ChristianMatch
 


Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 46 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:42
 
Hallo Knipoog smiley

Wat zijn 'we' van plan te doen vandaag, behalve achter de pc 'hangen'?

Ahum, dit is natuurlijk niet bedoeld voor degenen die weer aan het werk zijn. Verlegen lachende smiley

Maar voor degene die in de ziektewet zitten, ziek zijn, geen officiële baan hebben, zoals huisvrouw, of niet werken omdat ze geen werk kunnen vinden, Hun baan kwijt zijn geraakt, of vrij hebben van het werk, doordat ze parttime werken of gewoon vrij zijn op maandag.

Nou Ik ben benieuwd!

Ik zal even de aftrap geven.

Ik ga vandaag beginnen met mijn huis op te ruimen, ja, alweer.....ik ben namelijk al vaker begonnen en dan was de huiskamer en keuken helemaal aan kant.
En ja, ik presteer het dan werkelijk, om er in één week tijd weer een zooitje van te maken, door alles achter me te laten liggen, niets terug te leggen etc.

Maar met frisse moed ga ik vandaag, rustig, dan dit doen, dan dat etc.

En tussendoor post ik eventueel nu en dan iets hier op CM.

En dan laat ik vanavond wel even weten hoe het ging. Knipoog smiley

Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 14 januari 2013, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KEITH722





Berichten: 259

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:46
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Knipoog smiley

Wat zijn 'we' van plan te doen vandaag, behalve achter de pc 'hangen'?

Ahum, dit is natuurlijk niet bedoeld voor degenen die weer aan het werk zijn. Verlegen lachende smiley

Maar voor degene die in de ziektewet zitten, ziek zijn, geen officiële baan hebben, zoals huisvrouw, of niet werken omdat ze geen werk kunnen vinden, Hun baan kwijt zijn geraakt, of vrij hebben van het werk, doordat ze parttime werken of gewoon vrij zijn op maandag.

Nou Ik ben benieuwd!

Ik zal even de aftrap geven.

Ik ga vandaag beginnen met mijn huis op te ruimen, ja, alweer.....ik ben namelijk al vaker begonnen en dan was de huiskamer en keuken helemaal aan kant.
En ja, ik presteer het dan werkelijk, om er in één week tijd weer een zooitje van te maken, door alles achter me te laten liggen, niets terug te leggen etc.

Maar met frisse moed ga ik vandaag, rustig, dan dit doen, dan dat etc.

En tussendoor post ik eventueel nu en dan iets hier op CM.

En dan laat ik vanavond wel even weten hoe het ging. Knipoog smiley

Lachende smiley

en vast mijn youtube filmpje kadootje al even beluisterd?
a


Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 14 januari 2013, 15:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 15:53
 
SHANITA130 schreef:
Hallo Knipoog smiley

Wat zijn 'we' van plan te doen vandaag, behalve achter de pc 'hangen'?

Ahum, dit is natuurlijk niet bedoeld voor degenen die weer aan het werk zijn. Verlegen lachende smiley

Maar voor degene die in de ziektewet zitten, ziek zijn, geen officiële baan hebben, zoals huisvrouw, of niet werken omdat ze geen werk kunnen vinden, Hun baan kwijt zijn geraakt, of vrij hebben van het werk, doordat ze parttime werken of gewoon vrij zijn op maandag.

Nou Ik ben benieuwd!

Ik zal even de aftrap geven.

Ik ga vandaag beginnen met mijn huis op te ruimen, ja, alweer.....ik ben namelijk al vaker begonnen en dan was de huiskamer en keuken helemaal aan kant.
En ja, ik presteer het dan werkelijk, om er in één week tijd weer een zooitje van te maken, door alles achter me te laten liggen, niets terug te leggen etc.

Maar met frisse moed ga ik vandaag, rustig, dan dit doen, dan dat etc.

En tussendoor post ik eventueel nu en dan iets hier op CM.

En dan laat ik vanavond wel even weten hoe het ging. Knipoog smiley

Lachende smiley

Wat ik van plan ben? Is om met een deegrol achter je aan te gaan... Lachende smiley Knipoog smiley



grijns


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 18:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 18:37
 
[quote=MARITIME853]Wat ik van plan ben? Is om met een deegrol achter je aan te gaan... Lachende smiley Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:00
 
Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:42
 
PETRA373 schreef:
Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god Lachende smiley

Helemaal goed Petra, daar ontvang je weer energie voor terug dat je sterk maakt!


http://youtu.be/caAajYH7FVk


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 14 januari 2013, 20:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:14
 
PETRA373 schreef:
Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god Lachende smiley

Leuk om daar de week mee te beginnen Peet!
en....leuk dat je terug bent Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 00:56
 
PETRA373 schreef:
Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god Lachende smiley

In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 03:27
 
FRANKT627 schreef:
In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie... Knipoog smiley

