even vergetende dat dat alles is betaald voor haar 'bediening', en ze het gewoon voor haar privé gebruikt., waar slechts enkele honderd duizenden dollars naar goede doelen gaat, dit itt haar miljarden aan landgoederen, landhuizen, bungalows, villa's, zwembaden, meren, dure wagens, privé jets, jachten etc. etc. etc.

Ja, ik heb mijn huiswerk goed gedaan, zie de films op oa deze pagina: Klik hier voor de YouTube pagina en en hier en en hier

En zo kan je eindeloos door klikken.

Nogmaals, dit is mijn eigen persoonlijke mening, ik kan me voorstellen dat zo iemand, idd ook kan bemoedigen. Maar ja, voor mij is dat oppervlakkig, het is niet zo, dat als je je ongelukkig, verdrietig, of gebroken voelt, dat je dan eventjes een preek, of een boek van Joyce kan nemen, en het is over..

Ik liep vroeger ook deze mensen na, bijvoorbeeld Benny Hinn, en ja, ik kwam met Benny Hinn ea in contact, ja, juist dmv groeperingen waar ik kwam...bij de boekentafel oa...en in preken....

Ik ben er helemaal op teruggekomen.

Door biljoenen kijkers worden er biljoenen opgehaald.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 22 augustus 2014, 11:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 augustus 2014, 06:27
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
ANNETTE050 schreef:
Misschien luister je wat te selectief. Misschien is het zo dat ze in haar bediening teveel meisjes en vrouwen tegengekomen is, die gewoon zijn gebruikt onder het mom van ware liefde maar zwanger en al zijn achtergelaten. Dat achter laten van een vrouw in een huwelijkse regeling is stukken moeilijker. Meestal blijft de vrouw dan achter met in ieder geval een alimentatie.
Ik denk haast niet dat ze het als een wet bedoeld, maar van het ene komt vaak het ander, dat weet je zelf ook wel.
Daarom begrijp ik heel goed dat ze duidelijke grenzen aangeeft.
Deze vrouw bedoeld het allemaal zo oprecht, ik ben zelf blij dat ze er is.
Vergeet niet, dat wat verschopt en verstoten wordt uit de kerken en gemeentes vaak bij haar terecht komt.

De vrouwen met échte problemen in de achterstandsbuurten, me tig kinderen in de welfair, die kúnnen het niet eens betálen om haar shows bij te wonen...en de reis, en hotel, en eten, etc. om zo een show van haar bij te wonen.
Link: Joyce Meyer is the $60,000,000 a week woman


Met idiote rijkdom, bedoel ik heel erg buitensporig veel rijkdom. Ze is miljardair, en ja, ze geeft idd, enkele honderdduizenden dollars aan goede doelen per jaar...enkele procenten van haar 'inkomen'.



Ik heb gisteren even gekeken naar de show van gisteren, of eergisteren, dat weet ik niet precies. Het ging erover, hoe toepasselijk, dat je je hart niet op geld moet zetten.
Ze krijgt idd, zo lijkt het, hele zalen enthousiaste mensen mee.(alhoewel ik sommige en dan vooral mannen juist wel vertwijfeld zie kijken..

Nou ja, ieder zijn ding. Geef mij maar Brigitte. Ja, en ook niet iedereen is even weg van Brigitte als ik. Daar heb ik dan weer geen moeite mee...

Maar ja, het is gewoon mijn mening, toen ik gisteren dus keek naar Joyce, zat ik met grote verbazing naar de lachende en klappende en enthousiaste vrouwen te kijken...Ik heb daar dan nu, totaal geen affiniteit mee.

Op haar site: "Jij kunt op ons rekenen", en dan dáárnáást het bankrekening nummer....http://www.joyce-meyer.nl/contact/.....

Zegens!

Ps: En, of van het een, het ander komt, dat weet ik zelf niet, daar ben ik zelf bij Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 22 augustus 2014, 08:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 16:27
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
JANS221 schreef:
Shanita, ik bedoelde te zeggen dat een onderwerp met titel: ``de idiote rijkdom van….``, gelijk al de toon zet. Het komt wat negatief over en kan een open discussie in de weg staan. Of het mij interesseert of niet doet er in dit verband niet toe.
Maar on-topic weer....

Ha Jans,

Ja, daar zeg je wat...

