ChristianMatch
 


Forum

Waar is de gezelligheid gebleven ??
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 00:46
 
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 15:02
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Hallo,

Ik denk te weten waardoor.

Kijk, enkele jaren geleden bestond er 'forum oneway'.

Dat was een christelijk forum die nu, helaas uit de lucht is.


En hier is het gericht op het vinden van een partner, en wat je dan weleens ziet, partner gevonden, en daarna weg.

Wat ik jammer vind, op 'forum oneway' zaten zowel mensen met als zonder partner.

En ja, dan krijg je hele andere discussies.

Ik zelf vind het nogal kortzichtig, zo van, partner gevonden, geluk gevonden en 'zij leefden nog lang en gelukkig'.
Vaak wordt, mi, het hebben van een partner nogal geïdealiseerd, zo van, partner gevonden, hupakee, weg alle problemen, of iig veel minder(want je staat er ten slotte samen voor). Helemaal uit het oog verliezende, dat wij in een gebroken wereld leven waar het hebben van een partner niet altijd meer geluk hoeft in te houden.
je kan zelfs tegen problemen aanlopen die voordat je een partner had, helemaal niet bestonden. Kijk alleen maar eens, naar het verschil in kerkelijke achtergrond, wat geen probleem hoeft te zijn bij velen, maar ook bij velen wel degelijk een probleem kan gaan vormen...

Ik hoorde van een lid wat hier ook vier jaar of langer zat, en diegene kon door een combinatie van factoren en omstandigheden zeg maar, velen mensen hier. En van de stelletjes die waren getrouwd, gedurende de vier jaar dat ik hier nu zit, is de helft!!! alweer gescheiden.

Ja, durft men zich dan nog te vertonen hier? als je hier je geluk dacht gevonden te hebben, helemaal in de roze wolken was, bent gaan trouwen en door omstandigheden, of een combinatie ervan, alweer in een scheiding ligt, of dat alweer lang en breed achter de rug hebt.?

Ik kan mezelf voorstellen dat ik het dan even voor gezien zou houden.
Ik zou graag een forum zien, met niet zoveel de nadruk op het vinden van een partner, maar ja, dan wel op deze manier. Ik bedoel hoe het forum nu wordt gemodereerd.
En dan ook vriendschap en relaties in het forum als onderwerp maar ja, niet zozeer gefocust als nu, op het verkrijgen van een relatie....

Is je allereerste doel: 'het vinden van een partner, en dan; 'ja, weleens discussiëren is wel leuk op zijn tijd maar daarom zit ik hier niet', ja, dan bloed het snel dood, denk ik.

Het hebben van een partner wordt verschrikkelijk geïdealiseerd, men staat er vaak helemaal niet bij stil dat juist, met een partner, het erg leuk kan zijn natuurlijk, maar daarnaast je juist erge grote problemen tegen kan komen.
En als je niet over een heel erg groot inzicht beschikt(let op, ik zeg 'inzicht', ik bedoel niet 'intelligentie'), dan kunnen dingen in een relatie helemaal compleet scheefgroeien.
Die je hier dan weer eigenlijk niet echt kan bespreken, want ja, 'je hébt toch een partner'.

Dus veel 'gemene delers', dingen die men gemeenschappelijk (kan) hebben komen hier niet aan het bod, op dit forum. Nadruk ligt mi op het krijgen van een partner en dat heb je mi niet zozeer op 'een christelijk forum voor gewoon iedereen'.

Ja, zou je kunnen zeggen, begin dan zelf zoiets, ja, ik heb totaal geen ervaring, en ik ken ook niemand persoonlijk met deze ervaring, zoals site maken, financiëren en least but not last: 'modereren'.

En dan komt het tweede probleem; is een groot deel van de mensen wel bereid geld neer te tellen voor een site die niet direct aan het vinden van een partner is gerelateerd?

Nou ja, om het even samen te vatten: dit forum is 'beperkt', omdat mi bepaalde onderwerpen/problemen moeilijker te bespreken zijn, of helemaal niet te bespreken zijn, waaronder moeilijkheden die kunnen voorkomen, ná het gevonden te hebben van een partner, én de problemen die je daarná tegen kan komen, denk alleen maar eens aan het verschil tussen kerkelijke achtergrond. Juist het samen hebben van het geloof, wat zou moeten binden, kan dan juist een factor zijn waardoor het stuk loopt...

