ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LAURA309
ChristianMatch forum index » Berichten van LAURA309
Auteur Bericht
LAURA309 (43)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 21:58
BerichtOnderwerp: Zegt een mooie voordeur alles?
 
Mooi gezegd Jos, zo is het inderdaad. Het lijks soms wel of voor sommige mensen een relatie hebben een soort statussymbool is, zovan, ik wordt pas leuk gevonden en geaccepteert als ik een relatie heb. Jammer is dat, want als je elkaar niet aanvult en je eigen leegte probeert op te vullen, dan loopt het gegarandeert stuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA309 (43)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 14:21
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Tja Petra, ik begrijp het ook niet helemaal, vind het ook vrij eernstig!! De motivatie van die persoon was, dat hij een blinde jongen op de sportschool kende, die hij ook niet groette, omdat hij hem toch niet zag en dat hij daarom bij mij ook een drempel eervaarde. Ik antwoorde, dat wie of wat iemand ook is, het normaal en sociaal is, om iemand gewoon gedag te zeggen, maar vind het ook vrij ernstig dat ik daaar iemand, die veel ouder is dan ik, op moet wijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA309 (43)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 16:19
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Thnx Pieter!!! Nee hoeft idd geen superknappe verschijning te zijn, haha, maar wel verzorgd, das wel belangrijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA309 (43)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 16 september 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Ik heb een visuele beperking en zet dit express niet in mn profiel, maar kom er wel mee in een evt chat/mailcontact. Had vandaag iemand op het werk, die vertelde dat hij het moeilijk vind mij te groeten! Nou sorry hoor, dat vind ik vreemd, waarom zou je iemand niet groeten, als hij/zij een beperking heeft. Voor die persoon wasde drempel heel hoog, wel goed gesprek gehad, maar blijf het maf vinden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LAURA309
Pagina 1 van 1