ChristianMatch
 


Forum

Mijn Doop, a.s zondag
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 11:50
 
Aanstaande zondag wordt ik gedoopt door onderdompeling. Een voor mij, en voor de mede-dopelingen, bijzondere dag, bijzonder moment!
In eerste instantie wilde ik hier geen ruchtbaarheid aan geven maar nu het zo dichtbij gekomen is en ik zowel geestelijk als praktisch volop in de voorbereidingen zit, wil ik dit mooie moment toch met jullie delen. Vooral ook...omdat dit forum van C.M, de duidelijke uitleg van bijvoorbeeld Chautuliem, mij geholpen heeft om deze keus te maken en deze stap te zetten. Ik geloof persoonlijk dat God dit forum, de mensen hier heeft gebruikt om mij te laten zien welke weg ik moet gaan en ik ben dan ook zielsgelukkig dat het bijna zover is!
God zegt: Kom maar...je oude leven is dood, je krijgt een nieuw leven door MIJ. En daarvan wil ik getuigen en dát wil ik met jullie delen!
Ik dank God...dat ook een forum op Internet..een instrument kan zijn in Zijn handen.

Omdat ik komend weekend ter voorbereiding niet thuis zal zijn en waarschijnlijk niet over een comp. kan beschikken en dus niet kan inloggen, zet ik 't nu op het forum... en zeg ik: tot zondagavond dan maar! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 11:54
 
MARIA576 schreef:
Aanstaande zondag wordt ik gedoopt door onderdompeling. Een voor mij, en voor de mede-dopelingen, bijzondere dag, bijzonder moment!
In eerste instantie wilde ik hier geen ruchtbaarheid aan geven maar nu het zo dichtbij gekomen is en ik zowel geestelijk als praktisch volop in de voorbereidingen zit, wil ik dit mooie moment toch met jullie delen. Vooral ook...omdat dit forum van C.M, de duidelijke uitleg van bijvoorbeeld Chautuliem, mij geholpen heeft om deze keus te maken en deze stap te zetten. Ik geloof persoonlijk dat God dit forum, de mensen hier heeft gebruikt om mij te laten zien welke weg ik moet gaan en ik ben dan ook zielsgelukkig dat het bijna zover is!
God zegt: Kom maar...je oude leven is dood, je krijgt een nieuw leven door MIJ. En daarvan wil ik getuigen en dát wil ik met jullie delen!
Ik dank God...dat ook een forum op Internet..een instrument kan zijn in Zijn handen.

Omdat ik komend weekend ter voorbereiding niet thuis zal zijn en waarschijnlijk niet over een comp. kan beschikken en dus niet kan inloggen, zet ik 't nu op het forum... en zeg ik: tot zondagavond dan maar! Lachende smiley

Gelukgewenst Maria, en ik wens je toe dat de bezegeling van je keuze een diepe en intense belevenis voor je mag zijn.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 12:42
 
ik wens je een goede doopdienst toe, maria;
als je je leven aan Hem toevertrouwen mag, zul je daar nooit spijt van krijgen.
veel zegen gewenst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 13:10
 
Whaow, Van harte gefeliciteerd met deze keuze!
En wat mooi dat dit forum daar o.a. aan bij heeft gedragen.
Een hele fijne zondag gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 13:21
 
MARIA576 schreef:
Aanstaande zondag wordt ik gedoopt door onderdompeling. Een voor mij, en voor de mede-dopelingen, bijzondere dag, bijzonder moment!
In eerste instantie wilde ik hier geen ruchtbaarheid aan geven maar nu het zo dichtbij gekomen is en ik zowel geestelijk als praktisch volop in de voorbereidingen zit, wil ik dit mooie moment toch met jullie delen. Vooral ook...omdat dit forum van C.M, de duidelijke uitleg van bijvoorbeeld Chautuliem, mij geholpen heeft om deze keus te maken en deze stap te zetten. Ik geloof persoonlijk dat God dit forum, de mensen hier heeft gebruikt om mij te laten zien welke weg ik moet gaan en ik ben dan ook zielsgelukkig dat het bijna zover is!
God zegt: Kom maar...je oude leven is dood, je krijgt een nieuw leven door MIJ. En daarvan wil ik getuigen en dát wil ik met jullie delen!
Ik dank God...dat ook een forum op Internet..een instrument kan zijn in Zijn handen.

