ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAJARO438
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAJARO438
Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Ja, dat dacht ik dus ook.
Ze was aan het wave boarden naar school, mistte een takje en werd gelanceerd.
het is nu veel pijnlijker dus wel sneu.

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 22 september 2011, 19:53
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
dat mijn jongste weer haar arm gebroken heeft, zelfde plek, zelfde dag en dezelfde oorzaak Zieke smiley majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 18 september 2011, 12:44
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.
 
Hoi Mario,

altijd als ik zondags dienst heb, lees ik even jouw stukjes. Heel mooi en waardevol.

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:30
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
dat ik zo stoned was van de pijnstillers die ik gisteravond heb gekregen in het ziekenhuis dat ik me vanmorgen heb verslapen en door een collega wakker werd gebeld dat ik een vroege dienst had ipv een late. Als gevolg daarvan mijn pijnstillers voor vandaag vergeten heb in te nemen, me over 2 stoelen van de auto heb neer gevleid en toch nog heb gewerkt met extra ondersteuning van collega. Je kon mij niet van client onderscheiden. Verraste, verbaasde smiley

majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 10:41
BerichtOnderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
 
Ook gedaan.

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:18
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
 
foutje, ging dubbel

Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 21 augustus 2011, 12:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:16
BerichtOnderwerp: Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
 
nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop Boze smiley

Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 21 augustus 2011, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 10:28
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
ik ga er vandoor! Het allerbeste allemaal en eh, niet bekvechten he

groetjes en Gods zegen!

Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:00
BerichtOnderwerp: Ontvangen tekst
 
IMKE917 schreef:
Het daarop volgende volgende vers is ook heel mooi, dooptekst......
Jes.43:19
Zie, Ik maak iets nieuws, nu zal het uitspruiten, zul je er geen acht op slaan? Ja, ik maak een weg in de woestijn, rivieren in de wildernis

Ja, ik ken het, dat is mijn dooptekst....

mooi he

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:39
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
HANNAH810 schreef:
oei, dan mag je je zonnebrand wel niet vergeten, majaro!!
(neem wel een beetje een goeie mee, dan, he?)

zal ik maar waterproof nemen dan? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:11
BerichtOnderwerp: Ontvangen tekst
 
Misschien leuk om te delen, teksten die je mocht ontvangen van Hem ter bemoediging of iets dergelijks.

Ik was vanmorgen op mijn kamer aan het rommelen en pakte een soort van dagboekje dat ik ooit eens van een vriendin had gekregen naar aanleiding van mijn doop. Ik sloeg de tekst die mij gegeven was bij mijn doop er bij open en las nog even een stukje terug. Nu heb ik erg veel mee gemaakt in mijn leven, hoogte punten maar ook diepte punten(zoals zovelen met mij) en opeens was daar die tekst toen ik mijn leven overzag:

Jesaja 43:18

"blijf niet hangen in wat er eertijds is gebeurd, het is tijd om nu verder te gaan"

Amen

Een gezegende zondag iedereen,

Majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 7 augustus 2011, 13:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:07
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
Jij ook meis, is wel een groot verschil hihihi, ik verwacht regen en mist Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:00
BerichtOnderwerp: Ik ga op rei.s (2)
 
A.s. vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Schotland. Ik ga kamperen en rondtrekken langs de kust en ook isle of skye staat op mijn verlanglijstje. Dit roep ik al jaren, dat ik daar echt nog eens heel wilde gaan en nu is de mogelijkheid gekomen. Wauw! super de superrr.

gr Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 18:34
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Kijk uit met wat je wenst, misschien krijg je het......

gr Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 24 juli 2011, 21:48
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone
 
Misschien massaal pingen? allemaal ff de app installeren en pingen maar. Da's nog wel gratis voor zover als ik het weet Verlegen lachende smiley

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 11:01
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Dag Cross, dit is mijn laatste dag. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 2 juni 2011, 10:42
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Nog 3 dagen en dan spring ik ook op grijs, het was hier grappig, irritant, hartverwarmend, verbazend maar vooral ook veel vrienden er bij gekregen. 1 hele speciale vriend en maatje, zonder dat ik het zelf in de gaten had, heeft hij mijn hart gestolen Verlegen lachende smiley .

ik wens jullie het allerbeste, veel liefde en moge je vinden wat je zoekt. Gods zegen voor allen,

Groetjes Majaro Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: donderdag 2 juni 2011, 10:36
BerichtOnderwerp: opwekking
 
Ja, ook ik ga een vol weekend heen. Ben er 1 x eerder geweest en met name de aanbidding, daar krijg ik kippenvel van, zoveel mensen die zo met hart en ziel God loven en prijzen jah, dat was een heel bijzondere ervaring. En verder kun je zelf je programma wat uit stippelen.

Majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op donderdag 2 juni 2011, 10:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 13:09
BerichtOnderwerp: opzegging
 
CHATULIEM619 schreef:
Dus je bent het met me eens, dat ze inhoudelijk niet zoveel bijdraagt en alleen maar zit te ......... over de manier waarop iets gebracht wordt? Eerlijk gezegd word ik flauw van de bijdrages die alleen om de vorm gaan, ga gewoon eens inhoudelijk in op de reacties van David. Hij is er nu al een tijdje, en ik veronderstel dat we nu zo langzamerhand wel weten hoe hij het bedoelt.

Nee Chat dat zie je verkeerd Lachende smiley , ik ben het eens met de manier waarop klaproos david goede handvatten geeft en dat ze dat niet zomaar even doet maar goed heeft nagedacht over de manier waarop ze dat wil mee geven. mannen kunnen vrouwen niet alleen iets leren, andersom is het ook heel waardevol. Dat dat gebeurt in een verkeerd topic is weer iets anders.

Majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op maandag 30 mei 2011, 13:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 10:39
BerichtOnderwerp: opzegging
 
Ik vind het vooral jammer dat het eigenlijke doel wordt gemist. Mensen knappen af op de manier waarop dingen gebracht worden, dat is een hoop verspilde moeite en zo jammer voor degenen die het plaatsen. David heeft hele goede argumenten en Klaproos omschrijft dingen heel erg goed, bereikt hiermee naar mijns inziens ook meer mee. Voeg die 2 samen en......................

Majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 08:42
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
Net zoals dat je er versteld van zult staan dat mensen die `goed`bij hun verstand zijn toch heel bewust een euthanasie keuze maken. Uitzichtloos lijden heet dat en dat is toch een heel wijd versrpreide reden om bewust een einde aan je leven te maken. Heel humaan ook, je hond laat je een spuitje geven, de vogel draai je de nek om als ie van zijn stokje gaat en wij Christenen gaan door tot het bittere eind. Ik denk dat God mededogen heeft als het echt niet langer gaat, en dat bepaald ieder mens voor zich, er is niemand die kan voelen wat een ander voelt.

Zelfs mensen die chronisch depressief zijn kunnen die keuze heel overwogen maken, of die aan schizofrenie lijden. Het is echt niet alleen iets voor de psychisch zwakken.

Majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op maandag 30 mei 2011, 13:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 08:13
BerichtOnderwerp: opzegging
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, de enige manier om weer te geven wat ik bedoel is dan maar citeren...


Hier zie ik geen enkele inhoudelijke reactie. Het is persoonlijk gericht naar David, zonder dat je op zijn inhoud ingaat, je geeft hem gewoon gelijk, maar je zoekt een andere strategie hem aan te vallen.

Ten eerste vind je hem te wettisch overkomen en je waarschuwt tussen neus en lippen dat het niet om de wet gaat, maar om de Geest. Maar weer mis ik de link naar het onderwerp. Je maakt je drukker om de manier waarop hij het zegt, zijn houding ten opzichte van anderen, dan om datgene wat hij zegt.

Weer gaat het om de wettische manier van benadering, niet om het inhoudelijke probleem. Sorry, ik probeer echt te lezen wanneer je in gaat op argumenten en je niet zo druk maakt om de manier van discussiëren.

Twee voorbeelden waarin het gevaar van wetticisme naar voren komt. Maar helaas gaat het niet om wetticisme.

nu ga je zelfs zo ver, dat je hem voorschrijft hoe hij het beste een discussie aan kan gaan….vorm is toch veel belangrijker dan de inhoud…

dit vind ik zelfs nog verder gaan. Je begint zelfs met verwijten, hij zal wel niet voor de EO bidden…weer geen inhoudelijke bijdrage maar alleen een heel persoonlijke aanval….

