ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HENNOCH902
ChristianMatch forum index » Berichten van HENNOCH902
Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 21:33
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.
 
ach ja, gelukkig is alles tijdelijk behalve de geest. De geest blijft door bestaan en de rest word afval dus doe geen moeite, stop met zeuren en huilen, hou is op en zet je focus op je geest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:38
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.
 
We moeten niet aan onszelf denken maar helemaal voor God gaan want alles is tijdelijk.

Het leven is een test en of je nou een partner krijgt of je leven lang single bent dat is niet het belangrijkste. Gaat erom dat God weet wat het beste is voor jou en in de bijbel staat.

Vertrouw op God dan komt het helemaal goed. (zoiets)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:35
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.
 
Oh wacht, bedoel je een RELATIE relatie? met een vrouw of tot God? ohhh.. algemeen relatie.

Geen idee, moet nog een partner tegen komen die ik zie zitten en die mij ziet zitten en zij moet van God zijn anders is ze van de wereld zoals ik nu (nog) ben en dan krijg je te maken met verleidingen en zondes dus.

Las ergens in de bijbel dat een zeldzame vrouw een vrouw is die God vrezend is, die voor haar man klaar staat, kookt, luistert enzo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:31
BerichtOnderwerp: Relatie door God gewild.
 
Ik weet het niet, moet nog 100% toewijden tot god en dit wereldse leven los laten dat proces is nu op gang.

Eerst beginnen met stoppen met kijken naar vrouwen op straat door mijn hoofd opzij te gooien of naar de grond. Dan mensen behandelen ongeacht hun zondes dus het lief hebben van je naasten ook al mag je iemand niet zo graag. Daarna.. accepteren zoals het is en het onthechten van het aardse leven dus het nemen wat je toe komt en niet achter dingen aanrennen want dat kan zorgen voor teleurstellingen.

Gewoon op God richten en uiteindelijk ga je er toch wel aan dus proberen met de DAG te leven met mate en proberen gelukkig te zijn en contact met God sterk te maken. Zal proberen om gewoon maar eens weer naar de kerk te gaan en mezelf zijn en mezelf waarderen zoals ik ben dus niet kijken naar andere maar richten op God.

Heb dit maar gewoon getypt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Oke, nou dan sluit ik me wel aan bij chatuliem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: Ik wil dit graag even zeggen..
 
HANNAH810 schreef:
hmmm
werkt het ook op je zenuwstelsel, hennoch? Clown smiley

vervolg van de 7 gangen menu

Mij dus me maag telt voor 2 en verder weet ik niet wie nog meer.. kunt u wel koken mevrouw?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 19:41
BerichtOnderwerp: Ik wil dit graag even zeggen..
 
haha :D soms ben geen koffiedrinker maar met wat melk krijg ik het wel op en veel suiker dan is het een soort delicatesse.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:03
BerichtOnderwerp: Ik wil dit graag even zeggen..
 
HALLLLEEELLUJAAA!!!! nieuwe koffiezetapparaat gekocht nu drinken wij geen gemalen koffie tijdens het drinken :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 17:20
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Dun gesneden kip even op de pan met bakolie en geschilde aardappelen en met eieren maar dan zonder eigeel want dat maakt mij misselijk.
Dat eet ik dan op brood gesmeerd met franse kaas en als saus gebruik ik loempia saus. Dit consumeer ik zeker 3 of 4x per week. Daarnaast gewoon vis, groenten eet ik niet zovaak en fruit zo af en toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:40
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Wie ik zou helpen? de vrouw die bloed natuurlijk want dan zie je er minder aantrekkelijk uit haha.

Uiterlijk is bij iedereen verschillend het is subjectief de een kan hem/haar mooi vinden de ander vind weer van niet dus je moet wel vanuit het innerlijk kijken.

Probeer zelf verandering te brengen door mensen op 1 lijn te zetten en niet naar het uiterlijk te kijken want je kan een uitstraling hebben van hier tot egypte en de een een wat mindere dus ja..

Het is hetzelfde als dat je iemand eten geeft die zelf al eten heeft terwijl de ander honger lijdt omdat die persoon geen eten heeft.

