ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ORGANIST041
ChristianMatch forum index » Berichten van ORGANIST041
Auteur Bericht
ORGANIST041 (88)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:24
BerichtOnderwerp: wie heeft er tips?
 
MARIA576 schreef:
die haarlak, daar had ik nog niet aan gedacht en vind ik ook een goeie! En ja, déze jongens konden niet om mij heen...maar ook aan de ándere kant van de flat hangen 'ze' rond, en niet zo'n klein clubje ook.
Enne...nu maar hopen dat ze met ál deze middelen nét zoveel zelfvertrouwen krijgt als haar ma...(ahum! Knipoog smiley ) of in elk geval dóét alsof ze dat heeft.

Zo'n busje haarlak is inderdaad een goed middel. Maar nog één goede raad:
Maak aan de kant waar hij moet spuiten een flinke deuk in het busje, doe je dat niet, dan is de kans groot dat je dochter zichzelf in haar gezicht spuit. Dat busje moet namelijk direct inzetbaar zijn en in je paniek heb je, vooral wanneer het donker is, geen tijd om te kijken waar dat kleine gaatje zit waar ie moet spuiten. Ik heb het al aan diverse meisjes en vrouwen aangeraden en met succes. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je als meisje of vrouw niet rustig op straat kan lopen. Daarom deze uitspraak: safety first !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ORGANIST041 (88)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: maandag 27 juni 2011, 02:55
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag was, dat ik weer met 2 handen en 2 voeten
mijn huiskamer-kerkorgel kon bespelen. Dat heb ik de afgelopen 4 weken maar met 2 handen en 1 voet kunnen doen omdat ik mijn rechtervoet verzwikt had.
Gelukkig was het mijn rechtervoet, want anders had ik helemaal de laagste bassen niet kunnen bespelen en die kun je niet missen bij goed orgelspel.
Orgelspelen is namelijk mijn grote passie. Iedereen alvast een prettige week gewenst met veel mooie momenten. vr.groeten. Dick.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ORGANIST041
Pagina 1 van 1