ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MOMO697
Ga naar pagina Vorige 1 ... 21 22 23 24 25 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MOMO697
Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:24
BerichtOnderwerp: De man vervult niet zijn rol
 
ANNETTE792 schreef:
Jou moeder he.......zou die nog steeds je was willen doen?Coole smiley met zonnebril

zet em op Annette Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:23
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
PIETER649 schreef:
geeft niet, het was gericht aan chat en niet aan elke willekeurig voorbijwandelende badgast m/v Lachende smiley

met handdoek dan wel he en Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:20
BerichtOnderwerp: De man vervult niet zijn rol
 
ANNETTE792 schreef:
ownee? Duiveltje smiley

geintje Annette

je reageerde trouwens wel heeeeeeel erg snel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:19
BerichtOnderwerp: De man vervult niet zijn rol
 
KROEGELTJ066 schreef:
Ik ben benieuwd naar de reacties op onderstaande passage uit Efeziërs 5:

Mannen, heb uw vrouw lief, zoals Christus de kerk heeft liefgehad en zich voor haar heeft prijsgegeven om haar te heiligen, haar te reinigen met water en woorden en om haar in al haar luister bij zich te nemen, zodat ze zonder vlek of rimpel of iets dergelijks zal zijn, heilig en zuiver. Zo moeten mannen hun vrouw liefhebben, als hun eigen lichaam. Wie zijn vrouw liefheeft, heeft zichzelf lief.

Ik ben namelijk van mening dat veel mannen niet in staat zijn om dit waar te maken doordat ze innerlijk verwond zijn. Na het lezen van het boek "De ongetemde man" zijn mijn ogen open gegaan.

Een geweldig boek. Ik heb het zelf in huis. Heb er gedeeltes uit gelezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:18
BerichtOnderwerp: De man vervult niet zijn rol
 
PIETER649 schreef:
ik geloof niet dat mijn vrouw klachten heeft Coole smiley met zonnebril

Ze zou niet durven ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:16
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
PIETER649 schreef:
tja... als er geen vraagteken achter staat, kan het nooooit een vraag zijn he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En natuurlijk is volgorde belangrijk.
God is een God van orde. Zie je de overeenkomst in het woord?

Geen vraag, geen antwoord Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:11
BerichtOnderwerp: slavernij
 
CHATULIEM619 schreef:
Ik vind dat homofilie in die vijfduizend jaar niet veranderd is. Het is opener, men durft het minder snel te veroordelen, maar de kern ervan is in mjn ogen gericht tegen alles waar God voor staat. ik zie ook geen enkele aanleiding al mijn principes overboord te moeten gooien.

Alles wat NIET heilig is, is gericht tegen alles waar God voor staat.
Vastzitten aan een gebroken wereld waarin het vlees nog steeds bestaat.
Volgens mij kun jij ook vast wel een aantal dingen uit je eigen leven halen die niet heilig zijn. Ikke wel in elk geval.
Al het gebrokene, niet perfecte, is gevolg van de gebroken wereld waarin wij leven. Is daarom de wereld minder geliefd bij God ???
Hetero of homo, even geliefd bij de Vader.
Keek de Vader naar het leven dat zijn jongste zoon had geleefd of keek Hij met bewogenheid naar het gebrokene? En herstelde Hij ...
(gelijkenis van de verloren zoon)
Zo zal God eens alles herstellen in deze wereld. En er is al een begin gemaakt door Zijn Zoon Jezus Christus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:56
BerichtOnderwerp: De niet uitgekomen voorspelling van Harold Camping
 
THOMAS968 schreef:
Harold Camping is ingestort en zal geen voorspellingen meer doen. Voorlopig. Walgelijke aandachtstrekker, bah.

Thomas.

Ach, de arme man ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:54
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
ERIKA129 schreef:
Maarre als ik al een keer naar de sauna zou gaan dan niet met cm-ers Knipoog smiley
Denk eerder in mijn eentje in verweggiestan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

eigen prive sauna is ook niet mis ...

of languit in eigen badkuip

of een heerlijke hete douche
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:36
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
ERIKA129 schreef:
Of juist wel Twijfelende smiley

Organiseren we een sauna dagje voor goed geisoleerde mensen, wie weet komen we nog wat leuks tegen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:31
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
ERIKA129 schreef:
Nee Verraste, verbaasde smiley hihi ik zeer zeker niet Knipoog smiley

k denk dat wij qua postuur niet zo heel veel schelen hoor, maar dat houden we wel ff tussen ons tweetjes he? Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
Natuurlijk heeft de dominee altijd gelijk.
Daarvoor is ie toch ook dominee geworden?