Ja, idd, ik ben me er nu (weer) terdege van bewust dat niet iedereen denk zoals ik denk.
Echt, ik kijk nooit tv, iemand anders keek tv in me huis en ik zag alleen nu en dan een fragment, het betrof een sbs6 uitzending.

Dus ik typte de naam van de uitzending in google. En ja, je kan dus, idd, uitzendingen van de vorige dag terugkijken.
En na de uitzending, kwam reclame van haar, ik dacht nog eerst van is het iemand anders, sbs6 is toch ff wat anders dan family 7, en ja hoor, bij nader inzien, bleek ze het te zijn.

Het betrof het boek 'enjoying every day life' (vertaling: genieten/lol hebben in het van/ het dagelijks leven..)

En reclame voor haar 'shows'.

Ik schrok me echt naar, ik vond het echt een akelig mens, ineens.

Een half jaar terug ofzo, had ik dat niet nam ik het serieus..tot mijn eigen schade weer...

Eerst dacht ik ook, toffe vrouw..

Maar ja, net wat je zegt, ja, ik impliceer al met mijn opmerking "idiote rijkdom', dat er iets mis is met Jocye, ofdat ik haar akelig vind(overkomen).

Ja, de mensen die haar dan wel weer zien zitten(ja, ik gaf tenslotte vroeger ook handenvol geld uit aan banden en boeken van Benny Hinn en co)...die snoer ik dan idd als het ware de mond.

Het kwam ook, dat topic: wat vind je van Joyce Meijer op slot zit, ja, dat is jammer, dat topic al na 3 maanden op slot zitten, anders had ik daar nog even mijn mening gezet, nu opende ik dus een geheel nieuw topic, met een bredere en iets andere strekking.

Ja, ik was ook zo verontwaardigt, dat ik idd, in mijn beleving haar zo akelig vond overkomen.

En ja, anderen vinden haar weer tof, oprecht, leuk, en weet ik al niet meer.

Dat vergeet ik dan eventjes, omdat ik mij dat dan niet kan voorstellen.

Weer wat geleerd; ik zal voortaan, open, een topic openen.

Ja, en als die andere niet gesloten was over haar had ik enkelt nog even mijn mening gezet en klaar.
Ja, de redactie mailen oftie open mag, als de redactie misschien op vakantie is, tis ten slotte vakantietijd...Dat dacht ik ook, en tis ook zo'n gedoe, ik wou ff snel me menig alsnog, kwijt, omdat die was verandert, tov van de tijd dat het topic erover speelde.

Bedankt voor je reactie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 09:10
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
JOL252 schreef:
Quote Shanita: Als er duisternis is, is er mi ook geen 'kind'.Dan heb ik deze tekst misschien verkeerd geïnterpreteerd.

Ha Jol,

Ja, dát heb je/ is er weer met geschreven tekst...

Ik zal het even uitleggen, bedankt dat je die opmerking plaatst trouwens!

Ik bedoelde met 'geen kind' niet dat ik zou kúnnen beoordelen of anderen er iets aan hebben,(ik zelf vond de optredens van haar enkele jaren geleden wel goed, maar durf ze nu niet af te kijken/verder te kijken). En dat het voor mij link zou zijn, als ik, alles aan zou nemen wat ze zegt wat voor haar opgaat.

Ik doelde, dat sommige uitspraken van haar, als ik die serieus zou nemen als waarden en normen, ronduit schadelijk zouden kunnen zijn. Voor mijzelf dan.

En, mi, brengt ze haar uitspraken als zijnde christelijke normen en waarden en ja, dat vind ik gevaarlijk, want wat bij haar en voor haar werkt hoeft zeker niet voor anderen op te gaan.

Ik noem maar even wat(het kan ook, omdat ik zo weinig tv kijk, enzo, dat áls ik ergens naar kijk, dingen veel meer blijven hangen...ik bedoel, als je elke dag nieuws kijkt, dan kijk je bv niet meer op van een ontploffing hier en daar oid...tenminste ik niet, kijk ik daarintegen heel weinig tv, dan blijven dngen veel langer en intenser hangen...

Nou, de laatste keer dat ik naar haar keek, de laatste jaren was enkele maanden terug, een keer, op zondag(ik weet niet of het live was of niet).
Ze zei toen dat alle handelingen 'seks voor het huwelijk' (en dus niet kan) is...Dus óók dit, en dát enzo...