Omdat ik komend weekend ter voorbereiding niet thuis zal zijn en waarschijnlijk niet over een comp. kan beschikken en dus niet kan inloggen, zet ik 't nu op het forum... en zeg ik: tot zondagavond dan maar! Lachende smiley


Hallo Maria. Wat een geweldig besluit en wat mooi om te horen dat de mensen op CM jou tot steun hebben kunnen zijn in jou besluitvorming. Ik wens je een fantastische doopdienst en een hele fijne zondag toe. Lies, Lisa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 13:31
 
Haaa feest in de hemel dus gaaf!
Gefeliciteert met je keuze en veel Zegen op je weg gewenst.
Gr Willie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 13:46
 
Wow Maria,

Super zeg dat je je laat dopen!!!
Een hele fijne dienst toegewenst, geniet er van!!

Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:24
 
Dank jullie wel..voor de lieve en bemoedigende woorden, het doet me goed en ik neem ze met me mee, a.s zondag. Voor nu moet ik gaan uitloggen...en ga ik met dit mooie weekend beginnen....!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:45
 
Veel geluk, Maria, met deze fantastische keuze in je leven. Geniet van de zegeningen die je ten deel zullen vallen door deze beslissing en neem de opdracht die hij ook inhoudt vol aan; tot zegen te zijn. Hij is er altijd bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 21:45
 
[quote=MARIA576]

Hallo Maria.
Ook van mij Hartelijk gefeliciteert bij de aanstaande doop.
En ik wens je ook GOD.s zegen toe.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 april 2011, 22:16
 


Knipoog smiley Kussende smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 1 april 2011, 22:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ELJA520





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:47
 
MARIA576 schreef:
Aanstaande zondag wordt ik gedoopt door onderdompeling. Een voor mij, en voor de mede-dopelingen, bijzondere dag, bijzonder moment!
In eerste instantie wilde ik hier geen ruchtbaarheid aan geven maar nu het zo dichtbij gekomen is en ik zowel geestelijk als praktisch volop in de voorbereidingen zit, wil ik dit mooie moment toch met jullie delen. Vooral ook...omdat dit forum van C.M, de duidelijke uitleg van bijvoorbeeld Chautuliem, mij geholpen heeft om deze keus te maken en deze stap te zetten. Ik geloof persoonlijk dat God dit forum, de mensen hier heeft gebruikt om mij te laten zien welke weg ik moet gaan en ik ben dan ook zielsgelukkig dat het bijna zover is!
God zegt: Kom maar...je oude leven is dood, je krijgt een nieuw leven door MIJ. En daarvan wil ik getuigen en dát wil ik met jullie delen!
Ik dank God...dat ook een forum op Internet..een instrument kan zijn in Zijn handen.

Omdat ik komend weekend ter voorbereiding niet thuis zal zijn en waarschijnlijk niet over een comp. kan beschikken en dus niet kan inloggen, zet ik 't nu op het forum... en zeg ik: tot zondagavond dan maar! Lachende smiley

Dopen is ook een gehoorzaamheid aan God. Indien U geloofd, laat U dopen. Jij bent dus gehoorzaam aan God. Een Gezegende dag voor jou en zij die er getuigen van zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAAK585





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: zondag 3 april 2011, 09:19
 
maria ik wens je een heel gezegende zondag toe met een geweldige dienst,wens je toe dat je God heel dicht bij zal mogen ervaren .
groetjes Grace en sjaak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: zondag 3 april 2011, 21:51
 
MARIA576 schreef:
Aanstaande zondag wordt ik gedoopt door onderdompeling. Een voor mij, en voor de mede-dopelingen, bijzondere dag, bijzonder moment!
In eerste instantie wilde ik hier geen ruchtbaarheid aan geven maar nu het zo dichtbij gekomen is en ik zowel geestelijk als praktisch volop in de voorbereidingen zit, wil ik dit mooie moment toch met jullie delen. Vooral ook...omdat dit forum van C.M, de duidelijke uitleg van bijvoorbeeld Chautuliem, mij geholpen heeft om deze keus te maken en deze stap te zetten. Ik geloof persoonlijk dat God dit forum, de mensen hier heeft gebruikt om mij te laten zien welke weg ik moet gaan en ik ben dan ook zielsgelukkig dat het bijna zover is!
God zegt: Kom maar...je oude leven is dood, je krijgt een nieuw leven door MIJ. En daarvan wil ik getuigen en dát wil ik met jullie delen!
Ik dank God...dat ook een forum op Internet..een instrument kan zijn in Zijn handen.

