ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARYAN401
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARYAN401
Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
GERRIT084 schreef:
Doe ik ook niet, heeft geen meerwaarde, het is meer een diepte punt voor de geschiedenis

In ons dorp ook, al was het voor mijn tijd in deze gemeente. De bedoeling was om van 3 kerken 1 kerk te maken, uiteindelijk zijn het er nog 3 geworden. Ik denk even aan HHK en de Voortgezette Geref. Kerken. Als je achteraf alles geweten had? En inhoudelijk sta je helemaal niet zover van elkaar af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:54
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
VISSER278 schreef:
Nou.... hij moet nog 3 jaar wachten voor dat ie ook lid mag worden van CM.Ik denk dat Judith het dan wel vergeten is. Lachende smiley

Eh....ik bedoel een ban voor jou hoor, dat je iemand onder jouw naam laat reageren. Knipoog smiley Ik denk dat Judith wel mild is. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:09
BerichtOnderwerp: slavernij
 
ERIKA129 schreef:
hihihi wilde al zeggen welk geld heb je het over Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou dames, niet klagen hoor! Verraste, verbaasde smiley Wat dacht je van al die toeslagen voor het onregelmatige werken? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:07
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
ERIKA129 schreef:
Ow dat mag niet he een ander onder je naam schrijven Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Ikke blij dat ik hem niet mail

Dat gaat misschien wel een ban worden! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 20:03
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Oei, ik had Visser net een mail gestuurd....... Geschokte, onthutste smiley

De mijne heeft hij gelukkig nog niet geopend! Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op vrijdag 4 november 2011, 20:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:58
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Dacht ik ook Maryan, valt wel een beetje tegen van Visser vind je niet? Verraste, verbaasde smiley

Zou Dennis ook zijn mail lezen? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:56
BerichtOnderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
 
VISSER278 schreef:
He pa , ik zie dat Hannah en Tralala ook hun kind meenemen. Zouden al die mensen het goed vinden als ik ook mee ging?
Dan neem ik wèl mn visspullen mee en dan ga ik lekker in Scheveningen vissen.
Dennis.

En vergeet de volgende keer niet uit te loggen he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley

Haha, ik dacht dat Visser zijn zoon zo goed in de hand had. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:30
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Hillsong - Unending Love
http://www.youtube.com/watch?v=sDIuFrdKiXg&feature=related
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:26
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
GERRIT084 schreef:
Volgens mij is dominee, althans dat was het vroeger wel, een roeping, en geen beroep.
Dat verhaal van vroeger heb ik al gezegd, en hoewel ze tegenwoordig een riant salaris krijgen (zeker in ons durp) zijn ze nog steeds niet los van de priveleges die zij vroeger hadden.
Wonen alle refro predikanten, in een huis, die in bezit is van de kerkelijke gemeente. Aldus dus, ook geen huur, gas water licht stijgende rekeningen.
Gaat mijn wijkpredikant zeker elk jaar 4x naar Israel, en preken er vooral gastpredikanten.
Dit tot overmaat van ramp voor de ouderen (bejaarden) die temeer een predikant aanhangen, ons moe klaagt steen en been, en heeft het over vroeger.
Dan zeg ik telkens, ach moe er zijn nog zat andere ook goeie, en dan zegt zij, maar niet zo goed als ....
En dan gaan ze met emeritaat (pensioen in Ned) hebben een huis in de laatste gemeente waar zij preekten (als ze er waren)
Plus een huis in voorthuizen (emeritaten gemeente) nee pietje zo slecht hebben die gasten het niet.