Volgens mij schrijft Klaproos niks voor maar rijkt ze hem handvatten aan zodat hij niet zoveel mensen tegen de haren in strijkt. Mensen zijn makkelijker bereikbaar met bepaalde omgangsvormen, zonder dat je daarmee de boodschap af zwakt. Ik snap dat het voor mensen met bepaalde aandoeningen( en daar bedoel ik niemand specifiek mee), om op een andere manier hun boodschappen te brengen erg moeilijk is, om die nuances juist te interpreteren en weer te geven, maar op de manier waarop nu dingen worden gebracht jaag je juist mensen weg.

Klaproos, ga vooral door met schrijven wat je op je hart hebt, het is een verademing in vergelijking wat anderen hier neer zetten.

Majaro

Majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op maandag 30 mei 2011, 08:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: maandag 30 mei 2011, 08:05
BerichtOnderwerp: opzegging
 
KLAPROOS940 schreef:
@David: mooi! klopt precies met wat ik zei.



Beste David,
Toen ik bovenstaande berichten las, hoopte ik dat je bijdraaide en niet alleen kille dogmatiek meer. Gezien je volgende reacties in dit topic, zie ik geen verandering bij je. En daarom wil ik je waarschuwen. Tegelijkertijd schrik ik ervoor terug: wie ben ik om jou te waarschuwen. En ik ben bang voor kritiek die me ‘de grond intrapt’ in plaats van opbouwt. Dan denk ik waarom zou ik het doen,’ k kan ook gewoon m’n mond houden. Maar het laat me niet los en dus schrijf ik toch.

Ik heb getwijfeld om je persoonlijk te mailen of t op forum te zetten. Omdat je jouw reacties ook op een openbaar forum zet, denk ik dat het goed is, dat mijn reactie daarop ook op een openbaar forum te lezen is. Mocht je dit niet prettig vinden, dan zal ik de reactie verwijderen of inkorten.

Als ik je reacties lees, dan zit er een kern van waarheid in wat je zegt of dan klopt het gewoon. En net als jou vind ik het ook belangrijk om de bijbel als richtlijn te hebben. Alleen denk ik dat je eenzijdig bepaalde teksten citeert en andere links laat liggen.

Wat ik zo mis is dat het niet om (ver)oordelen gaat, om volgens regels te leven. Rom 14:13, 17 Laten wij dan niet langer elkaar oordelen…. Want het Koninkrijk van God bestaat niet uit eten en drinken, maar uit gerechtigheid en vrede en blijdschap in de Heilige Geest.Maar dat Jezus de Weg, Waarheid en het Leven is (joh 14:6) waardoor we leven in vrijheid en met een hart op Hem gericht. Net zoals koning David een man naar God hart was (handelingen 13:22), ondanks zijn zonden als overspel en moord. Niet wat hij deed maakte dat God een welbehagen in hem had (zie Lukas 2:14). Maar dat zijn hart, dat is de kern van zijn bestaan, op God gericht was. Door het geloof wordt je veranderd. Zie rom 10:9-11: Als u met uw mond de Heere Jezus belijdt en met uw hart gelooft dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult u zalig worden. Want de Schrift zegt: Ieder die in Hem gelooft, zal niet beschaamd worden. En zie Rom 12:1 Ik vraag u om uzelf als een levend, heilig en God welgevallig offer in zijn dienst te stellen. En zie ook Ef 3:17,19 opdat Christus door het geloof in uw harten woont en u in de liefde geworteld en gefundeerd bent… en u de liefde van Christus zou kennen, die de kennis te boven gaat, opdat u vervuld zou worden tot heel de volheid van God.Die verandering brengt eenheid: Ef 4: 13, 15 totdat wij allen samen door ons geloof en door onze kennis van de Zoon van God een eenheid vormen… Dan zullen we, door ons aan de waarheid te houden en elkaar lief te hebben, samen volledig toe groeien naar hem die het hoofd is: Christus.En die verandering leidt tot een andere levenshouding, het geloof groeit en krijgt vrucht in je leven. Zie Gal 5: 6,18, 22 Het geloof, dat door de liefde werkzaam is…. Wanneer u door de Geest geleid wordt, bent u niet onderworpen aan de wet… De vrucht van de Geest is echter: liefde, blijdschap, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. Ik hoop en bid dat die vrucht in jouw, mijn en ieder die dit leest zal groeien.