Omdat ik komend weekend ter voorbereiding niet thuis zal zijn en waarschijnlijk niet over een comp. kan beschikken en dus niet kan inloggen, zet ik 't nu op het forum... en zeg ik: tot zondagavond dan maar! Lachende smiley


Lieve Maria.. zo leef je er een hele tijd naar toe en zo is het ineens zo ver, je bent gedoopt. Ik hoop dat het voor jou net zo'n fantastische ervaring is als het voor mij was in september 2010. Ik kan er nog altijd niet over uit hoeveel er is veranderd, juist ook na mijn doop. Ik hoop dat jij hetzelfde zult mogen ervaren en wens je Gods rijke zegen toe bij alles wat op jou pad komt. Heel veel liefs, Lisa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: zondag 3 april 2011, 23:09
 
Maria: laat je ons nog even weten hoe jouw doopdienst is geweest?
Heb je er van kunnen genieten?

Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 3 april 2011, 23:33
 
Gelukkig, weer één die nog niet droog achter de oren is .... Lachende smiley

Opwekking 630, Vader U bent goed.

http://www.youtube.com/watch?v=B_XasXr0Iq8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 00:03
 
Lieve allemaal....ik ben er weer en wat kan ik zeggen? zijn er woorden om zoiets moois te beschrijven? Ik kan alleen maar zeggen dat ik óntzettend gelukkig ben, me totaal vernieuwd voel en gedragen wordt en ben door onze God.
Een geweldige dag! een geweldige dienst en een geweldig moment. Het meest tedere, emotionele, échte moment van mijn leven. Ik dank God...mijn hart is er vól van!!!!!!!

Maria..die nu trilt van alle emoties en ook wel van vermoeidheid..en dus nu een paar uur lékker gaat slapen! Lachende smiley

enne ..Cross? nat zijn achter de oren voelt érrug prettig, 'k laat het lekker zo! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 13:51
 
Maria...

Geweldig he?
Of eigenlijk beter gezegd: Overweldigend!
Van harte Gefeliciteerd met de allerbeste keuze van je leven!
En wat een genade van zo'n mooie grote God
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 14:40
 
MIEK114 schreef:
Maria...

Geweldig he?
Of eigenlijk beter gezegd: Overweldigend!
Van harte Gefeliciteerd met de allerbeste keuze van je leven!
En wat een genade van zo'n mooie grote God


Volgens mij de op één na beste keuze, want als je Jezus niet kent als je Verlosser en Zaligmaker .... sta je nog steeds met lege handen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 16:27
 
MARIA576 schreef:
Lieve allemaal....ik ben er weer en wat kan ik zeggen? zijn er woorden om zoiets moois te beschrijven? Ik kan alleen maar zeggen dat ik óntzettend gelukkig ben, me totaal vernieuwd voel en gedragen wordt en ben door onze God.
Een geweldige dag! een geweldige dienst en een geweldig moment. Het meest tedere, emotionele, échte moment van mijn leven. Ik dank God...mijn hart is er vól van!!!!!!!

Maria..die nu trilt van alle emoties en ook wel van vermoeidheid..en dus nu een paar uur lékker gaat slapen! Lachende smiley

enne ..Cross? nat zijn achter de oren voelt érrug prettig, 'k laat het lekker zo! Knipoog smiley
Het was heel bijzonder dit te mogen bij te wonen, Maria. Het is altijd weer indrukwekkend mensen te zien afdalen in het watergraf en op te staan in het nieuwe leven.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 4 april 2011, 17:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 17:10
 
CHATULIEM619 schreef:
Het was heel bijzonder dit te mogen bij te wonen, Maria. Het is altijd weer indrukwekkend mensen te zien afdalen in het watergraf en op te staan in het lieve leven.

Voor mij was het heel bijzonder dat jij erbij was! Dank je wel daarvoor! Het zal voor mij altijd bijzonder blijven Chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 19:21
 
MARIA576 schreef:
Lieve allemaal....ik ben er weer en wat kan ik zeggen? zijn er woorden om zoiets moois te beschrijven? Ik kan alleen maar zeggen dat ik óntzettend gelukkig ben, me totaal vernieuwd voel en gedragen wordt en ben door onze God.
Een geweldige dag! een geweldige dienst en een geweldig moment. Het meest tedere, emotionele, échte moment van mijn leven. Ik dank God...mijn hart is er vól van!!!!!!!

