ChristianMatch
 


Forum

Uiterlijk of innerlijk
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BLOEMPJUH877





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:30
 
Hoi Allemaal,

Sorry als ik dit onderwerp verkeerd plaats,
Maar het is iets wat mij wel bezig houd.

Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Zelf ben ik iemand die vaak een eerste indruk maakt op iemands uitstraling, en daar soms (te) veel van laat afhangen. Waardoor ik (soms) mensen geen kans geef. Is dit menselijk, en is het goed of fout? Want het uiterlijk/ de uitstraling zegt natuurlijk niet hoe iemand is.

(nu weet ik niet of mijn vraag duidelijk is?)

Maar ben wel benieuwd naar reacties Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:41
 
eerlijk? ja het maakt uit...als ik me niet fysiek voel aan getrokken tot die persoon gaat het denk ik niks worden, ik bedoel niet lust, maar aantrekkingskracht. al is het wel zo dat als het mentaal en geestelijk, dsu qua persoonlijkheid klikt de rest wel volgt. als het klikt klikt het vaak op alle gebieden, en niet dan hetzelfde op alle gebieden.

ik heb wel eens een meisje ontmoet die op papier en qua gesprekken op msn en telefoon en foto`s perfect leek! maar toen ik haar ontmoette was er niks, nada geen chemie, geen klik, op geen enkel gebied.
en soms zie ik wel eens een vrouw, bij de supermark ofzo, die niet eens knap is ofzo, en dan zie ik haar zo praten en doen, en uitstraling en dan denk ik wauw, wat een geweldige dame!

al vraag ik me af of wij westerse christenen anno 2010 niet te veel wensen hebben, en of we wel realistisch zijn; ik bedoel dit:
vind eerst maar eens een echt wedergeboren persoon, van jou leeftijds groep, waar het en mee klikt, lichamelijk en geestelijk....weet je wel in wat voor en kleine vijver je dan vist?

en in de BIJBELSE tijd was het niet zoals in de hollywood films, zo van verliefd, en een happy ending. daar lees je meer over een verbond aangaan, en trouw. mind you...in die tijd werden de meeste vrouwen nog door vaders uitgehuwlijkt.



pffff, het is lastig allemaal!


lang verhaal kort, ja ik kijk ook naar het uiterlijk, als ik ander beweer lieg ik, speelt het een crusiale rol en is het een dealbreaker, ja, denk het wel.
maar misschien word ik we verliefd op iemand waar ik het noit van zou verwachten, en dan moet ik alles weer terug nemen. maar goed verliefdheid is maar een tijdelijk stofje in de hersenen, het gaat om trouw en houden van. p.s ben nooit verliefd geweest, erg he Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:43
 
Quot David: eerst maar eens een echt wedergeboren persoon, van jou leeftijds groep, waar het en mee klikt, lichamelijk en geestelijk....

Ja, die heb ik gevonden, hoe is het mogelijk he???? Nou, nu ff uitrusten van die kilometers.

Fijne Avond!

Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:44
 
DAVID923 schreef:
p.s ben nooit verliefd geweest, erg he Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

Is niet erg hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:48
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Is niet erg hoor Knipoog smiley

ach ik wil ook wel eens op z`n hollwoods mezelf inslaap huilen, niet kunnen eten of drinken en constant aan iemand denken. *sigh*

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wauw i am turning into a chick, help!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:55
 
Als eerste kijk ik naar het uiterlijk, wat is zijn uitstraling/ zijn lach.
Daarna lees ik zijn profiel door en als ik raakvlakken ontdek reageer ik.

Dus, ja uiterlijk is belangrijk maar niet het belangrijkste!
Dat is voor mij of je met iemand je gevoel kunt delen, je vertrouwd voelt bij diegene en of je helemaal jezelf kunt zijn.
Open deur is natuurlijk je geestelijk thuis voelen bij iemand!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:56
 
SHANITA130 schreef:
Ja, die heb ik gevonden, hoe is het mogelijk he???? Nou, nu ff uitrusten van die kilometers.

