ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BLOEMPJUH877
ChristianMatch forum index » Berichten van BLOEMPJUH877
Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 september 2010, 21:31
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:35
BerichtOnderwerp: Uiterlijk of innerlijk
 
SUSANNAH475 schreef:
maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ?

Ik denk dat aantrekkingskracht niet alleen te maken heeft met uiterlijk, maar ook met uitstraling. En op een foto is dat vaak niet erg goed te beoordelen. Iemand met een (voor mij) aantrekkelijke uitstraling hoeft echt niet per definitie een fotomodel of filmster type te zijn (val volgens mij ook niet echt op het Brad Pitt type Coole smiley met zonnebril ) Maar daarbij kan het ook zijn dat ik iemand met een (voor mij) verkeerde uitstraling geen eerlijke kans geef Geschokte, onthutste smiley

Ben ook maar een mens Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 19:49
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Heej ALOUS961,

Bedankt voor je reactie. Het laat mij zien dat je beter gelijk alle kaarten op tafel kan leggen wanneer je eventueel beperkingen hebt. Maar daarnaast lijkt het me ook erg belangrijk om van eventuele beperkingen geen hoofdzaak te maken. Je kan een ziekte hebben, maar daardoor BEN je niet de ziekte, het is een onderdeel van je, en het bepaalt misschien wel voor een deel hoe je bent, maar dat geldt ook voor je opvoeding, vrienden van vroeger (en nu) en nog veel meer.

Dat is in elk geval iets wat het voor mij (soms) minder groot maakt. Ik ben gewoon Christa, die toevallig Borderline heeft....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:46
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Heej Petra,

Vind het dapper en tof dat je dit onderwerp aansnijd. Zelf worstel ik ook erg vaak met dit probleem. Zelf ben ik namelijk wegens psychische klachten afgekeurd. En daardoor denk ik vaak dat ik nooit een serieuze relatie kan krijgen. Wat natuurlijk mega negatief denken is.

Maar hoe denken mensen over het beginnen van een relatie met iemand met een psychische beperking?

Liefs Christa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:56
BerichtOnderwerp: Uiterlijk of innerlijk
 
SHANITA130 schreef:
Ja, die heb ik gevonden, hoe is het mogelijk he???? Nou, nu ff uitrusten van die kilometers.

Heej Shanita,
Heb je dit nu al meerdere keren zien zeggen op het forum. Vind dat een beetje jammer. Op deze manier lijk je jezelf onderuit te schoppen. (ben ik zelf trouwens ook goed in) Ik hoop dat je wat meer zelfvertrouwen kan krijgen. (ik hoop niet dat ik je nu beledig ofzo)

Liefs Christa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:44
BerichtOnderwerp: Uiterlijk of innerlijk
 
DAVID923 schreef:
p.s ben nooit verliefd geweest, erg he Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

Is niet erg hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:30
BerichtOnderwerp: Uiterlijk of innerlijk
 
Hoi Allemaal,

Sorry als ik dit onderwerp verkeerd plaats,
Maar het is iets wat mij wel bezig houd.

Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Zelf ben ik iemand die vaak een eerste indruk maakt op iemands uitstraling, en daar soms (te) veel van laat afhangen. Waardoor ik (soms) mensen geen kans geef. Is dit menselijk, en is het goed of fout? Want het uiterlijk/ de uitstraling zegt natuurlijk niet hoe iemand is.

(nu weet ik niet of mijn vraag duidelijk is?)

Maar ben wel benieuwd naar reacties Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 21:26
BerichtOnderwerp: Ben ik sexverslaafd
 
BEUN656 schreef:
Ik denk dat als je bekeert bent dat je dan überhaupt van die zondelast verlost bent. Goed, er is dan nog wel de dagelijkse bekering maar je zondigt niet meer zo gemakkelijk. En... God weet van je boezemzonde af... Volgens mij zou dat een geruststelling kunnen zijn.

Dat klinkt erg makkelijk, maar je kan regelmatig voor een keus komen te staan. En soms is het erg moeilijk om de goede keus te maken. Zonden kunnen erg verleidelijk zijn. En ook wanneer je verlost bent kan je soms behoorlijk worstelen, en soms (on)bewust de verkeerde keus maken. En of dat en verslaving, of iets anders is, dat laat ik in het midden.

Maar het mooie is, Jezus wist het al lang, en Hij houdt nog steeds van ons. Hij heeft het allemaal gedragen aan het kruis, voor ons, zodat wij allen rein zijn


Laatst aangepast door
BLOEMPJUH877
op maandag 2 augustus 2010, 15:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877 (39)





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 12 juli 2010, 16:45
BerichtOnderwerp: Geld
 
Er wordt vaak gezegd: Geld maakt niet gelukkig,
Zelf maak ik daar van Te veel geld maakt niet gelukkig.
Net zoals ik denk dat Te weinig geld ook niet gelukkig maakt.

En hiermee bedoel ik niet dat geld je gelukkig kan maken. Maar ik denk dat wanneer je een goed leven kan leiden, goed kan eten, een dak boven je hoofd, met het gezin op vakantie, of af en toe wat leuks doen, en dit alles zonder op elke cent te hoeven letten, dat wel erg kan meespelen in het gelukkig zijn. Helaas leven we in een wereld waarin vrijwel alles geld kost, en waarbij er ook verwachtingen zijn vanuit de maatschappij. (zo zijn er voorbeelden waarin kinderen worden gepest omdat ze tweedehands kleding aan hebben)

Zelf vind ik het lastig. Naar mijn idee ben ik veel te materialistisch, en is er van alles wat ik nog zou willen, maar ik hoef niet te klagen. Heb een Wajong uitkering, en kan er in principe goed mee rond komen, maar merk het wel als ik in een maand wat meer uitspattingen heb gemaakt.

Zolang je niet wordt als Dagobert Duck, is het hebben van geld niet perse een slecht iets Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BLOEMPJUH877
Pagina 1 van 1