Maria..die nu trilt van alle emoties en ook wel van vermoeidheid..en dus nu een paar uur lékker gaat slapen! Lachende smiley

enne ..Cross? nat zijn achter de oren voelt érrug prettig, 'k laat het lekker zo! Knipoog smiley


Zie in de tekst de blijdschap en verwondering Maria...ben ook heel blij voor je ...heb ook met velen gesproken over dat moment en het heeft mij altijd verrast over de bijzondere blijdschap op hum gezichten te mogen ervaren ...je kunt niet anders concluderen, dat hierin het werk van de Heilige Geest in de harten van de mensen bezig is geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 20:34
 
LEONARD480 schreef:
Zie in de tekst de blijdschap en verwondering Maria...ben ook heel blij voor je ...heb ook met velen gesproken over dat moment en het heeft mij altijd verrast over de bijzondere blijdschap op hum gezichten te mogen ervaren ...je kunt niet anders concluderen, dat hierin het werk van de Heilige Geest in de harten van de mensen bezig is geweest.

Dat heb je goed aangevoeld Leonard. Het is niet in woorden te vatten maar dit was/is zoveel méér dan 'een blij gevoel'. Dit komt ook niet van mijzelf...dit is God zelf die aanwezig is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAC823





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 00:54
 
MARIA576 schreef:
Dat heb je goed aangevoeld Leonard. Het is niet in woorden te vatten maar dit was/is zoveel méér dan 'een blij gevoel'. Dit komt ook niet van mijzelf...dit is God zelf die aanwezig is.

Is dat zo???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 01:34
 
MARIA576 schreef:
Dat heb je goed aangevoeld Leonard. Het is niet in woorden te vatten maar dit was/is zoveel méér dan 'een blij gevoel'. Dit komt ook niet van mijzelf...dit is God zelf die aanwezig is.


MAC823 schreef:
Is dat zo???


Wat probeer je in twijfel te trekken Mac?? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 08:49
 
MAC823 schreef:
Is dat zo???

Eh hoezo is dat zo??
Maria was er zelf bij toch????!!!!!


Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 09:00
 
MAC823 schreef:
Is dat zo???

Wat ontzettend jammer dat jij dit in twijfel trekt Mac. Misschien moet jij eens wat meer gaan praten met mensen die zich ook hebben laten dopen door onderdompeling. Ik ben zelf in september 2010 gedoopt en ik heb dezelfde ervaring als Maria. Er gaat behoorlijk wat innerlijke strijd aan die beslissing vooraf, maar als het eenmaal zo ver is komt daar een enorme vervulling door de Heilige Geest voor in de plaats. Voor jou is dit misschien niet te bevatten. Maar het is zeker niet aan jou om datgene wat Maria heeft ervaren in twijfel te trekken en al helemaal niet binnen dit topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 09:24
 
MAC823 schreef:
Is dat zo???

Weet je Mac, als ik hier mijn gevoel zou moeten verdedigen, dan zou ik misschien óntzettend mijn best gaan doen om dat gevoel over te brengen. Maar zoals ik al zei: dit is méér dan mijzelf, dit komt niet van mezelf af en dat kán ik niet in woorden vatten of overbrengen. Je gelooft dat...of niet. Het gaat (sorry dat ik het zeg) ook niet om wat jij wel of niet gelooft, maar om wat God daar deed...in mij. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig en een hórende kan doof zijn, daar kan IK, uit eigen kracht, niets aan veranderen...maar God wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:59
 
MAC823 schreef:
Is dat zo???

Voor Maria is dit in elk geval wel zo...
Als je dat in twijfel trekt, doe dat dan alsjeblieft op een ander topic, want dit topic gaat over iets persoonlijks, namelijk Maria's doop !!

Ook namens mij, Maria gefeliciteerd met je doop. Fijn voor je dat het zo'n bijzondere gebeurtenis was.
Ik wens je -ook in moeilijke tijden- Gods kracht toe om in de storm of in de stilte Zijn Liefde te blijven zien !! Lachende smiley

Lieve groeten,

Susannah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIA576





Berichten: 341

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 april 2011, 11:20
 
SUSANNAH475 schreef:
Voor Maria is dit in elk geval wel zo...
Als je dat in twijfel trekt, doe dat dan alsjeblieft op een ander topic, want dit topic gaat over iets persoonlijks, namelijk Maria's doop !!

Ook namens mij, Maria gefeliciteerd met je doop. Fijn voor je dat het zo'n bijzondere gebeurtenis was.
Ik wens je -ook in moeilijke tijden- Gods kracht toe om in de storm of in de stilte Zijn Liefde te blijven zien !! Lachende smiley

Lieve groeten,

Susannah

Dank je wel Susannah! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2