Alleen dát gegeven al kan voor veel interessante gespreksstof leiden, want je relatie kan eronder lijden. En ja, men kan zich herkennen in dingen en ook denken dat men niet de enige is etc.

En waarom leven mensen al jaren als vreemden samen, op zo een manier dat het voor de buitenwereld iets lijkt, maar, door omstandigheden is het allang niets meer, of niet wat het ooit was geweest...
Of, waarom scheiden er nu de helft van de mensen, en is het een uitzondering als mensen al 30 jaar of langer gelukkig bij elkaar zijn?

Nou ja, dit waren zo'n beetje mijn gedachten erover; jammer, heel jammer, dat er in Nederland niet zoiets bestaat net als dit forum, maar dan in de vorm van een 'christelijk forum'.
Dus júist dié dingen die zo belangrijk zijn, komen mi hier niet aan bod, omdat het zich hier beperkt tot het verkrijgen van een relatie en verder niet, of nauwelijks...Ik bedoel, ik heb al een paar keer gehoord hier, van 'zodra ik een relatie heb ben ik hier weg, en soortgelijke kreten.....

Jammer, heel jammer, want het is bekend, dat na maanden van gelukzalige verliefdheid zich problemen kunnen gaan voordoen, en ja, dan?

Én een algemeen christelijk forum, ja, daar komen ook relaties uit voort.

Ik ken zelfs een christelijk iemand die heeft zijn christelijke partner op een avro spelletjes forum ontmoet, en dat gaat al jaren heel goed!

S. ook juist het gefocust zijn op een eventuele relatie gaat mi ten koste van de spontaniteit. En het lijkt er ook op, alsof je als alleenstaande niet heel erg gelukkig kan zijn, wat mi wel kan...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 22 juli 2014, 15:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
UDO409





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 16:20
 
Mijn analyse: het is gewoon komkommertijd. Mensen zijn op vakantie, veel buiten en zijn niet zo bezig met on-line contacten leggen. Als het straks weer vroeg donker is, verwacht ik weer meer Schwung.


Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 16:57
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Ook even reageren. Ik zit hier nu ook alweer bijna twee jaar met enkele tussenpoosjes. Ik heb de gezelligheid meegemaakt maar ook de soms ruzieachtige discussies. De gezellige neuzelarijen(??? raar woord) maar ook de felheid waarmee m.i. mensen neergesabeld werden. Nu zitten we dus in rustig vaarwater. Als ik voor mezelf spreek te rustig. Ik ben geen discussie-tijger. Dus vermijdt ik zoveel mogelijk het schrijven op diverse topics die zich juist daar voor lenen. Ik kan me daarin niet zo goed verwoorden, dus dan lees ik liever mee. Vragen als: wat bedoel je daarmee te zeggen, bedoel je dat ...! etc. Ja, dat schrikt me dan af en beneemt me de lust om mee te doen. Blijven over De van alles wat topics. En ook daar moet je al oppassen niet te snel off-topic te raken. Voorheen mocht het dan wel small-chat zijn of hoe het heten mag, maar was wel heel gezellig. En je leerde (nog steeds m.i.) elkaar zo ook een beetje kennen. Toen las ik minstens 3 maal per dag het forum met alle mallotigheden èn leerzame onderwerpen. Vergat zelfs weleens op Zoeken te kijken. Nu het (weer m.i.) zo saai is geworden sla ik zelfs het even op cm kijken wel eens een paar dagen over! Ook bij de chatbox word ik niet meer blij. Soms ben je in gesprek met een paar mensen en zijn ze nog wel in de box, maar zitten zonder dat even te zeggen "even" ergens anders tv te kijken of te faceboeken o.i.d. Chat je dus tegen het scherm! Nou leuk hoor.
Een oplossing? Tja, misschien het forum splitsen in een sterrenwaarderingssysteem. Van laagdrempelige onderwerpen tot 5(voor sommige tijgers 6) sterren. Weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
En de chatbox? Geen idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 19:42
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Deze vraag is in andere bewoordingen al eerder gesteld, er kwamen toen ook geen duidelijke antwoorden. Ik weet het ook niet.

In de chatbox kom ik zelf nooit, ik weet niet hoe het daar was en hoe het nu is. Het lijkt mij meer dan het forum iets waar je gezellig met elkaar kunt kletsen/neuzelen en low-chatten.