Tjongejonge zeg, je klinkt bijna jaloers. 'k Heb weleens horen zeggen dat dominees (en onderwijzers Twijfelende smiley ) de meeste kritiek krijgen, als ik dit stukje lees geloof ik dat. Er wordt wat afgepraat en geroddeld. Een predikant is niet in de gelegenheid om een huis te kopen (is toch investering voor de toekomst), dus mag hij niet voordelig een huis huren? Vraag me overigens af of dat gratis hoor, bij ons denk ik niet hoor.
En wat betreft het 4 keer naar Israël gaan, later vertel je dat hij daar een project bezoekt! Die bezoekjes hebben dus een reden. Zelf denk ik dat predikanten tegenwoordig, ook kerkleden tonen het hedendaagse consumenten-gedrag, te weinig positieve reacties krijgen. 'k Sprak laatst een predikant en hij vertelde dat mensen heel gauw een negatieve mail schrijven. Jammer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 november 2011, 19:08
BerichtOnderwerp: Herfstwandeling
 
Een fijne wandeling allemaal, 'k zal aan jullie denken als jullie aan de apfelstrüdel zitten. Lachende smiley

't Is dat het zo'n eind rijden is, maar anders... Maar ach, de Veluwe is ook mooi. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 21:53
BerichtOnderwerp: Dankdag
 
ERIKA129 schreef:
Dank ja Maryan.
Jij ook een goede dienst gewenst ik hoop hem via internet te volgen.
En dat lied van Remco is idd een erg mooi lied.
Zelf mag ik me optrekken aan het lied van hem God wijst mij een weg.
Weer veel om voor te danken!

Internet kan ook een zegen zijn hè Knipoog smiley Is ook een mooi lied van Remco!
http://www.youtube.com/watch?v=Cuss3M8PNgY

Het volgende lied is ook mooi. Ken je het?

Heer wijs mij Uw weg - Sela
http://www.youtube.com/watch?v=kRXQCxwv6Ro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 18:25
BerichtOnderwerp: Dankdag
 
ERIKA129 schreef:
Jazeker kennen wij die hier, we hebben nog steeds aardig wat boeren maar idd is de lijn veel verder te trekken.

Ik denk dat wij er vaak zo weinig stil bij staan hoeveel er is om te danken, als het ons tegen zit of zoals jij en ik onze gezondheid even niet meewerkt, dan nog is er zat om te danken.

Idd ben ik elke dag weer dankbaar dat ik op mag staan en nog dankbaarder dat ik sinds 15 jaar weer goed slaap, en ja ook al is mijn gezondheid ophet moment niet goed ik weet dat de Heere er altijd is en voor me zorgt me door de diepe dalen heen trekt!

Als ik om me heen kijk voel ik me vaak rijk, ik heb een baan lieve familie vrienden en kennissen en een fijne kerkelijke gemeenschap.
Maar ik heb een dak boven het hoofd en kan elke dag eten en drinken en dan hoeven we niet eens ver van huis om te zien dat er ook in onze naaste omgeving veel armoede en narigheid heerst.

Laten we daarom eens vaker kijken naar wat we wel hebben ipv wat we niet hebben, en dan voel je je rijk en mag je zeggen,
Abba Vader U alleen.

Wat mooi gezegd Erika, heel herkenbaar voor mij. Hij leidt jou/mij/ons als een Herder, soms door dalen heen. Ik zie uit naar de dienst vanavond, ik ga God danken voor de vele zegeningen die Hij mij geeft. Een fijne dienst!

Remco Hakkert - Wij Danken U
http://www.youtube.com/watch?v=aOkg6CSg0LE&feature=related


Laatst aangepast door
MARYAN401
op woensdag 2 november 2011, 18:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 18:15
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik geef mijn standpunt weer, en dat mensen dat als denigrerend ervaren, is niet mijn bedoeling. Ik noem het een ritueel, omdat er zoveel rituelen zijn, die in de kerk geslopen zijn. Vooral de katholieke dienst is gevuld met rituelen. En soms denk ik wel, dat zelfs de collecte een ritueel is.
Als ik echter de bijbel lees, zie ik dat daar de doop een hele andere invulling heeft. De enige uiterlijke overeenkomst is het water, verder niet.
Het is natuurlijk fijn als je je baby aan de gemeente kunt tonen. Het is vreugde en dankbaarheid voor de Heer. Maar maak er dan niet zoveel andere dingen erom heen, die in mijn ogen geen recht doen aan de doop zoals God in de bijbel voorschrijft....