Oftewel het is zo veel meer als een discussie openen waarom we met z’n allen maar geen lid van de EO moeten zijn. Of waar het onderwerp dan maar overgaat. (waarom het goed is om Calvijn te volgen is hier ook een voorbeeld van) En waarbij jij jezelf als een soort forumleider/ schoolmeester opstelt die anderen vertelt hoe het zit en wat te doen. Wat wel mag en wat niet mag. Maar het gaat niet om regels. Zie Gal 5:1: Sta dan vast in de vrijheid waarmee Christus ons vrijgemaakt heeft, en laat u niet weer met een juk van slavernij belasten (dat is allerlei wetten en regels opleggen).

En puur inhoudelijk klopt veel van wat je zegt. Maar in de bijbel kom ik mensen tegen die op zich gelijk hadden, maar er toch naast zaten. Ik denk dat we die mensen graag in onze kerk zouden hebben. Ze kennen de bijbel, ze zijn trouw in de diensten, ze zijn plichtgetrouw, zetten zich in voor de kerk/ gemeente of waar ze gevraagd worden. Ze strijden voor de waarheid. Ze kennen de regels van God en weten die ook aan anderen uit te leggen. MAAR ze missen de liefde voor God. Zoals beschreven in Openbaring 2:2-5: Ik ken uw werken, uw inspanning en uw volharding, en weet dat u slechte mensen niet kunt verdragen, en dat u hen op de proef hebt gesteld die van zichzelf zeggen dat zij apostelen zijn, maar het niet zijn, en dat u hebt ontdekt dat zij leugenaars zijn. U bent standvastig en hebt veel verdragen omwille van mijn naam, zonder te verslappen. Maar dit heb ik tegen u: u hebt de liefde van weleer opgegeven. Bedenk van welke hoogte u gevallen bent. Breek met het leven dat u nu leidt en doe weer als vroeger.

Dan denk ik aan het verhaal van de man die zijn leven lang blind was (joh 9). Jezus geneest hem en als hij dan terug komt bij huis staat nergens dat de mensen blij waren met zijn genezing. Nee ze nemen hem mee naar de godsdienstleiders om hem te ondervragen. Hoe het nu kan dat iemand op Sabbat genezen wordt. Hoe kan iemand Gods wil doen, maar de geboden van God niet navolgen? God had duidelijk gezegd dat de sabbat een rustdag is. En zoals wettische mensen altijd gelijk hebben, hadden ze gelijk: God heeft gezegd dat de sabbat een rustdag is, om niet te werken, om apart te zetten voor God. Maar de bedoeling van de wet misten ze.
Ook in Joh 5: 8-16 wordt dit beschreven. Jezus geneest iemand die 38 jaar ziek is. Na zijn genezing wijzen de mensen hem erop dat hij zijn slaapmat niet mag tillen op sabbat. Ook hier lees je niet dat mensen God loven en prijzen om zijn werken. Maar dat ze alleen met de geboden van God bezig zijn.
En als laatste wil ik Markus 3: 1-6 noemen. Jezus spreekt in de synogoge. Daar is iemand die een verlamde hand heeft. De mensen zitten al klaar om Jezus te veroordelen, mocht Hij de man genezen. En ze hebben best een punt, Jezus had best een dag kunnen wachten. Een verlamde hand is niet levensbedreigend. Maar ze misten bewogenheid, liefde. Ze miste dat het God niet gaat om de geboden. Zie Heb 12:7 Keer voorgoed terug naar die God. Laat je leiden door liefde en recht. Blijf voortdurend hopen op je God. En ps 40: 7 U hebt geen vreugde gevonden in slachtoffer en graanoffer, Nee, u hebt mijn oren voor u geopend. Ik vind er vreugde in, Mijn God, om Uw welbehagen te doen;