Wat betreft het forum: ik schreef vroeger veel, er waren mooie diepgaande onderwerpen en er waren veel mensen die reageerden. Ik heb geen idee waarom mensen nu niet meer meedoen met deze discussies.
Daarnaast zijn er nog de gezellige geneuzel-topics over het weer, over het eten, over je dagbesteding etc. Niet de topics die mijn voorkeur hebben, maar bij anderen weer favoriet.

Het komt op het forum regelmatig voor dat mensen zich onterecht persoonlijk aangevallen voelen. Als iemand een andere mening heeft en de ander vraagt om zijn mening met argumenten te onderbouwen of vanuit een ander gezichtspunt reageert, is dat niet iets om je aangevallen te voelen, het hoort bij de discussie. Vaak werd dat getypeerd als ruziemaken. Er is echter een groot verschil tussen ruziemaken en een ernstig meningsverschil hebben. Als dat niet gezien wordt, gaat het fout, valt de discussie stil en haakt men af. Als je iets schrijft of reageert op het forum, krijg je vaak/meestal een reactie, daar is het forum voor. Sta open voor wat anderen schrijven, vraag wat er bedoeld wordt als het niet geheel duidelijk is, ``luister`` goed wat de ander schrijft.

Ik heb zelf erg veel geleerd van het schrijven op het forum, over het delen van je mening, van het luisteren naar anderen. Het is goed om een eigen mening te vormen, dan wel te toetsen of bij te stellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 20:23
 
JANS221 schreef:
Deze vraag is in andere bewoordingen al eerder gesteld, er kwamen toen ook geen duidelijke antwoorden. Ik weet het ook niet.

In de chatbox kom ik zelf nooit, ik weet niet hoe het daar was en hoe het nu is. Het lijkt mij meer dan het forum iets waar je gezellig met elkaar kunt kletsen/neuzelen en low-chatten.

Wat betreft het forum: ik schreef vroeger veel, er waren mooie diepgaande onderwerpen en er waren veel mensen die reageerden. Ik heb geen idee waarom mensen nu niet meer meedoen met deze discussies.
Daarnaast zijn er nog de gezellige geneuzel-topics over het weer, over het eten, over je dagbesteding etc. Niet de topics die mijn voorkeur hebben, maar bij anderen weer favoriet.

Het komt op het forum regelmatig voor dat mensen zich onterecht persoonlijk aangevallen voelen. Als iemand een andere mening heeft en de ander vraagt om zijn mening met argumenten te onderbouwen of vanuit een ander gezichtspunt reageert, is dat niet iets om je aangevallen te voelen, het hoort bij de discussie. Vaak werd dat getypeerd als ruziemaken. Er is echter een groot verschil tussen ruziemaken en een ernstig meningsverschil hebben. Als dat niet gezien wordt, gaat het fout, valt de discussie stil en haakt men af. Als je iets schrijft of reageert op het forum, krijg je vaak/meestal een reactie, daar is het forum voor. Sta open voor wat anderen schrijven, vraag wat er bedoeld wordt als het niet geheel duidelijk is, ``luister`` goed wat de ander schrijft.

Ik heb zelf erg veel geleerd van het schrijven op het forum, over het delen van je mening, van het luisteren naar anderen. Het is goed om een eigen mening te vormen, dan wel te toetsen of bij te stellen.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juli 2014, 21:24
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 00:47
 
UDO409 schreef:
Mijn analyse: het is gewoon komkommertijd. Mensen zijn op vakantie, veel buiten en zijn niet zo bezig met on-line contacten leggen. Als het straks weer vroeg donker is, verwacht ik weer meer Schwung.


Engeltje smiley

heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 10:22
 
TRIJNIE671 schreef:
heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg


Ik ken nog de tijd waar altijd de chatbox veel geschat werd!
Wel als er bepaalde personen erop zijn , een dame die maakt ook zo gezellig!
Ook als je binnen komt en houdt de chat opdat moment zo leuk draaiende!
Anders is het zeker stil Trijnie, jammer...!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 11:35
 
