ChristianMatch
 


Forum

Zegt een mooie voordeur alles?
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 15:45
 
Zegt een mooie voordeur alles, of wil je ontdekken wat daar achter zit ?
Ga je daarvoor alleen op de oppervlakkige eerste indruk af, of ga je toch iets dieper ?

Met andere woorden .... Hoe wil jij de ideale partner van je leven vinden ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 18:02
 
Deze discussie hebben we al eerder gevoerd op het forum en voor een ieder ligt het weer anders.
Zelf kijk ik zeker naar de foto (s) op het profiel maar lees absoluut ook wat diegene te vertellen heeft.
Een foto alleen zegt niet zoveel. juist het complete plaatje heb je nodig om een goed beeld te vormen.
Wat doe jij zelf?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 18:08
 
CARIN303 schreef:
Deze discussie hebben we al eerder gevoerd op het forum en voor een ieder ligt het weer anders.
Zelf kijk ik zeker naar de foto (s) op het profiel maar lees absoluut ook wat diegene te vertellen heeft.
Een foto alleen zegt niet zoveel. juist het complete plaatje heb je nodig om een goed beeld te vormen.
Wat doe jij zelf?
Als het alleen om de foto gaat ben ik effe blij dat 99,9 procent gelijk doorklikt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:03
 
Ik ga altijd voor de derde indruk ...............

CARIN303 schreef:
Deze discussie hebben we al eerder gevoerd op het forum en voor een ieder ligt het weer anders.
Zelf kijk ik zeker naar de foto (s) op het profiel maar lees absoluut ook wat diegene te vertellen heeft.
Een foto alleen zegt niet zoveel. juist het complete plaatje heb je nodig om een goed beeld te vormen.
Wat doe jij zelf?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA044





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:08
 
Jos, ik ben wel benieuwd wat dan de derde keer voor jou betekent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:21
 
JOS689 schreef:
Zegt een mooie voordeur alles, of wil je ontdekken wat daar achter zit ?

Ik heb net mijn schuurdeur afgelakt..... erachter zit....jawel de schuur Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK030





Berichten: 48

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:45
 
JOS689 schreef:
Zegt een mooie voordeur alles, of wil je ontdekken wat daar achter zit ?
Ga je daarvoor alleen op de oppervlakkige eerste indruk af, of ga je toch iets dieper ?

Met anwoorden .... Hoe wil jij de ideale partner van je leven vinden ?

mijn vader zei altijd als je met een meiske thuis kwam ,vraag eerst hoeveel deuren ze thuis hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 19:49
 
HENK030 schreef:
mijn vader zei altijd als je met een meiske thuis kwam ,vraag eerst hoeveel deuren ze thuis hebben

Mijn vader zei altijd: Een arme vader kan je niks aan doen maar een arme schoonvader is je eigen schuld. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 16:04
 
ANNA044 schreef:
Jos, ik ben wel benieuwd wat dan de derde keer voor jou betekent

Wat zegt een eerste indruk ?
Misschien is de persoon zichzelf wel helemaal niet.
Daarom ga ik voor de derde indruk wanneer iemand zich ietsje meer haar/zich zelf is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 19:20
 
JOS689 schreef:
Wat zegt een eerste indruk ?
Misschien is de persoon zichzelf wel helemaal niet.
Daarom ga ik voor de derde indruk wanneer iemand zich ietsje meer haar/zich zelf is.

Goed gezegt. Ik ben altijd zenuwachtig als ik iemand voor t eerst ga zien. Dan ben ik idd niet zoals ik altijd ben. Gelukkig is dat alleen de allereerste keer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 21:11
 
JOS689 schreef:
Wat zegt een eerste indruk ?
Misschien is de persoon zichzelf wel helemaal niet.
Daarom ga ik voor de derde indruk wanneer iemand zich ietsje meer haar/zich zelf is.

Mooi bedacht maar onrealistisch........een eerste indruk maak je echt maar 1x en meestal krijg je geen tweede of derde kans.Alleen in een relatie leer je elkaar echt kennen en hoeveel mensen geven een ander daar de kans voor???
De datingwereld is vreemd,er wordt bekeken,gekeurd,afgekeurd,ondervraagd(met een waslijst aan wensen en voorkeuren in hun hoofd omdat men denkt dat er toch volop keus is),afgewogen en zelden goedgekeurd.