Diamanten die stralen die schitteren maar sommige diamanten moet je een beetje schoon vegen en die zullen dan ook schitteren.

Voel me soms niet zo op mijn gemak als ik een aantrekkelijke vrouw aanspreek terwijl het maar een mening is, ze kan voor een ander juist onaantrekkelijk zijn dus het hangt er vanaf.

Het is beter om gewoon naar het innerlijk te kijken en niet een boek te oordelen door uiterlijk daardoor wordt een knap persoon eerder aangenomen bij een sollicitatie dan iemand die niet zo knap is.

Je begrijpt me toch wel een beetje? ik probeer niet gelijk te krijgen maar vertel gewoon hoe het zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 21:28
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Stel dat je een aandoening krijgt, of door ongeluk ben je je ledematen kwijt, of door een brand je huid verbrand?

Je lichaam zal rotten in de grond met je skelet erbij en het enige wat je over houdt is je geest.
Vind het ook moeilijk om alleen naar het innerlijk te kijken maar ik probeer het gewoon want nu komt het..

Er zijn 2 vrouwen welk vrouw krijgt het meest hulp aangeboden van mannen?

De ene vrouw is minder aantrekkelijk en de andere vrouw is aantrekkelijk.

Zie je wat ik hiermee bedoel? elk mens is gelijk we moeten gewoon leren om alleen naar het innerlijk te kijken en uiterlijk buiten te houden.

Vraag zelf wel eens om tips en advies maar bij deze is het andersom.
Ieder mens verdient het om gelijk te worden behandelt het uiterlijk is onzin de geest heeft een verblijfplaats nodig in vorm van lichaam meer niet. Het gaat om de functie niet om het uiterlijk.

Een christen hoort dit te weten verder niet in discussie gaan met mij hierover het is zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 21:07
BerichtOnderwerp: Verleidingen, het wordt me soms teveel.
 
Bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 20:44
BerichtOnderwerp: Verleidingen, het wordt me soms teveel.
 
Hallo, ben nieuw hier.
Hoe is het met jullie? met mij gaat het niet zo goed.

Ben 24 (mijn profiel zegt 25 maar dat is een fout) ging vanaf mijn 5e jaar iedere zondag naar de kerk tot mijn 14e jaar en de laatste 10 jaar misschien 4 of 5x geweest.

Wil er nu serieus voor gaan, een relatie met God opbouwen en steun zoeken uit omgeving met de juiste mensen.
Dopen is iets wat nog gaat gebeuren, maar nu komt het..

Bijna 25 en de verleidingen beginnen mij te irriteren, wou graag zoals de andere zijn.. een vriendin en gewoon kunnen doen wat je wilt maar dat is zinloos en het verzadigd je niet.
Het is beter om een vrouw te ontmoeten die in God gelooft en eert, die zijn namelijk stabieler.
Soms wordt het me teveel waardoor de verleiding mij opeet, mas****eren is een zonde doordat je gedachtes niet puur zijn, dat maakt het fout.
Heb dus geen ander keus en zal moeten trouwen maar dat doe je niet zomaar. Trouwen is niet iets wat je even doet, je zit er je leven lang aan vast en het is verstandig om de juiste partner te kiezen/vinden. Ben soms bang dat mocht me toekomstige vrouw in haar verleden dingen gedaan hebben dat het mij zal gaan ergeren. Je mag niet naar zondes kijken van de mens want zelf ben ik ook niet perfect, ze zeggen ook dat het innerlijk is wat telt maar het uiterlijk vind is voor mij wel belangrijk.

Een mooie vrouw heb je nooit alleen, heb dat gelezen op een van de forums hier. Ze hoeft ook niet mooi te zijn maar gewoon, normaal.

De verleidingen zijn overal, op straat, tv, internet en elke dag weer een gevecht en word er moe van.

Waarom is mij leven gegeven? Kon God mij nu maar naar zich toe nemen en dan was het voorbij. De wereld heeft mij niks te bieden want je neemt het toch niet mee alles is voor even.

Wat nu? kan jij als lezer mij misschien kracht geven om door te gaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENNOCH902 (38)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: woensdag 15 juni 2011, 19:16
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk
 
Je moet zijn van de geest niet van het lichaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HENNOCH902
Pagina 1 van 1