Heej Shanita,
Heb je dit nu al meerdere keren zien zeggen op het forum. Vind dat een beetje jammer. Op deze manier lijk je jezelf onderuit te schoppen. (ben ik zelf trouwens ook goed in) Ik hoop dat je wat meer zelfvertrouwen kan krijgen. (ik hoop niet dat ik je nu beledig ofzo)

Liefs Christa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:56
 
SHANITA130 schreef:
Quot David: eerst maar eens een echt wedergeboren persoon, van jou leeftijds groep, waar het en mee klikt, lichamelijk en geestelijk....

Ja, die heb ik gevonden, hoe is het mogelijk he???? Nou, nu ff uitrusten van die kilometers.

Fijne Avond!

Shanita

lucky you! is je gegund! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 02:37
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Heej Shanita,
Heb je dit nu al meerdere keren zien zeggen op het forum. Vind dat een beetje jammer. Op deze manier lijk je jezelf onderuit te schoppen. (ben ik zelf trouwens ook goed in) Ik hoop dat je wat meer zelfvertrouwen kan krijgen. (ik hoop niet dat ik je nu beledig ofzo)

Liefs Christa

Hoi Bloempjuh,

Heb je al mail gestuurd.

Jammer? weet jij hoe vermoeiend het is, op en neer rijden(ruim driƩ uur? terug van heen), en nog werken erbij??????

Komt bij dat ik degene hier op deze site heb ontmoet.
En dat dit forum belangrijk voor me kan zijn, omdat ik dan nu en dan iets van me af kan schrijven, zeg maar.

Mijn zelfvertrouwen, daar gaat het nu juist beter mee ;)

Anyway, bedankt voor je raad! Ik zal er aan denken.

Waarom zou jij mij beledigen?

Liefs,

Shanita


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 4 augustus 2010, 02:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 02:38
 
DAVID923 schreef:
lucky you! is je gegund! Lachende smiley

Dank je David!

:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:29
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Hoi Allemaal,

Sorry als ik dit onderwerp verkeerd plaats,
Maar het is iets wat mij wel bezig houd.

Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Zelf ben ik iemand die vaak een eerste indruk maakt op iemands uitstraling, en daar soms (te) veel van laat afhangen. Waardoor ik (soms) mensen geen kans geef. Is dit menselijk, en is het goed of fout? Want het uiterlijk/ de uitstraling zegt natuurlijk niet hoe iemand is.

(nu weet ik niet of mijn vraag duidelijk is?)

Maar ben wel benieuwd naar reacties Knipoog smiley

De afgelopen jaren heb ik op verschillende sites geparkeerd gestaan. (Ik kan je nu al zeggen dat CM echt de menselijkste site is ondanks een meningsverschil hier en daar.)

Sommige vrouwelijke profielen, die een relatie of een vriendschap zochten vermeldde dat ze het innerlijke belangrijker vonden dan het uiterlijke. Op mijn mailtjes kreeg ik altijd het bericht dat ik niet het juiste type was. Sommige waren eerlijk en hoffelijk en schreven me dat ik te klein, te zwaar, een verkeerde haarkleur of niet de juiste looks had. Ik kreeg ook mailtjes met heel kwetsende woorden.

Ik schreef echter alleen de vrouwen die een vriendschap zochten. Geen relatie dus, maar dat blijkt ook weer een relatief begrip te zijn. Je kan wel zeggen dat het innerlijke belangrijker is maar de foto op het profiel bezorgt ons de eerste indruk. Als die foto niet de gewenste uiterlijke kenmerken vertoont krijgt het innerlijke helemaal geen kans meer. Ook al is dat het belangrijkste volgens sommige profielen. En ook al zoeken ze maar een gewone vriendschap. Soms worden bepaalde woorden geheel ten onrechte gebruikt. Een kwestie van je profiel wat inhoud te geven Je moet dus voor jezelf uitmaken wat belangrijker is. Selecteer je op een foto, en dan kan het vlug gebeurd zijn, of selecteer je op het innerlijke? Dat laatste zal dan wel wat meer tijd vergen om erachter te komen hoe de inside-world van de tegenpartij is. Dus, als je de voorkeur geeft aan een mooi uiterlijk is daar echt niets mis hoor.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA637