Toen speelde net het topic: seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment.

Ik zelf vind bijvoorbeeld, dat dat voor ieder persoonlijk is.

De een wacht tot een huwelijk: veel respect daarvoor!!!

De ander wacht tot de relatie stevig is.

Weer een ander wacht tot men bij elkaar woont.

En zo zijn er nog meer varianten.

Gevaarlijk vind ik het als zo een vrouw als Joyce eventjes verteld dat alle handelingen voor het huwelijk niet kunnen. En het als een norm verheft.

Ik denk dan, inderdaad, dat mensen, niet bekend met het christelijk geloof, zich idd van alles aan kunnen laten praten as ze snel te beïnvloeden zijn, of naïef, of beiden.

Dat vind ik link.

Ik vind, dat je ten allen tijden aangemoedigd moet worden om zélf na te denken.
Want als iets niet uit jezelf komt, en is opgelegt, wat heeft het dan nog voor een waarde.

En ik bedoelde als dát gebeurd, als je/iemand je/zichzelf iets oplegt, door zo iemand omdat je/iemand denkt dat het zó is, moet en hoort, ja, dan begeef je je/iemand op gevaarlijk terrein.

De stelligheid waarmee ze dingen zegt, ja die werken niet, uiteindelijk niet, in het dagelijkse leven, ook al kunnen ze mooi klinken en overkomen als waar.

En dat vind ik gevaarlijk, en dat noem ik 'geen kind'. Als je/iemand dus dingen van haar aanneemt en denk dat die doet wat God wil.

Ik hoop dat het zo duidelijk is...

Zegens en laterz!!!, vanavond, en anders morgen!!!


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 21 augustus 2014, 09:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 08:48
BerichtOnderwerp: Wat zijn jouw hobby's.......
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Hoe heb jij dat gedaan met de foto ?

Eerst [img]

Dan het adres kopiëren, alvorens je het markeer door het blauw te maken.

Dan weer [/img]

---

Ja, het klinkt erg ingewikkeld zo, vond ik, bij mij moest eerst een neefje het voordoen, alvorens ik het snapte....

Sterkte

Knipoog smiley

S. Sleept zich nu met moeite van de bank..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 08:41
BerichtOnderwerp: Wat zijn jouw hobby's.......
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Kan jij wat over jou hobby vertellen en of plus foto erbij?

Ik ben wel eens benieuwd er naar.
Wie begint?

Hallo

Lachende smiley

Ja, ik het de laatste tijd dat ik dvd's van Brigitte Kaandorp:) aan het bekijken ben, zooo leuk.....en ja, dan moet ik me, bijvoorbeeld zoals nu, weer losrukken van de tv/pc om naar me werk te gaan Smiley met dichtgeplakte mond

Ik hoop dat het plakken lukt voor de foto...

Als niet dan niet, ik moet me nu echt van de bank afrukken, ja, ik kan daar zó van genieten.

Fijne Dag! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 00:12
BerichtOnderwerp: Waar is de gezelligheid gebleven ??
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Ik zit hier al een tijdje.

Wat ik heb gezien, er zijn golven, dan is het ineens heel druk, dan weer stil.

Wat ik vreemd vind, mensen die regelmatig op topics commentaar hebben, en zelf bijna nooit/nooit een topic openen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 00:02
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
JOL252 schreef:
Ook ik ben niet overgecharmeerd van tv evangelisten zoals ... noem ze maar op. Er zijn steeds weer nieuwe hypes van evangelisten, profeten, hun boeken die centraal lijken te staan in bepaalde tijden terwijl ik denk dat ze niet naar henzelf moeten verwijzen.

Ik wil alleen niet over hen oordelen met stelligheden dat zij in het duister zouden zijn.

Overigens zijn het de volgzame mensen die hen de macht blijven verlenen. Aan de ene kant kun je wijzen naar deze bobo's in de evangelische wereld die hun verantwoording inderdaad hebben. Aan de andere kant is het ook de niet-denkende massa die aangesproken wordt in hun (lege) gevoel wat gevuld lijkt te worden door de boodschap van deze mensen. Ook eigen verantwoording, ze hebben een eigen wil die ze niet hoeven te laten afhangen van hen.