En Chat, wat mij betreft mag je dat vinden. Ik merk dat jij diep overtuigd bent van je mening, dat vind ik mooi om te merken. Je mag voor deze mening staan! Ik, ook als kind gedoopt, ervaar het zeker niet als denigrerend. En ik zie ook zeker dat jij op bepaalde punten een punt maakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 18:54
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
ERIKA129 schreef:
Enne ik werd meegevraagt door een vrouw Clown smiley

Je zoekt er toch hoop ik niks achter hè. Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 18:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jaja....zo doe je je voorkomen maar volgens mij zit daaronder wel een gevoelig en hartelijk mens.... Knipoog smiley
Maar kan me ook vergissen natuurlijk..... Engeltje smiley

Mijn idee, Willemijn. 't Is een van de lievere mannen van CM. Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op dinsdag 1 november 2011, 18:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 18:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Knipoog smiley 'k Heb vanmiddag heel erg gelachen met de kids van mijn groep. Lachende smiley 'k Zal proberen het over te brengen, maar eigenlijk zou je er bij moeten zijn. Tussen de middag zet ik altijd de filmpjes e.d. klaar op de pc, om ze op het digi-bord te laten zien. Dus ik had o.a. de volgende site klaargezet. Neem even de tijd en let op die man, vooral op de bewegingen/geluiden (jas, kuchen..) die hij maakt.
http://www.pazzup.nl/junior/
Aan het eind van de middag wilde ik de kids - op de computers - dit spel laten doen. Je legt het dan even uit aan de hand van het digibord. Vervolgens hoorden we - vanaf het begin van de middag - om de paar minuten een gekuch (in combi met geritsel van die jas), het leek wel alsof er iemand achter het bord zat. Ik had echt geen idee waar dat geluid vandaan kwam, vond het zelfs een beetje eng/luguber. Eerst bleven de kids lachen, vond het zelf ook grappig. Op den duur word je er chagrijning van. Als je voor de zoveelste keer gestoord wordt in je les, ga je toch wat mopperen. Verlegen lachende smiley We hebben het een poosje genegeerd, al viel dat niet voor iedereen mee. Pas na het spelen van het spel, ben je dik een uur verder, ontdekte een van de kinderen waar het geluid vandaan kwam. En toen viel het kwartje... Echt waar, ik (wij) kwam(en) niet meer bij van het lachen, na schooltijd met de collega's ook nog lol om gehad. Als ik ze donderdag weer zie, begin ik denk ik eerst met gekuch. Lachende smiley

Super!!! Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op dinsdag 1 november 2011, 19:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 november 2011, 18:01
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
PIETER649 schreef:
valt tegen hoor Leo... je kon al van 2 dames lezen dat ze niet mee wilden, de andere 998 nemen geeneens de moeite om op forum te vermelden dat ze nee hebben gezegd Huilende smiley, smiley in tranen

ik kon ooit aardig mee in de date top 100, maar op n gegeven moment heb ik dat losgelaten en nu lukt het me niet meer om n date te versieren Gefrustreerde smiley Clown smiley

Maar Pieter, bedoel je mij met een van die dames? Ik kreeg geen uitnodiging van een ouwe vent hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Goed lezen. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op dinsdag 1 november 2011, 18:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 23:49
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
 
SHANITA130 schreef:
Omdat ik elke keer dacht van o ja dit nog en o ja dat ook nog.

Je kunt je posting ook wijzigen, Shanita. Dan hou je het bij 1 reactie, dat maakt het iets overzichtelijker. Is maar een tip. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:29
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
ERIKA129 schreef:
Ikheb niks gehad en reageerde toch ook op die topic Knipoog smiley
Ben vast afgekeurd te dik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Boze smiley

Nou, ze weten niet wat ze dan missen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lijkt me supergezellig met jou in de sauna. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:27
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik heb Eredivisie Live he, hoef er niet naar toe.

Ach, hoeveel mensen kijken geen sport op zondag? Fijn, dat je genoten hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 21:28
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
RENATE619 schreef:
Over sauna gesproken.... Ik heb zojuist het verzoek gekregen om naar een wellnesscentrum te gaan voor een eerste date!

Ik heb vriendelijk bedankt. Toch wel een verschil in idee van een eerste date.