Bidden wij niet tot dezelfde jezus? Die vraag je dan gewoon toch ook effe voor kracht voor die reuze heg van jou? Kan je meteen je hele tuin doen, aangezien god toch altijd meer geeft dan je vraagt Knipoog smiley

En ja het is inderdaad een leuk begin van de week Lachende smiley
Vandaag deed ik het kruis afstoffen, een heel groot houten kruis, ik stond daarvoor en was me zo bewust dat jezus aan een kruis had gehangen, voor ons.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 06:50
 
PETRA373 schreef:
Bidden wij niet tot dezelfde jezus? Die vraag je dan gewoon toch ook effe voor kracht voor die reuze heg van jou? Kan je meteen je hele tuin doen, aangezien god toch altijd meer geeft dan je vraagt Knipoog smiley

En ja het is inderdaad een leuk begin van de week Lachende smiley
Vandaag deed ik het kruis afstoffen, een heel groot houten kruis, ik stond daarvoor en was me zo bewust dat jezus aan een kruis had gehangen, voor ons.

Maar Petra, ons Frank heb last van de rug, dus daar moet hij eerst al voor bidden. De heg heeft hij echt jouw hulp bij nodig. Knipoog smiley

(alweer/nog steeds/doet hij zelf uberhaupt wel wat aan die heg)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:47
 
ANNA415 schreef:
Maar Petra, ons Frank heb last van de rug, dus daar moet hij eerst al voor bidden. De heg heeft hij echt jouw hulp bij nodig. Knipoog smiley

(alweer/nog steeds/doet hij zelf uberhaupt wel wat aan die heg)

ons Frank zijn rug doet al minder pijn... Lachende smiley

Boze smiley ...ja, ik doe zeker wat aan die heg...ik kijk er steeds naar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:41
 
FRANKT627 schreef:
In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie... Knipoog smiley


het zit wel in je maag met die heg zeg................!

kan je niet beter een oproepje plaatsen

speciaal voor de dames, wie mij (frank) komt helpen met de heg,
die mag allemaal mee met wokken....................
bijv Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 14:32
 
MARITIME853 schreef:
Wat ik van plan ben? Is om met een deegrol achter je aan te gaan... Lachende smiley Knipoog smiley



grijns

Ja, mijn hulpverlener, begeleider, of hoe en wat ze ook is, zal niet blij kijken, zacht uitgedrukt als het hier morgen niet aan kant is.....

Net als dat ik werk had als 'ontbijtkok' Krasnapolsky hotel Amsterdam, moest ik half 6 beginnen, nou als ik dan overwoog of ik lekker zou blijven liggen hoefde ik alleen maar te denken aan het hele boze gezicht van mijn cheffin...

En nu, met me huis, als ik bepaalde zaken niet heb gedaan hier, duidelijk zichtbaar, ja, dan hoef ik alleen maar te denken aan het gezicht van mijn behandelaar...

:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 14:44
 
PETRA373 schreef:
Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god Lachende smiley

Wat goed om te lezen Petra,

Ja, ik snap het, je maakt gezamelijk met anderen de kerk schoon, ja, dan ben je ook met geloof bezig, en ja, dan komt je thuis, heb je zo'n boost gehad, ja, dan héb je gewoon zin om thuis verder te gaan....

Wat ik erg leuk vind om te lezen ook, is dat je vol energie dan terugkomt.
Ja, mijn conditie was ook achteruit gegaan, maar ja, was ik achter gekomen, is psychisch.
Want hoe kan het anders, als ik me opknap, me huis zit er netjes bij, ik ga lekker de deur uit, gezellig onder de mensen....dat ik dan ineens wel veel meer energie heb?

Zelfde als bij jou, je gaat de deur uit, doet een project(kerk schoonmaken met anderen), en je komt vol energie terug.

Ik heb nu, dat ik heb gesproken met een vriend, en ja....ook energie en zin...

Ja, 2 weken terug was ik al helemaal opgekrabbeld, en ja, ik zakte ook weer in.

Nou schiet me de bijbeltekst binnen: 'weest waakzaam en bidt te allen tijden..'

Bedankt voor je post!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 14:48
 


Ik neem ook ff zo'n potje spinazie....;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 15:53
 
SHANITA130 schreef:
Ja, mijn hulpverlener, begeleider, of hoe en wat ze ook is, zal niet blij kijken, zacht uitgedrukt als het hier morgen niet aan kant is.....

Net als dat ik werk had als 'ontbijtkok' Krasnapolsky hotel Amsterdam, moest ik half 6 beginnen, nou als ik dan overwoog of ik lekker zou blijven liggen hoefde ik alleen maar te denken aan het hele boze gezicht van mijn cheffin...

En nu, met me huis, als ik bepaalde zaken niet heb gedaan hier, duidelijk zichtbaar, ja, dan hoef ik alleen maar te denken aan het gezicht van mijn behandelaar...