Dat klopt, de mensen hebben een eigen wil.

Waar ik op doel, is eigenlijk dat er mensen zijn die niet echt bekend zijn met de christelijke wereld, waar ik dan soms toch even bij denk, wat voor een 'reclame' is dit voor het christen zijn. Dit is mijn persoonlijke mening.

Ik zou mensen die (mede?) zijn gaan geloven door wat ik vertelde als ze iets aan mij vroegen, of de gelegenheid deed zich voor en ik vertelde iets, zeker afraden daarnaar te kijken als ze dat deden.
Omdat ik dan (even voorzichtig uitdrukken), wat Meyer zegt en doet, weinig van doen vind hebben met christelijk geloof.
Ik ben er zelf van overtuigd dat het zelfs schadelijk kan zijn, de stelligheid waarmee ze dingen zegt als zijnde dé waarheid. voor mensen die idd snel zijn te beïnvloeden en alles voor waar aannemen omdat het christelijk pretendeert te zijn wat ze zegt.

Ik heb idd niet de stelligheid dat ze in het duister zou zijn, of verloren, of geen goed christen. Daar kan ik niet over oordelen.

Wel heb ik mijn grote twijfels bij haar en anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 23:41
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
NATASCHA642 schreef:
Gezellig samen met je vriend opruimen en leuke dingen doen met een muziekje erbij Knipoog smiley Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Ach, echt huishouden doe je toch alleen op je eigen manier...

Ja, het hoort er bij, bij het leven.

Ik heb niet altijd even veel zin en tijd...

Morgen mail antwoorden, weg; beetje rondkijken, afspraak, hier en afspraak daar.
Vrijdag ook.

Dus twee dagen heerlijk weg overdag, en dus vroeg naar bed, zo slapen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 23:36
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
JANS221 schreef:
Als je -zoals je zelf zegt- er ongeschonden bent uitgekomen, waarom is het voor jou dan nog zo belangrijk om dit elke keer weer op te rakelen? Ik vind de keuze van de titel van je topic (en de inhoud) weinig uitnodigen tot discussie.

Voor alle duidelijkheid: Ik heb ook niets met welvaartspredikers of andere goeroes waar mensen blindelings op vertrouwen en zonder na te denken achter aan lopen.

Ik heb duidelijk geschreven hoe het kwam, ik keek, online, naar een sbs6 programma, en dan nog alleen omdat ik een programma wat ik de dag ervoor even zag, in zijn geheel terug wou zien. En daarna zag ik, ongevraagd, reclame van haar en nog uitgebreid ook.

Ik schrok....En mijn verontwaardiging over deze mensen kwam weer even naar boven, zeker gezien het feit dat ik dus niet de enige ben die die reclame zie....

Als je, zoals ik, niet bekend was met christelijk geloof dan kan je je behoorlijk vergissen als je alles serieus neemt wat zo iemand zegt.

Nou heb ik wel even teruggekeken, om een foto te vinden van voor haar operatie, en toen zag ik een stukje film wat me wel weer aansprak, en toch keek ik die niet af, ik durf niet.

En of jij mijn topic wel of niet uitnodigend vind voor discussie interesseert me eerlijk gezegd heel erg weinig.

Ik had het op mijn hart, en ik ga niet steeds eerst denken of het jou interesseert. Of jou daarover mailen...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De keren dat ik een topic open, ja, de ene keer reageren er heel veel mensen, wat ik niet had verwacht, een andere keer reageren er weinigen, waar ik misschien wel meer reacties had verwacht..

Ik ga niet, berekenend iets openen voor maar veel reacties te scoren, ik doe dat omdat ik iets wil zeggen.

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 20 augustus 2014, 16:24
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
UDO409 schreef:
Kennelijk zien Amerikanen dit als 'beloning' voor godvruchtig gedrag en hopen ze diep in hun hart ook zo rijk te worden.

Bedankt voor je reactie!

Knipoog smiley

Ja, idd. Geldzucht, greed=gulzig, vraatzuchtig; gierig...

Je hebt deze evangelisten etc. natuurlijk ook in Nederland...

Het gevaarlijke, mi is dat ze ook goede dingen doen, halve waarheden verkondigen dus als je er iets over zegt, dan is het vaak van ja, maar ze zeggen dit en dat...(ook)...
Ik bedoel met gevaarlijk natuurlijk niet dat je niet gered bent.