Ga voor wat echt belangrijk voor je is(ik hoop het innerlijk?),de rest is mooi meegenomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURA309





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 21:58
 
Mooi gezegd Jos, zo is het inderdaad. Het lijks soms wel of voor sommige mensen een relatie hebben een soort statussymbool is, zovan, ik wordt pas leuk gevonden en geaccepteert als ik een relatie heb. Jammer is dat, want als je elkaar niet aanvult en je eigen leegte probeert op te vullen, dan loopt het gegarandeert stuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 22:14
 
JONATHAN890 schreef:
Ik heb net mijn schuurdeur afgelakt..... erachter zit....jawel de schuur Clown smiley

jammer voor je deur......
maar een voordeur heb ik niet nodig,
ik doe het anders;
ik kom graag achterom........


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 19 september 2010, 22:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM727





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zondag 19 september 2010, 22:23
 
LEANNE226 schreef:
Mooi bedacht maar onrealistisch........een eerste indruk maak je echt maar 1x en meestal krijg je geen tweede of derde kans.Alleen in een relatie leer je elkaar echt kennen en hoeveel mensen geven een ander daar de kans voor???
De datingwereld is vreemd,er wordt bekeken,gekeurd,afgekeurd,ondervraagd(met een waslijst aan wensen en voorkeuren in hun hoofd omdat men denkt dat er toch volop keus is),afgewogen en zelden goedgekeurd.

Ga voor wat echt belangrijk voor je is(ik hoop het innerlijk?),de rest is mooi meegenomen Knipoog smiley

Helemaal mee eens Leannne,ik ben nog niet zolang op een dating site ,maar heb inmiddels deze ervaring ook opgedaan,en weet daarom ook niet goed wat dan een datingsite voor voordeel heeft.Het enigste voordeel zie ik er in dat je mensen te maken hebt die ook single zijn.En verder is het gewoon elkaar beter leren kennen.En een aantal hebben meer met de site als de date volgens mij!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 00:16
 
WIM727 schreef:
Helemaal mee eens Leannne,ik ben nog niet zolang op een dating site ,maar heb inmiddels deze ervaring ook opgedaan,en weet daarom ook niet goed wat dan een datingsite voor voordeel heeft.Het enigste voordeel zie ik er in dat je mensen te maken hebt die ook single zijn.En verder is het gewoon elkaar beter leren kennen.En een aantal hebben meer met de site als de date volgens mij!!

Een ding weet ik zeker wel, als het alleen van deze af moet hangen, blijf ik liever vrijgezel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 00:34
 
Jammer, want iemand die al een persoon die die nauwelijks kent gelijk al afkapt op de eerste indruk die maar 2% van die persoon is , loopt daardoor een heleboel kansen mis.
Stel dat die 2% je juist tegenvalt en die 98% je mee zou vallen .....

LEANNE226 schreef:
Mooi bedacht maar onrealistisch........een eerste indruk maak je echt maar 1x en meestal krijg je geen tweede of derde kans.Alleen in een relatie leer je elkaar echt kennen en hoeveel mensen geven een ander daar de kans voor???
De datingwereld is vreemd,er wordt bekeken,gekeurd,afgekeurd,ondervraagd(met een waslijst aan wensen en voorkeuren in hun hoofd omdat men denkt dat er toch volop keus is),afgewogen en zelden goedgekeurd.

Ga voor wat echt belangrijk voor je is(ik hoop het innerlijk?),de rest is mooi meegenomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 07:34
 
JOS689 schreef:
Jammer, want iemand die al een persoon die die nauwelijks kent gelijk al afkapt op de eerste indruk die maar 2% van die persoon is , loopt daardoor een heleboel kansen mis.
Stel dat die 2% je juist tegenvalt en die 98% je mee zou vallen .....