TRIJNIE671 schreef:
heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg

Het is al ruim een 1.5 jaar denk ongeveer erg rustig ik ben een jaar weggeweest en zit er nu alweer even op maar de sfeer is weg...Net wat Jans zegt mooie discussies zijn er niet meer en zelfs de op de babbel topics is het erg rustig.. De goede oude tijd van 2-3 jaar geleden is weg... Vaak zie je ze wel even terug maar dat is het dan ook... waardoor?? denk dat de hele sfeer en insteek van CM verandert is vrijheids van meningsuiting word na mijn inzien wel eens erg ingeperkt... Jammer maar ook ik mis echt de goede oude tijd Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 12:09
 
TRIJNIE671 schreef:
heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg

Weet je? Je kan het ook anders zien.
Toen God Adam schiep en Hij hem een vrouw gaf, waren ze gelukkig met elkaar en met God. Computers bestonden er niet, laat staan dat er "getjet" werd.

Het feit dat er steeds minder mensen aan chatten doen, vind ik een ongelofelijk heugelijk feit!! Steeds meer mensen die voor het echte leven in plaats van voor het virtuele leven kiezen, steeds meer mensen die voor echte relaties gaan, in plaats van digitale.

Het blijft feitelijk krankzinnig dat ik dit vanachter mijn beeldscherm thuis zit te te tikken terwijl ik weet dat ik de mensen die dit lezen, naar alle waarschijnlijkheid nooit of te nimmer zal zien in real life.

Zo is het feitelijk gezien ook redelijk gestoord dat er 20 mensen op een digitale manier met elkaar "verbonden" zijn en al hun schrijfsels onder elkaar op een scherm verschijnen, iets dat we "tjetten" zijn gaan noemen.
Als ik het woord chatbox vertaal, dan krijg je iets als babbel-doos, nou dat zegt al wat he?

Laat ik hopen dat deze manier van individueel "praten" met anderen snel tot het verleden zal gaan behoren, we met zijn allen weer gewoon naar buiten gaan om vrienden en kennissen op te zoeken, en steeds meer gaan genieten van echte, warme en intieme relaties en vriendschappen.
Maar ik ben bang dat de individualiseren alleen maar zal gaan toenemen met het voortschrijden van de ontwikkelingen op technologisch gebied....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juli 2014, 18:48
 
Helemaal Gelijk Roady!

Wat heel anders even:

Ik lees hiervoor, voor je post: 'De gezellige mensen blijven weg', 'er waren mooie diepgaande onderwerpen', 'Ik heb geen idee waarom mensen nu niet meer meedoen met deze discussies'.
En, 'de mensen die sfeer brachten hier zijn weg', en, 'maar de sfeer is weg',

Ik denk dat de weinigen onder ons, die in ieder geval nog probéren een interessant onderwerp te starten, of in ieder geval nog wel probéren uitgebreid te reageren, hier wel op afknappen als ze dit lezen....

Zal ik iig wel hebben...

Het zijn iig géén bemoedigingen...maar dat was denk ik ook de bedoeling niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 18:54
 
SHANITA130 schreef:
Helemaal Gelijk Roady!

Wat heel anders even:

Ik lees hiervoor, voor je post: 'De gezellige mensen blijven weg', 'er waren mooie diepgaande onderwerpen', 'Ik heb geen idee waarom mensen nu niet meer meedoen met deze discussies'.
En, 'de mensen die sfeer brachten hier zijn weg', en, 'maar de sfeer is weg',

Ik denk dat de weinigen onder ons, die in ieder geval nog probéren een interessant onderwerp te starten, of in ieder geval nog wel probéren uitgebreid te reageren, hier wel op afknappen als ze dit lezen....

Zal ik iig wel hebben...

Het zijn iig géén bemoedigingen...maar dat was denk ik ook de bedoeling niet.

ha ha ik blij ik effe weg was... misschien ik dan bij de gezellige hoor Knipoog smiley
petra die defenitief ehhh paar dagen weg was. lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 21:49
 
PETRA373 schreef:
ha ha ik blij ik effe weg was... misschien ik dan bij de gezellige hoor Knipoog smiley
petra die defenitief ehhh paar dagen weg was. lol

Ja hoor, daar is ze weer. Ik vind je in ieder geval gezellig, dus dat is al één.

Knipoog smiley

Jol, hoort zeker bij de ongezellige rest. Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 22:23
 
JOL252 schreef:
Ja hoor, daar is ze weer. Ik vind je in ieder geval gezellig, dus dat is al één.