Berichten: 32

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:47
 
Hallo lieve vrienden/vriendinnen

Ik vond ook zonder foto belangrijk , omdat ik vind dat mijn innerlijk
net zo niet nog belangrijker is .
Wel vind ik ook dat een foto wel wat doet .
Heb ook eerder gedate zonder foto maar bij het zien , zei hij
o je bent veel te knap voor mij .
(vind ik zelf niet hoor )Ben wat GOD geschapen heeft.
maar de klik was er niet Ik ben zeker geen fotomodel
Maar weet wel dat ik bijzonder ben zo ook een ieder hier op cm
is bijzonder gemaakt door GOD
niet vergeten mensen dat is wat telt als HIJ is mijn en jouwn MAKER als HIJ vind dat het mag klikken zal de rest er bij gegeven worden
Maar vergeet niet GOD te vragen in je gebeden
HIJ heeft je geschapen en je mag niet oordelen op fotos
T kan zijn dat jij het niet zo vind Maar GOD vind iedereen bijzonder

wens ook iedereen Gods zegen en klikt het klikt het maar ga niet oordelen

veel liefs anita





FRANKT627 schreef:
De afgelopen jaren heb ik op verschillende sites geparkeerd gestaan. (Ik kan je nu al zeggen dat CM echt de menselijkste site is ondanks een meningsverschil hier en daar.)

Sommige vrouwelijke profielen, die een relatie of een vriendschap zochten vermeldde dat ze het innerlijke belangrijker vonden dan het uiterlijke. Op mijn mailtjes kreeg ik altijd het bericht dat ik niet het juiste type was. Sommige waren eerlijk en hoffelijk en schreven me dat ik te klein, te zwaar, een verkeerde haarkleur of niet de juiste looks had. Ik kreeg ook mailtjes met heel kwetsende woorden.

Ik schreef echter alleen de vrouwen die een vriendschap zochten. Geen relatie dus, maar dat blijkt ook weer een relatief begrip te zijn. Je kan wel zeggen dat het innerlijke belangrijker is maar de foto op het profiel bezorgt ons de eerste indruk. Als die foto niet de gewenste uiterlijke kenmerken vertoont krijgt het innerlijke helemaal geen kans meer. Ook al is dat het belangrijkste volgens sommige profielen. En ook al zoeken ze maar een gewone vriendschap. Soms worden bepaalde woorden geheel ten onrechte gebruikt. Een kwestie van je profiel wat inhoud te geven Je moet dus voor jezelf uitmaken wat belangrijker is. Selecteer je op een foto, en dan kan het vlug gebeurd zijn, of selecteer je op het innerlijke? Dat laatste zal dan wel wat meer tijd vergen om erachter te komen hoe de inside-world van de tegenpartij is. Dus, als je de voorkeur geeft aan een mooi uiterlijk is daar echt niets mis hoor.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:54
 
ANITA637 schreef:
Hallo lieve vrienden/vriendinnen

Ik vond ook zonder foto belangrijk , omdat ik vind dat mijn innerlijk
net zo niet nog belangrijker is .
Wel vind ik ook dat een foto wel wat doet .
Heb ook eerder gedate zonder foto maar bij het zien , zei hij
o je bent veel te knap voor mij .
(vind ik zelf niet hoor )Ben wat GOD geschapen heeft.
maar de klik was er niet Ik ben zeker geen fotomodel
Maar weet wel dat ik bijzonder ben zo ook een ieder hier op cm
is bijzonder gemaakt door GOD
niet vergeten mensen dat is wat telt als HIJ is mijn en jouwn MAKER als HIJ vind dat het mag klikken zal de rest er bij gegeven worden
Maar vergeet niet GOD te vragen in je gebeden
HIJ heeft je geschapen en je mag niet oordelen op fotos
T kan zijn dat jij het niet zo vind Maar GOD vind iedereen bijzonder

wens ook iedereen Gods zegen en klikt het klikt het maar ga niet oordelen

veel liefs anita




werd tegen mij ook vaak gezegd... je bent te knap voor mij Verlegen lachende smiley

nou ben ik natuurlijk best knap... dat dan weer wel...

maar soms bekroop mij het gevoel dat er gewoon een slijmbal tegenover me zat.... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 15:02
 
PIETER649 schreef:
werd tegen mij ook vaak gezegd... je bent te knap voor mij Verlegen lachende smiley

nou ben ik natuurlijk best knap... dat dan weer wel...