Ik bedoel daarmee de schade die vooral jonge mensen maar ook oudere mensen kunnen oplopen door in zulke evangelisten te geloven.

Je mag niet zelf denken, 'denken komt van de vijand', daar hebben ze dan teksten voor, een voorbeeld:' vertrouw op u eigen inzicht niet.' (Spreuken)

Ook je gevoel is van de vijand zeggen ze, daarvoor worden ook teksten voor misbruikt, bijvoorbeeld: 'arglistig is het hart'(in een v/d brieven van Paulus dacht ik.)

En zo gaat iemand dan door het leven met een geblokkeerd gevoelsleven en zonder zelf na te denken, dus als een robot...

En dan komen sommigen met dat je het kind niet met het badwater weg moet gooien, nou ik heb dat echt geprobeerd, en ben er daardoor achter gekomen dát er helemaal geen kind is...
Ze noemen dat, 'gemengde blessing', beetje van de vijand, beetje van God....

Ach, ik stop maar, ben dankbaar dar ik er, in tegenstellig tot velen nog wel ongeschonden, uiteindelijk ben uitgekomen.

Als er duisternis is, is er mi ook geen 'kind'.

Dat heb ik, helaas weer, door schade moeten leren....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 23:21
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
Nog een foto van hoe ze d'r enkele jaren geleden nog uit zag...

Best een sympathiek gezicht.....en nu...

Jammer...

Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 23:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 20:18
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Morgen:

1. administratie ordenen in ordners(wat onderhand alweer een grote puinhoop is, stapels papieren door mekaar etc.)

2. Kleding netjes in kasten,(nu ligt het overal en nergens, verspreid door heel mijn huis, ja, idd, tussen de administratie....)

3. Verdere zooi opruimen, werkelijk alles ligt doormekaar heen. (de spullen rukken op..)

4. Etc. ...

Wat een Kl.. werk.....

Boze smiley

Ik ga maar eens wat verzinnen om er wat meer zin in te krijgen, bijvoorbeeld wat nieuwe plantjes voor me balkon.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 19:06
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
PETRA373 schreef:
Ik denk dat je op een datingsite meer kans er op heb, dan in het echt.
En ha ha kan het niet meer aanzien hoe een ex-vriend hier zit.
Tijd om me hart te helen en wie weet in de toekomst ik nog Es' iemand tegenkom Verlegen lachende smiley Maar voorlopig blijf ik lekker alleen, weetje je kan beter alleen zijn nog een tijd en de echte tegenkomen, dan zitten zoeken en steeds sukkels tegenkomen, dat heb ik hier Gefrustreerde smiley

Dat vraag ik me ook wel Es' af... Hoeveel harten breekt zo'n ex-vriend nog meer? Die van mij, wie weet heeft die ook wel die van jou gebroken en wie weet nog meer, ma ja iedereen verdiend een nieuwe kans, dus ik zwijg. Soms denk ik ook we les, mannen op een datingsite.... Dan tussen alle vrouwen voelen ze zich populair, genoeg keuze... En het stijgt ze na het hoofd of iets anders zo,'n ding beneden..... Ha ha.
En dat zijn dan van die sukkels die in het echte leven nooit veel sjans hebben gehad... Duhhhh. Ha ha zo dat lucht op. Effe sommige soorten mannen afkraken... En natuurlijk zitten hier ook. Vrouwen die zo zijn, Toch ondanks alles geloof ik nog steeds in echte liefde, alleen ga het niet meer zoeken, helemaal niet op een datingsite. Wie weet wie ik volgende week ofzo tegenkom???? Ha ha enfin tot nu toe vier date afspraken staan met de tandarts, soms is het leven geweldig.... Het leuke is, in december heb ik kunstgebit boven en dan ga ik lekker veel van die bruine en witte dingen eten van suiker, kost me dan geen kies... Lol.

Jammer Petra!

Ja, dat je weggaat/bent bedoel ik.

Ja, ik zou zelf denken, en dat denk ik dus ook al járen, voor te daten zit ik hier niet in de 1ste plaats, en ja, op geen/niet specifieke christelijke dating forums en sites kan je ook een partner vinden.
Ja, ook op niet speciaal christelijke sites, zoals een Avro-site met forum kan je ook een christelijke partner vinden, want ja, dan valt het vaak juist op dat je, of iemand christelijk is, ook door zijn reacties alleen al.