Knipoog smiley

Jol, hoort zeker bij de ongezellige rest. Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij??? Verraste, verbaasde smiley nietussssssssss Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 22:32
 
ha ha, ongezellige rest.. wie schreef dat eigenlijk Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat we die woorden niet zo serieus moeten nemen.
het is gewoon wennen denk ik voor velen dat het forum veranderd is. en Sommige missen de oude tijd, maar daar gebeurden heel wat ongezellige dingen, heb wel es huilend achter me pc gezeten omdat ik in gezellige ruzie zat....en ook wel es in de emotie anderen gekwetst,
dus opzich beter met meer regels, alleen effe wennen en zoals iedere verandering, word een verandering vaak in het begin als negatief ervaren toch?

En niet mee eens met de schrijver of schrijfster van ongezelligge rest
wij zijn heel gezellig Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 22:59
 
PETRA373 schreef:
ha ha, ongezellige rest.. wie schreef dat eigenlijk Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat we die woorden niet zo serieus moeten nemen.
het is gewoon wennen denk ik voor velen dat het forum veranderd is. en Sommige missen de oude tijd, maar daar gebeurden heel wat ongezellige dingen, heb wel es huilend achter me pc gezeten omdat ik in gezellige ruzie zat....en ook wel es in de emotie anderen gekwetst,
dus opzich beter met meer regels, alleen effe wennen en zoals iedere verandering, word een verandering vaak in het begin als negatief ervaren toch?

En niet mee eens met de schrijver of schrijfster van ongezelligge rest
wij zijn heel gezellig Engeltje smiley

Dat schreef ik Knipoog smiley maar bedoelde het ook niet serieus hoor. Het forum is inderdaad veranderd en soms gebeurt er gewoon dagen niets. Dat is jammer, de boeiende discussies waarin er nieuwe gezichtspunten bekeken konden worden zijn doodgebloed en minder creatief... de andere kant was inderdaad dat het flink offtopic en op de man/vrouw kon worden gespeeld... laten we hopen dat er weer nieuwe seizoenen aanbreken met bloeiende topics.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juli 2014, 23:03
 
JOL252 schreef:
Dat schreef ik Knipoog smiley maar bedoelde het ook niet serieus hoor. Het forum is inderdaad veranderd en soms gebeurt er gewoon dagen niets. Dat is jammer, de boeiende discussies waarin er nieuwe gezichtspunten bekeken konden worden zijn doodgebloed en minder creatief... de andere kant was inderdaad dat het flink offtopic en op de man/vrouw kon worden gespeeld... laten we hopen dat er weer nieuwe seizoenen aanbreken met bloeiende topics.

Denk het wel, komt vanzelf wel weer meer mensen hoop ik, dan krijg je ook weer boeiende discussies
ma ja iedereen vind hier ook d eware...en gaat dan, behalve sommigge mensen die onderhand bij het meubelair horen zoals ik Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juli 2014, 02:18
 
[quote=PETRA373]Denk het wel, komt vanzelf wel weer meer mensen hoop ik, dan krijg je ook weer boeiende discussies
ma ja iedereen vind hier ook d eware...en gaat dan, behalve sommigge mensen die onderhand bij het meubelair horen zoals i



niet zo wanhopig!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juli 2014, 08:03
 
PETRA373 schreef:
ha ha, ongezellige rest.. wie schreef dat eigenlijk Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat we die woorden niet zo serieus moeten nemen.
het is gewoon wennen denk ik voor velen dat het forum veranderd is. en Sommige missen de oude tijd, maar daar gebeurden heel wat ongezellige dingen, heb wel es huilend achter me pc gezeten omdat ik in gezellige ruzie zat....en ook wel es in de emotie anderen gekwetst,
dus opzich beter met meer regels, alleen effe wennen en zoals iedere verandering, word een verandering vaak in het begin als negatief ervaren toch?

En niet mee eens met de schrijver of schrijfster van ongezelligge rest
wij zijn heel gezellig Engeltje smiley

Welkom terug...gezellige dame Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juli 2014, 08:41
 
Weet je wat nu zo gezellig is? Alleen de mensen die altijd al op het forum schrijven, reageren weer!