Of ligt dat aan mij?

Die kreeg ik ook per mail, omdat ik een keer op het sauna-topic gereageerd heb. Die man was nog 10 jaar jonger ook, beetje vreemd. Twijfelende smiley 'k Heb ook vriendelijk bedankt, gezegd dat ik liever met bekenden ga.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:31
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
ZEELAND736 schreef:
Zomaar ineens???
Das wel vreemd ja...
In onze gemeente had de dominee een beroep gehad uit Canada...
Dat wisten we want dat wordt gewoon vanaf de kansel gezegd...
Ik geloof dat een dominee dan 14 dagen bedenktijd heeft...
Afgelopen week belde er mij iemand op die hier niet woont en had het inde krant gelezen...En ja...afgelopen zondag afgelezen...de dominee gaat weg ja...Jammer...want momenteel hebben we in de omliggende dorpen te maken met veel ziektes onder de dominees en veel vacante gemeenten...]

Nou nee, niet ineens hoor. Ik wist wel van het beroep. 't Was meer een mededeling.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 20:27
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
JOLAN931 schreef:
Graag gedaan hoor Knipoog smiley

Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

Op dat gesprek doelde ik niet hoor. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARYAN401
op maandag 31 oktober 2011, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 18:57
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Een spontaan én heel fijn-goed-open-verhelderend telefoongesprek, waar ik heel veel mee kan. Bedankt! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 16:54
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
WILLEMIJN232 schreef:
Bij ons solliciteert eerst de predikant, dan komt er een schifting en dan pas gaat een groepje luisteren die weer verslag uit brengt aan de beroepingscommissie....Beroepen is eigenlijk pas het laatste onderdeel in de procedure........Maar ik ben PKN daar gaat het weer anders dan denk ik.......

De kerk waar Erika heengaat, is ook PKN. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:29
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
MARIO216 schreef:
Bij ons zit de huidige predikant al ruim 15 jaar op zijn post. Naar mijn zin veels te lang, maar dat is mijn mening. Zoiets kan ook tegen hem werken als ie niet al te verfrissend is.

Hij krijgt waarschijnlijk geen beroep? Dat kan lastig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 20:01
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
MARIO216 schreef:
Best wel raar eigenlijk dat iemand er opeens niet meer is, maar is dat dan net eigenlijk als een werknemer die een andere baas krijgt. Niet echt te vergelijken... verwonder me er meer over. Als je begrijp wat ik bedoel.

Volgens mij begrijp ik je niet helemaal, Mario. Bedoel je dat je een poosje zonder predikant zit? Tja, na 4 jaar (of langer) gaan ze soms weer ergens anders heen. Ik ben blij dat we er weer een hebben. Toch denk ik dat het ook goed is, dat predikanten (net als werknemers) af en toe van plaats veranderen. Kan alleen maar verfrissend zijn.


Laatst aangepast door
MARYAN401
op zondag 30 oktober 2011, 20:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 19:53
BerichtOnderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
 
PIETER649 schreef:
het was droog, dolfinarium was leuk... maarja, t blijft buitenland he, altijd weer blij als ik thuis kom hier in mn geliefde Duitsland Verliefde smiley

Jammer zeg, dat je niet even bij Willemijn langs bent geweest. Dat was gezellig geweest! Knipoog smiley Lachende smiley

Oeps, ben ook even off-topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:20
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
'k Hoorde vandaag dat wij een nieuwe dominee hebben, nu maar hopen dat hij gelijk heeft. Knipoog smiley Ik ga er maar van uit. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYAN401 (54)





Berichten: 275

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:12
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIETER649 schreef:
tuurlijk meissie... ze zijn er n jaar of 4 geleden weliswaar mee accoord gegaan dat de minister van financien ff 200 miljoen uit hun kassa gegraait heeft Engeltje smiley maar zoals het nu gaat met de beleggingen en de dekkingsgraad is de kans op herhaling errug klein!!

of zou het ABP toch wel rood mogen staan? Smiley met dichtgeplakte mond

Dat klinkt geruststellend, Pieter. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARYAN401
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 Volgende
Pagina 4 van 10