Ik zelf zit en zat, dus ook een jaar geleden vóórdat ik me vriend had, hier om te forummen/discussiëren en voor wat contacten en ook om van mening te wisselen, en meningen te lezen etc.

---

Maar ja, ik denk ook, dat er een verschil is, of dat je kinderen hebt, of niet.
Als ik kinderen zou hebben, zou ik zelf veel minder denken aan een man, omdat ik dus al mijn kinderen zou hebben, en daardoor al een doel...Hoevaak hoor je wel niet van dat iemand doorgaat voor zijn kinderen oid.?
Ik heb een keer echt gehuild, om de kinderen die ik dus niet heb.

En ja, dan is het natuurlijk beter voor mij dan, om te denken aan de voordelen van het niet hebben van kinderen. anders blijf ik het voor mezelf erg vinden dat ik geen kinderen heb.
Ja, voor veel mensen is het gewoon de natuurlijkste zaak van de wereld dat ze kinderen hebben en staan er niet bij stil dat er mensen zoals ik zijn die ze niet kúnnen krijgen, anders was ik dus allang moeder geweest. mijn allergrootste wens was, jarenlang; 'een kind'.....

Ik schrik ook wel als ik hier de reacties zie hoor, ook al heb ik zelf ook dingen meegemaakt. Bijvoorbeeld, iemand, een man die een date, een vrouw, gewoon, de drankjes etc. laat betalen :(...ja...ik heb er geeneens woorden voor, kan je nagaan...

Ja, kijk, later, als je elkaar beter kent, en je blijkt, bijvoorbeeld dan he?, allebei ongeveer hetzelfde inkomen te hebben oid, ja, dan kan je afspraken maken, maar ja, om zo maar even een vrouwelijke date, voor de drankjes te laten opdraaien, ja zelfs al heeft iemand een uitkering, ja, onbeschoft :(, maar ja dat is mijn mening.

En ja, idd, ik denk dat er een groep mannen is, die hier ook opzit als verveling oid...Of, dat kan ook, ze hebben zo'n groot ideaalbeeld van hoe een vrouw hoort te zijn, ja, daar kan toch niemand aan voldoen..

Ja, en er zullen heus wel uitzonderingen opzitten...

Maar ja, dat je eens schreef dat je ziek was, en je date was verontwaardigt, hij vond dat hij helemaal voor niets naar jou was gekomen, ja, dáár heb ik geen woorden voor.

En dan me eigen ervaringen erbij, ja....ben ik zelf tot de conclusie gekomen, al voordat ik me huidige vriend had zeg maar, om idd helemaal niet meer te daten.

En...áls je dan al een vriend krijgt, al dan niet dmv een datingsite, nou, dan is het ook niet altijd rozengeur en maneschijn hoor. Het leven gaat gewoon door.
Ja, ik heb, denk ik, wel mzzl, maar ja, er zijn altijd wel uitzonderingen op een regel.
Komt bij, dat als je, zoals ik, degene van vroeger kent(ik kon hem ruim vier jaar!), toen je rond de 20 was, ja, dan is er al een voorsprong, want ja, je kent mekaar dus al van je jeugd.

Nou ja, iig, ik begrijp dat je hier niet meer zal daten, maar ja, vind het wel jammer, dat je niet meer forumt/discussieert.

Als je een partner hebt gaat het leven ook gewoon door, en ja, natuurlijk is het fijn, iemand waarvan je houdt en die je kan vertrouwen en waar je gezellig mee op de spreekwoordelijke bank kan hangen en een arm om je heen hebt.
Maar ja, ik heb niet zoiets van dat toen ik alleen was ik ongelukkiger was oid.

En alleenstaand staat bij mij zeker niet gelijk aan iets missen oid. In tegendeel, je kan als alleenstaande, singel, erg gelukkig zijn...

Gelukkig zijn heeft weinig van doen met een partner mi. Wel kan het hebben van een serieuze relatie waarde aan je leven toevoegen.

(Sorry voor de grote lap tekst...)


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 19:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 16:08
BerichtOnderwerp: Wist je dat?
 
