ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ELJA520
ChristianMatch forum index » Berichten van ELJA520
Auteur Bericht
ELJA520 (71)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:59
BerichtOnderwerp: God heeft de zondaar lief, maar haat de zonde?
 
God heeft de wereld zo lief dat Hij Zijn enige geboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem geloofd niet verloren gaat maar Eeuwig Leven heeft.
God ziet ons door het gereinigde bloed van Zijn Zoon onze Here Jezus Christus.
Zo mogen wij in Zijn Heiligdom binnen komen en op onze knieen gaan
en vol Eerbied voor Hem buigen. God houdt van ons onvoorwaardelijk.
Maar wees wel bewust van onze zonde en laat je door het bloed vanZijn Zoon reinigen.
Amen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELJA520 (71)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:47
BerichtOnderwerp: Mijn Doop, a.s zondag
 
MARIA576 schreef:
Aanstaande zondag wordt ik gedoopt door onderdompeling. Een voor mij, en voor de mede-dopelingen, bijzondere dag, bijzonder moment!
In eerste instantie wilde ik hier geen ruchtbaarheid aan geven maar nu het zo dichtbij gekomen is en ik zowel geestelijk als praktisch volop in de voorbereidingen zit, wil ik dit mooie moment toch met jullie delen. Vooral ook...omdat dit forum van C.M, de duidelijke uitleg van bijvoorbeeld Chautuliem, mij geholpen heeft om deze keus te maken en deze stap te zetten. Ik geloof persoonlijk dat God dit forum, de mensen hier heeft gebruikt om mij te laten zien welke weg ik moet gaan en ik ben dan ook zielsgelukkig dat het bijna zover is!
God zegt: Kom maar...je oude leven is dood, je krijgt een nieuw leven door MIJ. En daarvan wil ik getuigen en dát wil ik met jullie delen!
Ik dank God...dat ook een forum op Internet..een instrument kan zijn in Zijn handen.

Omdat ik komend weekend ter voorbereiding niet thuis zal zijn en waarschijnlijk niet over een comp. kan beschikken en dus niet kan inloggen, zet ik 't nu op het forum... en zeg ik: tot zondagavond dan maar! Lachende smiley

Dopen is ook een gehoorzaamheid aan God. Indien U geloofd, laat U dopen. Jij bent dus gehoorzaam aan God. Een Gezegende dag voor jou en zij die er getuigen van zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ELJA520
Pagina 1 van 1