Ja inderdaad heel jammer maar volgens mij beoordelen veel mensen al op een profiel of sterker nog........op de foto bij het profiel(de "plaatjeskijkers" ),je moet natuurlijk ergens beginnen maar ik vind het kortzichtig.

Voor een eerste date heb je al gemaild en waarschijnlijk ook gebeld en zal er iets zijn waardoor je de stap waagt,iets wat je gemeen hebt dat in de gesprekken naar buiten kwam?Je date niet lukraak neem ik aan dus ken je de persoon voor meer dan 2% naar mijn mening.Daten vereist openheid,als je serieus bent voer je opbouwende gesprekken(maar misschien ben ik daar een rare in Knipoog smiley )

De media geven een verkeerde indruk van datingsites,ken je de Lexa radioreclame?"deze week gedate en volgend weekend gaan we naar Antwerpen",grof gezegd:effe daten en een week later heb je dr op dr rug,komt het halen,komt het halen Boze smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MENNE507





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 12:16
 
Persoonlijk probeer ik me een beeld te vormen door het geheel van een profiel, het is toch een beetje je binnenkomer.
Word mijn interesse gegrepen door taal of beeld, dan mail ik.
Ik ben nog nooit afgehaakt door alleen een foto, en op zijn minst beantwoord ik al mijn mail... Niet beantwoorden vind ik onbeleefd...
Uiteindelijk heb ik meestal 2 of 3 dates nodig voordat ik ga beoordelen of er iets meer inzit ja of nee.
Denk dat veel mensen sneller een oordeel klaar hebben, maar ik hou er niet van om de kans op vuur te beoordelen op basis van 1 vonk of geen vonk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 20:12
 
LEANNE226 schreef:


De media geven een verkeerde indruk van datingsites,ken je de Lexa radioreclame?"deze week gedate en volgend weekend gaan we naar Antwerpen",grof gezegd:effe daten en een week later heb je dr op dr rug,komt het halen,komt het halen Boze smiley Gefrustreerde smiley



heb jij nou werkelijk het idee dat de praktijk op cm zo erg veel anders is????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 20:42
 
Sorry mensen, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de foto toch de doorslag geeft. Ook al is de tekst mooi of niet mooi opgesteld.

Er zullen best mensen zijn met een minder uiterlijk en die toch zijn of haar tekst goed heeft opgesteld. Die worden dan grotendeels niet aangesproken Trouwens, op een profiel kan je of wil je ook niet alles kwijt. Of je hebt de gave van het woord niet. Dan zou de foto wel eens de doorslag kunnen geven om toch die persoon aan te spreken. Het is zo dat minder mooie mensen meestal in de kou blijven staan. Zelfs na enkele diepere mails of privé chats waaruit blijkt dat de minder mooie persoon veel wijsheid en goedheid in zich heeft.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 20:56
 
FRANKT627 schreef:
Sorry mensen, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de foto toch de doorslag geeft. Ook al is de tekst mooi of niet mooi opgesteld.

Er zullen best mensen zijn met een minder uiterlijk en die toch zijn of haar tekst goed heeft opgesteld. Die worden dan grotendeels niet aangesproken Trouwens, op een profiel kan je of wil je ook niet alles kwijt. Of je hebt de gave van het woord niet. Dan zou de foto wel eens de doorslag kunnen geven om toch die persoon aan te spreken. Het is zo dat minder mooie mensen meestal in de kou blijven staan. Zelfs na enkele diepere mails of privé chats waaruit blijkt dat de minder mooie persoon veel wijsheid en goedheid in zich heeft.

Frank

Helemaal mee eens! Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 20 september 2010, 21:58
 
PIETER649 schreef:
heb jij nou werkelijk het idee dat de praktijk op cm zo erg veel anders is????

Nee zeker niet,daarom zeg ik ook "datingsites",mensen hebben een verwachting,wat dat ook moge zijn.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOS689





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 01:42
 
LEANNE226 schreef:
Nee zeker niet,daarom zeg ik ook "datingsites",mensen hebben een verwachting,wat dat ook moge zijn.......

