ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MAGDA088
ChristianMatch forum index » Berichten van MAGDA088
Auteur Bericht
MAGDA088 (38)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 september 2011, 16:43
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje
 
RENATE619 schreef:
Toch zijn dat dingen die je hele leven op zijn kop kunnen zetten. Ook voor je aan een relatie begint kan het al een grote invloed hebben. Je toekomst verwachtingen zul je in veel van die gevallen wel bij moeten stellen. En dat moet je wel kunnen en willen.
Ik denk dat het in ieder geval wel dingen zijn waar je goed over na moet denken omdat ze grote gevolgen voor de rest van je leven kunnen hebben.


oh absoluut ik spreek uit ervaring ik zeg ook absoluut niet dat het slecht is ofzo als iemand toch besluit het niet te willen/kunnen. Zeker brengt het ook veel zorg met zich mee. Voor mij persoonlijk zeg ik het is soms heel lastig, maar we hebben veel meer mooie momenten, dan slechte momenten, en we kunnen elkaar weer opbeuren bij de minder mooie momenten. Wat ik alleen ook bedoel is dat je ook net getrouwd kan zijn, of al 50 jaar, en dan kan er ook iets ergs gebeuren, dan kan je niet meer weg omdat je getrouwd bent. Dat je trouwt met een `gezonde`partner, wil niet zeggen dat je rest van het huwelijk gezond verloopt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088 (38)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:20
BerichtOnderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
 
zo ik schop gelijk dit topic weer even omhoog, heb net ook getekend, hoop dat nog velen na mij dit gaan doen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088 (38)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:12
BerichtOnderwerp: Niet het perfecte plaatje
 
ik denk dat je automatisch naar het uiterlijk kijkt, maar als je iemand leert kennen, en je het karakter leert kennen, dan maakt het `voor mij` in ieder geval niet uit of ie nu flaporen heeft of dik is, groot of juist klein. je wordt toch ouder, en je uiterlijk dat van jezelf ook veranderd ook, dan laat die ander je daar toch ook niet voor in de steek Twijfelende smiley

en dat geldt ook voor chronische ziektes, natuurlijk is het een last soms, ziekenhuisbezoeken, soms medicijnen, meer zorg, maar om daar nu iemand voor te laten vallen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAGDA088 (38)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 23:06
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
dat het niet regende toen ik moest fietsen!! want er was regen opgegeven, en dat wist ik niet, en was dus zonder jas van huis weg gegaan.. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MAGDA088
Pagina 1 van 1