maar soms bekroop mij het gevoel dat er gewoon een slijmbal tegenover me zat.... Knipoog smiley

Dat probleem heb ik nou ook altijd! Knipoog smiley

Maar ik geloof ze gewoon niet, al hebben ze meestal wel gelijk. Lachende smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 15 augustus 2010, 15:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:32
 
MARIJAN072 schreef:
Dat probleem heb ik nou ook altijd! Knipoog smiley

Maar ik geloof ze gewoon niet, al hebben ze meestal wel gelijk. Lachende smiley Clown smiley


Hmm, jij bent gewoon knap ..... (en lief insite) Kussende smiley
Maar goed dat haal ik niet van een foto, wel van avondje stappen Arnhem


Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zondag 15 augustus 2010, 17:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:46
 
CROSSROAD317 schreef:
Hmm, jij bent gewoon knap ..... (en lief insite) Kussende smiley
Maar goed dat haal ik niet van een foto, wel van avondje stappen Arnhem

Jij durft! Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ILSE006





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:48
 
ik vind uiterlijk wel belangrijk, je moet je ook tot diegene aangetrokken voelen uiteindelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:53
 
CROSSROAD317 schreef:
Hmm, jij bent gewoon knap ..... (en lief insite) Kussende smiley
Maar goed dat haal ik niet van een foto, wel van avondje stappen Arnhem



toch maar goed dat IK stapavondjes organiseer he Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:56
 
PIETER649 schreef:
toch maar goed dat IK stapavondjes organiseer he Coole smiley met zonnebril


Daar ben IK je heel dankbaar voor Pieter, BBQ is trouwens ook elke keer super ..... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 13:51
 
ILSE006 schreef:
ik vind uiterlijk wel belangrijk, je moet je ook tot diegene aangetrokken voelen uiteindelijk.

maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ?
Ook ik vind uiterlijk niet onbelangrijk, 't is het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet, maar aantrekkingskracht heeft wat mij betreft vooral te maken met het totaalplaatje van iemand. En wat mij betreft is juist hoe iemand van binnen is ook heel erg belangrijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:18
 
SUSANNAH475 schreef:
maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ?
Ook ik vind uiterlijk niet onbelangrijk, 't is het eerste wat je ziet als je iemand ontmoet, maar aantrekkingskracht heeft wat mij betreft vooral te maken met het totaalplaatje van iemand. En wat mij betreft is juist hoe iemand van binnen is ook heel erg belangrijk.

Ik ben het volkomen met je eens Sus..., wat dat totoaalplaatje betreft. Het uiterlijk is inderdaad niet onbelangrijk. Toch denk ik dat we allemaal wel aan een selectie doen. De afstand tussen de "kandidaten", de lengte, het gewicht, kleur van haar en ga zo maar door. Natuurlijk is er dan ook nog de bewuste foto. Toch denk ik nog dat indien de afstand, lengte en gewicht goed zit het ook toch nog afhangt van wat je op de foto ziet. Krijgt iemand met wat mindere looks dan nog een kans om zijn innerlijke kant te tonen?

Groeten vanuit Hoeven.
Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BLOEMPJUH877





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 14:35
 
SUSANNAH475 schreef:
maar aantrekkingskracht, is dat alleen iets van het uiterlijk ?

Ik denk dat aantrekkingskracht niet alleen te maken heeft met uiterlijk, maar ook met uitstraling. En op een foto is dat vaak niet erg goed te beoordelen. Iemand met een (voor mij) aantrekkelijke uitstraling hoeft echt niet per definitie een fotomodel of filmster type te zijn (val volgens mij ook niet echt op het Brad Pitt type Coole smiley met zonnebril ) Maar daarbij kan het ook zijn dat ik iemand met een (voor mij) verkeerde uitstraling geen eerlijke kans geef Geschokte, onthutste smiley

Ben ook maar een mens Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:15
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Hoi Allemaal,

Sorry als ik dit onderwerp verkeerd plaats,
Maar het is iets wat mij wel bezig houd.

Wat vind je belangrijk bij het zoeken naar een relatie?
Kijk je eerst naar het uiterlijk, of vind je het veel belangrijker hoe iemand is?