Gelukkig mag ik voor mezelf denken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:19
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
ERIKA129 schreef:
Ben van de zomer in de Bonte Wever geweest alleen niet in de sauna dus geen idee Knipoog smiley

k ga echt niet in mn nakie tussen die twee naakte kerels van cm zitten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:13
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
MOMO697 schreef:
Jij durft nogal wat te beweren... dat ik jouw vraag niet durf te beantwoorden. Ook al stel je het in vragende vorm.

Ik durf dat best. Wil je dat graag?
Vraag het dan gewoon netjes... Knipoog smiley

k zie geeneens een vraag staan
help es ff pieter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:11
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
BERT168 schreef:
hallo luu van het dooptopic....

is het nog een beetje spannend hier? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ja superspannend bertje

de vlammen slaan al bijna uit de pan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:09
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
PIETER649 schreef:
Waar staat dat de volgorde ertoe doet???
Maar ook jij durft mijn vraag, jeweetwel in dat gedeelte dat je NIET gequote hebt, niet te beantwoorden?

Jij durft nogal wat te beweren... dat ik jouw vraag niet durf te beantwoorden. Ook al stel je het in vragende vorm.

Ik durf dat best. Wil je dat graag?
Vraag het dan gewoon netjes... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:05
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
CROSSROAD317 schreef:
Overzicht van zwembad en sauna + de prijzen ...

http://www.debontewever.nl/Sport/Zwembad/

http://www.debontewever.nl/Sport/Zwembad/Tarieven-en-abonnementen/


Adelaar559
Crossroad317
Momo


Mag je ook een lekker grote sauna handdoek omhouden in de sauna???
Ben dr nog nooit geweest maar voel me vast wel veilig daar ...


Laatst aangepast door
MOMO697
op vrijdag 28 oktober 2011, 20:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:52
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
[quote=PIETER649

Jezus geeft als antwoord op de vraag wie in de hemel komen, het antwoord: die in MIJ gelooft EN gedoopt zal zijn.
[/quote]

Jezus zei het wel in DIE volgorde. Dus eerst geloof en als gevolg daarvan de doop.
Zo ook bekering en doop. Eerst bekering en als gevolg daarvan de doop.

Kijk, je mag van mij aan sommige traditie een inhoud geven die je wilt hoor maar de oorsprong van die traditie verandert daar niet door. Net als kerst, pasen, doop enzovoort enzovoort.

En verder doet een ieder zoals ie goeddunkt. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:42
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARRY942 schreef:
eh...witte bonen is toch eh....groente? Offeh...tja, ben maar een eenvoudige oppasmoeder....al die dieeten en zo ...ik zal het nooit snappen....dit is gewoon het lievelingskossie van mijn (superdesuperslanke) dochter Verlegen lachende smiley

is het dan toch genetisch ???? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:41
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
vis met italiaanse roerbakgroente
roomyoghurt toe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 13:08
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
Tja, zover had ik niet terug gelezen Knipoog smiley

mei 2010 Verraste, verbaasde smiley

en ipv zelf goed onderzoek te doen, negeren mensen liever de feiten en blijven vasthouden aan "traditie"

ai ai dat word vast niet gewaardeerd dat ik dit zeg Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARRY942 schreef:
Vanavond snelbuffet hier, want ik moet naar het concert van Sela dusssss eh....gebakken aardappeltjes, witte bonen in tomatensaus en een lekker runderlappie dr bij. Lachende smiley

dat is twee keer een zetmeel produkt en weer geen groente Verraste, verbaasde smiley

snap niet hoe je zo slank blijft ... Smiley die vol vragen zit

gisteren voor mij een stoomschotel met pasta, zalm en gemengde groente, was verlukkeluk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:49
BerichtOnderwerp: Het weer
 
de zon probeert door de bewolking heen te breken

over een kwartier zou het gelukt moeten zijn volgens de voorspellingen

ik wacht rustig af ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:42
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
vandaag nog weinig gedaan. ben aan het herstellen van opgebrand zijn.
zit dus volledig in de ziekte wet en ben al blij dat ik de energie weer heb voor een paar huishoudelijke klusjes en persoonlijke verzorging.
bovendien gaat de ene dag beter dan de andere.
heel veel slapen, 10 uur per nacht. vervelend is wel dat ik een avondmens ben en daarom moeite heb om mn bed in te komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:37
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
Ik denk, ik zet ff wat info over het onderwerp ertussen. Zodat we weer ontopic gaan maar t helpt ook geen ene malle moer.