Hallo mede Broeders en Zusters,

Dit is de rubriek 'Wist je dat?', met weetjes waarvan je nog niet zeker ben of men het weet Knipoog smiley

Wisten jullie dat onze Joyce plastische chirurgie heeft ondergaan en dit zijn de foto's; een ervoor en een erna.



Mijn mening: verschrikkelijk, het lijkt wel een soort van buitenaards marswezen....Hoe kúnnenmensen zich zo toelaten takelen, wat is er mis met oud worden, mijn moeder is oud, en mooi...Elke leeftijd heeft zijn charme....

Nee, ik vind niet dat ze er op vooruitgegaan is(understatement) Verraste, verbaasde smiley Zieke smiley Zieke smiley

Ze heeft ook iets weg van een kikker vind ik, (zie mond...).....alsof ze elke moment kan gaan kwaken.. Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 augustus 2014, 14:49
BerichtOnderwerp: De idiote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer etc.
 
De idioot grote rijkdom van tv evangelisten zoals Joyce Meyer.

Joyce Meyer heeft landhuizen, bungalows, villa's, zwembaden en meren op een landgoed van velen miljarden dollars, een Mercedes, privé vliegtuigen, een luxe jacht etc. etc.
Ze heeft pas nog plastic chirurgie ondergaan.

Wat is jullie mening over deze personen? Ik heb er als voorbeeld even Joyce erbijgehaald, ik bedoel ook alle anderen zoals Benny Hinn, Kenneth Copeland, Oral Roberts, Joel Osteen ea.

Hier nog een begeleidend filmpje: http://youtu.be/F_TBGRKDPEk

Ik was uitzendingen aan het bekijken op SBS6 zoals bonje bij de buren en documentaires, nav een programma gisteren op tv die ik helemaal wou zien en toen kwam ik reclame over haar tegen, wat na de plastic chirurgie moet zijn gebeurd...ik herkende haar eerst niet...(brrr....)

Smiley met dichtgeplakte mond

Ik kon haar alleen van voor haar plastic chirurgie...Ik schrok me net echt naar...

Anyway, wat ik me afvraag: 'Waarom zo veel geld uitgeven aan hun en ze zijn al zo rijk, en dan die tegenstelling; er leven gewoon heel veel Amerikanen op straat, zonder dak etc.

Dan bedoel ik niet een gewoon huis en een gewone auto, maar waarom zo over the top leven met Jachten, privé vliegtuigen, gigantische landgoedhuizen met grote zwembaden erbij van miljarden dollars, etc, dat bedoel ik..? Dan denk ik, WWJD?

Een film wat begint met het overzicht van de huizen en villa's en bungalows, zwembaden, meren, bossen, tuinen, etc, in het Landgoed van Joyce Meyer. http://youtu.be/Ko5zkkZ0GmQ
Ik drink ook Starbucks koffie, maar vind dit een beetje over the top... Verraste, verbaasde smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 19 augustus 2014, 17:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 16:14
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Nou,

Ik moet zo meteen al om, jahaa, 18.00 uur in de stad zijn.

Dus, ff boodschapjes doen(niet veel)

Nog even naar een andere winkel even snel...hier in het winkelcentrumpje.

Dan het ov nemen van 17.28 uur, en dan, de stad dus in, tot pak 'm beet 9 á 10 uur oid..

Latertjes!

Dus, ik moet nú weg.... Knipoog smiley

Fijne Avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 18 augustus 2014, 13:21
BerichtOnderwerp: blijft leuk
 
Zit een man aan de bar, die wil afrekenen. De rekening is 9,95, en de klant geeft een tientje en vraagt speciaal om zijn wisselgeld van 5 cent..

De barman geeft hem die 5 cent, en een condoom erbij.

Dan vraagt de klant, 'wat is dat?' als hij verbaasd naar dat condoom kijkt.. Verraste, verbaasde smiley

De barman zegt: 'dat is speciaal voor jou, zodat mensen zoals jij zich niet voortplanten'.... Boze smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 augustus 2014, 19:38
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
Weljaaa....Denk je zo onder het eten 'Jaaah, misschien zou dit wel een vriendschap kunnen worden en daarna eventueel een relatie...'....wil diegene direct, dezelfde avond al met je de lakens delen... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 235 Volgende
Pagina 9 van 235