Ja wat verwacht iemand ???
Een prins in engelenkleding , stralend als de zon , altijd positief, nooit ziek , altijd behulpzaam, nooit tegenslag .....
het eeuwige eiland met palmbomen waar het gras altijd groen is en het haardvuurtje savonds lekker oplaait en de gevoelens altijd in de 7e hemel zijn .....

Wie zal dat hier ooit meemaken in zijn/haar relatie ?

Is het niet zo dat tegenslagen juist een relatie versterken en mensen juist moeite gaan doen om er samen doorheen te komen .....
of gaan we op onze luieren de relatie in om er na verloop van tijd achter te komen dat de liefdesrozen uitgebloeid zijn de verliefdheid weg is en er eigenlijk 2 koele mensen in een liefdeloze relatie staan
Wat is daarop uw antwoord ?

---
P.S. beter een droge boterham waarvoor je hard moet werken en een gelukkige relatie daarbij dan in weelde leven met aan weinig gebrek met onvrede in eigen relatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 06:37
 
JOS689 schreef:
het eeuwige eiland met palmbomen waar het gras altijd groen is en het haardvuurtje savonds lekker oplaait en de gevoelens altijd in de 7e hemel zijn .....

Je vergeet de hangmat Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 07:40
 
JOS689 schreef:


---
P.S. beter een droge boterham waarvoor je hard moet werken en een gelukkige relatie daarbij dan in weelde leven met aan weinig gebrek met onvrede in eigen relatie



Altijd een leuke vergelijking!!! Lachende smiley

Onze dominee preekte zondag over Lazarus en de rijke man... Waarschijnlijk het bijbelstuk dat het meest misbruikt is.

Armoe is geen deugd. echt niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 09:55
 
JOS689 schreef:
Ja wat verwacht iemand ???
P.S. beter een droge boterham waarvoor je hard moet werken en een gelukkige relatie daarbij dan in weelde leven met aan weinig gebrek met onvrede in eigen relatie


die droge boterham heb ik wel. Is alvast een begin...
Lachende smiley

maar je hebt helemaal gelijk hoor.
Ik heb ook nooit een prins willen hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt al die paparazzi rond je huis is ook zo druk op den duur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 16:30
 
JOS689 schreef:
---
P.S. beter een droge boterham waarvoor je hard moet werken en een gelukkige relatie daarbij dan in weelde leven met aan weinig gebrek met onvrede in eigen relatie

Het schijnt op cm vreemd te zijn dat je wel beleg wilt(geld is een vies woord?),als je in een relatie beide je aandeel levert kan dat prima hoor......
Als je veertiger/vijftiger bent kun je wat opgebouwd hebben,heeft ook met levenservaring en je instelling te maken maar hoeft niets met rijk willen worden te maken te hebben.........moet je schulden dan ook maar met de mantel der liefde bedekken?Ik zou niet vrijwillig in zo'n relatie stappen,ben ik eerlijk in,geldgebrek is vaak de doodsteek voor een huwelijk/relatie.Geld is niet vies,het geeft veel rust.

In Friesland zeggen we:een lyk man is een ryk man.......oftewel,iemand zonder schulden is rijk Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 16:34
 
ik begrijp wat je bedoelt, leanne, maar ik heb wel eens geroepen;
ik heb aan één gehaktbal genoeg, ik hoef geen tien biefstukken; ik heb liever een man op de bank!!

geld-honger heeft ook een negatieve invloed op je liefdesleven namelijk, zeker wanneer dat het overgrote deel van zijn tijd opslokt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 16:37
 
HANNAH810 schreef:
ik begrijp wat je bedoelt, leanne, maar ik heb wel eens geroepen;
ik heb aan één gehaktbal genoeg, ik hoef geen tien biefstukken; ik heb liever een man op de bank!!

geld-honger heeft ook een negatieve invloed op je liefdesleven namelijk, zeker wanneer dat het overgrote deel van zijn tijd opslokt.

Ik heb gelukkig geen geld-honger Hannah Knipoog smiley
Het komt door de ervaring die ik hier op CM heb maar daar wil ik niet over uitwijden.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 16:43
 
volgens mij bedoelen we beiden hetzelfde;
genoeg is genoeg.......
teveel heb je geen last van, te weinig is een zorg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2