Zelf ben ik iemand die vaak een eerste indruk maakt op iemands uitstraling, en daar soms (te) veel van laat afhangen. Waardoor ik (soms) mensen geen kans geef. Is dit menselijk, en is het goed of fout? Want het uiterlijk/ de uitstraling zegt natuurlijk niet hoe iemand is.

(nu weet ik niet of mijn vraag duidelijk is?)

Maar ben wel benieuwd naar reacties Knipoog smiley

ik denk dat als we zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is we allemaal jokkebrokken zijn Engeltje smiley
een uiterlijk zegt idd niets over karakter maar wel over hoe iemand zich presenteerd,of ie zich verzorgt of wat zijn kledingsmaak is enz.
een knap uiterlijk zegt ook niets over karakter,je kan nog zo'n knap persoon tegenkomen (in jou inzicht dan )maar hoe iemand is kun je alleen achterkomen door ermee om te gaan.
hoe iemand zich presenteerd is dus wat je al dan niet je doet besluiten om deze persoon beter te willen leren kennen.en daar komt dan ook bij kijken wat je eigen voorkeur hierin is.
bv wel of niet kleiner dan je zelf bent.
vind je donker of licht haar mooi.
mag iemand een buikje hebben of niet.
brildragend of niet.
kleding stijl
en noem maar op
het zegd dus eigenlijk meer van onszelf dan hoe de ander is.
en ieder mens heeft daarin zijn eigen voorkeuren


Laatst aangepast door
GRACE585
op woensdag 18 augustus 2010, 15:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JET421





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:27
 
uiterlijk lijkt belangrijk. ik vind echter dat dit niet de hoofdzaak mag zijn. uit ervaring spreek ik dat uiterlijk niet alles is. Wat heb je aan iemand die er goed uitziet maar die je slecht behandeld? voor mij gaat het erom dat iemand een goed mens is, een goed hart heeft, dan zijn de uiterlijke kenmerken niet meer zo belangrijk. ik heb twee langdurige relaties gehad, maar beide hebben ze me op den duur slecht behandeld....tja, dan heb je niets aan een leuk koppie!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:48
 
uiterlijk went wel; innerlijk niet!!
uiterlijk is als een behangetje; het verschiet met de jaren........ Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 16:13
 
HANNAH810 schreef:
uiterlijk went wel; innerlijk niet!!
uiterlijk is als een behangetje; het verschiet met de jaren........ Knipoog smiley

Yep
Doe mij maar een vent met warme armen waarin ik me geborgen voel,die mij begrijpt en me laat zijn wie ik ben,die me weer vaste grond onder mijn voeten geeft,vertrouwen in de toekomst en een heerlijk fladderend hart Clown smiley
Of hij 6 benen heeft,flaporen en scheel kijkt kan me niet schelen,als hij me bovenstaande gevoelens geeft zal ik apetrots naast hem lopen Knipoog smiley

Het heeft mij nooit wat kunnen schelen dat ik naast een rolstoeler moest lopen,mijn hand altijd in zn nek,zijn blik naar mij.........het is zooooo waardevol!
Gooi dat eisenlijstje alsjeblieft weg.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 17:25
 
HANNAH810 schreef:
uiterlijk went wel; innerlijk niet!!
uiterlijk is als een behangetje; het verschiet met de jaren........ Knipoog smiley

Woow mooi gezegd!! Lachende smiley


Laatst aangepast door
ZIVAATJE309
op woensdag 18 augustus 2010, 17:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:16
 
uiterlijk is als een behangetje; het verschiet met de jaren........ Knipoog smiley[/quote]



Nou.......... das niet te hopen voor mn overbuurvrouw Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:19
 
HANNAH810 schreef:
uiterlijk went wel; innerlijk niet!!
uiterlijk is als een behangetje; het verschiet met de jaren........ Knipoog smiley

Een behangetje dat verschoten is vervangen we voor nieuwe...
Zou dat zijn waarom ze plastische chirurgie uitgevonden hebben? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 20:38
 
TESSYBEAR731 schreef:
Een behangetje dat verschoten is vervangen we voor nieuwe...
Zou dat zijn waarom ze plastische chirurgie uitgevonden hebben? Smiley met dichtgeplakte mond




of we gaan verhuizen... nieuw muurtje ook meteen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3