Ik denk dat Trijnie het vooral heeft over de gezelligheid in de chatbox die ze mist. Omdat ik daar nooit kom, weet ik ook niet wat daar veranderd is. Ik denk dat je haar opmerking ook meer als een vraag moet zien dan als gemopper.
Ik mis op het forum vooral de diepgaande discussies, of zoals Jol het noemt ``boeiende discussies waarin er nieuwe gezichtspunten bekeken konden worden``. Dat is een constatering van een feit. Daarover mopperen heeft weinig zin.
Zoals ik al zei is de vraag van Trijnie al vaker in andere bewoordingen gesteld. Nadien is er niets veranderd. Net als Jol hoop ik dat er weer nieuwe seizoenen aanbreken met bloeiende topics.


Laatst aangepast door
JANS221
op vrijdag 25 juli 2014, 08:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA899





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 juli 2014, 22:36
 
Hieier.....;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 09:01
 
UDO409 schreef:
Mijn analyse: het is gewoon komkommertijd. Mensen zijn op vakantie, veel buiten en zijn niet zo bezig met on-line contacten leggen. Als het straks weer vroeg donker is, verwacht ik weer meer Schwung.


Engeltje smiley

Daar heb je volkomen gelijk in, we vermaken ons toch wel toch ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELOF140





Berichten: 23

BerichtGeplaatst: woensdag 30 juli 2014, 20:02
 
'een tijdje terug' lees ik als 4 à 5 jaar geleden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 00:12
 
TRIJNIE671 schreef:
Een tijdje terug was het hier mega druk en erg gezellig / de chatbox zat elke avond vol met mensen . erg veel lol hebben we hier gehad . werden leuke uitjes georganiseerd . erg jammer dat het nu niet meer zo is . de gezellige mensen blijven weg . nu zit er niks meer in de chatbox . waar ligt dat aan denk ik dan weleens .Ook het forum bloed helemaal dood . mijn vraag is waar is die gezellige tijd gebleven en waarom is het hier zo doods ??? we kunnen het hier zo leuk hebben met elkaar en dingen delen .

Ik zit hier al een tijdje.

Wat ik heb gezien, er zijn golven, dan is het ineens heel druk, dan weer stil.

Wat ik vreemd vind, mensen die regelmatig op topics commentaar hebben, en zelf bijna nooit/nooit een topic openen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 08:35
 
SHANITA130 schreef:
Ik zit hier al een tijdje.

Wat ik heb gezien, er zijn golven, dan is het ineens heel druk, dan weer stil.

Wat ik vreemd vind, mensen die regelmatig op topics commentaar hebben, en zelf bijna nooit/nooit een topic openen.
er zijn al zoveel topics shanita en er is verschil tussen reageren en commentaar.bedoel je met commentaar dat de topic niet goed is misschien?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWALUWTJE610





Berichten: 317

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 16:04
 
Soms kan er ook topics erbij zitten die je niet erg leuk vindt.....





Zwaluwtje die over en weer vliegt......fladder fladder fladder
Zwaluwtje die vrolijke bui heeft...... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 18:12
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Soms kan er ook topics erbij zitten die je niet erg leuk vindt.....





Zwaluwtje die over en weer vliegt......fladder fladder fladder
Zwaluwtje die vrolijke bui heeft...... Clown smiley

Je kan het niet iedereen naar de zin maken he Knipoog smiley

Doet gezellig mee met je Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 23:15
 
TRIJNIE671 schreef:
heeft niks met komkommertijd te maken , het was hier in december ook megarustig , of welke tijd van het jaar ook . de meesten hebben hier een afwachtende houding , zitten in de chatbox groeten niet zeggen niks weg zijn ze . heel jammer maar de mensen die sfeer brachten hier zijn weg


Je hebt helemaal gelijk Trijnie....een paar jaar geleden was het ZO gezellig....vooral in de chat! We waren gewoon 1 familie....er werd over van alles gesproken! Soms waren er ook weleens wat woordjes.....meestal waren dit de zelfde personen die altijd zeurde om niets!
Ik heb er een hele leuke tijd gehad!!

Tegenwoordig is het anders.....als je in de chat komt groeten ze niet eens!
Ik vind dat zo jammer......het kan zo gezellig zijn met zijn allen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CORNEEL767





Berichten: 54

BerichtGeplaatst: donderdag 21 augustus 2014, 23:53
 
Ik had zo eigenlijk de gedachte om deze site te verrijken met bv.chatten met beeld.net zoals skypen zeg maar.
Maar daar kun je ook rare dingen gaan meemaken dus zo goed is het dan ook weer niet .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2