Word gewoon genegeerd, niet ik maar mijn schrijfsel, en gaat verder met de discussie over seksuele geaardheid Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 00:46
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
Bij het speuren op internet over de oorsprong van de kinderdoop kwam ik het volgende tegen en wil het een ieder hier niet onthouden



Indertijd, 24 jaar geleden, heb ik me laten dopen en ben toen ook op zoek geweest naar het moment waarop de kinderdoop zijn intrede heeft gedaan.
Ik zocht in de bibliotheek naar literatuur daarover en heb nog enkele fotokopieën van bladzijden over dit onderwerp.
Hier zijn mijn notities daarover.

Tertullianus (plm. 160-22 na Chr.) bestrijdt, zoals blijkt uit verschillende boeken, de kinderdoop. Waarom deed hij dat? Als dit altijd zo was geweest sinds Pinksteren, had hij dat niet hoeven doen.

Mijn indruk is dat men steeds vroeger ging dopen, om verzekerd te zijn van het voortbestaan van de kerk. Verder was er de invloed van heidense culturen, die in die tijd erg groot was. Ik heb gelezen over heidenkinderen, die pasgeboren met water werden besprenkeld bij de naamgeving (Glossarium I. IHRE)
Vóór het christendom werden jonggeboren kinderen door water bij de Noorse heidenen gehuldigd. Dit kwam ook wel bij de Germanen voor. (Grimm)

(Nu even gegoogled:
During the High Middle Ages, Scandinavian paganism became marginalized and blended into rural folklore. In folklore and legend, elements of Germanic mythology survived, and appears in the guise of fairy tales such as those collected by the Brothers Grimm and other folk tales and customs (see Walpurgis Night, Holda, Berchta, Weyland, Krampus, Lorelei, Nix), as well as in medieval courtly literature (Nibelungs).Wikipedia)

"Bij Grieken en Romeinen moesten ook de pasgeboren kinderen de heilige reiniging ondergaan, bij welke gelegenheid zij tevens onder de bescherming van eenige godheid geplaatst werden". (Lenoir)

Uit het werk "Antiquitates selectae septentrionales et celticae" het volgende citaat: "Een krijgsman vond in het woud Mokred een jonggeboren kind. Hij bracht het tot de koning. Deze beval dat het volgens heidense wijze gedoopt zou worden en dat het de naam van Canut ontvangen zou." Zelfs na hun bekering tot het christendom waren de Livoniërs gewoon hun kinderen op heidense wijze te herdopen, of - zoals de kerkelijke schrijver het uitdrukt - de christelijke doop, alreede door die kinderen ontvangen, te bezoedelen met hunne heidensche reiniging. Op deze gewoonte ziet ook de 12e brief van Paus Gregorius aan Bonifacius, den Apostel der Duitschers. In dit schrijven toch beveelt de Opperbisschop aan den ijverigen heidenbekeerder, dat de kinderen, welke door heidensche priesters, die aan Jupiter offeren, gedoopt waren, herdoopt moesten worden in naam van de Heilige Drieëenheid."

Dit laatste citaat stamt uit de achtste eeuw toen de christelijke doop al vervangen was door de kinderdoop, maar waaruit m.i., duidelijk blijkt dat de kinderdoop een heidense oorsprong heeft. Ook meen ik dat te moeten opmaken uit "Geschiedenis van de filosofie" van H.J. Störig bij de Oud Perzische Mithrascultuur.

Het merkwaardige standpunt (volgens boekje C.v.d.Wal) van Gregorius van Nazianze, die wel kinderen wilde dopen vanaf het derde jaar, zodat ze wel enig vermoeden zouden hebben, is gezien de overgang naar kinderdoop wel begrijpelijk, vooral gezien in het licht van mijn vermoeden, dat de leeftijd steeds jonger werd en er tenslotte ook baby's gedoopt werden. Tegelijkertijd was er een stroming die de doop wilde uitstellen, zoals ook het boekje van ds. v.d. Wal vermeldt en getuige het volgende citaat uit "Doortocht" (de gang van kerk en christendom door de wereld) van drs. N.K. v.d. Acker, blz. 71: "Dit werkelijkheidskarakter geldt ook van de doop; deze is een werkelijke afwassing van de erfzonde en van aan de doop voorafgaande zonden. Pas vrij laat komt de kinderdoop in zwang; in de christelijke oudheid stelde men de doop soms tot het sterfbed uit. Begrijpelijk wordt de opkomst van de kinderdoop i.v.m. het feit, dat bij de uitbreiding van de kerk de meesten uit christenouders werden geboren." Op blz. 22 van dit boek: (onder het hoofdstuk: de oudste eredienst):
"Tegen het paasfeest bereidden de catechuménen, die onderwijs hadden ontvangen in de christelijke leer, zich voor op de grote plechtigheid: de opneming in de gemeenschap der kerk. Na een veertigdaags vasten werd de catechumeen met plechtige handelingen aan het geweld van de duivel onttrokken door de exorxist (=duivelbanner) en ontving het "zegel der voleinding": de doop."