Een topic als dit is op zich prima, maar dan niet met de insteek: moet je je lidmaatschap opzeggen. Maar bijvoorbeeld: “Ik maak me zorgen over de Eo. Volgens mij missen ze in sommige programma’s de boodschap van het evangelie. Voor mij was dat de reden om mijn lidmaatschap op te zeggen, omdat ik hier niet mede verantwoordelijk voor wil zijn. Ik verlang ernaar dat God’s naam gehoord wordt en dat iedereen hoort over wie Hij is. (zie1 Tim 2: 2,3 God, onze redder, die wil dat alle mensen worden gered en de waarheid leren kennen.) En ik roep iedereen op om voor de EO te bidden (zie 1 tim 2: 1 Ik roep er toe op dat er voor alle mensen gebeden wordt).
Zo’n discussie, zo’n gesprek met elkaar voeren is volgens mij veel constructiever en opbouwender als je het nu gedaan hebt. Dan blijkt ook uit je woorden wat je denk ik wel ervaart, namelijk wie God voor jou is en wat het betekent om een nieuw leven met God te hebben. Het kan natuurlijk ook dat je helemaal niet voor de EO bid en dat je er niet naar verlangt dat mensen door bijvoorbeeld TV van en over God/ Jezus horen. In dat geval hoop ik dat God je meer liefde voor mensen geeft.

Groet, Klaproos

Prachtig verwoord, Klaproos, schitterend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 19:53
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
Wij mogen toch ook steeds weer terug keren naar Jezus? ongeacht hoe vaak we de fout ingaan? Borderliners doen het niet met opzet, Chat, net zoals dat ik ervan uit ga dat jij ook niet met opzet fouten maakt. Wie zonder zonde is.............

Laatst aangepast door
MAJARO438
op dinsdag 24 mei 2011, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 19:46
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Zouden ze dat doorhebben? Mijn ervaring is juist omgekeerd, niet de mensen laten hen in de steek, zij laten mensen vallen als een baksteen.

Ze zijn ziek Chat. Dat betekent dan weer niet dat je door moet gaan totdat je er zelf aan onderdoor gaat maar je scheert alle borderliners over 1 kam. Hier zitten veel gradaties in, 1 van mijn collega's heeft borderline en zij heeft het er zelf het moeilijkste mee, weet wat ze aanricht, of heeft aangericht. Ze doet heel erg haar best, en als zo iemand bij jou komt, wijs je haar de deur??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 19:44
BerichtOnderwerp: christen houding ?
 
Chat, ik ken je beter dan dat en dat is maar goed ook. Deze opmerking vind ik ronduit niet kunnen. Er zijn meer dan genoeg aanverwante autistische stoornissen, deze dan ook maar uit de gemeente bannen? Die hebben anderen net zo goed gekwetst. Wie ben jij om te bepalen wie in de gemeente mag komen en wie niet? Je mag het gedrag veroordelen, aangeven dat dat niet getolereerd wordt maar jij veroordeelt de persoon.

majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 19:32
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
WILLEMIJN232 schreef:
[url]Komt er nu een quiz voor de niet picknickers welk [url][color=#FF0000]hoofd er bijhoort? Verraste, verbaasde smiley [/url]Een man die de Libelle leest, wie zou dat kunnen zijn?[/color][/url]

Hint:

de liefste, leukste meest humorvolle man van CM?

mmm, ik heb een roze zonnebril op denk ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:47
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
Oeps, sorry. Bij deze is hij dan verwijderd. Ik wist niet dat die afspraak er was, wel logisch eigenlijk. Ik knip hem wel bij.

gr majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 10:29
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
 
Hallo allemaal,

de pn was ontzettend gezellig en leuk. Schitterend weer gehad, we moesten zelfs de schaduw opzoeken omdat het in de zon toch wel erg warm was. Natuurlijk was het Libelle gehalte wel weer hoog pffffff,

[url]

Uploaded with ImageShack.us

zo bij geknipte versie.

gr majaro


Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 22 mei 2011, 12:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAJARO438 (56)





Berichten: 159

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:09
BerichtOnderwerp: almere
 
CROSSROAD317 schreef:
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Lachende smiley
Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren.
Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken.
O nee, dan moet ik je daar weer les in geven Twijfelende smiley

Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... Verlegen lachende smiley


Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei:
"strik je veters eens" schat


Kussende smiley majaro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAJARO438
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Pagina 2 van 6