:)

Dat hotel was vandaag nog in het journaal...er bleek ook het één en ander niet netjes te zijn geweest... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:50
 
Wat ik van plan was vandaag tssssss.... ik plan niet meer vooruit wat dat aangaat want dan gebeurt het toch niet.. kijk gewoon wat de dag me brengt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:23
 
ERIKA129 schreef:
Wat ik van plan was vandaag tssssss.... ik plan niet meer vooruit wat dat aangaat want dan gebeurt het toch niet.. kijk gewoon wat de dag me brengt Knipoog smiley

dat klinkt als een lichaam die niet mee werkt met plannen die je wil maken, sterkte. Hoop dat je vandaag wel van d e sneeuw hebt genoten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:39
 
Naar de sportschool...straks...maar het lokt me niet erg aan...weer door de kou te moeten...

Maar het was een duidelijke afspraak met mezelf...
(Gelukkig is mijn dochter enthousiast)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:41
 
ZEELAND736 schreef:
Naar de sportschool...straks...maar het lokt me niet erg aan...weer door de kou te moeten...

Maar het was een duidelijke afspraak met mezelf...
(Gelukkig is mijn dochter enthousiast)

Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he Knipoog smiley en op d e sportschool zijn veel mannen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:43
 
PETRA373 schreef:
dat klinkt als een lichaam die niet mee werkt met plannen die je wil maken, sterkte. Hoop dat je vandaag wel van d e sneeuw hebt genoten.

Welke sneeuw nog niet gezien vandaag!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:44
 
PETRA373 schreef:
Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he Knipoog smiley en op d e sportschool zijn veel mannen Lachende smiley

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:48
 
PETRA373 schreef:
Het is natuurlijk de bedoeling dat jij enthousiast bent he Knipoog smiley en op d e sportschool zijn veel mannen Lachende smiley

Ik ga niet voor de mannen Petra!!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:48
 
SHANITA130 schreef:
Wat goed om te lezen Petra,

Ja, ik snap het, je maakt gezamelijk met anderen de kerk schoon, ja, dan ben je ook met geloof bezig, en ja, dan komt je thuis, heb je zo'n boost gehad, ja, dan héb je gewoon zin om thuis verder te gaan....

Wat ik erg leuk vind om te lezen ook, is dat je vol energie dan terugkomt.
Ja, mijn conditie was ook achteruit gegaan, maar ja, was ik achter gekomen, is psychisch.
Want hoe kan het anders, als ik me opknap, me huis zit er netjes bij, ik ga lekker de deur uit, gezellig onder de mensen....dat ik dan ineens wel veel meer energie heb?

Zelfde als bij jou, je gaat de deur uit, doet een project(kerk schoonmaken met anderen), en je komt vol energie terug.

Ik heb nu, dat ik heb gesproken met een vriend, en ja....ook energie en zin...

Ja, 2 weken terug was ik al helemaal opgekrabbeld, en ja, ik zakte ook weer in.

Nou schiet me de bijbeltekst binnen: 'weest waakzaam en bidt te allen tijden..'

Bedankt voor je post!

Zo is de weg toch na genezing, met opkrabbelen en inzakken en weer opkrabbelen, zolang je maar iedere keer weer blijft opkrabbelen. Ik heb het gevoel dat jij trouwens met stijgende lijn vooruit gaat, als ik je postings lees,
daar moet je na kijken en je niet helemaal naar beneden laten halen als je effe een terug val hebt, je rust effe pakken en weer opstaan. Volgens mij gaat genezing vaak niet anders als 3 stappen vooruit en weer effe stapje terug, dan weer vooruit, dus laat je niet ontmoediggen waneer je effe een terug val hebt. liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:27
 
Als je er 3 voorwaarts doet en 2 achteruit...is er altijd nog winst!!!!!!!!

Moet je eens uitrekenen...als je dat elke dag doet...7 dagen in de week...
Dan ga je gewoon...GOED!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:50
 
MARITIME853 schreef:

Dit is voor mij een reden om NIET naar de sportschool te gaan. Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:56
 
ANNA415 schreef:
Dit is voor mij een reden om NIET naar de sportschool te gaan. Kotsende smiley

D'r lopen er ook anderen rond hoor...... Clown smiley
Of breng ik je nu op ideeën? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:05
 
PETRA373 schreef:
dat klinkt als een lichaam die niet mee werkt met plannen die je wil maken, sterkte. Hoop dat je vandaag wel van d e sneeuw hebt genoten.


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:20
 
STEENTJE178 schreef:
D'r lopen er ook anderen rond hoor...... Clown smileyOf breng ik je nu op ideeën? Verraste, verbaasde smiley

Oww dan misschien toch maar eens gaan kijken Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 20:25
 
ZEELAND736 schreef:
Als je er 3 voorwaarts doet en 2 achteruit...is er altijd nog winst!!!!!!!!

Moet je eens uitrekenen...als je dat elke dag doet...7 dagen in de week...
Dan ga je gewoon...GOED!!!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 46 Volgende
Pagina 1 van 46