Uit het boek "cultuurgeschiedenis van het Christendom" deel 2 "Christus overwint het heidendom" prof. Waterink, Grosheide e.a. blz. 88

"De doop is de dood van de oude en de opstanding van de nieuwe mens bezield door de Geest des levens van Christus. Men moet uitgaan van Rom. 6 vs. 1-14 en daarmee de doopliturgie verstaan zoals deze al; zeer vroeg door de kerk gepractiseerd werd."
Er volgt een voorbeeld van volwassendoop met een verwijzing naar Galaten 2:20, noemt het geen "automatisch werkende assuratie". Daarna:

"De witte klederen waren meer dan een uitwendig teken of sieraad, maar een poging om een zó sterke bewustheid van het herboren zijn in het geloof te vestigen, dat men deze opvallende onderscheiding van gewone kledij niet mocht schromen." Dan vergelijkt de schrijver deze doop met onze gewoonte van belijdenis doen: "Stellen wij ons tegenwoordig iemand voor, aan wiens uiterlijke dracht te zien is, dat hij geconfirmeerd is, belijdenis heeft afgelegd!"

In het boek "terug naar de bron" van Cor Sinnema:
"In het begin van de derde eeuw is er voor het eerst iets te lezen over de kinderdoop (bij Origenes) en bestaat de praktijk van de kinderdoop (afwassing van de erfzonde en redmiddel voor de hemel). En zeker sinds het christendom staatskerk was geworden werd de kinderdoop een volksgebruik.
Het is iets als "je kunt het maar gehad hebben" of "baat het niet, het schaadt ook niet". In de zesde eeuw is de kinderdoop heel normaal geworden.

Ik heb nog wel meer citaten. Ook uit het boek "De bijbel en het Christendom" onder redactie van Prof. Dr. G. Steinberger (uitg, de Haan Haarlem). Hierin staat ook een doopvoorbeeld van de vroege kerk vermeld en wordt - evenals Aslanning naar voren bracht - de Didache geciteerd (pag.66)

In die tijd beschikte ik nog niet over internet. Dit is allemaal bibliotheekwerk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 00:18
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
CHATULIEM619 schreef:
Allereerst vraag ik me af of je echt wel doorhebt wat je allemaal schrijft. Want het hele referaat over projectie, is dat geen insinuatie? Je insinueert dat ik problemen met mijn vader projecteer op anderen...En de dingen waar je mij betichtigt bij dat onderwerp over seksualiteit zijn gewoon te gek voor woorden. En om zomaar te vertellen dat de evangelische beweging zo extreem is, is toch ook niet normaal? En het enige bewijs dat je aanvoert, is je eigen ervaring. Ik kan er veel meer en heel andere ervaringen tegenover stellen. Je zegt dat je niet meer gevormd wordt vanuit je verleden, en je praat voortdurend wat je allemaal overkomen is, en hoe lang is dat dan geleden? Begrijp nu eens, dat ik begrip voor je bijdragen kan opbrengen omdat ik weet wat voor hel dat voor je geweest is. Maar je gaat veel te ver door te stellen dat dat bij elke evangelische gemeente zo is....

Als je dat allemaal weet misschien kun je haar bijdragen dan wat genuanceerder lezen Chat. En wat minder fel op elkaar reageren.
Hoe was het ook alweer?
Het enige wat we elkaar schuldig zijn, is Liefde.
En nee, ik wil je niet de les lezen Knipoog smiley
Daarvoor mag ik je te graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:27
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
MARRY942 schreef:
Maar wel "vet-gaaf-makkelijk"! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

gooi ff wat komkommer en tomaat in een bakkie, olijfolie, feta kaas en kruiden erbij

maakt het toch nog gezond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:25
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HERMAN388 schreef:
Ik heb de was buiten opgehangen, de zon en de wind doen hun werk voor de was. Lachende smiley

Mijn was hangt ook buiten.

Wat doen we toch veel op zo'n dag he? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MOMO697 (57)





Berichten: 772

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:16
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?
 
CHATULIEM619 schreef:
sorry voor de late reactie,ik bedoel de middenweg tussen angst en liefde. Of beter de middenweg tussen angst en vertrouwen....

Rom 8,15
Want u hebt niet de Geest van slavernij ontvangen, die opnieuw tot angst leidt, maar u hebt de Geest van aanneming tot kinderen ontvangen, door Wie wij roepen: Abba, Vader!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MOMO697
Ga naar pagina Vorige 1 ... 21 22 23 24 25 26 Volgende
Pagina 24 van 26